Új hozzászólás Aktív témák
-
rumos14
nagyúr
5. nap is sokkal könnyebb mint volt.
-
-
Sordoran
addikt
Én még csak 4. napnál járok, de a csapattársaddal együtt előzd le a harmadik versenyzőt feladat meglett elsőre úgy, hogy simán elmentünk mellette utolsó kanyar után. Múlt héten meg még cselezgetni kellett, meg kilökni. Nem is baj az ha könnyebbek, nincs kedvem még egyszer végigszenvedni, csak gyorsan ledarálni. Szenvedtem már velük egyszer.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
485
aktív tag
válasz Sordoran #5153 üzenetére
Persze, én sem akarom újra végig szenvedni, de azért az vicc, hogy az első autóval volt olyan verseny, amikor kb 10-re sikerült, most a másodikkal meg szerviz nélkül kört verek rájuk. Ha lehetne választani inkább az elsőt. a 3. autónál megpróbálom szűzen, tuning nélkül.
-
Sordoran
addikt
Elsőre full pénzes tuningot rávertem, majd a 6. napnál 3 goldosat és azokat követő pénzeseket még, most csak tier1-es 7 tuning van rajta, és még így is könnyebb. Szerintem tuning nélkül is teljesíthető, mivel az AI skálázódik, vagy ha erősebb is, butítható.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
SkyLaci
őstag
viszont a CHAMPION CUP(ok)ban a vége felé vannak olyan versenyek amik eléggé nehezek (bár az első kétharmada meg olyan hogy teljesen leharcolt autóval is lehet nyerni)
-
485
aktív tag
Annyira ideges vagyok, véletlenül belekezdtem egy új versenybe és bedobta a soron következő r18 etron szart 20% akcióban. Persze csak 2milkóm volt így nem tudtam megvenni. Kiléptem. Most várhatok a 40-es akcióra, vagy volt már, tudja valaki?
-
kgymac
őstag
válasz Sordoran #5155 üzenetére
Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok (Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.
Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #5163 üzenetére
Én egy ideje rávettem magam a manuális gázra, azt hiszem az májusi LMP-s challenge miatt és azóta azzal megyek. Nem mondom, hogy mindig mindenhol jobb vagyok vele, de sok esetben jópofa, hogy gázelvétellel elég manipulálni, itt a nascaros oválokon is jól jön.
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
Én azon semmi könnyítést nem vettem észre. Ha draftelsz, akkor sokkal lassabban fogy a benya, lehet, hogy most többet tudtál szélárnyékban autózni, mint először.
Ellenben az utolsó verseny nálam sokkal nehezebb volt, mint első körben, pedig mindkét alkalommal stock járgánnyal toltam végig. 3-jára lett meg csak, az is úgy, hogy butítani kellett a botokat, korábban meg elsőre megnyertem.. -
Petya25
addikt
Tegnap átköltöztem egy iPadre.
Jéé, ez ilyen szép és akadásmentes is lehet?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Pepi6
tag
A Nascar-os szériákban a szponzoros történetre megéri ráfeküdni? vagy sokkal több aranyat kell rákölteni, hogy sikerüljön?
-
Lirion
addikt
válasz rumos14 #5177 üzenetére
A NASCAR Pre-Season Rumbleben %-os teljesítés után adott aranyat és r$-t és a szponzorok megszerzése után is megkaptam a 250k r$-t. Ebből arra következtetek, hogy a másik 4 szériában is így lehet, de azokban még nem versenyeztem.
Amúgy a szponzoros nascar szériákban kb. 636 goldot kéne beletolni az autókba a 100%-hoz, cserébe kb. 150 gold jönne a teljesítésekért, ez kb. 1100 goldos befektetés.. Ki-ki döntse el, megéri-e.
[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
- a szisztémát nem tudom, de random módon ahogy meg van egy futam kapok pontot, de van amikor nem
- Endurance dolgot 4x teljesítettem, 3x adott pontot (és nem mindig más színűt)
- 25% 50% 75% 100%-ra adja rendesen a megfelelő aranyat, pénzt a pontoktól függetlenül
- 50 aranyat akkor ad ha megvan az összes pont[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
BikaGT
tag
A Nascar Pre-season rumble utolsó Indy-s futamán kinek mi a taktikája? Akárhányszor próbálom képtelen vagyok megcsinálni. A Ford maxra van húzva de ha szélárnyékkal próbálkozom akkor nem jutok elég gyorsan túl a mezőnyön. Ha meg elmegyek a lehető legtöbb autó mellett kb. szélárnyék nélkül az első egy-két körben akkor kb. az ötödik helyig jutok. Innen aztán legfeljebb harmadik helyig tudom feltornázni magam, de az elsőt még csak nem is látom.
-
Kronok
aktív tag
elég érdekes egy futam...
volt amikor 20.-nál feljebb nem tudtam jönni, a legjobb 3. hely volt, de a legérdekesebb az volt amikor mindegyik kanyarban volt egy tömegbaleset és egy-kettő kocsi csak úgy ott maradt az úton, és körönként okoztak ezzel torlódástNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Gyurma_13
aktív tag
Egyből ki szélre a belső ívre, a bal oldali kerekek a kanyarban lelóghatnak az aszfaltról, fékezni nem kell, amíg nagy a tömeg max. néha egy icipici gázelvétel a kanyarban, a második kőr után kb csuma gáz végig. Belső íven szinte csak a jobb kerék van a pályán
Ha jól emlékszem 7:34 kellett az első helyhez[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gyurma_13 #5184 üzenetére
Ezt azzal egészíteném ki vagy foglalnám össze, hogy nem kell befosni.
Igen, elfordul 323-mal... a belső íven, a külső íven, sőt, még ívváltáskor IS
ha a lekörözés megkívánja! Csak a szélárnyékon keresztbe csapatva kell
vigyázni, ne induljon meg a fara. Olyankor jól jönne a gázelvétel. De mivel
annyira nincs szükség rá/fékre sem ezekkel az autókkal nem használom.Egyébként meglepően készséges az AI a Nascar szériában: kilökni max.
véletlenül: szándékosan kb. sosem/inkább szeretne beállni "vonatozni"...
(Nem ken fel a falra, ha külső íven előzöd, míg más szériákban az=halál!)Ui: 7:34 az elég jó idő, azért annyi nem "kell" az első helyhez. Nekem pl.
elsőre nem lett meg, pedig csak 7:45-öt ment az AI. Másodikra meg egy
7:37-es összidővel, nagyon lazán megvolt. A második 7:50-et ment csak.Nemrég meg lefutottam "visszavágónak": úgy tűnt, nehéz lesz, de a 7:35
bőven elég lett, mert a végén csak 7:47 lett a második idő: a lekörözések
zavartak be neki. Amúgy sokára sikerült utolérnem, 44.998-at is ment.
Igaz, én meg 43.618-at, de az nyilván csak szélárnyékkal meghúzott idő.
Olyannyira, hogy a másodiktól lefele jobbak a legjobb körök. (44,6, 44,4),
de nyilván az üdvösséghez kevés volt szegénykéknek az a néhány jó kör. -
kgymac
őstag
válasz DigitXT #5163 üzenetére
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén , így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
-
DigitXT
félisten
válasz Gyurma_13 #5189 üzenetére
Na, azt nem csodálom, hogy erősnek érezted, viszont akkor cáfolom a TT-s
dolgot, mert nem mentél űridőt (1 tizedre vagyok), és nekem nem ilyen erős
az ellenfél. Vagy persze, ha az 1 tized már pont űridő kategória, bármi lehet.Szerk: megnéztem, még a Top200-on kívül van. Azért nem kéne "büntetnie".
Megjegyzem lehet, hogy egyszer csinál ilyet, de vajon második nekifutásra?
Gondolom ha egyszer nem jön össze, kezdődik a butulás, amit mindenki jól
ismer, de fordítva, hogy hogyan/mennyire erősödik vissza azt nem tudjuk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Gyurma_13 #5191 üzenetére
Jó hát buta pályához buta mezőny... Összejön, LOL.
(Megjegyzem, ilyen tapadás mellett nem nehéz "erős"
AI-t csinálni: sehol máshol nem kanyarodnak elég jól!
Ráadásul "bagóért" ki lehetett maxolni az autót - nem
csoda, hogy a Top idők ezredmásodperceken jönnek:
kicsit is technikásabb pályákon ilyen nem sűrün van.) -
Petya25
addikt
Nem unalmas már a 3. kör.....?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #5193 üzenetére
De igen és még egy hét hátra van... Utána nálam parkoló pályára kerül a nascar széria, tököm fog vele szarozni és még több száz goldot is beletolni. A pre-season rumblet érdemes megcsinálni, a többit abszolút nem. Szériánként még vagy 55 verseny végig balra kanyarodva, kösz nem. Eddigi legrosszabb update nálam.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- World of Tanks - MMO
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest