Új hozzászólás Aktív témák
-
Csepy
senior tag
Nem semmi... a térképen rajta van Erdély, szinte tökéletes pontossággal
Regards: Csepy
Regards: Csepy
-
Sirandrish
legenda
Én nem játszottam ES játékkal még huzamosabb ideig de valamiért még így is nyomon követem a körülötte zajló eseményeket, és én is úgy látom hogy a Skyrimmel már nem azt a réteget célozták meg mint amit pl a Morrowindel..
Gondolom őket is a pénz motiválja és így próbálnak minél nagyobb réteget maguk köré gyűjteniEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Csepy
senior tag
Nem semmi... a térképen rajta van Erdély, szinte tökéletes pontossággal...
Az alsó határ meg a mai magyarország határvonala...Regards: Csepy
[ Szerkesztve ]
Regards: Csepy
-
ddekany
veterán
"A szörnyek ereje szerintem függ eleve a fajtájától is."
Hát, még ez a szerencse... A kérdés itt persze az, hogy adott fajta ellenség ereje pontosan hogyan skálázódik a tieddel, mondjuk a játék közepén nehezebb-e elbánni egy óriással mint a végén, és ha igen, ez vajon csak a felszerelésednek és megszerzett ordításoknak köszönhető-e. Azaz, egyáltalán mi a szerepe a szintlépésnek (meg ezzel együtt skill növelésnek)? Csak az, hogy karakteresebbé váljon a karakter (mert hogy mindenki egyformán indul, aztán elmegy valamilyen irányba ahogy skilleket, perkeket, oszt stb)? Mert akkor elvileg azt is lehetne, hogy nem nőnek a mindenféle statisztikáid, csak szintlépéskor átpakolhatsz valamennyi pontot köztük... mondjuk átraksz 1 HP-t mannára. Illúzió romboló lenne, de a végeredmény matematikailag u.a.
[ Szerkesztve ]
-
Mukorka
addikt
válasz Sennalacy #50 üzenetére
Eleve arról volt csak szó a hogy a DX11 mint futtatási sebességet gyorsító elem kerül bele, grafikai pluszt nem adva.
(#54) ddekany : Érdekes felvetés. Erről majd a vége felé tudok nyilatkozni minden esetre ha így is van ahogy írod, az egyszeri játékos lelkesedését megadja a fejlődés puszta látványa is. Új fegyverek/varázslatok ahol végül is csak a sebzés értékénél lévő szám változik de mégis megadja azt az érzést hogy erősebb lettél. Magam részéről remélem hogy a végén egy óriás azért nem egy ütéssel fog aprófát csinálni belőlem de az se lenne jó ha elég lesz csak ránéznem és vége.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
ddekany
veterán
"ha így is van ahogy írod, az egyszeri játékos lelkesedését megadja a fejlődés puszta látványa is"
Hát ja. Csak azért ez már milyen meredek lenne... Az egész játék lényege az illúzió (vektortúrizmus, atmoszféra, én-vagyok-a-hősbácsi, gyerekkor 2 ), és kiderült, hogy még a játékon belüli fejlődés, a sok nagy szám is csak szemfényvesztés a játék rendszerén belül nézve is. Illúzió az illúzióban...
"de az se lenne jó ha elég lesz csak ránéznem és vége"
Tradicionálisan ezt úgy oldották meg, hogy a játék vége felé már más fajta ellenfelekbe futsz, akik fixen bazi erősek... Tudom, nyílt világban nehéz ügy, de azért nem olyan képtelenség ez, csak szabályrendszer szintjén (is) ösztönözni kell arra a játékost, hogy olyan helyen kolbászoljon, ami az ő erejéhez illik, és világosnak kell lennie, hogy melyek ezek a régiók. Mert ugyan miért untatná magát a játékos, ha amott vár a kaland, emitt meg az unalom, amiért se XP (ill. itt skill) se értelmes loot nem jár már. Ja, hogy ehhez nagyobb világ kell, ez igaz... csak nem tudom, hogy itt az 101-edik dungeon/hegyvonulat/küldetés amit csináltak, mennyire különbözik egy kifinomult algoritmussal véletlen generálttól, mert ha nem sokban, onnantól kezdve akármekkora lehet az a világ, és elég néhány útvonalon (főküldetés-gráf) kézileg kidolgozni. (TES II Daggerfall így is működött amúgy.)
-
blaca83
őstag
Már nagyon vártam a játékot és számomra abszolut nem okozott csalódást...!
Nagyon jó a játékmenet, talán a "tulajdonságok" és a "kaszt" fejlődését írhatták volna kicsit részletesebbre.Külön köszönet a részletes, mindent átfogó tesztért.
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
KG.
tag
Kösszi a hasznos tesztet , sok olyan dologra rávilágítottál amiről nemis tudtam mire jók (pl lélekkövek)
Ha érdeklődsz valamelyik termékem iránt, írd le melyik hirdetésre hivatkozol!, nem vagyok gondolatolvasó hogy kitaláljam!
-
HaaS
addikt
Kicsit átfogalmazva: ha egyéb (nem harci) szkillekkel léped a szinteket, akkor legyengíted a karaktert.
Magával a balanszolással tulajdonképpen nincs semmi probléma, a GW rendszere példul veszettül jó. Semmi értelme nem lenne átrakni ide, meg nem is működne, félreértés ne essék.
Ez a "meravilágszitetlép" ez örök téma. Vannak a olyanok, akik megunják nélküle a játékot, vannak a bénák, akik szerint enélkül túl nehéz (mert nem tud harmadik szinten sárkányt ölni) és vannak azok, akik szerint ez a rendszer úgy szar, ahogy van.
Ennek
a gyökérségnekaz eredménye az, hogy sokan nem léptek szintet. Ugyanismi a töcsnekminek, ha nehezebb lesz tőle a játék. Reeengeteg ilyen screenshotot láttam, de nem tudom igazán hibáztatni őket. Próbálják helyrehozni a játék marhaságát.[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
julius666
addikt
Ja, hogy ehhez nagyobb világ kell, ez igaz... csak nem tudom, hogy itt az 101-edik dungeon/hegyvonulat/küldetés amit csináltak, mennyire különbözik egy kifinomult algoritmussal véletlen generálttól
Ha itt a benne lakó ellenre gondoltál, akkor semmiben, az ugyanis full véletlen generált, a szintednek megfelelően.
Egyébként nekem elég erős a gyanúm hogy a masszívabb ellen (óriások, mamutok, sárkányok) az fix szintű, mert baromi nehezek az elején is (konkrétan 1-nél több óriást egyszerre nem lehet kinyírni alacsony szintű karakterrel). És így akkor csak a kisebb "ágyútöltelék" random ellen az ami az emberrel együtt lép szintet. Ennek persze megvan az a hátránya, előbb-utóbb a rendszer baromi kiegyensúlyozatlan lesz.
-
nagyúr
Megértem a fanyalgókat, de azt senki nem mondta, hogy ez lesz a tökéletes Oblivion. A konzolosodás miatt is egyszerűsödött, de ettől még számomra élvezhető. Szórakoztat és nem zsibbaszt.
Akik a fajok és nemek közötti házasodást kritizálják: ez nem egy valós középkori történet, kár párhuzamot vonni és ha megkötéseket tesznek, akkor meg a jogvédők jöttek volna tolongani a beszólásaikkal. Jó ez így, egyébként sem komoly dolog. Ez egy játék, nem kell rögtön a valóságot keresni benne...
-
Skateout
csendes tag
Ha már elfogultság.
Az AMD-ATi nem szereti az AA-t.
Ezért volt framedropja.
Ez csak egy tapasztalatból származó vélemény. Láttam már mi történik sokszor ATi esetében, ellenben nVidia-val ahol nincs ilyen gond szvsz.Intel Q9550 @ 3.5 GHz, Asus P5Q3-Deluxe, 8GB Geil, Gainward GTX580 Phantom, Corsair HX 750 W Professional, Cooler Master HAF 922, Samsung SyncMaster P2370HD 23" Full HD TV Monitor
-
GypsFulvus2
őstag
Az Oblivionos rendszert alaposan átalakították. Ahogy később Julius666 is írta, vannak fix ellenségek is, és ráadásul van egy random generátor-szerűség a rendszerben. Szóval ez nem az Oblivion, nem is a Morrowind rendszere, hanem hibrid. Az Oblivion renszere úgy volt xar ahogy volt, a Morrowindban pedig a harc unalomba fulladt egy idő utána a jól fejlesztett, félistenné váló karakter miatt. A Skyrimban a harc mindkettőnél nagyobb kihívást jelent - legalábbis Master fokozaton, ahol én tolom. A játék ebből a szempontból jól skálázódik: Normal fokozaton a kazuárok is megtalálják a számításukat, én pedig Expert-en kezdtem, amjd felraktam Master-ra. A korábbi kérdésedre válaszolva; igen van olyan ellenfél, amely ellen semmi esélyem nem volt pl. 10-es szinten, de 20.-on lenyomtam. Pl . Master fokozaton egy barlangi medve szétcincál 10-es szinten, most 20-on kettő jegesmedvét is le tudok nyomni, bár nehéz. A Vampire Master ellen 10-en annyi esélyem volt, mint hangyafingnak a tornádóban, 20-on viszonylag könynen nyomtam le. Egy Giant Spider két harapással intézett el 10-en, most 20-on még nem tudom elintézni, de érzem, hogy már nem sok kell. Az óriások ellen pedig 20. sznten is pont annyi esélyem van, mint a hangyafingnak. Ami meg a random faktort illeti, leginkább a könnyű ellenfeleknél érződik: van amikor egy bandita két vágás, és van amikor leszedi az életerőm harmadát, mie kinyírom. Ez lehet azért is, mert az Oblivion Deadly Reflex modjának egyes elemeit berakták a játékba, és a Critical Strike-ok bizonyos százalékos valószínűséggel, de random jönnek.
Ja, és Master fokozaton nem tudnék meglenni potion-ok alkalmazása nélkül. Egyelőre legalábbis, bizonyos főellenfelek ellen nem tudom nélkülözni. Ezért nem is értem amit Haas mondott, hogy látott "befagyasztott" karaktereket, hiszen ez nehezíti a dolgodat, nem pedig megkönnyíti. Inkább arról lehet szó, hogy valaki nem akarta elhasználni a perk pontot, amit szintlépéskor kapott, mert mondjuk olyan perk fejlesztéséhez akarja felhasználni, amihez még hiányzik 2-3 skill pont. Pozitívum, hogy nincs többé szükség power training-re (lehet bizonyos skilleknél alkalmazni továbbra is, pl lockpick, de nincs többé értelme az ugrálva való közlekedésnek, vagy a folyamatos heal-varázslatok sütögetésének). A negatívum nyilvánvaló: a korábbi fejlődési rendszerek hibáit a rendszer végletes egyszerűsítésével "orvosolták".Amit az illúzióról írtál, az számomra tökékeletesen érthetetlen. Persze hogy illúzió az egész! Minden játék az, kivétel nélkül. Ez nem is lehet kérdés tárgya. Az első bittől az utolsóig. A Deus Ex-ben J. C. Denton vagy, aki megmenti a világot, itt a Dragonborn. Mi a különbség? Mi a különbség a között, hogy egy klasszikus RPG-ben gyorsaságmdosítót varázsoltál a kardodra, míg itt a workbanch alakalmazásával élesebbé teszed? Pont semmi. Lehetne játékot csinálni mérlegképes könyvelők és a futószalag melletti gyári munkások mindennapjaiból is, de nem hiszem, hogy nagy sikert aratna. Nyilvánvaló, hogy ha játszok, akkor én akarok lenni J. C. Denton, Commander Shepard, a Nameless One, vagy éppen Dragonborn. Az egy játék dolga, hogy ezt hitelessé tegye. Ha elérte, akkor végrehajtotta a célját, ami pontosan az illúzió megteremtése.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Nagynozi
aktív tag
Azért ez nem igaz..... Az AMD kártyák is jók AA-ban, csak pl.: nem mindegy, hogy egy GTX580-on rakod fel magasra az AA-t, vagy a tesztelő nyomja fel egy Radeon HD6870-en.... Szerintem egy HD6950... 6970-es kártyával, már szintén nem lehet gond az AA. Bár ezt csak "gondolom".....
-
HaaS
addikt
-
Silenzio
addikt
válasz Sirandrish #52 üzenetére
Ha a GypsFulvus2 kolléga által a 45-ös hsz-ben linkelt cikknek igaza van, akkor az tökéletesen illeszkedik a te és az én véleményemhez egy ügyben, ami egyfelől jó, másfelől rossz. Egyszerűbb egy leegyszerűsített rendszerben kezdeni az ismerkedést, de ha hiányoznak a finomságok/fejlesztések, a fene megette az egészet. Ebből nem lesz szerelem.
havasa: a proci igényéről nem tudok sokmindent mondani, 3.6-ra húzott 4 magoson faszán fut. A vga igénye baráti. Most 9800-on tolom, high/balanced beállításokkal kiválóan fut. Ugyanaz, mint konzolon, csak élesebb textúrákkal, SSAO-val, FXAA-val. Egyszóval az első jó portjuk a 2005-ös San Anderas óta. Bár az igazat megvallva a GTA IV-gyel ma már semmi baj. Ha eredeti. Szerintem remek.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
julius666
addikt
válasz GypsFulvus2 #65 üzenetére
Pozitívum, hogy nincs többé szükség power training-re (lehet bizonyos skilleknél alkalmazni továbbra is, pl lockpick, de nincs többé értelme az ugrálva való közlekedésnek, vagy a folyamatos heal-varázslatok sütögetésének).
Azon kívül hogy ugrálni már valóban nem kell mert az erre vonatkozó skill/attribútumok ügyesen kikerültek a játékból, azon kívül ugyanúgy megvan a dolog. Healing varázslatnál pl. hogy egy kisebb hangyafing ellenséget nem nyírsz ki kapásból hanem bokszzsák leszel (ezzel ugye javíthatod a blokkolás illetve páncél skilljeidet is egyszerre), vagy beleállsz a csapdába majd gyógyítod magad, utána úja a csapdába állsz.Az a vicc hogy a perkek miatt, amiből párra kurva nagy szüksége van az embernek már akár a játék elején is, rá vagy szorulva az ilyen frusztráló és időrabló hekkelésekre.
-
ddekany
veterán
válasz GypsFulvus2 #65 üzenetére
"A korábbi kérdésedre válaszolva; igen van olyan ellenfél, amely ellen semmi esélyem nem volt pl. 10-es szinten, de 20.-on lenyomtam."
Az jó. Persze feltéve, hogy nem olyan helyszínre térsz vissza "bosszút állni", aholt 10. szinten koppantál már, mert akkor lehet hogy akkor fixálódott az helyszín szintje.
"Ja, és Master fokozaton nem tudnék meglenni potion-ok alkalmazása nélkül."
Visszavonulás és közben varázslattal gyógyulással sem? A healing potion ebben a játéknak nekem simán bennfelejtett kiskapunak tűnik (mert hogy instant), ha nem számottevő probléma a beszerzése.
"Amit az illúzióról írtál, az számomra tökékeletesen érthetetlen."
Hát azt látom... Az illúzióban lévő illúzióról beszéltem, azaz amikor a játékszabály olyan, hogy a játék saját realitásában is átverés. És ha ez így van. Mindegy...
-
ddekany
veterán
"Akik a fajok és nemek közötti házasodást kritizálják"
Én lényegében azt mondtam, hogy ők azok, aki ezt ennyire véresen komolyan veszik, és mindenbe beleerőltetik tűzzel-vassal a gügye óvódás propagandájukat... Ugyan ez persze filmeknél és kurvára irritáló, legyen szó, akár terrorizmusról, vagy akármilyen aktuálpolitikai ideálról. Sajnos, a játékok sem mentesek ettől, de had ne tapsoljak hozzá.
-
dFactor
tag
Látszik, hogy ismered és szereted az Elder Scrolls sorozatot. Hogy a büdös francba hozod szóba a Diablót, ami - lássuk be - egy agyatlan hack 'n 'slash? Szerepjáték meg sosem vót, nem is lesz.
Ez felér egy sértéssel, komolyan mondom.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ I mean if my show does not make people vomit and have an erection at the same time, then I've let my audience down.
-
Mukorka
addikt
Van potion dögivel, ha nincs meg csinálhatsz amihez szintén van egy valag hozzávaló. Nélküle átkozott nehéz a játék, én a menekülök és healelek dolgot nyomom de elfogy a varázslatom és ugye instant magika visszatöltést se használok.... Most találkoztam egy Whispmother-rel, na ez rendesen szopatott a kis körülötte lévő whispekkel meg volt külön shade-je is szóval nem volt gyenge megölni. Bezzeg a tökátlagos harcosokat viszonylag könnyen felaprítom.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
HARDVERAPRÓD
Jó a teszt köszi bár én ritkán játszom ebbe beleugrok.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
GypsFulvus2
őstag
Ezt a fixálódás dolgot nem tudom, hogyan lehetne ellenőrizni. Amúgy épp most botlottam bele olyan nekromantákba, akik két db villámcsapással kinyírtak. Vissza fogok menni 5 szinttel később, kipróbálni, mi változott.
Visszavonluás közbeni varázslattal sem. Nem elég gyors, és el is fogy egy idő után, ahogy Mukorka is írta. Sokkal több taktikája van az ellenfeleknek, mint az Obliban, és néha nagyon erősek. Egy ork bandit chief pl. már 3-4 power attack-al is ki tud nyírni, ha nem vigyázol, lerohan. Ha a terep nem megfelelő, és nem tudsz kitérni, akkor (legalábbis a legnehezebb fokozaton) nem tudom nélkülözni a heal és stamina potion-t. Ezért mondtam, hogy a harc nagyobb kihívás, mint a megelőző TES-ekben. Persze lehet, hogy ebből semmit sem éreznék, ha lejjebbvenném egy-két fokozattal.
Úgy gondolom, azt az illúziós dolgot nem fejtetted ki teljesen érthetően. Mitől lenne az illúzió az illúzióban, ha a fegyvered erősítése miatt váltál erősebbé? Az Eye of the Beholder óta ez része minden RPG-nek. Az pedig egyértelmű, hogy ami miatt magasabb szinten könnyebb dolgod van, az nem csak a fegyver. Nagyon szükségesek a perkek, nélkülük tényleg nincs esélyed.
Julius666: Sztem nem nélkülezhetetlen. A legnehezebb fokozaton játszva sem volt rá szükségem eddig, hogy bármiféle power traininghez folymodjak. Egyébként úgy vettem észre, hogy a heal is csak akkor fejlődik, ha sebződtél, ha teljes az életerőd, akkor nem veszi figyelembe. Patkányozni nyilván lehetne most is, de nem érzem szükségét.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
-
GypsFulvus2
őstag
Mármint az, ha kinyírnak? Egyre inkább rákényszerülök a mérgek használatára is. Ez az Obliban és a Morroban is eléggé felesleges volt. Ezt a szintet szeretném elérni.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Mukorka
addikt
válasz GypsFulvus2 #80 üzenetére
Ne is mond , most valami szellem izé védett egy shout helyet amit totál véletlen találtam. Pont ott aludta rajta egy sárkány erre nagy nehezen lenyomtam mire boldogan venném fel a shout-ot s erre ott terem ez a buzi és 2 csapással 4 felé vág. Ez nem is lett volna baj mert másodszorra gondoltam akkor majd távolról megáldom de erre olyan kövér tűzlabdákat eregetett hogy még Son Goku is megirigyelte volna.... A lényeg hogy bár tartottam magam és nem használtam magika és heal potiont de mérgeket és egyéb resist löttyöket annyit ittam/kentem hogy már folyadék szinten is halálos volt Emellett belement a formába még olyan 100 nyíl is plussz egy panelházat egy hétre ellátó mennyiségű áram.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Nem, nem tudom a nevét de egy havas hegy tetején védett egy shout-ot. Azóta se jövök rá hogy mire való az a shout, 3 fokozata van. Valami "Throw Voice cucc. Próbálgattam emberen de nem sok hatást véltem felfedezni. Nem akarom kigúglizni mert elveszi a varázst de egy tippet elfogadok hogy miként használjam
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
hitvanyalak
senior tag
visszataláló hozzászólás
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
ddekany
veterán
válasz GypsFulvus2 #78 üzenetére
"Ezt a fixálódás dolgot nem tudom, hogyan lehetne ellenőrizni."
Nehezen... ezért is lenne hatékony átverés a készítők részéről. Ha ugyan az a szörny fajta később is hasonlóan nehéz marad, amennyiben először jársz egy helyszínen, ez gyanús például. Vagy, még jobb, ha veszel egy ismert helyszínt ismert ellenséggel, és egy új játékban sokkal alacsonyabb szinten mész oda, és akkor kb. annyira lesz nehéz, mint ez előző játékban, az megint csak gyanús.
"Úgy gondolom, azt az illúziós dolgot nem fejtetted ki teljesen érthetően. Mitől lenne az illúzió az illúzióban, ha a fegyvered erősítése miatt váltál erősebbé?"
Pont fordítva... az ellenség skálázásódásáról van szó. Amikor azt látod a számokból, hogy hú most már 2x olyan erős vagyok, de valójában ugyan ott vagy mint voltál, mert az ellenfelek is 2x erősebbek lettek, tehát, a játék világán belül is illúzió (pszichés csel) volt a megerősödés. Már ha feltételezzük, hogy a skálázás ilyen primitív, de mint kiderült, ennél rafináltabb.
-
ddekany
veterán
-
Vistaboy
veterán
Ki a franc mondta, hogy a Diablo szerepjáték???
Mi nem volt érthető a szövegben? Azt írtam, hogy a Skyrimen kívül idén a Diablo III-at VÁRTAM VOLNA A LEGJOBBAN, szó sem volt arról, hogy a legjobb RPG lenne. Sőt, számomra a Diablo III semmiképp nem lenne az év játéka a Skyrim mellett, ezt már most elmondom neked.
Mindezek ellenére a legjobban mégis arra leszek kíváncsi, hiszen a második részét rongyosra játszottam és mind a mai napig előveszem, ha kedvem tartja. Az idén pedig még egyedül a Batman: Arkham City lehet szememben az Év Játéka, és az sem RPG.
Szóval hidd el, tudom, hogy a Diablo III nem RPG, nem is lesz az, ahogy te is írtad, az egy hack & slash. Mindazonáltal így, hogy átcsúszott 2012-re és olyan játékok mellett kell versenyeznie az Év Játéka címért, mint például a Mass Effect 3, elárulom, nálam nincs sok esélye. Pedig az sem RPG, mégis, a ME2 tavaly nálam Év Játéka díjat kapott, szóval annak, hogy egy játék szerepjáték vagy sem, semmi köze nincs ahhoz, hogy mit várok legjobban az adott évben.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Mukorka
addikt
Elszívó varázsokkal még nem találkoztam itt de ez lehet azért mert nem voltam még varázslatot venni , csak az alap 2 féle varázslattal toltam. Expert volt a nehézség. Ahogy Wiki-n néztem a legtöbb ellenségnek fix ereje van, lehet ezzel az akármivel olyan +20 lvl múlva kellett volna próbálkozni. Lelkeket lehet itt is szívni, vagy soul trapet szerzel amihez kell 30 Conjurtation vagy ha szerencséd van akkor találsz mint én egy kardot ami pl ha 7 mp-n belül lecsapsz vele egy lényt akkor beszívja a lelkét egy üres soul gem-be.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
HaaS
addikt
-
GypsFulvus2
őstag
Mana szívó fejszét már találtam, az hasznos lesz a későbbiekben, csak még nem akarom disenchantolni, mert túl alacsony az enchant szintem ahhoz, hogy igazán hatékony cucc legyen belőle. Absorb Heal cuccal még nem találkoztam eddig, de gondolom az is akad majd. A varázslók iskolájába még nem látogattam el, épp tegnap este érkeztem az ő városukba. Remélem tanulhatok pár jó dolgot, mert a mágusokkal gyakran meggyűlik a bajom. Kell majd egy ütős absorb mana íj mindenképpen, mert a múltkor is olyan terepen nyírtak ki, hogy még a whirlwind kiáltással sem tudtam időben megközelíteni a villámló csávót, tehát közelharc nem jöhetett szóba. Viszont így túl sok felé kell majd tennem perket. Csatamágusként a one hand, a destruction, a heal és a heavy armor alap, de e mellett muszáj lesz följebb tolni az enchantot, az alkímiát, és valamennyire az íjászatot is. Meg persze jó lenne némi kovácsolás is. Remélem nincs level cap a játékban.
Mukorka: Ha a legtöbb ellenfél fix, az jó hír, mert kicsit lelassult a fejlődésem. 15-ről 20-ra nagyobb változásokat okozott, mint 20-ról 25-re. A critical-jaim is mintha ritkulnának, gondolom az erősebb ellenfelek jobban védettek ellene.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #90 üzenetére
Én úgy olvastam, hogy 50 körül van a level cap, a matematikai 70 körül.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #90 üzenetére
"There's a soft level cap at 50 meaning you can still gain levels above 50 but it'll take longer then it did before.
I think I saw somewhere that most people should expect to be around 70 if they tried.""50 but there is likely going to be dlc that will raise this.
Source(s):
Have skyrim"Az utóbbin mosolyogtam.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
BemAnyó
senior tag
nekem 2 apró gondom van csak vele ami szúrja a szemem, ékezetes betűkészlet hiánya, így az összes északi népekhez köthető név felejtős, illetve a notes hiánya, így nem tudok visszakeresni egy beszélgetést a mi gyakran jól jönne. Amúgy szerintem kiváló munkát végeztek a fiuk, év játéka 1#
-
rog75
tag
Kicsit tul konnyu lett meg masteren is... jelenleg lvl28 vagyok ij es lopakodas preferelva utobbi mar maximumon igy gyakorlatilag eszre sem vesznek es a 3x dmg szorzo az ij tamadasokbol eleg hamar leamortizal mindenkit.
A skelton keyt sajnos le kell adni a kudetese befejezesenel, erdemes nyitva hagyni es addig hasznalni amig lehet, ui a master zarak eszik a lockpickeket, ha nem fejlesztjuk ezt a perket.
A daedra kuldetesek szinte ua mint az Oblivionban voltak, ezek voltak a kedvenceim.
Osszesegeben a remek lett es ha olyan jo modok keszulnek majd hozza mint az Oblivionhoz akkor eleg hosszu idore lekoti az embert. -
rog75
tag
hit and run jol mukodik, az elso loves utan hatrebb jovok a loves helyetol amit lenyugodott mehet a kovetkezo nyilvesszo es ennyi a fegyver mergezes csak fuszerezi... 5pont az elso ijasz perkre duplazza a dmg + lopakodva az 3x + felszerelesbol jon +65% ijasz dmg + jo esetben a critical shot dmg is bejon.. ez igy eleg kellemes
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Cathfaern #49 üzenetére
Közben ennyit találtam a leveling/non-leveling kérdéskörről:
"Different locations in Skyrim have different inherent difficulties. In other words, some dungeons are designed to be too difficult for low-level characters to enter. More challenging dungeons are generally located at higher elevations, meaning that early in the game players may want to avoid mountainous regions."
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)