Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz Emericus Max #14 üzenetére
Gondolom ebbe benne van, hogy nem Európa gazdag olajmezői kapcsán született anno a Dallas sorozat. Egy jóbarátomnak nagyon szép pár éves 5.0 Mustang GT -je van, imádom a hangját meg ahogy megy de minden nap Tescoba 2 gyerekkel nem mennék vele. És nem is tankolnam meg 480 as benzinnel se.
Az árak nem az e autók miatt szálltak el és nem is csak az e autók árai szálltak el.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tomcat78
őstag
válasz Emericus Max #14 üzenetére
Nem biztos, hogy a 20-30 éves technika olyan rossz.... Van egy 2001-es 2.7 biturbo A6-osom. Nem felvágás, csak konkrétan ezeket az autókat sokan köpködik (mármint ex német prémium)! 340000km után a motorja még soha nem volt megbontva. Szelepek, turbok gyáriak rajta a mai napig. Az egyetlen problémája, mióta nálam van, hogy az anyós ülés deréktámaszának magasság állítása nem működik. Minden más igen. Kopó alkatrészeken kívűl alapvetően cserélve nem lett benne semmi. A kipufogót leszámítva.... De az egy más történet. Illetve elfosta magát a kormánymű benne.
A másik egy 97-es F Astra kombi, klasszik Isuzu 1.7TD motorral.... A valós km gőzöm nincs hogy állhat benne. Ki lett lakatolva, azóta bele tettem 100ezer km-t nagyjából, gond nélkül. Ok, az alap dolgokra oda figyelek minden autómnál. Olaj, fékek, gumik, vezérlés.... De ebben nagyjából ki is merült.
Odafigyelve nem biztos, hogy szögelgetni kell egy autót. Nem mindegy, hogy tulajdonosa vagy gazdája van.... Azért 20-30 éve még nem úgy gyártották az autókat, hogy cserélgesd évente, mert jönnek az új trendek. Nagyobb kijelzők
Az e-autók tartósságáról meg azért egyenlőre elég korlátozottak szerintem az infok, lévén messze nem olyan elterjedt, mint hagyományos társaik."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Reggie0
félisten
válasz Emericus Max #14 üzenetére
Ford mustang konkretan egy szrkupac nagy motorral, nem csoda, hogy olcso.
#18 Emericus Max: Cegauto kedvezmenyek, villanyt 100% el lehet koltsegelni. Azert baromira nem mindegy, hogy adozas elott kell-e fizetni vagy utan.
[ Szerkesztve ]
-
tomcat78
őstag
válasz Emericus Max #18 üzenetére
Mondjuk az Audi nem éri be ennyi benzinnel A kettő együtt reálisabb vegyes használat mellett Bár bele lehet küldeni jóval több cuccot is..... De azt már nem utcán
Az alkatrész ellátás azért szerintem még jó darabig nem igazán lesz probléma. Főleg az elterjedtebb típusoknál. Az esetleges alkatrész árak persze már más tészta. De nem emelkedtek jobban az árak, mint más dolgokkal. Az meg- sajnos- valahol érthető, hogy az sem tudott stagnálni. A 97-es F Astrához is a mai napig kb minden kapható. És van, amiből lehet venni még mindig gyárit is. Persze, biztosan nem ez a jövő.
Kicsit a kolléga hsz-ra is reagálva: sokmindent le lehet írni cégként. Biztosan van az a közeg és tevékenységi kör, ahol megérheti az elektromos egyenlőre. De a "megérés" részbe azért vastagon befolyásoló tényező a bekerülési ára/ módja. Van e infrastruktúra hozzá mondjuk flotta szinten, stb. Kisvállalkozóként tevékenységi körtől függetlenül nehezen tudnám elképzelni azt a pontot, amikor ez ennyiért megéri. Azt is bele kalkulálva, hogy egy céges autó amortizációja jellemzően nagyobb, mint egy családi autóé."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Reggie0
félisten
válasz Emericus Max #20 üzenetére
Mert nem mindegy, hogy azert szar, mert unalmas, vagy azert szar, mert muszakilag szar. A betegagy muszaki hulladekoknak mindig lesz rajongotabora, mert olyan emberek alkotjak, akik meg 20 ev feletti kor ellenere az autoskartyakkal torteno szamhaboru es/vagy a konzervbe fingason mosolygas szintjen allnak. Ez egy normalis ember donteset nem befolyasolja.
[ Szerkesztve ]