Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Emericus Max

    tag

    válasz Reggie0 #19 üzenetére

    Ford Mustang csak egy példa. Nem minősítem, hogy műszakilag jó vagy rossz-e. A gondolat lényege az lenne, hogy egy Mustang a legtöbb ember számára mindig is egy álomautó volt. Most meg akármilyen is, bár azt hiszem kinézetre, meg élményre még mindig agyonveri ezeket az egyen villanyautókat, azért durva hogy egy Nissan Leaf vagy egy VW ID.5 ott van árban vagy még drágább is. Aztán egy unalmas szar...

    Cégautónak lehet hogy jó, de nem mindenkinek van lehetősége ezzel játszani. Akinek meg nincs az ugye újfent lemaradt a partiról...

  • tomcat78

    őstag

    válasz Reggie0 #22 üzenetére

    Szerintem ez- és ezt nem vita indítónak szánom- attól függ, hogy használati tárgyként vagy élmény faktorként tekintünk valamire. Mert az élmény megítélésére nincs objektív mérőszám. Egyén függő. Ész érvekkel nem indokolható egy V8-as vagy esetleg még nagyobb (hengerekben) blokk utcai, személyautó szinten. V6 tulajként .... még az sem igazán. Jobban megy egy csúcs Tesla? Javarészt igen. De azért mégis más az egész feelingje.
    Nem számháború vagy autóskártya szinten. Van, aki a kijelzőkre gerjed, van aki egy autó hangjára. A hullámvasutat sem élvezi vagy érétkeli mindenki. Aki viszont igen, az csakis az élmény miatt, amit ad.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

  • tomcat78

    őstag

    válasz Reggie0 #24 üzenetére

    Félre értesz. Nem típusokra vagy gyártókra gondolok. Ha nagyon válogatnom kéne V8-ak között, a Mustang nálam is a sor végén lenne. Vagy leginkább rá sem kerülne. De alapvetően nem erről írtam, hanem pusztán arról, hogy megközelítés kérdése lehet valaminek a jósága. Ennek élményt tekintve semmi köze a műszaki tartalomhoz. És- már amennyiben ez valakinek érdekes- egy Mustang hangja is jó egy zünnyögő elektromos autóhoz képest is pl. Akár jó technológia szinten, akár nem, akkor is mást ad. És ha valakinek az a "más" kell, akkor az az ember boldog lesz vele. Ennek semmi köze a racionalitáshoz. Azért az autó, autózás egy bizonyos színt fölött tekinthető hobbynak. És ha valakinek egy Mustang kell, hogy időnként elő vegye, hogy kapjon valamit, abból, amit szeret.... Akkor egy létező alternatíva.
    Lehet kicsit hülye példa, de talán érteni fogod: Ma már az enyémnél hatékonyabb autók vannak sor 4-es motorral is. Alapból mondjuk hasonló menetteljsítménnyel. De mégis imádom. Kézi váltó, leforgatva 5500-nél még hátba rúg, Kuplung ki,1-be bólogat az ember, mint a keljfel Jancsi, ahogy hirtelen elmegy a hajtás..... Mellé az igazi "gépzaj", halkan, de vissza durrog, stb.... Sokan kapnának ettől agyfaszt. És el is fogadom. De én pont ezt szeretem benne. Nincs ész érv mellette, azon túl, hogy én jól érzem magam tőle...
    Ha minden jól megy, tavasszal meg lesznek bele a gyári RS4 Cosworth szelepek is.... :C :D Csak, mert már dumáltunk a verdáról. De előtte még fék.... Meg is kéne tudni vele állni :U :DDD

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

  • tomcat78

    őstag

    válasz Reggie0 #26 üzenetére

    Van az a kategória, ahol lehet megtérüléssel számolni. De azt nem (vagy nem nagyon) használja az ember, és egy kisebb afrikai banánköztársaság éves költségvetése lehet nem fedezné az árát :DDD Mondjuk elektromosban nem létezik ilyen ;]

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák