Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz TommyY2 #47203 üzenetére
Ezért is viszem a szerelő haverhoz. Gyakorlatilag együtt csináljuk a szervízt, ő csak számláz, én meg fizetek neki (céges autó ugye). Csak szeretek ilyesmivel babratolni. Plusz ugye ilyenkor meg tudom rángatni alulról az autó alkatrészeit, és látom ha gond van, de ezt a srác is mindig megcsinálja, nagyon alapos, precíz, rutinos ember.
Amúgy enyém swift, itt nem volt szó 3+7 év gariról, de a 30 ezres szervíz már nem a márkaszervízben történt, egyéb okokból, mikor rájöttem(tünk), h a hajamra kenhetem a garit.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz TommyY2 #47208 üzenetére
Ha megfelel a gyári előírásoknak, akkor miért ne borítanák bele?
Télen rohadtul nyüszögött a jobb hátsó futómű, elhajtottak a vérbe. Csáposon alá néztünk szerelő havernál, igazából faék egyszerű egy darab szilent lehet a hibás. Ha télen megint előjön, akkor kicseréljük. De lehet egy jó adag szilikon spré megoldotta.
De a szerelp haver mesélt már sokkal cifrább dolgokat is, a szervizek szeretnek kibújni a gari alól, de sokan vannak, akik nem tudják megvárni egy pereskedés végét (1-2 év), és inkább megcsináltatják az autót, mert munkaeszköz.
-
ncc1701
veterán
válasz TommyY2 #47249 üzenetére
Kb kígyó, vagy valami vadállat a kocsiban. Amit akarnak, azt úgyis elviszik.
Nekem tuti nem kellene kulcs nélküli indítás, azzal könnyen elviszik a vasat, plusz talán valami rejtett valamit tennék bele, de sokat nem költenék rá. A lényeg, h pár perc keresgélés után adja fel, és menjen a következő suzukihoz. Valami mágneses rejtett kapcsoló elég jó lehet, az kívülről nem látszik, nem tudja kitapogatni.
-
ncc1701
veterán
Tényleg, lassan összejön a 40ekm. Swift 2019, 1.2 szívó, sima GL. Milyen váltó olajat javasoltok bele?
-
ncc1701
veterán
válasz csaba1203 #47505 üzenetére
Nem hordjuk márkaszervízbe, nagyon rossz volt a hozzáállásuk futómű nyekergés végett. Azaz kb a gyári gari nem ért semmit, ügyvédezni nem akartunk, a szerelő haverral megcsináljuk fele áron a szervizeket. A visszahívásokat ettől független meg kell csinálniuk, ha kell, abban meg lehet bízni, h mivel japán vas, ezért orbitális nagy hibák nincsenek benne.
Ja, amúgy céges autó.
-
ncc1701
veterán
válasz [Prolixus] #47538 üzenetére
Én csak hosszabb út elött tankolok 100+ bengát, évente 1-2x.
Ha pedig le vagyok izzadva, vagy retkes vagyok, akkor ráteríek egy rongyot/pokrócot az ülésre, és úgy ülök be. Ilyesmiből mindig van a kocsiban.
-
ncc1701
veterán
válasz Pist@bácsi #47545 üzenetére
Szalonból téli gumi felniken valami 260e volt anno. Tudom, mert a haver megvette.
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
F1 pls.
Az alany egy 2006 körüli 1.3 vasaló swift, a 95 lovas. Kollega mondja, h reggel beröffentette, csikorgó-nyikorgó hang, majd orrán száján dőlt a füst, leállt, és többé nem indult. Ez a moci láncos? Mert akkor tán a vezérlés nem ugorhatott. A verdában van valami 130ekm, és kb 2 hetente használja a gyerek.
Gondolom ha a mocinak komoly baja van, akkor ez vagy gtk, vagy bontott moci. Bontott moci mennyi bele kb?
-
-
ncc1701
veterán
Ha csak type-C emberkék hivogatják, és eleve ér 200-at, akkor lehet nem éri meg vesződni.
-
ncc1701
veterán
Felnitől függ. Anya yarisára a gyári aluhoz más csavarok kellenek.
-
ncc1701
veterán
válasz Szilágyi84 #47718 üzenetére
Ez láb, és útvonal függő. Nálam az 1.2-es vas 38ekm átlaga 4.3L. Ez 50-60% M0, többi város, de főleg külváros, dugót kerülöm. A nulláson 100-110 körül megyek, városban pedig tartom a forgalom tempóját, többnyire nem nyomom neki.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #47744 üzenetére
Csatlakozom, sebességben kell hagyni, kézifék csak emelkedőn/lejtőn kell. Oktató ezt nagyon belém verte.
Haverba nem, egyik télen be is fagyott neki a kézifék kötél, a kocsi alá kellett tolni egy fűtő ventilátor bigyót egy fél órára. Ha ez a pusztában történik, akkor megvárhatta volna a tavaszt.
[ Szerkesztve ]