Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Sok? Érdekes: ghostod ellen ritkán megyek. Visszavágókon sem mindig.*
De végülis mindegy, hogy szól, vagy sem. Közepesen tuningos kocsival
már esélyes vagyok vmi jobb időre, egy fullossal meg jó csatákra is.
(Azért azokra a levelekre ugrani szoktam, ahol TT értesítő van, viszont ha
esélytelen, pl. alap autóval a fullos ellen, akkor nem szoktam rágörcsölni:
a játék is úgy veszi, ha legalább megpróbáltam, hogy leveszi a pöttyöt, és
ha jön újabb értesítés, kidobja a 10 közül, noha nem futottam jobb időt...)*: ha nem a levelesládából indítom, jobb szeretek magam ellen javítani.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6401 üzenetére
Nem sok, több üzenet jön egyéb visszavágásról, mint TT-ről. Általában én se használok ghost-ot, max akkor, ha kíváncsi vagyok, hogy hol rontok tizedeket. De csak akkor próbálok visszavágni, ha full tuningos az autó, mert nem vagyok én még olyan profi TT-ben. Szokni kellene az autókat, de arra még nem adtam elég időt magamnak. Meg nem is fizetek plusz aranyat a ticketekért, ha elfogy, inkább kivárom, amíg újratermelődik...
-
DigitXT
félisten
Én ha úgy érzem, hogy sok van még benne, simán becsengetem azt a 2 aranyat.
Mindig is ezt tettem. 5 próba kevés lehet. Elsőre másodperceket hagyok benne,
mert minden autó más, máshol kell fékezni meg más kanyarsebességet visel el.Aztán az ember elkezd mindig egy kicsit később fékezni, bátrabban kanyarodni,
s mindjárt jönnek az eldobálások. Ahogy egy motorversenyző fórumtárs írta, ha
úgy érzed, hogy minden kijött kényelmesen, nem volt parás majdnem az összes
kanyar, akkor egyszerűen lassú vagy. Az a baj, hogy túl sok biztonsági kört sem
lehet menni, mert akkor meg az autó romlik el, szervizre viszont tuti nem költök.Szóval vagy megy zsigerből 2-3 próbálkozásból, ill. belefér a drive újratöltés is*,
vagy nem lesz belőle Top100-as idő: az olyanért rendesen meg kell küzdeni, na.*: ha épp TT-zős kedvem van, nos, hamar le tudok amortizálni jónéhány autót.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6403 üzenetére
Hehe, ha olyan régen kezdtem volna, mint Te, akkor nekem is végtelen számú szerelőm lenne, és nem csak 3 db, ezekkel viszont gazdálkodni kell, még egy rohadt várólista sincs, ahova be lehetne parkolni a következő javításra váró autót. Szóval 3 szerelővel nem kezdek neki naponta 20 versenynek, csak éppen annyinak, amit még ki tudok gazdálkodni idővel. Esetleg felgyorsítom a javítást eventek esetén reklámokkal.
-
485
aktív tag
igen egyébként ez engem is bosszant, mivel még akkor kezdtem, amikor korlátlan szervizes volt, csak valamiért egy új profillal kezdtem el egy másik telefonon.
azon gondolkoztam, hogy ha letöltenék egy régi verziót, majd hozzádobnám a profilomat, nem maradna korlátlan szervizes? vagy valami ilyesmi
-
DigitXT
félisten
Szerintem maradna, hiszen én is újraraktam az új telefonon a játékot többször is, így csak a profilból tudhatja, hogy már régóta játszok, sőt, ugye egy időben még a Marketről sem tudtam letölteni, mert hivatalosan nem támogatta a One Maxot (Pompi adta oda - többször - az apk-t: azóta rájöttek a majmócák, hogy dehogynem megy a telón, bár megjegyzem, az egyre újabb frissítésekkel egyre sz*rabb a teljesítménye, és már low grafikán is be tud szaggatni rendesen), de ez a szervizes hülyeség akkor sem jött elő nekem (hálistennek). Kár, hogy a PR feltételeket nem lehetett valahogy "kibekkelni". Azelőtt lehetett igazán nehéz versenyeket futni (simán el lehetett indulni béna, de legalább tuningos botok ellen), azóta meg kötelező adott szintű tuning, így kevés igazán nehéz versenyt lehet találni... Azért akad 1-2, pl. a NASCAR szériában, de összességében: nem sok.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6406 üzenetére
Az a baj, hogy ezt már biztos nem tudnánk meghekkelni, vagyis visszamenőleg végteleníteni. Először is keríteni kellene egy régi APK-t. Már csak az a kérdés, hogy milyen régit, mióta van csak 3 szerelő? Én 2013 december végén telepítettem, tehát biztos, hogy ez előtti kellene. (Valakinek verziótörténet esetleg, vagy ötlet, hogy hol lehetne ezt megkeresni?!)
De aztán hiába indítunk ott profilt, mentünk felhőbe, azzal csak szétcsesszük a mostani fullos profilt, hiába állítjuk esetleg vissza másik profilból, nem hiszem, hogy pont ezt megtartaná...
Szóval marad a 3 szerelő meg a sok gold, amit a 2.1-el összeharácsoltam! -
DigitXT
félisten
485-nek van egy régi profilja. Bejelentkezik abba, feltölti a mentését, és
ha magától nem gyógyul meg, akkor esetleg újrarakja a játékot, majd a
régi profilból letölti a friss mentést. Kérdés persze, hogy rendbe jönne-e
a dolog, ha a mentés is úgy készült, hogy a 3 szerelős limit benne van:
passz! (Természetesen a sok beleölt órát eldobni, s újrakezdeni kizárt.)
Kezdtem már újra 2x: normál-cheat-normál... Harmadszor nem tenném.Ahogy a harácsolásra sem voltam vevő, mert az is új játékot + végtelen
türelmet igényelt. De persze leborulok azok előtt, akik végigszenvedték.
Nekem nincs olyan sok goldom, de egyelőre nem is kell. Sajna R$ kell:
rakhattam volna bele azt is, de úgy voltam vele, hogy eddig se fogyott...Persze, lépten-nyomon megakasztanak teljesíthetetlen (gold) feltétellel,
úgy nem csoda, hogy nem marad mire költeni, de ha ezt átugrod, máris
fájdalmasabb, hogy egy-egy upgrade-ért elkérnek több, mint 1 misit...
Jó, hát nem csalódtam: sosem tudták, hol a határ. Arányosság az nuku.
De nem baj, hogy nem raktam bele. Ha minden fullos, mi marad? A TT?
Így legalább mindig lesz valamire elszórni a nehezen begyűjtött zsetont.
Azért annyira nem nehezen. Legalább lehet emberi léptékkel gyűjteni.
Meg hát vannak autók, aminek a tuningja csak a TT miatt érdekes, mert
PR feltételben nem vesznek részt, másikkal kész a széria, showcase-re
meg általában nem kell tuning. Max. ha durvább TSM ellenfelet ad, akkor
igen, de ha aránytalan lenne, akkor lehet menni egyet offline, és kész. -
Kronok
aktív tag
Speedrush TV Challenge - Season 3
Stage 03
Goal 1: Elemination - Nürburgring - nem szabad ütközni
Goal 2: Drag Race - Nürburgring
Goal 3: Head to Head - Nürburgring - minimum 137m előnnyel kell nyerni
Goal 4: Autocross Nürburgring
Goal 4: Hunter - Nürburgring
Goal 5: 3 lap Cup - Nürburgring - fényszórók nélkül, pályát nem szabad elhagyniJutalom: 5 arany
pár kép az utolsó futamról (pöttyet sötét a helyzet):
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Open sky Challenge-nél nem tudom mit csináljak eljutottam 45%ig, de most azon gondolkozom vegyem a meg az Ariel Atom V8 vagy maradjak Atom 3.5 és azt tuningoljam fel maxra azzal van esélyem végig csinálni mekkora PR pont szükséges az utolsó versenyekre, vagy inkább úgy kérdezem mekkora a max PR pontja?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
kgymac
őstag
válasz BenQhunria #6417 üzenetére
[Innen] kiindulva majdnem minden kérdésedre megtalálod a választ. Én az egyes fejlesztések PR értékeit hiányolom, korábban még volt töltögetve, de az újabb kocsiknál már nincs
szerk: én a V8-at ajánlanám, de nem kell fullra húzni. Ha butítasz egy kicsit, kevesebb arany is elég (lehet).
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz BenQhunria #6417 üzenetére
Egyértelműen v8. Fényévekkel jobb, mint a másik 3 verda már tuning nélkül is. Ha maradsz a 3.5-nél, szenvedni fogsz a végén a tuninolt v8 botok ellen...
-
#40359168
törölt tag
Ez a futam zseniális volt, meg is lett gond nélkül elsőre, viszont a táblagépen maxra véve a fényerőt (ahogy a versenyen is mentem) brutálisan kevesebbet mutatnak a screenshot-jaid, mint amit a saját játékomban láttam. Párszor előfordult már korábban, hogy a 4 körös éjszakai Le Mans legelején elszállt mindkét fényszórója az F50-nek a húsdarálóban, de azokon is mindig simán nyertem, igaz, azt a pályát sokkal jobban ismerem, mint a Nürburgring-et.
Amikor viszont a mai gyorsulásinál megláttam Auralpod-ot, sejtettem, hogy nem lesz meg elsőre, igazam is lett, de aztán némi arany belefeccölésével felhoztam annyira az autót, hogy sima ügy volt másodszorra (ugyanazok ellen, tehát nem butult). -
kgymac
őstag
válasz #40359168 #6420 üzenetére
Nekem a thl kifizette a világítást, mélykék ég alatt volt a futam. Furi is lett volna, ha a majmok bele tudnak szólni a háttérvilágításba, ahhoz minimum root jogot kellet volna kérni.
A drag viszont sziv@tós volt, nekem is auraipod lett az ellenfél, nem lehetett butítani, de amikortól komolyan vettem, elsőre sikerült lenyomni. Úgy néz ki, a kocsi PR alapján adhatta az ellenfeleket (mint tegnap a max speed-esben), mert a futam után visszakaptam a régi, jól bevált, buta botokat. Úgy látszik, kell a píz újévben is. A hunterben pedig személyesen Putyin volt az egyik (2.) ellenfél /tiklábas név, fényképpel/ -
Pompi
MODERÁTOR
De azt ugye tudod, hogy mindenkinél más a szitu egy-egy versenyen. Ezért értelmetlen is kicsit az ilyen jellegű eszmecsere, de hát miért ne. Van aki végigmegy tuning nélkül van aki atomra tuningolt kocsival is szenved, mert olyan ellenfeleket kap. Sok mindentől függ, részben megfejtettük már, részben nem.
Igen, én is szenvedtem a drag versennyel. Auralpodot nem sikerült lenyomnom pénzes tuninggal. De mondjuk szerencsére tizen x goldos tuningok vannak
Feel Good Inc.
-
Allien
veterán
Persze, igazad van/lehet, de az a kérdés, hogy miért nem sikerül? Azért nem, mert nem AZONNAL nyomod meg a gombot, lassúnak tűnik a reakció időd, vagy mert az ellenfél full tuninggal nyomja? Az utóbbival csak pénzel lehet segíteni, az elsőn meg másképpen.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
kolos15
csendes újonc
válasz BenQhunria #6417 üzenetére
itt megtalálod a legolcsóbb upgrade stratégiákat
http://rr3.wikia.com/wiki/Real_Racing_3_Wiki:Sandbox/Upgrades_Strategy_For_100%25_Completion -
DigitXT
félisten
Dragnél "be lehet mákolni" a rajtot, amit amúgy F1-ben kiugrásként büntetnek,
mondván, hogy nem lehet "megérezni" a lámpa zöldre váltását - így az extrém
rövid (~0) reakcióidő az kiugrás... De ez egy játék, így ezt nem bünteti, szóval
lényeg, hogy simán 2-3 tizeddel lehet gyorsabbat menni az "álmosabb" rajtnál.Ha már feltétlenül össze akarjátok hasonlítani a nehézséget, írjátok az ellenfél
idejét, és azt, hogy ehhez képest mit mentetek. (Perfect shifteket nyomogatni
az nem tudomány, tehát azonos tuning azonos időt kell adjon - a rajt dönthet.)Ui: természetesen az "igazi kiugrást" (még pirosban launch) a játék is bünteti,
lásd false start, szóval három lehetőség van próbálkozni vele, utána retry jöhet.
Ez az első futamnál semmilyen hátránnyal nem jár, de ha már az is necces, a
másodiknál azért már kellemetlen, ha meg végül a döntő futamban "diszkózól"
(lásd még disqualified), az még kellemetlenebb. De hát ez ilyen: szórakoztató.Szerk: amúgy úgy néz ki, a téma örökzöld: minden challenge-nél előkerül?
[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
válasz DigitXT #6431 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy eleinte sok bajom volt a draggal. Volt, hogy mellé nyomtam, mert ugye figyeltem, mikor vált zöldre a lámpa. Mióta NEM azt figyelem, ilyen gondom nincsen. Azaz, az indító gombot figyelem, és a perifériás látásomra bízom a "zöld" érzékelését, így nagyon rövidre sikerült a reakció időt csökkenteni. Jó ideje nem volt olyan, hogy dragban veszítsek (persze szigorúan gép ellenfélnél). Persze, 1x- 1x hamarabb nyomom meg, de késni nem nagyon szoktam. A váltás az más tészta, az autó függő is persze...
Tehát, aki szintén a zöldre vár, az próbálja ki, hogy nem a lámpákat figyeli.[ Szerkesztve ]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Aladdin
senior tag
A harmadik napnak nulla tuninggal futottam neki. Erdemes kihasznalni a butitast az elso versenyen, mert a dragot kiveve hasznos lehet. A hunternel pl. Eleg volt a minusz 790 meter.
Node a drag. Nekifutottam, megvertek, ok, ezt olvastam. Ratoltam az elso kor penzes tuningot, majd ket ora mulva ugyanugy megvertek. No akkor skip. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #6438 üzenetére
Nekem a motorháztetőn ülős. Tudom, hogy a belső nézett lenni az igazi, de annyira azért nem az igazi nekem. Túl sokat takar ki, nem hiszem, hogy a való életben is ilyen lőrésen keresztül látnám a dolgokat (ok, van aminél igen, pl. LMP1 autók). Open wheel vagy nyitott verdáknál váltok belső nézetre, illetve akkor ha kell a visszapillantó valamiért.
BTW nálam sem volt vészesen sötét, simán meg lett elsőre.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
lalikaone
csendes tag
-
Kronok
aktív tag
én a rendszámtáblás nézetet használom, de lehet csak nálam van ez az anomália vagy nem tudom de mutatom képekben, h érthető legyen.
elindul a futam 1. kép, nyomok egy visszapillantót és utána ez lesz 2. kép
pöttyet magasabbra csúszott a kamera, másnál van ilyen?
(a képeken a m-t ne nézzétek 2x indítottam, h letudjam fényképezni álló kocsival)Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
BikaGT
tag
Szigorúan csakis belső nézet! Még a Gran Turismo 4-ben szoktam rá, bár igaz ott a "rendszámtáblás" számított annak. Azóta minden játéknál ezzel tudom csak kiautózni a maximumot. NFS-nél, Asphaltnál elmegy a külső kamera is, mert ott úgyis inkább a grafikán van a hangsúly, mintsem a fizikán.
-
Kronok
aktív tag
Speedrush TV Challenge - Season 3
Stage 04
Goal 1: 3 lap Cup - Autodromo Nazionale Monza - első háromban kell végezni - 188 kph átlag
Goal 2: 2 lap Cup - Autodromo Nazionale Monza - első háromban kell végezni - nem szabad ütközni
Goal 2: Elemination - Autodromo Nazionale Monza - első háromban kell végezni - nem szabad ütközni
Goal 3: Endurance - Autodromo Nazionale Monza - 312 kph elérése
Goal 3: 3 lap Cup - Autodromo Nazionale Monza - 312 kph elérése
Goal 4: Speed Snap - Autodromo Nazionale Monza - nem szabad elhagyni a pályát
Goal 5: 5 lap Cup - Autodromo Nazionale Monza - nyerni - 6 szélvédő betörésJutalom: 5 arany
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!