Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Új szimulátorba kezdett bele Ian Bell...
Ha valakinek nem lenne ismerős a név, akkor egy kis emlékeztető. Ő alapította a SimBin csapatot, akik elkövették a GTR és GTR2 címeket. Majd később szintén ő volt a feje a Slightly Mad Studios-nak, közismerten az SMS-nek, akiknek a Shift 1-2, majd a Test Drive: Ferrari Racing Legends és a Project Cars 1-2-3 játékokat köszönhetjük.
A GT Revival, Ian Bell szerint kicsit visszatér az alapokhoz, vagyis a GTR sorozat eszméihez a 21. század technikájával felvértezve, VR, csúcs grafika, stb... Itt megjegyzendő, hogy ennek a címnek semmi köze a hamvába halt GTR3 címnek. Az egy teljesen más stúdió terveiben szerepelt és egyben le is szerepelt.
Bell természetesen megalapította az ehhez a projekthez szükséges legújabb stúdióját is, ami a Straight4 Studios nevet kapta. A stúdió tagjai zömében a régi SimBines és SMS-es tagokból verbuválódott, ami érthető is mivel a Project Cars franchise-t kukázta az EA, miután felvásárolta a Codmasterst akinek ekkor már a tulajdonában volt az SMS. Ezzel a Madness Engine is az EA tulajdonában maradt. Így a GT Revival új fizikai motort fog használni, amit Straight4 Studios fog létrehozni, teljesen az alapoktól kezdve. A grafikáért, a jelenlegi állás szerint, az Unreal Engine 5 felel. Már az alapoktól elsődleges lesz VR. Továbbá elkötelezettek a szimuláció mellett és ezért stratégiai partnerséget kötöttek a Reiza Studioval, bármit is jelentsen ez.
Kiadót is találtak már a kb. 2025-ben megjelenő szimulátornak, a Plaion kiadó személyében. Ezen felül a modderek is várhatják a megjelenést, Bell igérete szerint, teljes egészében moddolható lesz a játék. Ian Bell X oldalán folyamatosan jelennek meg a WIP fotók és információk.
Többek között az is hivatalos már, hogy bejelentette elsőként a Limerock Park pálya játékba kerülését és az első licenszelt autó a Lister Storm lesz.
Végül néhány WIP fotó a készülő szimulátorból: A Lister Stormon kívül minden autó egyelőre úgynevezett "place holder"-ként szerepel a képeken és a már működő pre-alphában.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
pRoject22
őstag
Hmm, Unreal 5 és a VR? Drukkolok nekik ,hogy jól sikerüljön, de ez még évek mire lesz ebből valami szerintem
¯\_(ツ)_/¯
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"Not photo-mode."
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Pistu_
tag
Hiába Ian Bell megtépázott hírneve akkor is kíváncsian várom mi sül ki ebből a projektből. A belebegtetett AI fícsörök is megérhetnek egy misét, úgy mint a versenymérnök, a replay alatti kommentátorok vagy az estleges AI narráció a karrierben.
Ha csak egy "szimpla" GTR2 élményt tudnának közvetíteni egy modern köntösben már annak is örülnék. Valahogy az a fajta dögösség, az a karakter amit a GTR2 tudott nagyon hiányzik a mai szimekből nekem. -
maputo
tag
Az rFactor új tulajdonosának, a Motorsport Games-nek nem megtépázott a hírneve?
A SimBinnek meg megtépázott a hírneve?
Rendben, hogy nem szimulátor, de az új Forzával nincsenek bajok?
Pedig hogy újongtak különböző fórumokon, amikor elment az SMS-től...
Én viszontszeretem az álmodozókat. A pCars 2 sem volt rossz, csak nem hibátlan. -
Pistu_
tag
Számomra ő egy istencsászár fejlesztő, már csak a régi GT(L)R korszak miatt is, de külföldi fórumon/redditen akármikor felvetem, hogy készül a GTRevival azonnal érkezik valaki aki kioktat a PC3 fiaskó miatt. Fel vagyok iratkozva az S4S hírlevelekre, mindig várom hogy épp milyen fejlesztésről tájékoztatnak.
-
dino_m
senior tag
A SimBin UK-nek semmi köze az eredeti SimBin-hez. Ebből kifolyólag a GTR3-nak sincs köze az eredeti GTR 1-2-höz. Egy angol kis stúdió(már ha létezett a valóságban is) megpróbálta meglovagolni a már jól bejáratott neveket. Látjuk a végeredményt, azaz nem látunk ebből semmit.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
VR-ben jól mutatnak majd az ilyen és hasonló belterek.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"A 80-as évek óta versenyzek autókkal, a formaautóktól kezdve a GT-autókon át egészen az 1998-2004-es profi autóversenyzőkig. Évek óta dolgozom szimulátorokon is, így minden tapasztalatomat a versenyszimulátorok új generációjába viszem"
— Henrik Roos, Handling Consultant
(Ö is alapítója volt Ian Bell mellett a SimBin-nek. Most a Straigh4 Studiost erősíti.)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Pistu_
tag
[Career Mode Concept | AI Synthesized Racing Biography]
Egy ilyenről mi lenne a véleményetek? Nem tudom eldönteni mennyire lenne életképes ez a megközelítés, lehet hogy egy egyszerű jól bejáratott sima championship mód bőven elegendő lenne karriernek. Kuriózumnak tökéletes, de nem hiszem hogy hosszú távon ne lenne inkább idegesítő úgy mint az F1-ek sztori módja.
-
Pistu_
tag
[Első pre-alpha gameplay videó]
Kézikamerás, rossz minőségű de legalább látni hogy dolgoznak rajta.
-
dino_m
senior tag
"A léc emelése." -Ian Bell
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.