Új hozzászólás Aktív témák

  • zoraki

    csendes tag

    Sziasztok!Új fiú de régi netező vagyok és most közzé tenném a tonline-s kálváriámat!
    Tavaly kezdődött a történet.Volt egy sok éve megújuló szerződésem velük ami tavaly rosszra fordult mert nem tudták a szerződésben vállalt sávszélességet produkálni(8mega) és hosszas egyeztetés,helyszíni vizsgálat után sikerült beállítani 4 megára a letöltési sebességemet ami stabilan működött.Augusztusban lejárt a hűség hívogattak párszor majd megkötöttünk egy újabb 8megás szerződést ami úgy-ahogy ment 4mega környékén de inkább hármon a garantált min 4 helyett és iszonyatosan dobált.Ráuntam,hogy majd 8000-ért 3megán lődörög és NOVEMBER 10.-én bejelentettem a hibát!Többszöri telefonálás majd helpdeszkes emil után HATVANÖT NAP után (idén január közepe) ismét telefon de közben SEMMI nem történt részükről. Megállapodtunk az általuk ajánlott garantált 4megás letöltési sebességben amit állítólag ilyen esetekre tartogatnak,és én a 65 nap folyamán többször megerősítettem ,hogy a stabil 4megát elfogadom és ők ezt többször is megerősítették,STABIL 4MEGA!Két nap múlva el is indult ez a szolgáltatás ami tartott kb két napig és azóta folyamatosan csökken bár az utolsó(ma esti) mérés 3,5mega volt.Gondoltam ismét bejelentem a hibát és 62 perc várakozás után tettem le a telefont,újra hívom de mármint folyamatban levő ügyként próbáltam tovább jutni ami újabb 27 perc volt és így jutottam el a hiba bejelentőkhöz ahol kiderült,hogy a garantált 4 megával átvertek 450 valamennyi lehet a minimum tehát érjem be azzal ami van!Gondoltam megkérdezek egy ügyfélszolgát,hogy is van ez?De 47 perc várakozás után meguntam,majd holnap folytatom!Mindent rögzítenek,semmit nem tesznek de fizetek 6900t-ot mint hűséges(de jól átvert) fogyasztójuk!Mit tehetek?Valami ötlete valakinek?Üdv és köszi ha van valami!

Új hozzászólás Aktív témák