Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Terapeuta #10999 üzenetére
Én sem mertem volna plusz aranyat rátenni, nem vagyok ügyes. Szerintem jól döntöttél.
Volt már olyan autó, amit nem időhiány, hanem "nemsikerül sehogyse'" miatt skip-pekkel vettem meg - és nem gondolom most sem, hogy máshogy kellett volna. Hiába, aki "nemügyes" (mint Jar Jar Binks), annak valahogy ezt ellensúlyozni kell.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Aladdin
senior tag
válasz cappa72 #11001 üzenetére
Akkor legkozelebb csinald ugy, ha nem megy egy palya tobbszori probalkozassal sem, akkor csinalsz egy mentest, radobsz 2-3 fejlesztest, ez kb ugye 2-3 skip, es megnezed, h meg tudod-e csinalni igy. Ha meg, akkor orulsz, ha igy sem megy, akkor visszaallitas es skippelsz. En is igy csinaltam most a 9.2 elott 100 arany volt a skip, 100 egy tuning.
-
Terapeuta
őstag
válasz Aladdin #11000 üzenetére
Túl vagyok rajta...tegnap gyorsan futottam két 10 köröst, be kell indítani a bizniszt, pedig már nem sok kedvem van hozzá. Sajnos a "A", "B"-be bekerülni sem fogok, nem megy, mert azért ennyit tudok és kész, vagy hiányzik maga a kocsi, vagy a kocsi megvan de csomó fejlesztés hiányzik....szóval....na...
(#11001) cappa72: legutoljára azt a jaguárt nem tudtam megszerezni, ami most benne lesz valamelyik eventben
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Oktaan
csendes tag
Ti megkaptátok a wttt jutalmat? Végre bent voltam a "B"-ben, erre nem jön az arany
...
-
Oktaan
csendes tag
válasz cappa72 #11007 üzenetére
Nekem nem jelent meg a bal sarokban semmi, rögtön jött a felugró ablak, hogy új wttt indul. Gyanítom az a gond, hogy miután megfutottam az időt, csináltam egy visszamentést, hogy ne kelljen szervízelni az autót. A restore után ki is írt valami blablát, de nem olvastam el. Az időm viszont megmaradt, stabilan voltam egész héten a "B"-ben. Lehet menni kellet volna még egy kört a restore után is.
...
-
nagyúr
Még azon gondolkodtam, hogy kipróbálta-e valaki az online multiplayer nyereményt többször felvenni.
Most elfelejtettem, legközelebb jövő héten... arra gondoltam, hogy az még nem értesítési területes, és ha rábökök, akkor megkapom a nyereményt. Ha akkor mentek, és egy másik eszközön viszzatöltöm, akkor újra megkapható-e. Vagy esetleg oda-vissza megy-e... ilyenen is gondolkodtam.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
Na, a Jaguar XE SV Project 8 championship esetén nem volt elég az első 3 sor fejlesztés, kellett neki a 22, hogy elérjem a 66.9 RP-t.
3333343 lett a vége (a wiki-n is így láttam a leírásokban, hogy így adták meg a feljesztési szinteket )Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
BikaGT
tag
Kicsit offtopik, de azért gondolom itt is érdekelhet sokakat.
A hétvégén ajándékba kapott élményautózós vezetés keretében volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari 458 Italiát néhány kör erejéig. Hát fiúk/lányok ez egész más szint, mint amit eddig tudni véltem az autózásról. Pedig a hónap elején ültem McLaren 570S GT4-ben is. Tervezem, hogy írok róla majd egy részletesebb posztot is, amit hamarosan közzéteszek.
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #11011 üzenetére
Az OMP díjat se lehet felvenni többször, ahogy az új wttt-t se már. Ez van, lassan minden kiskaput bezárnak. Elég uncsi lett ez az upgrade, még mindig van vagy 150 verseny hátra, ugyanazokkal az autókkal kb, mert pakolgatják ide-oda a szériákat (karrierből motorsportba) és még nem volt kedvem végigtolni mindet. Van még rá talán két hetem? Talán belefér, ha sokat utazom, közben lehet tolni a sok unalmas versenyt...
-
Petya25
addikt
Nagyon lélekölő már az egész. Tényleg ugyanazt kell letolni ezerszer, no meg újra tök feleslegesen. Tegnap épp végigtoltam az utolsó endu sorozatot is újra, ott a 100% fizetett 3k R$-t gold nélkül !!! Már csak a 2 merci exclu van meg a 4 új supercars. Kíváncsi leszek legközelebb megint mit fognak összekutyulni, de elég szar az irány.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
nagyúr
Az OMP díjat se lehet felvenni többször
Ezt sajnálattal hallom... most nem volt időm kipróbálni, nem is mentem OPM-t (online multiplayer) - úgyis csak 5-6 aranyig jutok el... (ennél tovább sose).@(#11015) Petya25
de elég szar az irány.
Hát ja...
Nekem is az endurance volt a nagy meglepetés, amikor mindegy mi, 0 gold a nyereménySelenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
agyrágóbogár
csendes tag
válasz Petya25 #11015 üzenetére
Az Endurance GT autókat (2016 Ford GT Le Mans, 2016 Ferrari 488 GTE, 2016 Porsche 911 RSR Dempsey, 2016 Chevrolet Corvette C7.R, 2015 Porsche 911 RSR, 2014 Porsche 911 RSR, 2013 Porsche 911 RSR, 2012 Aston Martin Vantage GTE) fogják átrakni a Motorsporthoz.
Ezzel eltávolításra kerülnek a következő szériák:
Porsche Performance Showdown
Masters of Speed
Vertex Series
Racing Spirit
GTE-Pro: Ford and Ferrari
GTE-Pro: Porsche and ChevroletSzóval megint egy csomó újrafutást fog igényelni a játék.
-
-
axod
tag
Drága update érkezik, viszont legalább a split visszatér time trial-ba.
-
Petya25
addikt
Már az előzőnél is érzékeltem, hogy átálltak a 7 hetes ciklusra, ezek szerint ez lesz. Mondjuk nem gáz, de hogy megint 6 gépet betoltak az viszi majd az R$-t/Goldot rendesen. Ugyan a gép "ingyen" lesz, de a tuningot most már elég komolyan bele kell tolni ha végig is akarod csinálni.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
BikaGT
tag
válasz BikaGT #11013 üzenetére
Na itt, a Ferraris élménybeszámoló:
Mivel sokan kérdeztétek, érdeklődtetek, hogy milyen volt a Ferrari vezetés, hogy megy az ilyesmi, mit kell tudni az autóról és milyen benyomásokat szereztem vele kapcsolatban úgy gondoltam, hogy ez a téma megér egy önálló posztot.
Először is van egy pár cég, aki foglalkozik mindenféle élményprogram szervezéssel, az ejtőernyős ugrástól, az ilyen autók vezetésén át a céges csapatépítő programok pl. legénybúcsú (lányok nélkül…) teljes körű szervezéséig, lebonyolításáig. Fellelhetőek a neten. Nem mindegyik olcsó mulatság, amolyan úri hóbort félének is betudható egyik másik program. Na, egy ilyen élményprogram keretében megvalósuló vezetést kaptam karácsonyra, a kiskunlacházi reptérre. Köszönet érte és ez most nagyon-nagyon idézőjelesen értendő – érti, aki érti - „szponzoroknak”. Hiába, a barátság és a jó kapcsolat tényleg sokat ér még a mai világban is.
Az autó paletta, a teljesség igénye nélkül olyan gépekből állt, mint például 911-es Porsche, Lamborghini Gallardo, Ferrari F430, Ford Mustang GT500, Formula-BMW stb. Én végül a Ferrarit választottam, bár erősen vacilláltam, hogy ez vagy a Formula-BMW. De a Ferrari az Ferrari. Azon túl, hogy piros és drága, az ágaskodó ló az olyan fogalom ebben a kategóriában, hogy még ott is tudják, hogy létezik, ahol sosem láttak egyet sem. Tegye szívére kezét az összes férfi. Kinek ne lett volna legalább egy Ferrari poszter a szobájában élete során? Másrészt úgy gondoltam, hogy utcai autóról lévén szó ez sokkal könnyebben kiautózható, mint egy teljesen pályára tervezett formula autó.
Eredetileg már sor került volna a vezetésre az év korábbi hónapjaiban, de hol a technika hol valami más mindig közbejött valahogy. Eddig. Nemrég viszont túlestem rajta. Még jobban is jártam, ha lehet ezt az egészet fokozni, mivel eredetileg ugye „csak” egy F430-as Ferrari volt betervezve, de az idő közben le lett cserélve egy minden szempontból modernebb, erősebb, jobb 458 Itáliára.
Csak néhány adat összehasonlításul a technikai részletek iránt érdeklődők számára:
Ferrari F430
4300cm3
V8
6 sebességes automataváltó (opcionálisan szekvenciális kivitel)
490LE
0-100kmh: 4s
Max. sebesség: 315 km/hFerrari 458 Italia
4500cm3
V8
7 sebességes szekvenciális automataváltó (csak ez!)
570LE
0-100km/h: kb. 3,4s (a gyár szerint ugyan 2,9)
Max. sebesség: valahol 330-340km/h körülMire elég ez a teljesítmény? Mindenre. Ez már F40-es szint. De erről kicsit később.
Először is nagyon aggódtam a hirtelen jött hideg és változékony időjárás miatt, mert egész múlt héten aránylag még normális idő volt, pont szombattól jött meg a most is tapasztalható téli hideg. Ami még nem lett volna gond egy esetleges eső viszont akár már keresztülhúzhatta volna a tesztet, amennyiben egybefüggő vízfilm keletkezik az aszfalton. Végül ezt sikerült megúsznom.
Ekkora teljesítményű autót viszont nem adnak ám csak úgy oda bárkinek, tapasztalt instruktor nélkül. Én Nagy Norbit, a Zengő Motorsport korábban WTCC-s, jelenleg a WTCR-ben induló versenyzőjét kaptam társnak. Aki, miután megtudta, hogy napi szinten vezetek, és viszonylag rendszeresebben eljárok gokartozni meg van egy pár közös ismerős is, gyakorlatilag szabad kezet adott az autóval kapcsolatosan. Menet közben is inkább minden másról dumáltunk, minthogy az autó kezelhetősége okozott volna problémát és abba kellett volna, beleszóljon. Ez most egy kicsit nagyképűen hangozhat, de aki ült már valaha mellettem az tudja, hogy azért nem vezetek rosszul.
Na de jöjjön a lényeg, maga az autó!
Ami azt illeti, ilyen teljesítménnyel még nem volt dolgom és sajnos valószínűleg nem is lesz ismét egyhamar. Viszont megbabonázott! Mert a Ferrari egész más szint minden mással összehasonlítva. Még akkor is, ha M-es BMW-ről, AMG Merciről vagy netán esetleg Porschéről is van szó. A Pininfarina által tervezett és aerodinamikailag tökéletesített kecses és könnyed kasztni látványa elsőre kicsit csalóka, de olyan brutálisan sok erő van az autóban, hogy bármelyik fokozatból, bármilyen sebességnél rakétakilövéshez hasonló módon indul meg. Akár a hátulja is. Szinte sokkoló volt a gyorsulási élmény, ahogy kb. 50 km/h-nál odaléptem neki és nagyjából 2,5s alatt máris 150-nél volt, ahonnan úgy húzott tovább negyedik környékén, mint más autó kettesben. Merthogy a váltási idővel járó vonóerő kiesést, azt el lehet felejteni. Talán a váltó tetszett benne a leginkább, annak ellenére, hogy a hétsebességes szekvenciálist csak automata üzemmódban használhattam. Az autó minden rezdülést érzékel, és nagyon egyenletesen adja le a nyomatékot. A kormányon lévő ledek pedig pazarul villognak közben. Sokan kérdezték, hogy mennyit mentem valójában. Talán megvolt a 230 is, de olyan 220 felett valahol biztosan, azt legalábbis még láttam rápillantva a kijelzőre hatodikban. Aztán már nagyon közeledett a kanyar. Többet pedig a repülőtéri kifutópálya és összekötőútjaiból kialakított pálya nem tett lehetővé.
A fékezés szintén ennyire drámai tud lenni. Nem hiába, a karbon-kerámia tárcsák teszik a dolgukat. 200-220 feletti sebességről is szinte állóra lehet fékezni nem sokkal több, mint 100-120m alatt. Ez már közelít az F-1-es szinthez. Mindeközben persze dörög, hörög, csattog, ahogy pakolja vissza a fokozatokat. Ne feledjük, ez egy utcai autó, amivel viszont ki lehet menni versenypályára is.
Az irányíthatóság gokart szerű. Egyrészt mert gyakorlatilag a földön ülsz. A középmotoros felépítésből adódóan pedig nagyon kezes, se nem alul, se nem túlkormányzott, igaz az utóbbit elő lehet csalni, ha nagyobb gázt adsz a kelleténél. Egyszer meg is indult alattam, de az elektronika megfogta. Merthogy a kormányon található különféle motor üzemmód állítási lehetőségekre lehetőséget adó Manettino kapcsoló „csak” az alap, azaz sport beállításon volt. Viszont így is nagyon megy, el sem tudom képzelni, milyen lehet, ha ki van iktatva minden segédeszköz. Mondjuk nem szerettem volna a füvön landolni egy hatvanötmilliós géppel.
De a jót hamar meg lehet szokni. Az öt pálya körömből a harmadikra már elkezdtem megszokni a teljesítményét, sokkal jobban kitenni az ívre, hamarabb kigyorsítani és később fékezni. Viszont sajnos hamar elfogytak a körök.
Hát nagyjából ennyi. Az igazat megvallva nem tudom mennyire sikerült leírva érzékeltetni az egészet, mert még videón sem jön át igazán, akkora élmény.
Ezentúl pedig egész más szemmel nézek rá a Ferrarira. Hazafelé vettem is egy lottót, hátha. Különben sokáig kell majd gyűjteni rá. Viszont minden pénzt megér!
-
Sordoran
addikt
válasz Aladdin #11021 üzenetére
Totál hidegen hagytak ezek az autók, így én bele se kezdtem. Persze majd jön biztos valami heti TT ahol nem fogok tudni emiatt értelmes eredményt elérni, de nem izgat, fontosabb a lelki nyugalmam. Jövőben is megfogom már választani, melyik autót akarom megszerezni event során. Eddig minden autót megszereztem, de később bele se kezdtem saját szériájában, így meg eléggé feleslegesen szívatom magam. Legalábbis így állok már hozzá, 5 év után.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
slice14
veterán
Hali, csak nálam nem megy a restore, vagy megint van valami karbantartás? "code 4"-el vissza dob.
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
Petya25
addikt
Valami tipp arra, hogy az Exclusive EVO2 sorozatban mégis hogy kéne megcsinálni a Dubai Elimination-t? Mivel az első 20 mp-ben mindenki fullos autóval együtt gyorsul fék nélkül.
Instant 8. hely már 4x, minden kikapcsolva....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
cellpeti
veterán
Sziasztok! Érdeklodnek, h létezik kormány ehhez a játékhoz? Vagy van aki otthon butykolt hozzá már? Tudom,h arcade es nem szimulator ez a jatek, de gondoltam megkerdezem
Tigris, tigris, csóvafény...
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #11030 üzenetére
Hát én úgy csináltam, hogy eleve nem nyomtam maxon semmit, minimumokkal nyertem, így nem Auralpod volt az első bot, az Elimination-öket is simán nyertem így, bár itt tényleg nagyon elhúztak, utolsó 1-2 mp-ben este be az utolsó mellé még így is.
cellpeti:
Nem tudok kormányról, de léteznek kontrollerek, így biztos van olyan kormány is, amivel lehetne játszani, de akkor már inkább PS3-4 és Gran Turismo. Nálunk a cégnél egyik kolléga behozta a G25-ös kormányt a PS3-hoz és most Monzán megy a nagy harc, hogy ki tud jobb időt futni, már 1:21-nél járunk Senna autójával, de sokat lehetne még hozni rajta. Na az már szimulátornak mondható, főleg kormánnyal, hozzá képest ez a mobilos RR3 tényleg csak árkád... -
Petya25
addikt
Mérgemben ott hagytam, csináltam mást.
Aztán nekifutottam újra és az utolsó tized másodpercekben beértem a sort.
Ez azért gáz, mert qrvára nem azon múlik, hogy mekkora spíler az ember, mindenki maxon tolja csak a fékezési pont a kérdés ami ugye meg nem jött el az idő vége előtt senkinek, ez a nyerhetetlen kategória volt, aztán meg butult a nyomorult.Más: néztem a statot, minden gép fullon és mégis van 50M diff a budget-ben köztünk, szerinted?
Még Adam is ott figyel előttem, pedig 10 autó mínuszban van....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
nagyúr
válasz Petya25 #11034 üzenetére
Az SRS concept-tel jártam hasonlóan régen. Csak második...10 próbálkozás után is. ~Fél évvel később elsőre első.
De van megint ilyen: FXX K, endurance, Porsche test track on road short. Eddig a 19.3km-t sem tudtam elérni, cserébe újrakezdéskor megajándékorott egy 19.4-gyel. Pedig 4x próbálkoztam, hogy nyolcadik legyek (ez sikerült is), de a füle _bot_ját mozdította, hogy kisebb legyen az első helyezett távolsága... (18.6-ot sikerült kipréselni az atóból). Gyogyós fejemmel ezt hagytam legutoljára, és hát pórul is jártam - szóval az a 60 arany, ami a 100%-ért járna, az még várat magára.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
l4ci
senior tag
válasz cappa72 #11035 üzenetére
FXX-K endurance? Viccelsz? Ott mentem már 1500 km-t is, igaz majd egy napig tartott, de ott szinte végtelent lehet menni, csak ki kell kapcsolni az összes assist-ot és levágni a sikánokat meg a célegyenes előtt egyenesen átmenni és 20 km felett már szép tömött sorokban mennek előtted és ha nem hibázol, akkor sose fogynak el.
Petya25:
A garázs értékre nincs magyarázatom, talán csak annyi, hogy a legtöbb festést és felnit én még azelőtt megvettem, mielőtt ingyenes lett volna a fullos kocsikra. De az utolsó update-tel nekem is csökkent a teljes garázs értéke 1.36M R$-sel. -
McImy
csendes tag
Sziasztok!
iPhone 7-en nyomom. Valaki használja eredeti Apple bluetooth-os fülessel vagy "egyéb" más gyártmányokkal?
Mennyire zavaró a hang késése? Van egyáltalán ilyen késés?
Egy név nélküli BT-hangszóróval próbáltam, de azon késett kb 1 mp-et a hangKöszi!
McImy
-
nagyúr
Viccelsz?
Nem, most nem. Nem én vagyok a legügyesebb játékos (fogalmazzunk így). Mondjuk érdemes lenne kipróbálni úgy, ahogy javasoltad. Néha már sikerül assist nélkül végigvinni egy-egy kört.Ott mentem már 1500 km-t is
igaz majd egy napig tartott
Na itt az előző szmájliból még 2... vagy úgy is kérdezhetném, hogy "Nooormális??"Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
l4ci
senior tag
Itt van a screenshot az 1500 km-es endurance-ról:
Ez a 100% napi fame bónusznál volt és használtam mindkét agent-et, tehát a fame duplázót és az R$ duplázót is, ezért lett ennyi az eredmény. Ez itt már 4 szintlépés volt, 512-ről 516-ra léptem még tavaly december végén.
Először nekem sem ment, mindig elrontottam valahol, de ha az első 20 km hiba nélkül megvan, akkor utána már tényleg nem fogynak el a kocsik, youtube-on rengeteg videót találtok, hogy mit hogyan kell vágni, én is ott néztem meg először, de persze sok gyakorlás kell hozzá. Főleg annak nehéz, aki nem szokta meg az assist-ok nélküli vezetést. Meg persze offline kell indítani a versenyt, mert különben bedobja a barátok jó nagy eredményét és ha nem tudod megdönteni, akkor bukta az agent bónusz duplázó.McImy:
Én is észrevettem a hangcsúszást BT fülesnél, azóta nem használom a játékhoz. Viszont a gyári AirPod-ot nem vettem meg, mert nekem nem ér annyit, jó nekem a mazzagos is, de kollégámnak van és egész véletlenül játszik is a játékkal, majd megkérdezem tőle, illetve kipróbálom a fülesével, hogy ott csúszik-e. -
nagyúr
Te jó ég...
Sokkoló kép volt!Főleg annak nehéz, aki nem szokta meg az assist-ok nélküli vezetést. Meg persze offline kell indítani a versenyt,
Na azért csak bepróbálkoztam, bár előtte nem néztem videót, hogy hol is kell a sikánokat nyesegetni.
Kétszer bele is álltam a falba, nullára redukálván a sebességet . De így is bíztató elsőre assist-ok nélkül a 16km. Persze az 1500-hoz még kell egy picit fejlődni.Na megnéztem az ápdétet is.
Ahogy bekerült a szériából a motorspostba a 4db gte, úgy meg is szűnt a showcase árengedmény, mivel nem talátam ilyen versenycímet.
Lehet újrafutni a Vertex-et, Vertex Spirit néven (ismét lehet vele gyűjteni árányát meg zsét, hogy pozitíve gondoljuk erre)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
agyrágóbogár
csendes tag
Tapaszt valaki olyat, hogy amikor megnyílik a játék, nem az aktuális mentést rakja vissza? Nekem tegnap óta a tegnap reggeli mentés tölti be. Utána vissza lehet tölteni kézzel, meg menteni is, de állandóan a tegnapi napi bónuszt akarja felajánlani. Addig nincs gond, amíg nem menti ezt rá automatikusan a frissebb mentésemre, de...
Mi a teendő? Tudtok valami megoldást? -
nagyúr
válasz agyrágóbogár #11045 üzenetére
Próbáld meg azt, hogy a tényleges aktuális mentésed visszatöltése után "kilövöd" a programot, és utána újraindítot. Volt ilyenre nálam is példa, és az említett "eljárástól" észhez tért. Aztán itt-ott megint csinálta, és a kilövés utáni újraindítás megint segített.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Petya25
addikt
válasz agyrágóbogár #11045 üzenetére
Sose szabad rendesen kilépni, ki kell lőni.
Nekem legalábbi ez a tapasztalatom, mivel egy korábbi állást tölt vissza egyébként.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
Akit érdekelnek az M8 GTE részletei:
LTS PR88,6 (3 kör)
Széria PR90,7 (full -1 drive -1 susp) de ezt a 911-es is tudja itt, akinek már megvan[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Kronok #11048 üzenetére
Igen, én is észrevettem, végre valamiben hallgatnak a játékosokra, sokat segít az idő kijelzése, mentem is rögtön pár TT-t, kollégém telefonján is. És ha már az iPhone X-en mentem, akkor kipróbáltam az AirPod fülesét is és tényleg nem csúszik rajta a hang, legalábbis én nem vettem észre. A Huracánnal mentem Dubaiban, meg az F14T-vel Spában, hogy kipróbáljak egy gyorsabb kocsit is és abszolút nem vettem észre a hangban csúszást. De azért én sajnálnék rá 50-60e Ft-ot, az már egy droidos telefon ára...
Új hozzászólás Aktív témák
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/