Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Miért nem veszel toyota hibridet, ha az jó?
-
ncc1701
veterán
Telefonban is van, h x méretig kezeli az sd kártyát. Nálad is ugyanez van, a cucc operációs rendszere í]y lett paraméterezve, h ekkora file rendszert tudjon kezelni.
-
ncc1701
veterán
válasz Motion_Blur #45134 üzenetére
Izlés dolga, nekem nem tetszik.
Nem bántam meg a 15"-t, de már így is mocsok módon nyöszörög hátul a futóművem, pedig figyelek arra, hogy ne menjek szar úton. Szerintem nem fogják gariban megcsinálni, vihetem a szerelő haverhoz a garis autót, de ne legyen igazam.
-
ncc1701
veterán
válasz gyenesmartin #45138 üzenetére
Nekem hidegben sokkal jobban nyüszög, nekem is elsumákolták a témát.
-
ncc1701
veterán
válasz Vigneau #45140 üzenetére
Én is kérdeztem őket, h nincs-e gyári 15-ös alu felni. Nem volt. Ilyen vacak utakra minek nagyobb? Tempomat külön van-e? Nincs. Ez azért érdekes, más gyártónál egyesével lehet bepipálni, mit akarok a kocsiba. Ok, ez csak egy vacak swift, legyen.
A 2014-es suzuki alu plö tetszik, bár tudom, ilyen dolgokban nem érdemes vitázni, kinek a szőke, kinek a barna. Nekem a nyitott felnik jönnek be, kevés hússal. Értem, h ez így valószinűleg kissé aero felni, de pont nem érdekel.(#45141) Napfénysüti: Ugyanezt tudnám leírni. Fel lehetne dobni kicsit úgy, hogy csak a felülete maradjon ezüst, többit feketére fényezni, de nem vagyok benne biztos, h megérné a munkát.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz manya777 #45152 üzenetére
Okosba áttolták, ne légy naív.
Ha fél éven belül vagy, akkor első, h keresd fel az eladót, h akkor most elállnál az üzlettől. A rejtett hiba kifejezés áll, mert a parasztja ezek szerint tudta, h rohad, és kigittelte/lefújta alvázvédővel, h le látszon. Vagy légy úgy vele, h ez tanuló pénz volt, és legközelebb nézel olyat, ami nem rohad.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #45160 üzenetére
Ez is igaz.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #45168 üzenetére
Asszonynak vettünk 3 éve egy akkor 8 éves toyota yarist, az nem rohadt, de már volt felületi rozsda. Szerelő havernál hétvégére kértem egy helyet az emelőn, kapott 2 réteg korantos rozsdaátalakítást (természetesen mosás után), futóművet is lekezeltem, amennyire tudtam, szétszedés nélkül. Utána a futómű kapott 3 réteg feketét, az alváz meg 3 réteg bitumenes alvázvédőt. Azóta minden évben alánézek, ahol kell, javítom, de egyelőre fasza.
Új autót meg ha vesz valaki, akkor rögtön illik alváz-üregvédelemre vinni. Már feltéve, h nem 4-5 évente vesz újat, mert akkor szopjon az új tulaj majd vele.
-
ncc1701
veterán
válasz Kicsirics77 #45177 üzenetére
Én michelin cc+-t vennék.
-
ncc1701
veterán
válasz blakey #45200 üzenetére
Ugyanez, ha csak tehetem, 4 évszakost használok, pedig én évi 25-30 ezret gurulok. Bír 2 évet, nagy kaland. Kötelező szervizekkel egy időben centír + első-hátsó csere van. Hátrányát még nem tapasztaltam, nekem csak előnye volt, megszabadultam az őszi-tavaszi sorbanállástól, cipekedéstől.
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #45202 üzenetére
Na, erre mondják azt, h mikor autót/felnit vesz az ember, akkor gondolni kell a gumi árára is. A swiftemre ugyanez a gumi 23500ft, mindjárt barátibb.
Amúgy külön felni szettel könnyű dolgod van. Asszony kocsiját is így oldottam meg, a nyári gumi gyári könnyűfémen van, a téli pedig acélon. De én lusta vagyok szerelgetni otthon, inkább viszem a szerelő haveromhoz, akkor már centírozás is megvan.
-
ncc1701
veterán
10 évig nem sok ember hordja márkaszervízbe az autót. Meg hagyjuk már, 1 éves sincs a kocsim, és már nyüszög a hátsó futóművem, és kétlem, h megcsinálnák gariban. Szerelő haverhoz elég sok garis autót visznek ilyen-olyan gonddal, mert a tulaj belefárad a márkaszervíz maszatolásába, perelni meg nem akarnak.
-
ncc1701
veterán
válasz gyenesmartin #45260 üzenetére
Szerintem csak menet stabilizáló van. Az is azért, amiért a bt kihangosító is benne van a fapadban, meg a tpms: eu-s előírás, nélküle nem adhatják el.
És azért nincs benne a fapadban, h legyen feljebb opció, amit pénzért el tudnak adni csomagban. Egy autónál a fapadban csak az van, ami kötelező. Ha tehetnék, még a kormánykerék is extra opció lenne. -
ncc1701
veterán
válasz dethroner #45460 üzenetére
Te sem érted, mire gondolt, ennyi erővel legyen nálad egy pót autó, mert mi van, ha kikönyököl a dugattyúd.
Nem számolom, de 650-700ekm körül van a lábamban, és ilyen szétszakadós gumi sérülésem nem volt még. Csak 1 esetre emlékszem, mikor gumit kellett cserélnem, de az is egy lassú defekt volt, kútról-kútig eljutottam volna bárhová, de a csere volt az egyszerűbb, illetve ott volt fullós pótkerék.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Srácok, 30ekm-es (1 éves) szervíznél mit kell cserélni? 2019-es swift, 1.2GL. Gondolom motorolaj+szűrő, levegőszűrő, pollen szűrő?
-
ncc1701
veterán
Köszi az infókat srácok, most jutott eszembe, h ez a pdf nekem is megvan.
A 15/30ekm-es periódus onnan jön, h a márkaszervíz ezt mondta. De most a válság miatt független szerelőhöz kell vinnem, lévén cégautó, és a tulaj nem kívánja fizetni a márkaszervíz 50% felárát. Ezért biztos, ami biztos, kinyomtatom a papírokat, és utánanézek a dolognak. Nekem sem tetszik, de ez van, márkafüggetlen szakszervíz is bepecsételhet jogszerűen a gari könyvébe.
-
ncc1701
veterán
Asszem az lesz, amit először kisakkoztam, motorolaj+szűrő, levegő szűrő, és pollen szűrő. Aztán 45ekm-nél (40-hez közelebb van, mint a 30ekm) lesz majd cserélve a fékolaj, valamint a váltó olajis . Ezeket most nettó környezet szennyezésnek érezném 1 éves korában cserélni. Ami érdekes, h pollenszűrőt én nem lelek, maximum légkondícionáló-szűrőbetétet. Ez talán az lehet, de ezt amúgy sem árt sűrűbben cserélni.
Az meg van csillagozva, h ennél a motornál a fékfolyadék tartály adja a tengelykapcsoló-folyadékot.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán