- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #33439 üzenetére
-csak bulvarra gondoltam, hogy miszerint vettek egy 20.000 dolcsis kavefozot azert tettem a sok smiliet hogy nemkell vermesen komolyan venni de sztem vicces..
"1 ev alatt sikerult megcsinalni 1 darab cryengine palyat amit elneveztek social modulenak?"
bocsi ha felreertettel, itt csak a bemutato, hogy lesz es a lett kozott cska arra az arccorp cuccra gondoltamAz a helyzet, hogy sztem sokkal regebb ota kovetem a cuccot, mint te, vagy itt a tobbseg. En azt latom, hogy a duma es a cucc nincs osszehangban, egesz pontosan a "dogfigthing module" delay ota, folyamatosan. Nem kell egyeterteni..
Engem egyaltalan nem zavar ossze a nyitott fejlesztes, mivel lassan egy evtizede en is feligmeddig benne vagyok a szakmaban, semmi olyat nem latok, amit ne hinnek el. Egyaltalan nem egy csodarol van szo, hanem egy munkarol-. most az irrealis scoperol es az irrealis CR kinyilatkoztatasokrol ne beszeljunk
Butasag, inkompetencia, strategia? nem tudom, picit fura, de egye fene. Persze, hogy megcsinalhato a jatek, ha 1. van eroforras 2. mindenki tudja, hogy mit kell csinalni. Ez ilyen egyszeru. Csak idő kerdése lenne. Csak az a baj, hogy 2. hianya miatt lassan mire kitalaljak a 2.-t elfogy az 1.[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #33439 üzenetére
Igen igen, laikusként nehéz ezt megítélni, mert annak is van logikája hogy előbb a hajókat kezdték csinálni. És még a hajókkal sincsenek kész. Még a közepes hajókkal sincsenek kész.
Viszont a játéktörténelemben soha senki nem próbálkozott ilyen grandiózus szerkezetek lemodellezésével, amiket kívül-belül össze kell rakni. Teljesen úttörő a vállalkozás, hirtelen egy példa ugrik be, a Silent Hunter 5-ben csináltak meg egyetlen VII C osztályú tengeralattjárót teljesen bejárhatóvá, és arra építettek egy játékot. Kb. olyan ez mintha egy Constellation méretű hajóra csinálnának meg egy teljes játékot sztorival. A Mass Effect hajóját össze sem lehet vetni ezzel, mert azt egyrészt nem irányítjuk, nem harcolunk vele, a külsője elég ostobán néz ki és nem bejárható kívülről, a belső terei meg szimbolikusak, összeraktak benne néhány klasszikus helységet azt kész.
Az hogy egy Idriszt összeraknak úgy hogy tökéletesen irányítható és logikusan van benne megtervezve minden, az az egy darab hajó játéktörténelmet fog írni. És az csak 1 darab hajó és nem is a legnagyobb. Tehát ha azon filózunk hogy mire b*sszák el a fejlesztési időt, akkor épp elég magyarázat van. Konkrétan arra, hogy olyan hajókat rakjanak össze, amelyekre egyenként is lehetne egy AAA kategóriás játékot építeni, illetve olyan hajókat hoznak létre, amiknek az összetettségére példa nem volt korábban. Ezen felül ezeknek a hajóknak a belső rendszereit csinálják, a mindenféle munkaállomásokat, a tengernyi bizbaszt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest