Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcat78

    őstag

    válasz Emericus Max #14 üzenetére

    Nem biztos, hogy a 20-30 éves technika olyan rossz.... Van egy 2001-es 2.7 biturbo A6-osom. Nem felvágás, csak konkrétan ezeket az autókat sokan köpködik (mármint ex német prémium)! 340000km után a motorja még soha nem volt megbontva. Szelepek, turbok gyáriak rajta a mai napig. Az egyetlen problémája, mióta nálam van, hogy az anyós ülés deréktámaszának magasság állítása nem működik. Minden más igen. Kopó alkatrészeken kívűl alapvetően cserélve nem lett benne semmi. A kipufogót leszámítva.... :U De az egy más történet. Illetve elfosta magát a kormánymű benne.
    A másik egy 97-es F Astra kombi, klasszik Isuzu 1.7TD motorral.... A valós km gőzöm nincs hogy állhat benne. Ki lett lakatolva, azóta bele tettem 100ezer km-t nagyjából, gond nélkül. Ok, az alap dolgokra oda figyelek minden autómnál. Olaj, fékek, gumik, vezérlés.... De ebben nagyjából ki is merült.
    Odafigyelve nem biztos, hogy szögelgetni kell egy autót. Nem mindegy, hogy tulajdonosa vagy gazdája van.... :R Azért 20-30 éve még nem úgy gyártották az autókat, hogy cserélgesd évente, mert jönnek az új trendek. Nagyobb kijelzők ;] :D
    Az e-autók tartósságáról meg azért egyenlőre elég korlátozottak szerintem az infok, lévén messze nem olyan elterjedt, mint hagyományos társaik.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák