Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz benczeb #47592 üzenetére

    Huh, fuss neki kérlek még egyszer, mert szerintem valami képzavar van (hacsak nem Szibériában laksz):
    1. Az az akku ami nem bír ki 5 év BP-ezést már akkor sz@r volt amikor berakták (amúgy exide van benne ami annyira nem gagyi)
    2. A kulcsban tizen éveket bír az elem
    3. Ez Suzuki, nincsen olyan hogy nem indul... ;] (vegyél egy bikakábelt ami kibír 600A-t)
    4. Ha lemerül az akku? Keyless drive? :U Szerintem a műanyag burkolatot lepattintva ott lesz az a fránya zárbetét... igen keyless go-nak, pajzsnak és mindennek ami árammal működik ez az egyik hátránya, 'ménykű nélkül csak papírnehezék...

    Ha gatya lenne az akkud (kétlem erősen, majd 5 éves korában kezdj el aggódni), akkor nehezen indulna hidegben, lámpánál elinduláskor felerősödne a műszerfal háttérvilágítása stb. A legegyszerűbb módszer, hogy fogsz egy multimétert és méred az akku kapocsfeszültséget (12V+) álló motornál, járómotornál (14V+) és indítózás közben (min. 12V).

    Én a 85kg-ommal (nem vagyok egy ukrán ügyvéd alkat na) betoltam egyedül(!) az automata 600SEL-t, úgy vélem neked is menne. ;) De ha biztosra akarsz menni, akkor rendelj aliról/ebayről zsebbikát, az sosem baj ha van nálad feltöltve, de vegyél egy rendes bikakábelt is. Én is kisgyerekkel autózom télen-nyáron, úgyhogy megértelek... nálam mindig minden IS van:

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák