Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz Tibcee #524 üzenetére

    Jah egy nagyon fontos dolog, ha kinyitjátok a motorháztetőt, nézzétek meg benne a "pokróc,szivacs" épségét, nagyon sokat számít télen meg hangszigetelésben nagy szerepe van. Utánna pedig a vákuum dobot nézzétek meg de nagyon.
    Ez ugyanis drága alkatrész ha szivárgás, folyás, folt van rajta, akkor jól gondold meg, ugyanis ha a fékfolyadék beszivárog a vákuumdobba és ott megeszi a gumimembránt akkor az közel 25000.-

    A motor tisztaságát nézzétek meg még nagyon.
    Illetve beindítjátok a kocsit senki nem megy sehova.
    Alapjáraton megy a szekér szépen üresben.
    Motorház tető felnyit, és vár amig fel nem forr a víz vagy be nem kapcsol a hűtőventillátor.
    Ha nem kapcsol be akkor ne vegyétek meg mert szar a hűtőrendszere és sokat fogtok vele szívni.

    Még tudnék sorolni egy csomó mindent amikre én ráfutottam, de ennyi elég.
    Ezek a lényegesek.
    A többi csak filléres javítás.
    Összeségében egy korának megfelelő takaros kis autót néztél ki magadnak.
    Sok sok kilómétert kívánok vele.
    No és jó tanulást első autónak pont jó. ;)

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák