Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #66595 üzenetére
Nekem a szerelő haver abszolút nem dolgozik olcsón. Ketten cseréltük az insignia hűtőt, összesen beállástól a próbaútig szoptunk vagy 5 órát ketten (mert mindíg együtt szereljük a kocsijaimat, nyakig tiszta retek vagyok utána), úgy kért 80-at, h vittem a hűtőt. Hogy ez sok, vagy kevés, nem tudom, szerintem 5 óra munkáért teljesen ok.
Sosem kellett még semmit javítani utána, precíz, pontos. Ami nem tetszik, h sok mindenre rámondja, h jól van az még, bírja még, nekem meg hajlamom van cserélni mindent, amin már kicsit is látszik, h meg fog halni valamikor.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #66653 üzenetére
Balatonföldvárra ma én is valós 140-el mentem le, de jó nagy féktávot tartottam. Visszafele már nem siettem, 110-120 között jöttem, ott még vész esetén is kiszámíthatóan viselkedik az autó. Amúgy valóban az van, h van szó szerint 2x erősebb, és több, mint dupla olyan nehéz autóm. mint viszonyítási alap. Az nem lobog 140-nél.
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #66694 üzenetére
Garancia, hagyjuk. Ugye anno 2020-ban, mikor 1 éves volt a vas, nagy örömömre nem adták meg az elsöbbségem, két elem bánta. Márkaszervízben csináltattam anno meg, kötelezőre, xxl-es ceruzával írták a szlát. Tavasszal elkezdte ledobálni magáról a lakkot a két fényezett elem, most visszavittem, megoldották annyival, h a fényezésre fél év gari jár. Mondjuk ebben az országban pont ezt a választ vártam, kötelező kör volt.
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #66714 üzenetére
A 100-asnak olyan autónál van csak értelme, ahol a kopogás szenzor utána tud menni a magasabb oktánnak, és ez nem gyakori. Amúgy elvileg a tisztító hatása jobb, fene tudja. Swiftbe 95-öst teszek, csak nagyobb pályás etapok elött megy bele 100-as. Dízel insigniám meg csak prémiumot kap, de ennek csupán hitbeli oka van, horror drága volt az üzemanyag ellátó rencer felújítás, hátha segít valamit.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #66754 üzenetére
Nem értem, mit nem értesz, teljesen más a két autóban a váltó.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #66758 üzenetére
Gondolom az automata picit magasabb fogyasztását akarják így kompenzálni, nem tudom. Nekem az off automata vasam valós 120-nál forog 2000-et. De láttam olyan volvót, ami 130-nál pörgött 1600-at.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66787 üzenetére
Át kellene programoznod.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66789 üzenetére
Ha ez a kérdésed, akkor nyilván nem értesz hozzá. Meg kellene szerezni a kocsi firmware forrását, azt a megfelelő keretrendszerben, a megfelelő program nyelvben átírni, és újra fordítani, majd ezt a firmware-t betölteni a kocsi számítógépébe.
Szerintem a földön van kb 10 ember, aki ezt meg tudja csinálni. Gyanítom, nem vagy köztük. Azaz kb meg kell tanulnod együtt élni a problémáddal. Ez ilyen. -
ncc1701
veterán
Hordtam szerelő haverhoz. Most jön a 120 ezres szervíz. Az alkatrész ~60eft: 2db gates hosszbordás szíj, 0w16 ecstar olaj, 3db filtron szűrő (motor-olaj-aktív szenes pollen), 4db bosch irídiumos gyertya, fékolaja a srácnak van.
Minek vigyem márkaszervízbe? Kb 3 éve kötelezőre fényeztettem 2 elemet ott, most kezdett hámlani a lakk. Mikor visszamentem, h wtf, csak annyit mondtak, h fél év garit vállalnak a fényezésre. -
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #66821 üzenetére
Filtron olaj+aktív szenes pollen szűrő+levegő szűrő szállítással volt most 15e a kovácsautótól.
-
ncc1701
veterán
válasz Moleman #66829 üzenetére
Jaja, pláne egy egyszerű japán vasnál. Mi is erre jutottunk a főnökkel, mivel ami garis gond volt, azzal elhajtottak, így a szerelő havernál szervizeltük. És lássuk be, h olajat, meg szűrőket cserélni bárki tud jól.
A gyári visszahívás szervíztől független vonatkozik rá. -
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #66832 üzenetére
Vagy szerződsz mondjuk a DAS-al, mert itthon sem feltétele a garanciának a márkaszervíz, csak ezt nem akarják nagyon elismerni, mert nekik is meg kell élni valamiből.
Ha szakember megfelelően szervizeli az autót, akkor kötelességük ezt elfogadni. Ugyanúgy bepecsételhet. De tuti biztos vagyok benne, h ügyvédezés lenne a dologból.
A 85k pedig sajnos ez van, a 15ekm-es szervíznél csak olajat, meg olajszűrőt kell cserélni az adatlap szerint (én szoktam még levegő+pollen szűrőt is). Ez a kettő meg összesen bruttó 20eFt. Ha 20-ért cserél a szerelőd olajat (15 perc művelet, ha még alánéz, és becsületesen végigmegy a futóművön, akkor 30 perc munka kézmosással), akkor felénél vagy. És ez arányaiban így van, 100ekm-ig van 6 szervíz, sztem maszek alapon egy bő 3-400eFt-ot tudsz spórolni. És azért ez nem egy összetett autó. Mi bevállaltuk, h nem lesz baja, be is jött, nem is volt semmi. Mondjuk az enyém szerencsére egy fapad 1.2 szívó cucc, aminek nagyon örülök, h még nem a kamuhibrid verzió.De ja, nehéz döntés. Nekem sokat számított, h van kiváló szerelőm, és nem hogy ott lehetek, hanem csinálhatom én is a szervízt. Én ilyen vagyok, de el tudom fogadni, h van, aki csak leadja, vagy inkább megvárja, de egy csavarhoz sem akar nyúlni. Másik vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Ja, 120ekm szervíz. Elég eseménytelen volt. A váltó olaj periódusa ugye nálam 40ekm, a gyári lóhugy olaj szinte fekete volt 40ekm után, az akkor beletöltött castrol szinte hibátlan volt, de nyilván lecseréltük. Szíjakra figyelni kell, rájuk van írva a méretük, olyat kell venni.
-
ncc1701
veterán
Felejtsd el szívó mocinál a chiptuningot. Ott az van, h ki kell cserélni a belét kovácsoltra, hegyesebb vezérmű tengely, akkor a chiptuning annyit tud, h megemeli a tiltás fordulatot, és attól lehet erősebb. Pénzkidobás.
A gyakorlatban meg kell venni a legerősebb gyári turbóst, és azt piszkálni. Ott a töltő nyomás növeléstől alulról lesz erősebb. -
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #67089 üzenetére
Hát... Én már néztem, h wtf ez a horror szám, nekem dugóval, meg 140-es pályatempóval sikerült 5.7-et kitaposnom a swiftemből. De ez a top, mostanában beállt 3.9-4.1 közé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...