Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcat78

    őstag

    válasz Emericus Max #18 üzenetére

    Mondjuk az Audi nem éri be ennyi benzinnel :DDD A kettő együtt reálisabb vegyes használat mellett :D Bár bele lehet küldeni jóval több cuccot is..... De azt már nem utcán ;]
    Az alkatrész ellátás azért szerintem még jó darabig nem igazán lesz probléma. Főleg az elterjedtebb típusoknál. Az esetleges alkatrész árak persze már más tészta. De nem emelkedtek jobban az árak, mint más dolgokkal. Az meg- sajnos- valahol érthető, hogy az sem tudott stagnálni. A 97-es F Astrához is a mai napig kb minden kapható. És van, amiből lehet venni még mindig gyárit is. Persze, biztosan nem ez a jövő.
    Kicsit a kolléga hsz-ra is reagálva: sokmindent le lehet írni cégként. Biztosan van az a közeg és tevékenységi kör, ahol megérheti az elektromos egyenlőre. De a "megérés" részbe azért vastagon befolyásoló tényező a bekerülési ára/ módja. Van e infrastruktúra hozzá mondjuk flotta szinten, stb. Kisvállalkozóként tevékenységi körtől függetlenül nehezen tudnám elképzelni azt a pontot, amikor ez ennyiért megéri. Azt is bele kalkulálva, hogy egy céges autó amortizációja jellemzően nagyobb, mint egy családi autóé.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák