Új hozzászólás Aktív témák
-
tomsics
senior tag
Szerintem meg nem jó erre a turbo.Sokat járok rallyra és ott se raknak rá turbot,simán szívóként húzzák fel őket.Ráadásul elég jól bírják a pörgést
De a subaru is csinált swift kasznis gépet nem?4x4-es ha jól tudom
firefly[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Davidof92
senior tag
sima 8v főtengellyel se lesz semmi baja, nem gyenge az oda. Aki a gti főtengelyt hagyja meg az többet tud kihozni belőle, az a különbség. 101 lovat simán elvisz a 8v-é is . nem törik el tőle.
kornelka: olvass utána a gáznak, mik a hátrányai a benzinnel/etanollal szemben. Az úgy jó, hogy 120 oktánszám, de más miatt nem jó. Inkább etanol, az 105-ös oktánszámú, azzal már lehet dolgokat csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
szg88
őstag
-
tomsics
senior tag
-
tomsics
senior tag
Ilyen volt az első erősítőm.Én egy pio mélyet hajtottam róla.Nem fogsz benne csalódni,egy igazi igás ló,mindent kibír.
Ahogy írták elöttem,csak simán állítgatás kérdése a túlhajtás.
Meglepődsz mennyivel jobban fog szólni ezzel mint a fejjel.
Ez mellé még kell venned kábeleket is ám ha nincs.+ és - kábel plusz egy Rca kábel
Tényleg a fejegységen ugye van RCA kimenet?Ha nincs akkor nehéz lesz rákötni az erősítőt,de rálehet úgy is.Esetleg ha valakinek kell valami cucc innen ,olcsóbban tudok mint a honlapon evő árak.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
Totalcar.hu-n olvastam anno,hogy ha hidrotőkés az nem biztos,hogy cserét jelent.Ott egy mazdáról volt szó.Annak is hidrotőkés hangja volt,de a csávó,fék olajat öntött a motorba és különböző fordulat tartományokban megjáratta a motort.Majd új olaj bele tölt és elmúlott a hang.Ott asszem azt írta,hogy leragadnak és az miatt van ilyen hangja (ha jól emlékszem)
De persze benne van a pakliban,hogy tényleg szarok már a hidrotőkék░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Kornel
veterán
KPM-esen tuti nem. Amúgy meg ha ismerős viszi, bármi átmegy. 2007-ben volt egy szigorítás, kamerára kellett venni minden kocsit, vagy mi volt. Ennek ellenére a ladám lyukas taposólemezzel ment át, szóval az a toronymerevítő ehhez képest semmiség
Swift 2-ről még valakinek van valami tapasztalata, megosztani valója?
Hétvégén láttam az egyik kereskedésben 261k km-el egyet, és teljesen újszerű volt, csak a kavicsfelverődésekből lehetett látni, hogy sok a km. Nem próbáltam ki, de a neten lévő leírás alapján kitűnő állapotot írtak. Mennyit bírnak ezek a M13A motorok? Elmegy 500k-t, mint az ezres stift? -
-
Kornel
veterán
szerintem más lesz. én most adtam el 120 ezernél az enyémet, de egy csepp olajat nem evett, füst meg még annyi se volt, viszont alapból adott ki érdekes hangokat, mivel 3 henger egyenetlen járású. szerintem nézesd meg egy olyan szakival, aki biztosan nem akar lenyúlni, és ért is hozzá, nem csak papíron. márkaszerviz nyilván felejtős egy ilyen korú autónál, de én azt mondom, amíg megy, és nem fogyasztja az olajat, és nagy túlfogyasztása sincs üzemanyagból, addig nyomjad neki, ha meg szét is menne a motor, 50k-ért kapsz bele bontottat, lehet olcsóbban megúszod, mintha szétszedetnéd ezt. egyébként én már hallottam 500k km-t futott ezres swiftről, több helyről is, megbízható forrásból, szóval nem hinném, hogy letérdelne 120k-nál, ha tényleg annyi van benne, illetve megkapta max. 15 ezrenként a legalább 10w40 olajat.
-
Kornel
veterán
egy komplett motorfelújítás profi szervizben 100k alatt nincs meg, még ennél a fűnyíró motornál se, ezért szerintem sokkal jobban megéri egy 50k km-t futott bontott motort venni, féláron.
egyébként régi swiftnél simán le lehet csekkolni, hogy a km 100k alatt van-e, mert ilyenkor az indexkaron a fehér nyilak még nem koptak le, 90-100k km között kopik le, 100k felett már nem is látszott nekem. ezt több helyen is olvastam, illetve személyesen meg is néztem.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
Persze hogy nem természetfeletti lények rakják össze.
De azt ne feledd hogy a gyárban vadonat új a blokk. Új alkatrészek, és azok kopnak össze az első indítástól. Másrészt egy gyárban speciális szerszámok vannak, megfelelő nyomatékkal húzzák meg az összes anyát stb stb.
Nekem ez a véleményem.
Kb 5 éve mozgolódtam ez ügyben akkor 20-25 magasságában volt a papírozása a tipusazonosnak. -
Szplöttyy
senior tag
-
Kornel
veterán
castrolbol és eneosbol milyen volt benne?
más: a splashbe nem szereltek vízhőfok kijelzőt, a könyv szerint a kritikus vízhőfokot jelzia műszerfalon, de mi van akkor, ha egy nyest elrágja a vízcsövet, és nincs víz a rendszerben, vajon ezt is jelzi a fed comp? kritikus feltétel a működéshez a víz jelenléte a fedkompnak? van erre nyomásmérő műszer a vízkörben?
-
t1
addikt
Elvileg lehet cserélni RSK-n volt rá precedens de nem olcsó dolog, motor + munkadíj + többi költség (regadó különbözet, friss műszaki, eredetiség vizságlat, új forgalmi, engedélyek stb) ha 1.3-ast akarsz akkor inkább add el a mostanit és vegyél azt. Ha 1.0 cserélsz 1.0-ra azt hiszem kell egy NKH-s szemle a kocsinak majd go okmányiroda és új forgalmi.
-
Kornel
veterán
most lehet nem fogsz egyetérteni velem, de szerintem egy ezres swiftet használni kell, és nem nézegetni, amit kell, kapjon meg: olaj, fékalkatrészek, gumi, a többivel meg ne foglalkozz, megy, amíg megy, ha meg meghalna, 40k egy bontott újszerű motor, más kocsiba egy légtömegmérő drágább ennél
-
shootme2
aktív tag
Ha a hengerfej és a dugattyú összeér az nem éppen normális dolog... De nem hinném hogy komolyabb problémát okozna így hogy melegen elmúlik nem érhet nagyon össze.
Ha nagyon zavar inkább a lemunkálást válaszd jóval költséghatékonyabb. Én nem foglalkoznék vele...Csak nem zero11-hez van szerencsénk?
-
shootme2
aktív tag
Ha flexel nekiesek lehet lejön de azt már nem szívesen raknám vissza akkor már inkább egy esztergályos szedjen le 1-2 tizedet.
Egy 67 ezret futott rendszeresen karbantartott rendesen használt motor nem lehet szétkopva.
Le kéne kapni a hengerfejet akkor látszana hogy tényleg bele ér-e és a kopottság is ellenőrizhető csak hát elég nagy meló. -
shootme2
aktív tag
Jah és ha már leveszed a fejet akkor illik síkoltatni meg vezérműszett csere ha már azt cseréled akkor hosszbordás meg vízpumpa... Pillanatok alatt rá lehet költeni egy autó árát.
Ne foglalkozz vele ha valami csoda folytán megáll bedobsz egy 1.3 8V-t és annyi árban is kb ugyanaz. -
shootme2
aktív tag
Nem is úgy értettem hogy kötelező hanem ha már szétszedtük cseréljük ezt is ha már ezt cseréljük akkor azt is és így szépen szalad a pénz. Ismerősnek is a lada rendberakása 300-ba lett. Főtengely csapágynak indult amiből komplett blokkfelújítás lett ha már szétszedtük akkor a váltót is rakjuk rendbe majd jött a kasztni a jobb első sárvédőt kellett volna cserélni de ha már csináljuk cseréljük ki mind a négyet meg a küszöböt meg a padlólemezt ezután már komplett festés is kellett... Pikk-pakk összejött a nagy számla.
Simán le lehet papírozni kb 20-al kerül többe mint ha ugyanolyat tennél be. De amíg jó a mostani addig nincs értelme cserélgetni. -
shootme2
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- EA Sports WRC '23
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest