Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Gyöször #67592 üzenetére
Bele. Az, h a suzukinál mi-mennyi, az tökéletesen irreleváns. Ugyanaz a 4 ezres gyertya a unix/bárdiban 9e, gyári számra azonos darab. Kintről lenne 2.5eft az irídiumos ngk szla nélkül. Ez az árrésről szól kb.
Ja, nekem már ment a 4 ezres egay 60ekm-es kanyart. SImán szemre semmi baja nem volt, mikor cseréltem 60ekm után. Anya yarisába qrvára nem kéne irídiumos, de abba is azt teszem, mert nem drága.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Tigerclaw #67683 üzenetére
Szerintem is sorban érdemes haladni. Azért tettek bele 0w20-at, mert azon volt a nagyobb hasznuk. Én ecstar 0w16-ot teszek bele új kora óta, ugye az enyém csak 1x volt márkaszervízben, nekem nem is tetszett az, h 0w20-at kapott náluk, bár elhiszem, h nincs baja tőle.
Anno még drága is volt a 0w16, de már semmi extra ára nincs neki. -
ncc1701
veterán
válasz TheMartin03 #67704 üzenetére
Mi is a kérdés? Leírtad a megoldást, ha szar a katalizátor, akkor az a korrekt megoldás, h csere jóra.
-
ncc1701
veterán
válasz TheMartin03 #67712 üzenetére
Ilyen aláírós szerelőt nem nagyon fogsz találni, kb mindenhol a saját cerkáddal (pénzeddel) vered a csalánt. A maximum, amit meg tudnak tenni, h a legolcsóbbtól a drágább felé csereberélnek.
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #67795 üzenetére
Én cseréltem. Vagy kapcsolat van a feltételek között, ami elöbb eljön.
Arra figyelj, h kettő van benne (enyémben kettő volt), egyik viszi a generátort, a másik a klíma kompresszort. De van vagy 3 féle, úgyhogy ha jót akarsz, leolvasod a számot, ami a szíjon van, mert úgy lesz egyértelmű, melyik van a kocsidban (bordák száma, és a hossz váltok, a szám a hosszt jelenti mm-ben, bordákat meg meg tudod számolni). Nem téma leszedni sem, felrakni sem, 11eft volt a kettő. Sztreccses a szíj, úgyhogy feszítő sem kell, olcsó, egyszerű, gyors művelet.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz robag93 #67841 üzenetére
Vasaló swift 1.3 benzin. Abs kocka, váltó szokott lenni a gyenge pont. Kasztnit nézném meg nagyon, ne rohadjon, és lehetőleg az sem baj, ha nem volt gombócra törve.
Ignác idétlen magas telefonfülke, billegős, fenének nem kell. Swift ahhoz képest egy ügyes fürge valami.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #67906 üzenetére
Pontosan. Mindig csodálkozom, mikor plö vki vesz egy felső-közép kategóriás 8-10 éves dízel kocsit, aztán pillog, h jaj, injektor felújítás, meg a turbó, meg a kettős tömegű... Hát ez van, egy ilyen autó újonnan volt 10M+, az alkatrészek nem lettek bele olcsóbbak attól, h 8 éves az autó.
Akinek ez sok, annak ott a bkv. Mindenki jobban járna, ha nem lenne tele az utak mindenféle lefingott füstölgő rozsdahalommal. Egy autó fenntartása pénzbe kerül. -
ncc1701
veterán
válasz fogkefe21 #67909 üzenetére
Ez messze vezet. Új autónál bukod a használt-új autó ára közötti összeg kamatát, bukod az értékvesztést.
Nekem nem adja ki a matek soha, inkább veszek egy használtat 2-ért, ráköltöm akár az árát, de akkor az megint elmegy mittomén 200ekm-t. Igaz, nem én fingottam bele először, nagy kaland. -
-
ncc1701
veterán
válasz Gyöször #67973 üzenetére
Pénztárcámra nézve szuboptimális. Megvenni is, illetve mikor törik az autó, akkor sem nagy boldogság a milliós lámpatest. Insigniámba most tavasszal fogok venni új lámpákat, nem fogok vesződni a felújítással, kb. 110eft/db. És abban az autóban nem is feltünő a led, kb mindenki csodálkozik, h nem xenon, hanem sima halogén. Megy majd bele osram led.
Mindensetre én szemrebbenés nélkül beleteszem itthon azt a minőségi ledet, amivel ugyanaz az autó németben road legál. És le is műszakizik vele itthon.[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68013 üzenetére
Na. Akkor szorozd meg kettővel, normálisabb dízel annyit tol. Odalépek, és megy.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68016 üzenetére
Insigniám 380Nm-et tud. Csipelve padon 450-et lehetne belőle kihozni. Haver 735-ös bömbije 650-et... Másik haver 2.2-es bitorbó mazda 6-osa 420Nm gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Ezek olyan tisztaság mániás barmoknak jók, mint én plö. Ha elmegyünk nyaralni, akkor esténként átmegyek a kocsin, h le negyen bent szemét. Nekem egy bosch szivargyújtóról működő cuccom van. Nyilván az otthoni ipari porszívóhoz képest lepkefing, mert az ipari a színt is kiszívja a kárpitból kb.
Haver vett valami xiaomi akkus porszívót, az eléggé meggyőző erővel szívott emlékeim szerint.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68022 üzenetére
Semmit, csak azt, h helyén kell kezelni ezeket a számokat. A 270 nyúlmókus egy benzines kis köbcentis autótó nem is rosz amúgy, de ettől még nem lesz F1 járgány.
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #68027 üzenetére
Isnigniámban olyan a csomagtartó, h ugye gyári kárpit, majd gyári kárpitos szőnyeg. Ezen van egy pokróc, majd 2-3 kartondoboz szétvágva, és vagy 6-8db régi takaró huzat összehajtva, hátha vinni kell valamit. Viszont már vittem a kocsival 3 kis csomag szalmát is, csak ügyesen kell pakolni a dobozokkal-huzatokkal, és nem lesz bent szemét. Asszonynak már a szeme sem rebben az ilyesmire.
A szőnyeg kicsapdosása totál alap, ha látok rajta valamit, már csinálom is, ha napi 4x, akkor 4x, pont egy mozdulat az egész. Valahogy jobban érzem magam a tiszta autóban.
Ja, swiftben a gyári gumi szőnyegen van egy jó minőségű szövet.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #68029 üzenetére
Swiftem csomitartója is körbe van belülről dobozolva kartonnal+ronggyal. Ha kiveszek belőle mindent, karc nélküli, gyári állapotú.
Múltkor vittünk valami szart az insigniával, asszony rátett valami zsák tán virágföldet a kéderre-lökösre, ahogy vette ki a csomitartóból. Na, akkor lebasztam, h mindig panaszkodik, mennyit költök a kocsira, a gumi kéder volt 20eft, a hátsó lökös fényezés 110e, de pakoljon rá nyugodtan, hátha megint meg kell csináltatnom.
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #68032 üzenetére
Hát. Nekem nem esetm az 1000ccm 3 henger. Inkább legyen 3000ccm, 6 henger, és menjen, mikor letiprom. Aztán ez egyéni. Egy jó állapotú 20 éves hetes bömbi/E merci/A6 ma is nagyságrendekkel prémiumabb, mint egy vatta új suzuki. Már elnézést. Ezt bolondság is tagadni, mert nem egy kategória semmiképpen.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68035 üzenetére
Kiscsillag, csak annyit írtam, h helyén kell kezelni ezt a számot. Annyi, amennyi, de semmi extra.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68042 üzenetére
Akkor benéztem, van ez így.
-
ncc1701
veterán
válasz tboldi #68052 üzenetére
Nálunk ezért van két kicsi, meg egy nagy kocsi. Sokszor hozok-viszek nagy dolgokat, jövőre nyaralót újítom fel, nem nézegeni van. Opelra lehet jövőre megy egy horog is. Komposztot eszméletlen áron akarnak kihozni, de ha érte tudnék menni utánfutóval, úgy gombokért van. Például.
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #68061 üzenetére
Próbáltad beállítani kútnál?
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #68065 üzenetére
2.0 alatt már simán bejelez, nekem ezek nagyon alacsony értékek. Swiftben asszem a gyári elöl 2.5, hátul 2.3-2.8. Ha felfújod 2.05-re nap közben szép időben, ne csodálkozz, h hajnalban fagyban lesz belőle 1.8.