Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #33401 üzenetére
Az a titkos szerkesztői csoport.
-
veterán
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #33403 üzenetére
Az Top Szíkret!
Ez meg ilyen SC beszélgetős, sc.hu linkeket is megosztom arrafelé is, hagy nőjön a tábor!
Mondjuk akikkel indult a csoport az én haverjaim, nekik én már promóztam eleget a weboldalt
Viszont vannak akik FB-ot többet olvasnak mint a zinternet többi részét, azokat is be lehet vinni az oldalraTea az élet!
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Sziasztok
Egy darabig csak olvasgattam. Szemet szúrt hogy a leg izgalmasabb téma a CIG en belüli fluktuáció, ami nem tölt el lelkesedéssel. Ímé elérkezett vala kétezer-tizenöt októberének hava, és bizony feleim az FPS modul sehol. Leg rosszabb előrejelzéseimben sem gondoltam, hogy ez eddig el fog húzódni. Persze kibővítették a hangárt és lehet mászkálni, de lássuk be huszonöt percnél tovább nem jelent élményt. Már abban sem reménykedem hogy idén bármi komoly előrelépés lesz. Ez a rétestészta üzemmód elkeserítő.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #33406 üzenetére
Bizony, szerintem a Citizencon sem hoz majd megváltást... Mondom nekem csak az számít, hogy a projekt ne szívja meg ennek a levét. Csak készüljön el valamikor.
(Azért de gyorsan röpül az idő Nemrég volt, hogy áprilisban vártuk. )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mrfire #33407 üzenetére
Mint már említettem pár napja, szerintem sem jön az fps még most a citizenconon... a fluktuáció kapcsán pedig csak azt tudom mondani, hogy ekkora nálunk is van Kirúgott, felmondott, csalódott, dühös emberekkel és lelkes, sokat dolgozókkal is. A kommunikációval ellentétben szerintem a Illfonic sült fel vele, és most javítják házon belül, ezért a csúszás.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Úgy látom, hogy itt én vagyok az örök pozitív ember, szerintem durva lesz a CitizenCon És remélem ez jobban bejön, mint az a jóslatom, hogy 3-4 héten belül érkezik az FPS modul, amit még valamikor júniusban írtam
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #33409 üzenetére
Nono... nem azt mondtam hogy nem lesz durva a citizencon, hanem hogy szerintem nem jön ki az fps modul. Sőt azt sem tudom hogy kijön-e valami ténylegesen addig (az 1.3-on kívül, ami szerintem nem hoz komoly új tartalmat). Szerintem nagyon fog tetszeni nekem amit bemutatnak majd a con-on, sőt szerintem többet fognak mutatni mint amit feltétlen várnék. Szóval szerintem is (legalábbis remélem) durva lesz a con, de az hogy lesz-e fps modul, ettől független dolog
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #33410 üzenetére
Jah, durvánál már arra gondoltam, hogy jön cucc.
Én amúgy azt várom, hogy a CC idején kijön az új hajó, 1.3 patch (amiben ugye még nincs semmi), CCU rendszer és elkezdődik egy PTU fázis, vagy az FPS, vagy már a bébi PU, bár utóbbit nem tartom valószínűnek.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PhilBrick
őstag
De mi lehet olyan, ami nagyon durva és mutatni tudnak?
FPS demót már láttunk tavaly, a heti fejlesztési naplók után ott már nem lehet meglepni.
Multicrew demó megvolt, ámulni azon sem fogunk. Méretekkel még lehetne nyűgözni, egy Idris vagy Bengal külső-belső bejárás azért odaszegezne a székhez.Egyébként észrevettétek már, hogy az első bemutatók után kb. egy évvel később tudjuk kipróbálni mi is az egyes modulokat? AC, ArcCorp, lassan az FPS. És most számíthatunk egy komolyabb SQ42 bemutatóra. Amit ezek szerint maj jövő karácsonyra kapunk meg...
-
veterán
válasz PhilBrick #33412 üzenetére
Az SQ42-vel kapcsolatban biztosan fognak mutogatni, tippre (meg mintha utalásokra is emlékeznék) pl az animációs rendszerről, különösen a facial rig-ről, illetve a testreszabhatóságról. Emellett szerintem jön a normális CCU. Én első körben ezt várom, ezt fogják még várhatóan kiszínezni egyéb dolgokkal. Lehet lesz Nyx bemutató, bolygóról bolygóra átrepülés, valami a küldetés rendszerről, vagy tényleges bányászat vagy egyéb hasonló. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #33410 üzenetére
Hát igen, szerintem is csillogás lesz új feature viszont nem (sok).
Azért még bizakodok az FPS modulban, (de nem számítok rá) jó lenne már kilőni Nathan-t (vagy épp kérdezni ts-en, hogy honnan az Isten haragjából lőtt ki )
(#33413): Hát igen CCU jó lenne.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
veterán
-
BOGO07
tag
Az uj ccu rendszerben ha megmarad az a lap hajó lti je akkor kb mindenki lti s hajókkal fog rohangálni.
Énmeg a multkori vásáron olvasztottam be a sajátom[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
-
PoeDameron
aktív tag
válasz 77.PX_Drebil #33406 üzenetére
Oké de most ne az legyen a mérce, hogy milyen becsléseid voltak az elkészítés időtartamáról, és ahhoz képest hol tartanak. Hagyni kell dolgozni a társaságot, eltelik néhány hónap, és lesz valami. Addig meg mást csinálsz. Én például legutóbb 10 napig építettem egy űrhajót a Space Engineersben, és tökéletesen lefoglalt.
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
Ennyire ne hypeoljátok magatokat mert lehet pofáraesés éesz a vége.
A mostani internetháborút követtétek valamelyest amúgy?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
-
SkyS1gn
félisten
-
Jack@l
veterán
és aztán? kicsit mérgesen vársz tovább?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
Nagy vonalakban ami történt:
-Volt pár váratlan kirúgás, páran pedig elmentek (ahogy eddig)
-DS-ék tűkön ültek hogy legyen megint valami csámcsognivaló, gyorsan le is csaptak az emberekre, de az olyanok mint pl Alyssa elküldték őket a fenébe
-Az Escapist lehozott egy cikket, amire gyakorlatilag szinte egyáltalán nem adtak időt hogy előtte reagáljanak
-Gyanúsan abban az időben született pár csúnya beszólás Gassdoor-on, ahol anonim módon bárki mondhat bármit egy cégről
-A cikk lehozta ezt is, meg egy csomó egyebet. Elvileg skype-on megbizonyosodtak róla pár embernél hogy tényleg CIG dolgozók voltak, pl kitakart nevű belépőkártyával
-CR válasza nem sokra rá jött, minden rágalomra reagált valahogy, de kikérte magának azt, hogy nem hogy a feleségét (Sandi-t), de a gyerekeit is behozták a képbe
-Ben-ék posztolták hogy a belépőkártyáik teljesen név nélküli kártyák (ahogy amúgy a miénk is)
-Mentek az elemzések redditen, ahol több helyen erősen gyanúsnak tűntek a vádak jelentős része, a dátumok, a megfogalmazás, és az hogy DS gyakorlatilag perceken belül reagáltak.
-Páran (pl mashable) leírta hogy nagyon nem ért egyet azzal az etikával, ahogy az escapist kiadta a cikket, mások (pc gamer, eurogamer, stb) azért nem reagáltak erre az egészre, mert nekik sem tűntek meggyőzőnek a források
-CR meghívta az escapist-et hogy akkor nézzék meg az irodájukat, hogy téves az infó
-A CIG alapítója és fő jogásza nekiment az escapist-nek, hogy ez mind hazugság, és vagy kérjenek nyíltan bocsánatot, vagy találkoznak a bíróságon, mert az angol és amerikai ügyésségen is beperelik őket
-Az escapist bejelentette hogy nem lép visszaKb ennyi tudható, illetve az hogy a rágalmak közül jó párat már megcáfolt a CIG is maga (pl hogy szinesbőrű vagy 40 feletti embereket nem alkalmaz) vagy a tábor (pl valószínűtlen hogy CR ebből a pénzből tatarozná a lakását vagy nyaralna, lévén CR amúgy milliomos). Rendes kimutatásokat igyekeztek összeszedni hogy nagyjából mibe is kerülhet egy évnyi költsége a cégnél, mennyi ennyi pénzre a kamat amit alapból kapnak, ami várhatóan azért viszonylag messze lehet az igazságtól, de nem évi 30-40 millióra, hanem töredékére engedett következtetni. Emellett az is tény hogy folyamatos a felvétel, és ténylegesen fel is vesznek új embereket, fejlesztőket, artistokat. A frankfurti iroda pedig most írt alá egy 5 éves szerződést az iroda bérlésére.
Szóval hard fact-okat nem tudunk, az biztos hogy jó páran (közöttük pl Kevin Dent, aki számos játékfejlesztő cégbe pénzelt már be) kifejtették támogatásukat a CIG felé, vagy legalábbis képesek voltak külső objektív szemlélőként neutrálisan látni a helyzetet, és nem dőlni be a negatív kampánynak. Szerintem arról van szó hogy a vádak egy része jogos lehet (pl beleszóló Chris Roberts, akiről tudjuk hogy szokása, és azt is tudjuk hogy ezzel nem mindenki tud mit kezdeni), más pedig szerintem csak a meglévő rész/teljes igazság kitarkítása saját dolgokkal.
Hogy végül mi lesz az egészből, lesz-e bírósági ügy vagy sem, meglátjuk, és azt is hogy ki blöfföl.
EFRM: azért nem refundolnak boldog-boldogtalannak. Jó pár embernek sikerült, másnak nem, illetve ugye sok userre van kevés ember, tehát időbe is telhet.
ui: amúgy Kevin Dent véleményére nagyon berágott DS, ellene is kb vendettát hirdetett, de Dent sem az a fajta aki megijed ilyenkor, lásd mostani tweet:
"Having played Line of Defense, I am pretty sure this box of donuts would do a better producer job than Derek Smart. "Illetve DS twitteren már totálisan elborult, mindenkit tiltogat, fuck-okat kommentel mindenhova, stb. Akár igaz annak egy része amit mond, akár nem, az biztos hogy ez a fickó nem komplett, egy istenkomplexusos s*ggfej, aki nem rejti véka alá azt, hogy hobbiból is szeret trollkodni és beszólogatni akár hazugságokat is, csak a hecc kedvéért (és igen, ezt is nyilatkozta)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #33428 üzenetére
"-CR meghívta az escapist-et hogy akkor nézzék meg az irodájukat, hogy téves az infó"
és meghívják őket egy cappuchinora
"azért nem refundolnak boldog-boldogtalannak"
?lol? okoskodsz, illetve mellébeszélsz megint, refundolnak ha kéred (ha ottleszünk majd megírom hogy volt.. nem vagyunk még ott bőven.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem okoskodok, redditet olvasok, és ott páran jelezték hogy visszaadták a pénzüket, páran pedig jelezték hogy nem. Pusztán átadom a birtokomban lévő információkat.
és a céglátogatásnál igen, lehet hogy a fejükhez tartanak egy pisztolyt hogy vonják vissza. Lehet hogy lefizetik őket. Lehet hogy lelövik út közben a gépüket. Az a szép az összeesküvés elméletekben, hogy bármi is legyen a kimenetel, van rá válasz és új elmélet. Én igyekszem a tényekre támaszkodni, és az escapist "tényeinek" fele nem áll túl stabil lábakon. Ettől még lehet igaz, de Occam borotvája.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
Asszem ma megpróbálom felpakolni a játékot, ideje ránézni, mi történt az elmúlt egy évben...
Megy rendesen a tiszta telepítés? Nem akarok semmi cifrát, mini-PU-t, meg bétaverziónak a gammáját párhuzamosan több könyvtárba helyfoglalónak, csak az aktuális hivatalos verziót."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #33428 üzenetére
nem az a kérdés hogy sandra roberts feleseg-e, vagy hogy vett-e autot CR crowdfundingbol (persze ezek is kerdesek de legyunk nagyvonaluak; ez lepkefing meg bulvar, aki akar csamcsogjon rajta, de mi tegyuk ezt teljesen felre) a kerdes az az, hogy megtudjak-e csinalni azt a jatekot amit megcrowdfundingoltattak, vagy sem...
es szemely szerint en azt latom, es azt erzem, hogy NEM. es az bosszant, hogy minden ilyen bemutaton (multi crew, fps) bemutatnak valamit - egy eroteljesen megkoreografalt csak a celra (eppenhogy) mukodo techdemot - ami mogott semmi olyan nincs, hogy ki lehetne adni. es utana meg beroffentenek, hogy na jon ez majd soon, mikor TUDJAK, hogy erre nulla esely van. fossak ki a jelenteseket hogy igy allnak ugy allnak, de semmi haladas nem erzekelheto. ?1 ev alatt sikerult megcsinalni 1 darab cryengine palyat amit elneveztek social modulenak? lol mero szanalom. fps mar tobb eve keszul es nem jutottak el 1rol a 2re.
varom a kovetkezo bemutatot (pl sq42, / a bejelentest hogy mikor lesz ebbol valami / hogy valoban mikor lesz belole valami)az a baj, hogy bar a constellationt lehet meg attervezik 3szor, de addig az alapok meg mindig nincsenek meg (hiperszuper multi kod, orias mapok, kove vesve es arra epitkezve.. korbenfutas van. nagyon regen
penz vagy a technologiai okokbol elobb utobb betevednek egy zsakutcaba
edit : typok
[ Szerkesztve ]
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #33430 üzenetére
a cappuchinos mondatot nem ertetted, elkepzelheto?
-
PoeDameron
aktív tag
Nekem annyi a furcsaság, hogy mintha feje tetejéről kezdték volna csinálni a játékot. Tehát előbb elkezdték legyártani a hajókat, aztán kezdik megcsinálni hozzá az Univerzumot. Alapból én úgy képzelném, hogy előbb teremtenek egy világot, azt kitesztelik, és ha flottul működik, akkor kezdik hozzá gyártani az űrhajókat például.
Csakhogy én nem értek hozzá, viszont akik ezt csinálják azok nagyon is, tehát teljesen hibás szerintem ilyen érzésekre hagyatkozni. A Witcher 3 elkészültében is biztosak voltunk, miután megigérték, hogy elkészítik. Pedig biztosan voltak mélypontjaik a fejlesztésben, csak ugye nem a nyilvánosság előtt zajlott a fejlesztés, ezért a sok laikus nem kezdett el drámázni amikor valami nem úgy jött össze. Star Citizen fejlesztése kicsit olyan mint a nyilvánosság előtt zajló nagypolitika, hogy minden laikus megkapja ugyanazokat az információkat amiket a szakértők is, csak az a különbség hogy a laikus nem tudja normálisan feldolgozni, és hülyeségek tömkelegét gyártja le, amiben aztán hisz is.
-
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #33435 üzenetére
Teljesen jól érzed a normál fejlesztés menetét, annyit hozzátéve, hogy amit lehet párhuzamosítanak.
Az hogy itt olyan hajók készülnek amiknek még hangár sincs az azért van, mert a hajóból jön a pénz, nem a hangárból
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
SkyS1gn
félisten
válasz PoeDameron #33435 üzenetére
De akkor honnan húznák le a népet mégjobban? Hajókból dől a lé...
Bár szerintem is jobb lett volna a kezdő 11 aztán míg nincs egy PU alfa addíg semmi új hajó.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
#16729600
törölt tag
Én ennyire nem vagyok pesszimista,szerintem a játékból lesz előbb utóbb valami. A "Nagy Endeavor beszélgetésbe" belenézve viszont néha elmosolyodtam. Szerintem az ott vizionált lehetőségek nagy részét max az unokáink fogják megtapasztalni.Egyetértek azzal, hogy a játék kerete (PU) nélkül roppant furcsa a fejlesztési prioritási sorrend.Azért is szoktam itt pár embernél akut szemrángást előidézni az emblémás wc kefe hasonlataimmal, meg hogy milyen sallang fejlesztési irányokat kellene instant elkaszálni, hogy a lényegből legyen is valami még mielőtt kialszik az utolsó nap is az univerzumban.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
minden elképzelhető, nem mindenki agyával tudok egyszerre gondolkodni
Az meg majd kiderül hogy meg tudják-e csinálni, vagy sem. Ugye előszeretettel hozzák fel hogy azért nem csinált még senki ilyen játékot, mert nem lehet megcsinálni. És ugye ezt előszeretettel hozták fel a repüléstől az atomenergiáig számtalan területen, mégis valakik csak megcsinálták. Ez is hasonlóról szól, sokkal nagyobbat mertek álmodni és ígérni mint amit mások, de a megvalósíthatóság (vagy legalábbis jelenleg) korán sem garantált. Mondjuk a pénzből szerintem nem futnak ki, számtalan cég ugrana egy ilyen lehetőségre, elvégre 1 millió körüli ember bizonyítja hogy igény lenne rá, és nem kevesen elég sokat is fizettek érte, lehetne tetszelegni a megmentő szerepében, stb.
Amikor bemutatnak valamit, azok a techniai alapok. Nem azt jelenti hogy van annyi valós tartalom már készen hogy jó is legyen. A várost bemutatták, úgy hogy csak egy pár npc-t dobtak be alap animációval, mert a backend még nem volt kész annyira hogy kiadható legyen. Most, jóval később, már ez a rész is fejlődött annyit, hogy végre kiadható legyen. Biztos vártak még másra is, pl fps modulra a kiadással, ezért csúszott a social kiadása, de csak arra akarok utalni hogy valamit demóznak, lehet csak a szükséges technológiák egy része működött még csak jól.
"1 ev alatt sikerult megcsinalni 1 darab cryengine palyat amit elneveztek social modulenak?"
Nem, egy év alatt emellett sikerült full double precision-ra átírni az egész motort megjelenítésestől pályástól mindenestől, betoltak alá egy egyedi PBR rendert (physically based rendering), felépítették a háttérben a GIM-et meg a többi elemet, ami az egyik első teljesen felhőalapú szerver-architektúrát képviseli a játékokban. Emellett még biztos elkészült egy valag egyéb dolog is, soktucat órányi mocap anyag, sokszáz oldalnyi forgatókönyv az sq42-höz, stb stb stb.Ami szerintem nálad összezavarja a dolgokat, hogy végig és folyamatosan látod a haladást és a bukdácsolást. A játék nem készül régóta AAA mértékben mérve, sőt ilyen méretben még akár féltávnál sem mondhatjuk hogy jár. Annyi a különbség, hogy amíg más cégek 2-3 évig legalább dolgoznak a cuccon mielőtt az első pletykát hallanád róla, ráadásul úgy hogy nem rugaszkodnak el az eddigi mintáktól, tehát rutinból csinálják, addig itt az első perctől követheted, és láthatod azt a számtalan útvesztőt, amibe belefut a rutinos csapat is, nem hogy azok, akik próbálnak sok dolgot máshogy csinálni, ami aztán vagy sikeres, vagy sem. Lehet te ugyanilyen szkeptikus lettél volna a Star Wars TOR első két éve utáni állapot alapján is, amit eleve két évnyi fejlesztés után először 2008-ban jelentettek be, de csak 2011 legvégén jelent meg, és kb 150-200 millió dollárba került végül.
PoeDameron: nem igazán lehet felmérni hogy pontosan hogy kellene, mert nyilván szükséges volt hajókat is gyártani, egyérszt hogy jöjjön a pénz, másrészt hogy ők is megtanulják azokat a módokat, ahogyan NEM jó csinálni. Minél hamarabb repülhetővé akartak tenni pár gépet, mert így próbálgatható a játék egyik fontos eleme, a repülés. Szvsz nem kezdhettek először a 64 bites átírással, az új animációs rendszerrel, stb, mivel akkor nem jött volna be annyi pénz, hogy egyáltalán végigcsinálják. Ráadásul ugye elsőnek nem is igazán a PU-n volt a hangsúly, "csak" egy új wing commander szellemi utódot jelképező single player játékon. Ez aztán elszabadult, jött sok megalapozott ígéret, illetve biztosan sok olyan is, amire a fejlesztők csak fogták a fejüket, hogy ezt most hogy...
Az biztos hogy nem úgy zajlik a fejlesztés ahogy egy hétköznapi AAA studiónál szokott, mert a finanszírozás sem úgy megy. Sőt a határidők sem. Majd az idő megmondja hogy jó lett-e így vagy sem. A hagyományos módszertannak is számtalan árnyoldala van, elég csak megnézni a jelenlegi játékfelhozatal zömének minőségét és kreativitását.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #33439 üzenetére
-csak bulvarra gondoltam, hogy miszerint vettek egy 20.000 dolcsis kavefozot azert tettem a sok smiliet hogy nemkell vermesen komolyan venni de sztem vicces..
"1 ev alatt sikerult megcsinalni 1 darab cryengine palyat amit elneveztek social modulenak?"
bocsi ha felreertettel, itt csak a bemutato, hogy lesz es a lett kozott cska arra az arccorp cuccra gondoltamAz a helyzet, hogy sztem sokkal regebb ota kovetem a cuccot, mint te, vagy itt a tobbseg. En azt latom, hogy a duma es a cucc nincs osszehangban, egesz pontosan a "dogfigthing module" delay ota, folyamatosan. Nem kell egyeterteni..
Engem egyaltalan nem zavar ossze a nyitott fejlesztes, mivel lassan egy evtizede en is feligmeddig benne vagyok a szakmaban, semmi olyat nem latok, amit ne hinnek el. Egyaltalan nem egy csodarol van szo, hanem egy munkarol-. most az irrealis scoperol es az irrealis CR kinyilatkoztatasokrol ne beszeljunk
Butasag, inkompetencia, strategia? nem tudom, picit fura, de egye fene. Persze, hogy megcsinalhato a jatek, ha 1. van eroforras 2. mindenki tudja, hogy mit kell csinalni. Ez ilyen egyszeru. Csak idő kerdése lenne. Csak az a baj, hogy 2. hianya miatt lassan mire kitalaljak a 2.-t elfogy az 1.[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
Lehet, hogy nekünk nem az a kérdés, de hogy lehetne komolyan venni egy cikket, ami ezeket is lehozza?
A határidők meg olyan dolgok, hogy pont ezért örültünk, hogy a CIG mögött nem áll egy hatalmas kiadó, aki mond egy dátumot és akkor is kiadja a játékot, ha addigra nem készül el. Nem hemzseg az elmúlt 5-10 év olyan játékoktól, amiket időben kiadtak félkészen?
Még mindig azt mondom, hogy egészében kell nézni a projektet. Egy ekkora volumenű játék átlagos fejlesztése akkor is 4-5 év, ha egy hatalmas kiadó áll mögötte. Ugyanazon okokból, ami itt is ki lett tárgyalva párszor: Attól, hogy egy nő 9 hónap alatt hord ki egy csecsemőt, 9 nő még nem fog tudni egy hónap alatt kihordani egyet... Hiába öntenél bele több pénzt a fejlesztésbe, a megfelelő szakemberek száma limitált és sokuknak élő szerződése van máshova. Az a fickó aki egy éve vagy mikor azt a zseniális CryEngine-es SC videót csinálja, amit most nem találok, egy erdőben játszódott és azt hiszem egy fegyverből készített emlékmű volt benne. Őt konkrétan szerződéssel keresték meg, de nem vállalta.
Szóval 4-5 év. A SC idén lesz 3 éves. Majd egy év múlva lehet kezdeni aggódni, ha nem látod, hogy egy éven belül ki tudják adni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #33441 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy az AnythingFPS videója volt, de a csatornája most teljesen üres!
-
GypsFulvus2
őstag
Tegnap próbáltunk játszogatni, de nem sok sikerrel, mert az én Error Code 9 problémám nem múlt el teljesen, csak enyhült kicsit. Ezzel kapcsolatban a support a következőket írta:
"This issue isn't anything on your end, nor is it anything that I have a workaround for. The Code 9s are due to backend services that are failing the majority of login attempts into multiplayer and AcrCorp. We've got an engineering team rewriting those services and hope to roll out the first of those fixes with the 1.3.0 publish, which should go into public testing late this week or early next week"
Ebben a számotokra is érdekes info, hogy elvileg jön az 1.3 a héten, vagy a jövő héten (persze, tudom... )
EFRM: Itt sokan már a Kickstarter kampány kezdete óta követik a játékot, vagy közvetlenül annak lezárulta után lettünk backerek, úgyhogy nem, nem követed régebben, mint az itt jelenlévők egy számottevő része. Ezzel együtt hozzád hasonló módon én is erősen szkeptikussá váltam, és ez ez nem DS meg a bulvár mocsok miatt van, hanem a közvetlen tapasztalatomon alapszik. Hogy egyszerűen nem mennek a dolgok előre (kivéve a hajó eladásokat, persze). Nem vagyunk egyedül ezzel. Úgy érzem, hogy a szokásos csilivili bemutatókon kívül nagyon-nagyon gyorsan le kell valamit tenniük az asztalra, különben a jelenlegi cash-flow-ra keresztet vethetnek. Talán jobb is lenne. Kéne már nekik egy kis USD-ben is kifejezhető pofáncsapás, hogy változtassanak a dolgok jelenlegi menetén.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz mrfire #33442 üzenetére
anythingFPS felhagyott a videózással, mert megunta és más kihívások után nézett... a videói azonban talán megvannak, csak direkt link kell hozzá
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #33444 üzenetére
Honnan tudsz te ilyeneket is...
Akkor sztem ezt kereste Zsömle: [link]
-
veterán
válasz mrfire #33445 üzenetére
onnan hogy rémlett hogy olvastam redditen, rágugliztam, és megtaláltam a linket
ha pedig ez is csak viccnek lett szánva, nagyon úgy néz ki hogy olyan vagyok mint Drax a puszító, aki mindent szó szerint ért
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #33446 üzenetére
Csak félig-meddig. Így már világos... Persze akinek van ideje a Redditet is olvasni, én meg manapság még a GS cikkeit sem olvasom. Megragadtam ezen a fórumon és ebben a topikban.
-
veterán
válasz mrfire #33447 üzenetére
rászoktam a redditre Igaz csak az star citizen-es subredditet olvasom, de elég sok számomra érdekes cikket hordanak oda össze, amiből persze elolvasok amennyi érdekel vagy van időm Leginkább ez lett most az információ forrásom, a hivatalos oldalt alig látogatom, meg visszább vettem az egyéb olvasott netes magazinokból is (gs-t is napi max 2x nyitom meg hogy történt-e valami)
Ma pl bármilyen hihetetlen, elég sokat dolgoztam, és kevés időm jutott olvasgatni. A hétfőm is ilyen volt, akkor konkrétan csak vacsorára jutottam oda hogy egyek valamit Néha beránt a munka, leköt és elmélyülök benne, mások az Istenért sem sikerül
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #33439 üzenetére
Igen igen, laikusként nehéz ezt megítélni, mert annak is van logikája hogy előbb a hajókat kezdték csinálni. És még a hajókkal sincsenek kész. Még a közepes hajókkal sincsenek kész.
Viszont a játéktörténelemben soha senki nem próbálkozott ilyen grandiózus szerkezetek lemodellezésével, amiket kívül-belül össze kell rakni. Teljesen úttörő a vállalkozás, hirtelen egy példa ugrik be, a Silent Hunter 5-ben csináltak meg egyetlen VII C osztályú tengeralattjárót teljesen bejárhatóvá, és arra építettek egy játékot. Kb. olyan ez mintha egy Constellation méretű hajóra csinálnának meg egy teljes játékot sztorival. A Mass Effect hajóját össze sem lehet vetni ezzel, mert azt egyrészt nem irányítjuk, nem harcolunk vele, a külsője elég ostobán néz ki és nem bejárható kívülről, a belső terei meg szimbolikusak, összeraktak benne néhány klasszikus helységet azt kész.
Az hogy egy Idriszt összeraknak úgy hogy tökéletesen irányítható és logikusan van benne megtervezve minden, az az egy darab hajó játéktörténelmet fog írni. És az csak 1 darab hajó és nem is a legnagyobb. Tehát ha azon filózunk hogy mire b*sszák el a fejlesztési időt, akkor épp elég magyarázat van. Konkrétan arra, hogy olyan hajókat rakjanak össze, amelyekre egyenként is lehetne egy AAA kategóriás játékot építeni, illetve olyan hajókat hoznak létre, amiknek az összetettségére példa nem volt korábban. Ezen felül ezeknek a hajóknak a belső rendszereit csinálják, a mindenféle munkaállomásokat, a tengernyi bizbaszt.
-
pgabor26
tag