Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ncc1701
veterán
Szerintem ha valaki vesz egy autót használtan, és rá kell költeni 150eft-ot, és az neki sok, akkor bkv bérletet vegyen inkább. De ezt látni az utakon közlekedő romokon is, amik nem tudom, hogyan kaptak műszakit egyátalán.
Tök általános, h olajcserék, vezérlés csere, esetleg fék, máris bekarcolták a negyed millába. -
ncc1701
veterán
válasz slett27 #68533 üzenetére
Mert az egy öreg városi autó, ami valóban nem biztonságos. Én sem érzem magam pályán biztonságban a swiftben, mert a saját insigniám teljesen más ezen a téren, csakhogy az több, mint 2x olyan nehéz, dupla annyit fogyaszt, és 10x annyiba van fenntartani. De én szeretem mindkettőt, és arra használom mindkettőt többnyire, amire kitalálták.
Vagy el tudod fogadni, h egy kicsi városi autóban ülsz, vagy nem. Ha nem, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat. Az meg sokat fog enni, és drága lesz fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #68577 üzenetére
Minden folyadéknak van egy km, és egy év kitétele. Váltó/fék olajok általában 4 év maximum. Hűtővíz is periodikusan cserélendő...
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #68580 üzenetére
Ott is van / év. Nincs örök életű folyadék, mind öregszik. Maximum egyes gyártók ráírják, h élettartam. Bármit is jelentsen ez.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68585 üzenetére
Ahahahaha. Mire oda jutsz, h 8-10 évesen ér 1 millát a vas, biztosan majd annyiért indítasz pert. Itt a cégnél kollega kocsiját a mexikói úti suzuki házba hordta, meg is halt az abs kocka, maszek emberke cserélte, az azt mondta, h kb a gyári volt benne a fékolaj. Számlákon ott volt a csere. Szerinted pereltünk? Fenéket. Nekem is elqrták a fényezést, 2 éves korában dobja le a lakkot. Perlünk? Nem. Elviszem majd maszekhoz, és lefényeztetem. Amit tudok tenni, h negatív reklámot csinálok nekik.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68588 üzenetére
Persze. Nincs ezzel gond, akkor kérjenek elnézést, és adjanak egy q kedvezményes árat az újbóli javításra. Ehelyett elhajtottak. A másik a jobb hátsó szilent, ami még 1 éves kora elött nyüszögött. Az volt a mondás, h futúmű alkatrészre nincs garancia. Pedig csak elnézést kértek volna, megemelik, és agyonfúllyák szilikonsprével. Én ezt teszem minden kerék cserénél/szerelésnél, azóta kussba van.
Vannak ott hozzáállásbeli problémák rendesen, ritka köcsög cég. -
ncc1701
veterán
Haver anno drága katalizátor esetén tetetett fel egyedi leömlőt, kipuff rendszert, plusz sport katalizátort. Kicsit érdekes volt az 1.3 alatt az 50-es rendszer, de na. Fasza lett.
-
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68664 üzenetére
Lehet csak megkergetve, nagy nyomáson produkálja. Insigniámnak van egy olyan tipus hibája, h hajszál repedések keletkeznek a kiegyenlítő tartály alján, de az is csak jó melegben engedte a vizet. De akkor kb több vizet kért, mint gázolajat.
Szerelő havernál volt olyan pókvágen csoportos ottó, ami időnként elengedte a vizet. De teljesen, ilyen fél évente, random. Sosem jöttek rá, h hol, el lett adva. Mondta a haver, h felfójták a rendszert 5 bárra, és 2 hétig állt az udvaron, de semmi.
-
ncc1701
veterán
válasz bigdigit #68676 üzenetére
Ezért írt a srác turbó dízelt. Ott 1000rpm-nél ott a nyomaték 90%-ba. Ne kisköbcentis benzinesből indulj ki.
Amúgy fordított esetben van probléma, mikor 300-400 nyúlmókus után visszaülsz egy gyengébb benzinesbe, és hiába nyomod a pedált, nem megy. Na, az a veszélyes, és nem a 3-400Nm, és a 200 ló.
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68679 üzenetére
Előző yarisom pont katalizátor miatt adtam el. Ott ráadásul kettő volt benne, szerelő haver mondta, h ha egyik szar, a másik is szar lesz hamarosan. Meg lett hirdetve katalizátor hibásan, el is vitték, vettem másikat.
De ha insigniámban elfossa magát a dpf, akkor majd veszek bele egyet, mert nekem ne füstöljön.
Ez nagyon messzire vezető téma, de én szívlapáttal verném fejbe a füstölő/büdös autó sofőrjét kb bármikor.Támogatás ilyesmire nincs, és nem is lesz. Másrészt pedig az, h 1x éves a járgány, még nem jelenti azt, h az új/csere alkatrész is olcsóbb lesz hozzá. Szokd meg, ez ilyen. Én sem mondhattam az automata váltó felújításnál (840k lett a vége, de egy dsg-s váltó simán lehet a duplája is), h de hát ez egy 10 éves koszos opel. Tök mindegy, vihettem volna oda egy akármilyen csúcs mercit is, a számla az annyi lesz, amennyi. Az autózás ezzel jár, nem az a költség, h tankolod, hanem a megfelelő műszaki állapotban tartása a drága.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68681 üzenetére
Miért, mit kellett volna csinálnom? Messze áron alul ment el, bele lett számítva a hibája, és nyilván egy 1 millás közlekedőedényre nem fogom rálocsolni az árát. Én megyek évi 30ekm-t, nekem nem fér bele, h füstöljek.
A fogyasztói társadalmat meg hiába kevered ide, ez ilyen. A mai autók már nem lesznek OT-s kocsik.
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #68685 üzenetére
El kell adni, és venni olyat, amit fenn tudsz tartani, mert ez akkor jelen esetben túl drágán fenntartható autó, és nem engedheted meg magadnak. Minden autónál megvan az a hiba, mikor gazdasági totálkár, akkor ez egy ilyen eset. Olyan autót kell tartani, aminek a fenntartási összegét mosolyogva tudod kifizetni. Ha ez egy bkv bérlet, akkor bkv bérlet, nem kötelező autóval járni mindenkinek. Ne haragudj, nem személyes, de így gondolkodom.
Fekete füstöt okádó kiherélt dpf-es dízeles is ugyanezt sírja, hogy dehát... Nem érdekel a kifogása, nagyon sajnálom. Számomra van egy nagyon éles határvonal, amihez tartom magam, és mástól is elvárom, h ne szarjon az asztalom közepére. Fel kellene nőni, a környezetszennyezés nem jó játék. Ahol csak lehet, próbálok nem ártani senkinek, és a lehető legkevesebbet fogyasztani/szennyezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm