Új hozzászólás Aktív témák
-
Emericus Max
tag
Nincs bajom a 20-30 éves autókkal, ameddig van hozzájuk alkatrész és amíg lehet kapni üzemanyagot hozzájuk. Én is egy 10 éves VW Jettával járok, 1.2TSI, kb. 7 litert fogyaszt és kopó dolgokon kívül nem kellett semmit szervizelni. Az Suzuki Baleno is elpusztíthatatlan 1.2 szívó-benzin motorral, az meg kb. 5,5 litert fogyaszt. És ezek az autók még megfizethető reális áron voltak elérhetőek.
De ami most megy árazás szintjén az egyszerűen őrület.
Olyan érzésem van, mint amikor az Apple rájött hogy az emberek masszívan túlárazva is veszik a cuccot. Ezért most minden gyártó mindent masszívan túláraz. És veszik a népek.De egyszer vki a fórumon leírhatná, aki mondjuk megveszi ezt az autót 22 milláért, hogy milyen érvek mentén gondolkodott, amikor vásárolt.
Egyszerűen ennyi felárat az életben nem spórolsz meg az üzemanyagon meg a szervizen.Nagyon rossz irány ez...
-
Reggie0
félisten
Mert egy hasznalhato autoban van a V6-od. Azthiszed, hogy a V8 elmeny egy fordban, pedig nem az, inkabb fejfajas. Egy GMC-ben, Dodgeban, Corvettben valoban elmeny a V8, de az mar mas kaliber. Tudom, probaltam mindet. A mustang egy technologiai hulladektemeto eros motorral, amit olcson adnak, hogy a csoro rednecknek is jusson valami.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
Azt nem mondtam, hogy jó, azt sem, hogy ez a nagy lag jó, de szerintem ez a kevésbé veszélyes.
Jelenleg Opel Mokkát használok, a fizikai gombokat sem tudom izommemóriából kezelni, mert mind messze vannak a számomra kényelmes távolságtól, nyújtózni kell értük, és sok üres felület mellett keresni is, mert a gombok is egymás mellett érnek véget, azt sem tudom megtenni, hogy mint a régi Siemens ME-45-ön navigálok a gombokon számolgatva, mi hol van. A klíma beállításait pl. Mondjuk hátsó ablak, vagy első ablak fűtés. A merre áramoljon a levegő még a fizikai gombos Astrában is agyhalál volt számomra, odanézést igényelt. Ezek mellett ha tudom, hogy pl. három másodpercig tart, mire menüt vált, akkor jó vagyok.
De a navigációban bolyongani, nagyítást állítani ugyanilyen szar, nézni kell, mit nyomok, mennyire változik, jó-lesz-e. Pár éve VW Passat, volt erre tekerő gomb, marha jó, fél év késéssel zoomolt, szóval lehetett tekerni egy csomót minden irányba. Ha léptetni lehetne és tudom, hogy egy lépés mennyit változtat, akkor megnyomom háromszor, majd odaér, én meg nézem az út. Kormányra ennyi midnent nem lehet feltenni sajnos:
- ADAS
- Klíma
- Rádió
- Komfort
- Navigáció
Akkor azzal lennénk elrontva.Konkrét példám a lag jót teszre: Ford Fiesta, lagos rendszeren többet néztem az út, mint a smoothabb S-Maxban, mikor valamit buzeráltam. Mert volt idöm fel-fel nézni, nem jött azonnal a következő opció.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Klímán azt kell basztatni, hogy változik a höérzete az embernek, változik a pára mennyisége, sok lesz az ülésfütés stb.
"Nem mellesleg, ha az ember beállítja, mikor elindul, utána minek hozzá nyúlni meg nézegetni? "
Mert dugó van és alternatív utat kéne keresni? Vagy jóvá kéne hagyni amit javasol, de ahhoz meg látni kéne kicsit nagyobb távot is belöle?"Ez persze lehet probléma valahol, de még mindig jobb egy pillanatra oda nézni egy gombra, mint valami elkefélt menüben keresgélni az épp baromi fontos akármit."
De pont erre modnom, hogyy ha a menü lassú és ezt tudva vissza nézel az útra, mintha smooth módon mászkálsz a tizennyolcadik almenü pontba húsz másodperce azt lesve. -
Alaaf Pi
aktív tag
Az F1 kormányból hiányzik a légzsák. Plusz ha megnézed, azok a kapcsolók nem síkba helyezettek, hanem rendes jól megfogható gombok, tekerők, billenőkapcsolók.
Plusz azt is nézni kell rendesen. Akik használják, azok meg komoly tanulási folyamaton mennek át addig, hogy basztassák. Ez nem valós az utcán, ahol minden analfabéta marha is kaphat jogsit. Egyes kormányok már így is nagyon tele vannak pakolva ahhoz, hogy meg lehessen mindent könnyen találni- a két "vízszintes" küllő tele, így még lejjebb pakolnak blokkokat, amik billennek, rajtuk a gombok is extrán mozognak, aztán ha elkezded azt basztatni, adott kézzel el kell engedni a kormányt normál fogásból, váltani, esetleg nem fogni... Nem igazán jó megoldás az se.
Hangvezérlést inkább ignorálom, mert minden dialektushoz és nyelvhez elég nehéz hozzáigazítani, már a Deutsche Post panaszkezelő rendszere hangvezérlés alapú megoldásával se sikerült soha boldogulnom, nem tudja értelmezni amit és ahogy mondok...
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VoLTE/VoWiFi
- LEGO klub
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- G.SKILL Aegis 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz F4-3200C16D-32GIS
- Lenovo ThinkPad E15 GEN4 (512 GB NVMe SSD, 16 GB DDR4, Ryzen 7 5825U) - Gyári garanciális
- Lenovo ThinkPad E15 G3 (512 GB SSD + 250 GB SSD , 16 GB DDR4, Ryzen 7 5700U) + Lenovo Dock Gen 2
- iPhone XR 64GB Független - Fekete - Szép állapotban - Dobozos
- Gamer Pc
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen