Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Egyetértek, remek játék.
Köszönjük a tesztet.Miért nem 11:11-kor került ki a teszt?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
nagyúr
Nagyon jó lett a játék és a bemutató is. A házasság, a munka lehetősége (favágás, ilyesmi) és a vérfarkasos szál mind plusz adalékok, amiktől nekem egyre jobban tetszik. Jó, hogy kitért a beszámoló ezekre is.
-
westcoastog
veterán
Bitang játék, akkora bőség zavara van benne hogy hú, hát azt hiszem pár hónap játékidő benne lesz.
Azért az év játéka címért még jön az ac revelations is. -
Lenry
félisten
zsír teszt lett.
megyek is vissza játszaniironikus, hogy csak azért vettem észre, hogy már kinn van, mert a tesztben is említett módon épp kivágott az asztalra.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Findzs
addikt
kicsi elfogultság azért érződik a tesztben
köszi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Sirandrish
legenda
Nem semmi teszt!
Biztos rengeteg munka van benne.
GRATULÁLOK!!!Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Jokes67
tag
Nagyon jó a leirás!Gratulálok!Mindha csak én irtam volna... (csak viccelek)
[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
Nagyon jo teszt nagyon sok mindenre kitersz! (Viszont a segitokrol nem nagyon irtal - ha jol lattam, pedig ez is teljesen uj elem a sorozatban - es sajnos szvsz ez sajnos peldaul nem sikerult valami jol (elvesznek, nincs semmi visszajelzes roluk, nem tudom hogy fejlodnek-e, nem igazan valaszhatom ki hogy mit csinaljanak, stb) remelem ezzel kapcsolatban majd lesz patch)
Kulon orulok, hogy a grafikat nem huztad le ok nelkul (pedi a topikban minden masodik hozzaszolas grafika panaszkodasos/hekkelos) mert szerintem is gyonyoru szep, es nem csak egy ilyen kaliberu jatekhoz kepest, hanem egyebkent is, iszonyatosan hangulatos, pedig en csak mediumon jatszom! Tok fura, hogy rengetegen ilyen sokat foglalkoznak a kulcsinnel....
Azt nem tudja valaki, hogy Mp3-at hogy tudok hozzaadni a jatekhoz? Regen a Morrowindhez lehetett! Letoltottem a Morrowind+Oblivion soundtackjet, es kiegeszitenem a Skyrimet, hihetetlen milyen jok zenek voltak az elozo reszekben is. (nekem foleg a Morrowind zenei tetszenek)
Engem meg egyszer sem vagott ki a jatek, pedig tobb mint 60 orat tettem bele...
Ettol fuggetlenul talalkoztam bugokkal en is, de egy ekkora jateknal nem csoda hogy nem sikerult mindent kiszurni, illetve ugyis jonni fog hozza meg boven patch.
[ Szerkesztve ]
-
Beerwolf
senior tag
Grat! Nagyon jó teszt lett!
-
polgi803
őstag
Kiváló cikk és fantasztikus játék! Respect!
-
Silenzio
addikt
A grafika esetében megjegyezném, hogy nálam 9800 GT-n 40-50 fps-sel elszaladgál a játék high-on, de full HD-ben egy-két plusz effekttel már kifektet egy négyszer erősebb kártyát. Remek! Vistaboy, ez nem furcsa annyira. Régi, gagyi a motor, ennyi az oka. Az élsimítás is ezért emészt fel ennyi erőforrást.
Az Arkham City-t mindenképp várd meg az elhamarkodott kijelentéseket elkerülendő: eddig mindenki odáig volt tőle és az elmúlt évek legzseniálisabb játékmenetét, az elmúlt évtized(!) legelképesztőbb sztoriját emlegette. Amúgy számomra eddig idén az L. A. Noire a csúcs. Jó ez a Skyrim, de ez "csak" egy a papírforma szerinti, remek játék. Olyannal viszont, mint a Noire, még sosem játszhattunk. Maximálisan formabontó, és ez a szememben sokkal többet ér, mint egy remekül összerakott szerepjáték.
kulfoldi: szépség és "jóság" nem mindig járnak kéz a kézben. Elhiszem, hogy számodra hangulatos, de borzalmasan elavult motorra épül, és tele van statikus megoldásokkal. Ennek ellenére szerintem is jól néz ki, a Rage-dzsel párba állítva meg egyenesen remek.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
gybazsi
senior tag
Gratulálok a teszthez, nagyon jól sikerült.
A játék pedig egyenlőre nálam is az év játéka eddig. (És valószínűleg az is lesz. )"az LFA a LegFaszább Autó rövidítése" - Bazsó Gábor (Totalcar)
-
keIdor
titán
Grat. Vistaboy, remek teszt, egyetértek kb. mindennel. Az Arkham City-t már kivittem, az is nagyon jó lett, nehéz döntés előtt állsz, elmondom neked előre. Bár nekem még az Assassin's Creed: Revelations is ott van... így tulképp 3 év játéka lett nálam.
(#8) kulfoldi: Érdekesek ja, én már írtam, hogy szerintem nem a lényeggel foglalkoznak.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
julius666
addikt
Egy másik topikban már leírtam pár problémámat: [link]
[link]Szvsz Vistaboy baromira túlértékelte ezt a játékot. Az én értékelésem:
Játékmenet: 6/10. Már nem azért, de ilyen amatőr harcrendszerrel, továbbra is problémás fejlődési rendszerrel, kiegyensúlyozatlan ellenfelekkel, bugokkal, ezzel az UI-val ennél nem érdemel jobbat. Ennyit is csak azért mert belevittek pár jópofa dolgot ami tetszik, a kovácsolás pl. kifejezetten jó lett.
Hangulat: 7/10 engem annyira nem fogott meg, túl egyszínű, szürke. Ez ízlés kérdése, nyilván nincs mit ragozni rajta. Komolyabb gond viszont nincs vele, akinek ez bejön és nem válik unalmassá egy idő után, az könnyen el tud merülni benne.
Grafika: 7/10. Az önmagában nem lenne gáz hogy maradt a régi motor és nem is nevezném csúnyának, de a textúrák bizony elmosódottak és helyenként kifejezetten amatőrök, ocsmányak. Az übergagyi animációkról nem is beszélve. A 10/10-től baromi messze van, ahhoz nagyon torz szemüveget kell viselni.
Hangok: 8/10. A zenék tényleg jók, többi nem volt még nekem maradandó, de nem is rossz. Oblivionhoz képest feltétlen előrelépés.
Összességében: 7/10. nem mondom hogy szar lett, aki oda van a "vektortúrizmusért" (hogy ddekany-t idézzem ) annak kötelező vétel, de azon kívül nem nagy eresztés. Aki a hatalmas világnál többet keres benne, az csalódni fog. Pedig ha kijavítják rendesen az Oblivion hibáit, lehetett volna simán zseniális alkotás. Helyette viszont jóformán inkább csak beleraktak újabb problémákat (szar UI pl). Kár érte, nekem semmiképpen sem év játéka.[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz julius666 #15 üzenetére
"de ilyen amatőr harcrendszerrel"
már nem azért, de mutassa már meg valaki, hogy milyen egy komoly harcrendszer, könyörgöm. mert az összes többi játékban is annyiból áll a harc, hogy kattintgatni kell. jó, néha még meg kell nyomni a szóközt. esetleg még egy gombot. és ennyi
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Sirandrish
legenda
Ilyen
Elder Scroll ősanyjacsak egy kicsit volt HC a cucc...
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
Kicsit túlzásba vitték a rásszizmus elleni nevelést, ha tényleg fajtól függetlenül lehet házasodni. Érted, argonian elvesz egy embert pl... Mondjuk az is érdekes, hogy nemtől is független ez és a templom áldását adja rá. (Gy.k., az egész hivatalos házasságosdi eredetileg az öröklésről, a vagyonról szól, azaz, hogy legyen fix, hogy egy gyerek kitől örököl, a templom meg lényegében amolyan állami intézmény volt. Innentől kezdve ez nem illik egy középkori fantasybe.)
A cikk alapján minden mágikus fegyver töltendő, tehát az is amit eleve mágikusként találsz. Ha nem így van, fogalmazd át szerintem.
Állatok viselkedése... én attól vettem le hajamat, mikor láttam, hogy karddal megütött szarvas 30 métert odébb fut (azt is úgy, hogy szinte le tudod futni), aztán nem fél tőled. Ez kb egy konstanson múlhat a script-ben. Ha csak benézték, megbocsájtható, de ez emberben felmerül, hogy tán direkt ilyen, hogy pistike ne sírjon, hogy nem tud vadászni. Mondjuk már eleve az, hogy oda tudsz sétálni hozzá... Jehova tanúja volt valamelyik készítő?
Vérfarkasnál említetted a hold hatásának kihagyását. Morrowindben minden éjjel akaratod ellenére vérfarkassá változtál, és csakis akkor, és meg kellett ölnöd egy NPC-t hajnalig, különben meghaltál vagy 1-re csökkent a max. HP-d, vagy valami ilyesmi szopatás. A vámpírság is súlyosabb volt, mert nappal égetett a nap ha kimentél, meg eleve mindig látták rajtad, hogy vámpír vagy. Na, az HC-b volt.
Hogy éjjel bezár az üzlet stb... még szerencse, hogy nem vagyok troll, mert akkor azt mondanám, a C64-en a Magic Candle-ba is így volt már. Azaz, még jó, hogy egy TES-ben így van, meg így is volt tán már a Daggerfall-ban is.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
"A cikk alapján minden mágikus fegyver töltendő, tehát az is amit eleve mágikusként találsz. Ha nem így van, fogalmazd át szerintem."
Légy szíves, idézd, hogy pontosan melyik részt kell átfogalmaznom. Kezdetben minden mágikus fegyver rendelkezik töltettel, melyeket jutalomként kapsz, azok általában tele is vannak. De amint elkezded őket használni, fogy a bennük lévő mágia és ha kimerül, akkor már csak szimpla fegyverként használhatod. De ezt gondolom, tudod te is.
Vagyis lényegében minden mágikus fegyvert tölteni kell, hacsak neked nem megfelelő lemerülten is.
Melyik rész az, ami nem világos? Majd akkor átfogalmazom, ekkora cikknél előfordul hogy benne marad pár baki.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
isti84
csendes tag
Üdv!
Nekem nagyon tetszett a Skyrim, de egy dolgot hadd említsek. Az egyik a fő küldetésszál ami irtózatosan rövid, és nagyon lineáris. Oblivionban igen kemény órákat töltöttem a fő szálhoz tartozó mellékküldetések végigvitelével, mert fontosak voltak az infók és a megszerzett tárgyak. Itt talán épp ez a fene nagy szabadság, ami talán kicsit negatív irányba húzza a mércét. De ezen kívül semmi gond nincs vele. Az utóbbi idők egyik legjobb fantasy játékai közé sorolható. A kezelőfelület nagyon konzolos de ez van, megszokható.
A legtöbb időt igazából a sárkány-kiáltások megkeresgetése teszi ki, sőt van olyan hely ahová kveszt nélkül nem juthatsz el. Nagy kedvenc a Storm Call eddig csak két részlete van meg, de komoly csatában nem kell különösebben foglalkozni az ellen mészárlásával...
István
Kockák előre!!! :D
-
kornel76
aktív tag
Szerintem kicsit kevered a dolgokat :
(Gy.k., az egész hivatalos házasságosdi eredetileg az öröklésről, a vagyonról szól, azaz, hogy legyen fix, hogy egy gyerek kitől örököl, a templom meg lényegében amolyan állami intézmény volt. Innentől kezdve ez nem illik egy középkori fantasybe.)
Azért olyan messzire nem mennék, hogy a tényleges létező templomi házasságot egy játékban található bármilyen templomi házassággal összehasonlítsak. Ne keverjük a játékokon kívüli életet a játékokon belülivel mert a végén baj lehet belőle.
DIABLO 3 BattleTag: HelldogHun#2707 <Hurkak> / Mechwarrior Online : HelldogHun / SW Battlefront 2 - H3LLD0G-HUN
-
Meridian
senior tag
A leírás kellemesre sikeredett, akárcsak a játék.
De az nem igaz, hogy nem, lehet könnyen megtalálni atérkép szélét... én elég hamar beleakadtam... Van ahol sziklafal (látszik mesterségesen van odaemelve) van ahol meg a hegyek közt megy az út majd egy kőfal meg egy zárt fakapuval le van zárva - ami erősen illúzióromboló.. amúgy én nagyobb terepre számítottam, azt hittem ez az egész térkép csak egy zóna és van több zóna is, de nem a térképen látható terület az egész. Persze ez sem kicsi, de én monumentálisabbra számítottam volna. Mondjuk ez a terület hihetetlen aprólékosan ki van dolgozva, többnyire... mert ennek tudatában nem értem azt hoyg a folyók vízének az áramlása a legtöbb helyen miért nincs kiigazítva? Sok helyen átlósan folyik a víz, és a textúra amikor partot ér, egyszerűen véget ér a szélénél... nagyon sokszor látszódó durva hiba, mindamellett hogy sok-sok vízesés meg csermely is van ezek viszont gyönyörűen meg vannak szerkesztve.
A víz alatti úszás sem az igazi.
Nekem a textúrákkal nincs semmi bajom, van ahol ugyan lehetett volna tényleg valamivel nagyobb felbontású, de túlnyomórészt tökéletes sztem.
Az időjárás szinte tökéletes. Pl. a kora reggeli ködös, párás levegő ábrázolása maximálisan jól van megcsinálva, ennél jobbat sztem nem is lehet.
Ami hátrány lehet sokaknak, hogy nincs magyarítás hozzá (legalább a subtitles), holott sok játék mint pl witcher 2 is magyarul is ki tudott jönni (ott is sok a szöveg - ez nem indok), aki nem ért jól angolul, annak kedvét szegheti s ok sok információ.
Amúgy az először 6GB méretet kicsinek tartottam, de rájöttem miért ilyen kicsi azért mert csak egy zóna van, az meg pont ekkora.
Szeretnék egy látványban ilyen minőségű MMO-t (mert nincs - még az age of conan is elmarad ettől - bár az közel van ehhez)... egyenlőre talán az ArcheAge lesz majd ehhez fogható, mondjuk az ennél jóval nagyobb is lesz. Kíváncsi leszek az Archlord 2-re állítólag az is ezt a motort fogja használni (vagy az Oblivion-ét, de jó lenne ha inkább ezt)
De összességében nagyon jó a játék, nálam 10/10 - a fenti hibák ellenére is.
--
Jah igen, az inventory kezelése nagyon buta... nehézkes. Nem kényelmes, mert konzolszerű "menürendszeres", nem pedig kinyitod a zsákod és egérrel megfogod amit akarsz és oda teszed ahova akarod. Ezért is kár.
[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
de mutassa már meg valaki, hogy milyen egy komoly harcrendszer
Mit kell ezen bemutatni? Fogsz egy bármilyen másik játékot (na jó, ha egy mód van rá lehetőleg a közelmúltból legyen és AAA-s) amiben van közelharc és ott van. De hogy példát is mondjak, Witcher 2. És még ott sem volt százas, az irányítással tudtak gondok lenni.
Ezt az "ész nélkül karddal csapkodás" típusú harcrendszert már pár éve lelépte a játékok világa. Persze ehhez nagy valószínűséggel le kéne mondani a közelharc közbeni FPS-nézetről, de nem értem miért ne működhetne az hogy barangolás közben szabadon választhatnál FPS/TPS nézet között (mint most), távolsági fegyverek esetén lenne az FPS nézet, közelharc esetén pedig a TPS. Ez sok játéknál egy nagyon jól bevált módszer, sokkal élvezetesebb közelharcok vannak bennük mint amit a TES-es FPS-nézetre kitalált "püfölős" szerencsétlenkedés nyújtani tud.
-
3.Aragorn
addikt
Szépen összeszedett teszt. Grat.
Nem minden vándorút céltalan...
-
Nunder
őstag
Gratulálok a cikkhez, remek olvasmány.
Nekem a grafikai hibák miatt van egy kicsit rossz szájízem, mert akármit teszek, néha ha belépek egy terembe, villognak a textúrák, és sokszor csak akkor tölti be őket, ha már pár másodpercet benn töltöttem. Nem mindig, de azért kicsit zavaró. A fizika szerintem is kicsit érdekes, főleg a tó fenekén sétáló jávorszarvas
Nálam is az idei Év Játéka, utoljára az Oblivion kötött le ennyire.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Vistaboy
veterán
Legkönnyebben egy mágustól veheted meg, vagy bűvös erejű tárgyakat árusító boltban, könyv formájában. Nézz szét a városokban, ott vannak specializált boltok. Biztos találsz olyat, ahol varázskönyveket árulnak.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
jozsi
tag
Jó lett nagyon a játék, illetve az írás is nagyon jól sikerült, egyedül az értékelés ami nem fedi a valóságot, bár ez az én magán véleményem, de 10 pontot adni a grafikára azért ez nem kicsi elfogultságra utal (kb. 8, nagy fan-ság esetén 8.5 lenne a reális pontszám), sőt inkább már fanatizmus Margit, hát normááááális? A bugokról nem is beszélve, szikla le és felmászása épp milyen kedve van a programnak, van ahol felenged (járat\út nélküli részekre gondolok), van ahol bármit csinálok nem tudom elfűzni, majd 1-2 perces próbálkozása után meg gondolja magát és átenged a program. De a víz alatt történő gyaloglás sem kutya, levegő nélkül percekig, akár órákig is járkálhatunk a fenéken mindenféle következmény nélkül (lássuk be ez még a II v.háborúban sem mindig sikerült a tengeralattjáróknak). Sorolhatnám még, de ettől függetlenül egy nagyon jó játék lett a Skyrim, így aki nem vad realista annak bátran tudom ajánlani.
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
Kassadin
addikt
Köszi a tesztet.
-
matyi71
csendes tag
Király játék lehet de nagyon
-
Silenzio
addikt
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Az első Elder Scrolls, az Arena még bőőőőven a PS1 megjelenése előtt jött ki, 1993-ban. 12 millió négyzetkilométer bejárható területe volt és több mint 400 települése. Ehhez képest az V., a Skyrim egy rakás kaksi.
havasa: december 20-án jön ki. Mire kiderül, milyen lett, már 2012-t írunk. Tegyünk inkább abba a kalapba!
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
-
buzus
aktív tag
Én nem olvastam el a tesztet, csak rögtön a pontozásra reagálnék.
Ha most ez az IMDB lenne, és el akarnátok velem hitetni hogy ez a játék olyan jó mint egy 10/9 film akkor elég nagyot csalódnék. Inkább csak szimplán sorolnátok fel a játék előnyeit, és hibáit.
Számomra a Skyrim egy lebilincselő játék volt, az első napokban, de aztán elég gyorsan meguntam. Azért untam meg mert kiismerhető, kiszámítható, előre scriptelt, bugos, buta és irányítani is kényelmetlen. A táj nem túl változatos, és ez a kincsvadászós, barlangharcos játékmenet is nagyon frusztráló volt számomra, gyakran már nem is lootoltam csak mentem előre, csak legyen minél előbb vége.
Az én végszavam az, hogy a Skyrim nem rossz játék, de nem is túl jó. Élvezhető a sok FPS után, de csak egy darabig szórakoztat.
ui.
Rászokhatnának a készítők, hogy nem úgy adnak ki játékot, hogy megjelenés után a 3. 1,5 gigás patch felrakásakor lesz érdemes csak elkezdeni játszani vele. Kétlem hogy a b tesztelők szefósok lennének, ezek mind nyilvánvaló hibák, mégis így hagyják megjelenni a programot.Többet közt ezért fogok lassan leszokni a játékról.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Nem is tudtam hogy ilyen régi cucc az Elder Scroll
Azért amit én linkeltem az sem volt gyengeEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ddekany
veterán
"Légy szíves, idézd, hogy pontosan melyik részt kell átfogalmaznom. [...] fogy a bennük lévő mágia és ha kimerül, akkor már csak szimpla fegyverként használhatod."
Sehol, mert akkor jól értettem. És nem, nem tudtam, és ha esetleg Morrowind-ben is így volt, akkor bizony elfelejtettem.
-
ddekany
veterán
"Ne keverjük a játékokon kívüli életet a játékokon belülivel mert a végén baj lehet belőle."
Azért a középkori-jellegű RPG-k világa sokban merít a valódi középkorból, de szerintem egyszerűen nem illik ez oda. És ha valaki kever valamit valamivel, hát akkor a játék készítők keverik ismét a politikát a játékkal. Persze direkt... propaganda. Engem zavar, főleg mikor 500x-orra döngölnék az ember fejébe ugyan azokat a dolgokat.
-
zseko
veterán
Bár nem sűrűn játszom ilyen stílusú játékokkal - leginkább a megfelelő angoltudás hiányában (túl sok szöveg, és információ) - azért a fejlődés megoldását én személy szerint nagyon pozitívnak tartom. Az fejlődik amit használok. Sose tudtam egyetérteni a pontozásos rendszerrel, kapok x pontot y képességre, és még ha sose használom is akkor is fejleszthetem, ez nekem abszurd. Ott van az EV (Elveszett Világok) telneten, az nagyon tetszik, szintén az fejlődik amit használok. Ha azt átírnák grafikusra - még ha HL szintű lenne is - nekem legjobb játékom lenne.
HR24.hu
-
ddekany
veterán
Csak ilyen rendszerben elég kritikus kérdés, hogy repetatívan kizárólag gyakorlás céljából végrehajtott és azon kívül értelmetlen/abszurd cselekményekkel lehet-e nyomni a skilleket... (Ennek vegytiszta este, mikor a Morrowindben az ember ugrálva közlekedett, hogy nőjön az athletics skillje... ez a skill Skyrimben mondjuk pont nem szerepel, de ahogy hallom a hasonló szituációk ugyanúgy megmaradtak.) Innentől kezdve az ember próbálja magában javítani a rendszer hibáját, és megígéri magának, hogy soha semmit nem tesz csak azért, hogy növelje a pontokat. Azonban ez nem ilyen egyszerű, mert azért valamilyen szintű optimalizálás is része szokott lennie egy RPG-nek, és van hogy nehéz eldöntetni, hogy most vajon ér-e ha teszem azt direkt így és úgy harcolok, csak azért mert jó lenne ha adott skillem nőne, vagy az már ugrálva közlekedés esete... egyáltalán ér-e gondolkodni. Magyarul, minden olyan rendszer aminél önmegtartoztatás kell, ahelyett hogy azon dilemmáznál, vajon hogy lenne a ideális fejleszteni, bűzlik.
-
Silenzio
addikt
válasz Sirandrish #37 üzenetére
Ja, faszaság. Hahaj, nagyon régi az ES. És folyamatosan butítják. A Morrowind iszonyú nagy volt, de nyomába sem ér az első két résznek (Arena és Daggerfall). Az első gigasiker persze az Oblivion lett, ami sokkal élőbb, sokkal szebb és sokkal kisebb, butább mint a Morrowind. Hiába, no, primitív emberek vagyunk véges idővel, primitívebb és véges játékok kellenek nekünk. Apropó, van Elder Scrolls tps(?) is. Nagyon baba.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
GypsFulvus2
őstag
Egy szakmai vélemény egy kollégától, akinek a véleményére sokat adok, és aki igen komoly tapasztalatokkal rendelkezik az Oblivion moddolása terén.
A Redguard-ot pár hónapja megvettem használt, dobozos verzióban, de nem sikerült win7 alatt elindítanom. Neked van eseteleg e téren tapsztalatod? Nagyon kíváncsi lennék rá. A Daggerfall nagyon tetszett.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
ddekany
veterán
"Ha a valóságban egyre jobb akarsz lenni valamiben akkor nem specifikusan arra gyakorolsz?"
De igen. Miért? Gondolom az nem vitás, hogy csak azért mert a valóságban az edzés általában monoton ismétlődő elvileg céltalan cselekvés, ennek emulálása nem menne el egy játékban (mert, az tök más, semmi kihívás nincs 50 egérkattintásban szemben 50 valódi fekvőtámasszal, ami alatt nem fogsz unatkozni). Ha meg a "direkt úgy harcolok"-ra gondolsz, ott az tud cinkes lenni, ha valami mellékhatása miatt kell ez... hogy szintet lépjél, hogy meglegyen valami perk előfeltétele (ilyen van Skyrimben?), stb.
-
ddekany
veterán
Amúgy a beszámolóba még szerintem sokaknak érdekes lenne, ha a nehézségről írnál valamit. Mennyire szokás meghalni (gondolom az időstoppos potionok miatt nem szokás csak ha elalszik a játékos). Hogyan skálázódik a szörnyek ereje veled? Hányszor van, hogy valahol koppansz, és később visszamész erősebben és akkor már győzöl? (Azt halottam, kb. úgy megy, hogy mikor először lépsz be egy területere, akkor dől el a dögök szintje a tied alapján, aztán már úgy maradnak, tehát utóbbi elvileg előfordulhat.) Vajon végig lehet menni a fő küldetésen anélkül, hogy az ember mellékküldetéseken erősödne? (Avagy, a fő küldetés vonal is skálázódik-e, vagy csak a turista útvonalak.) Mennyire nehezek a nem-harci dolgok, van bármi rejtvény amin vakaródzni kell, vagy ha nem vagy gy.p. tuti végig lehet hasítani az egészen?
Ja, és gamerként remélem csakis maximális nehézségen nyomtad!
-
Mukorka
addikt
Én a mágiára gyúrok rá a játékban, főleg destruction és restoration részre. Az hogy a különböző effektek gyógyitala azonnali hatást kelt még elmegy de hogy a heal is rögtön felviszi az életet nevetséges. Éppen ezért egyáltalán nem használok healing potion-t inkább a heal varázst nyomatom mert az legalább lassan tölti vissza és amíg teszem addig a harci teljesítményem jelentősen csökken. Ezen kívül a másik vicces dolog a Floating Quest markers. Most komolyan , biztos sokan tolják úgy de szerintem az valahogy nem vicces hogy belépek egy szobába és a megkeresni való tárgy felett lebeg egy jel ami mutatja hogy ezt keresed!!4!!4!!! ráadásul falon át is. Szerencsére ez is kikapcsolható ahogy sok más dolog is. Ki lehet tolni az iránytűt és a teljes quest mutatót is ini-ben így azért meg van a lehetőség hogy testre szabd a játékot és ignorálj olyan dolgokat amiket egyébként másoknak nem kell.
A szörnyek ereje szerintem függ eleve a fajtájától is. Vannak a kisebb csáprágós lények ( most épp fogalmam nincs mik) amik már az elején is egy kardcsapásba döglenek de most lvl 12 szinten is elvagyok expert nehézségen varázsló vagy sima harcos ellen is. Egy biztos , az óriások nagyon erősek nálam, ők eddig az egyedüli ellenfél típus akik egyetlen ütésétől szó szerint elszállok mint a győzelmi zászló. Szerintem valamelyest skálázódnak a népek de itt jobban érződik hogy van gyenge enemy és van rohadt erős eleve , bemutatva hogy bár kinyírhatok könnyen pár útonállót azért egy óriást nem vágok ketté két ütéssel.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Sennalacy
aktív tag
Nem azért, de 11.11.11-én kiadni egy játékot dx11 támogatás nélkül több mint nevetséges, szánalmas. Akkor adták volna ki pár nappal előbb vagy később. Pláne, ha a valószínű indokot nézem, hogy nem akarták, hogy jóval szebb legyen mint a konzolos verzió és csökkentse ez a preferált platformok értékesítését..
Persze érkeznek a pletykák dx11-es patchről, és addig is lehet ini file buherálással kell a fákra sziklákra árnyékot varázsolni.. de azért ez így akkor sem az igazi..Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Politika
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fotós kérdések órája
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Dynaudio Focus 220 hangfalpár
- Új Dell XPS 13 9315 Gyári dobozában, gyári töltőjével i5-1230u(8mag)/16RAM/512SSD/magyar bill.
- Üzletből, garanciával, Lenovo X1 Carbon ,i7-8665U/16GBRAM/512GBSSD FULLHD IPS matt/magyarított bill
- HP ProBook 650 G5 Ezüst i5 8365U/8GB/256GB SSD/Windows 11/HUN BILL - 10% Most Csak 110.150 Forint
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok