Új hozzászólás Aktív témák
-
lalikaone
csendes tag
amig nincs egy masik eszkozom addg ugyis a jelenlegi profilt nyomom, aztan meg ha meglesz a tab, azon valoszinuleg kiprobalom majd a 2.1 trukkozest azzal a felajanlott profillal, es kereslek majd itt a forumon.
Pompi : samsung core prime lte, gyari rajta minden, lollipop android, esetek 90%-ban tobb 10,100 arany, es adott volna tobbet is, abban a 10%ban viszont egyetse. kb 3 napig volt igy. SuperVPN, mindig USA. vpn nelkul sose ad egyet sem!
[ Szerkesztve ]
-
-
BikaGT
tag
Én is magyar MIUI romot használok Redmi 1s-en. Az aktuális fejlesztői verziót, ami hetente frissül. Érdekes, mert korábban csak a multi rom engedte egyáltalán a reklámokat, a magyarnál be sem jött a free lehetőség, viszont kb. egy hónapja a magyarral is vígan lehet vpn-ezni.
-
ntglaci
tag
A VPN-ezés eléggé rumlis, és időigényes dolog!
Én feltelepítettem a 2.4-et, utána a Lucky Patcher-t, Játék indít, jobb felső sarokban Store rábök, kiválaszt gold, és az1019-es csomag alatt 0$ jelenik meg. (mindegyik csomag alatt 0 az ár). Ezt eljátszottam 50-szer, és máris lett 50,5K gold. Végigjátsz 2.4, frissít legújabb verzió, aztán viszonylag tempósan lehet haladni. (Én elkövettem azt a hibát, hogy a végigjátszás után még 30K goldot összeügyeskedtem, így a frissítés után már kapásból ban várt. Az egy hét alatt az új autókat megvettem, plusz upgrade-ek, így lement 37K-ra a gold. Ez elég lesz még jó ideig. Még a 60%-a sincs végigjátszva az RR3-nak.
Ehhez az egészhez kellett bő másfél óra! A VPN-hez ennyi biztos nem elég! -
l4ci
senior tag
Az én eszközöm: Sony Tablet Z (az első generációs), Android 5.1 verzióval, nem is adják már ki hozzá a Mályvacukrot, ez az utolsó frissítés, csak a Z2 kapja majd meg. Nekem elég jól szokta adni hétvégente, hétköznap kevesebb, de tegnap is volt vagy 8-10 darab, pl így javítottam meg a Huracant 2 perc alatt 4 reklámmal. És még utána is adta egy ideig. Aztán meguntam, mert állandóan kifagyott fekete képernyővel, a harmadik ilyen után kiléptem és lefeküdtem.
Szerk: nem SuperVPN-t használok, hanem OpenVPN-t meg OVPN Finder Pro-t meg időnként TunnerBear-t,
Más: ha ismertem volna ezt a Lucky Patchert, nyílván én is így tornáztam volna fel az aranyat, nem pedig a 2.1-el 50-esével. Mindegy, most már megvan, én is kb 70%-on állok, minden autó megvan, arany van bőven, és még jön is, mert szintlépés hetente többször + szériák befejezése + reklámok. Mostanában alig csökken jelentősen az aranymennyiség.
[ Szerkesztve ]
-
#40359168
törölt tag
Ja, úgy tűnik, az elsőnél a Monzán úgy rongyolnak el mellettem mintaszerűen vett kanyarok után, hogy ihaj. Első kör végén ötödik voltam, harmadik kör végén is... majd napközben rápróbálok, most így éjszaka nincs humorom túl sokszor nekifutni, de csak abban bízom, hogy a 6. körre jönnek a lekörözések, és a sor végén kullogók megfogják az előttem lévőket, ez jött már be korábban is. Csak pénzes fejlesztést raktam amúgy az autóba egyelőre, és ezen annyira nem szeretnék változtatni.
-
l4ci
senior tag
válasz lalikaone #6109 üzenetére
Én 2.1-ben 2-3 hónapot mentem előre az időben az 50 Goldos Welcome Bonushoz, és lehetett egymás után csinálni egészen 2020-ig, de egy idő után - valamelyik frissítés után (nem játék, android) - már nem nagyon működött a sorozatos időugrás, mert ha 3 hónapnál többet állítottam előre, akkor mindig visszállította az időt az aktuális időre, így max kettőt tudtam csak szerezni egymás után. Kollégám telefonján viszont korlátlanul lehetett időt állítani, nem állíototta vissza az időt, valszeg eszközfüggő, valami google service lehetett a ludas, pedig minden időszinkron ki volt kapcsolva.
Huracan utolsó nap: valóban neccesebb, mint az eddigiek, ez a fékezős sztory szivatott meg a legjobban, többször nekifutottam, mire összejött, két javítás is benne volt a pakliban (szerencsére reklámokkal pár perc volt az egész). Viszont én felhúztam eléggé a tuningokat, egy kör aranyas fejlesztést rátoltam még az elején meg még ami utána jött pénzes. Az utolsó kör arany upgrade-eket már kihagytam, de szerintem kelleni fog az utolsó naphoz ennyi, mert az 5. versenyhez (fékezés 132-re a célvonal előtt) kell a motorerő, gyorsulás, meg a fék tuning, vagy pedig skippelhetitek (de akkor már érdemesebb tuningra fektetni, igaz oda több arany kell).
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #6111 üzenetére
Az első 6 körös Monza nekem ment csak pénzes fejlesztésekkel. A hátsó egyenesre fordulva 2-3. helyen, ezt tudtam is tartani, aztán a lekörözések sokat segítenek, a végére már vissza kellett vennem, hogy ne legyen több száz méteres az előny a célban.
A többit majd meglátjuk, én nem vagyok a goldos tuning ellen ha kelleni fog.
Feel Good Inc.
-
Kronok
aktív tag
válasz #40359168 #6111 üzenetére
lekörözöttekkel nem jó a tapasztalatom, simán elmennek az előttem haladok mellettük, nem is akadályozzák őket, nem tudom ez mennyire fog másnál jelentkezni de 10 próbálkozásból kb 2nél volt olyan, h vmennyire feltartották az első 2 autót előttem de aztán simán elhúztak
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
NNME
tag
Ez a 7/5-ös verseny megszívatott. 136-al kellett átmenni a célvonalon s a fenekemben volt mindhárom autó, sehogyse akart menni, aztán lebutítottam őket és simán meglett. Először 45-46 mp körüli köridőket mentem, butítással 47 lett, a botoknak meg 57-től felfele..
Már írja a játék, hogy a következő Regerás challenge December 24-én, 02:00-kor kezdődik (nekem).
-
BikaGT
tag
A 136 km/h-s nagyon szivatós volt. Legalább ötször futottam neki mire meglett. Az első kanyarban már élre kell állni, onnan az Ascari és Parabolica közti szakaszra sikerült 200m körüli előnyt kiépíteni, így pedig csak be kellett csúszni a célvonalon. 134-ig mentem le.
-
#40359168
törölt tag
Rádobtam két goldos tuningot az autóra, csak azt nem tudtam, hogy az Engine 3. fejlesztése is "aranyos"... Így most van összesen 12 aranyam, amit se skip-re, se fejlesztésre nem tudok használni, és a 7/1 utolsó körére eljutok a 2. helyig. Persze egy darab reklám nincs, annyi reményem van, hogy ha végigketyeg a Body 3. tuningja, meglesz valahogy az első hely. Butítani is próbáltam persze, de semmi hatás.
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Kicsit off:
Barátnőméknél valami régi wifi router van, tableten nem tudok rácsatlakozni. Telón, laptopon működik, de amin játszok azon pont nem, s itt leszek most egy darabig szóval valahogy megkellene oldalni, tudtok valamit segíteni?[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
A 7/4-ben a 290km/h-t nem igazán tudom elérni csak pénzes tuninggal úgy, hogy be is tudjak utána fordulni a Parabolicába ...
Feel Good Inc.
-
kgymac
őstag
Nekem csak a célvonal előtt 5-10 m-rel jött össze a 290km/h, harmadszorra (L/L/O). Ha a legkisebb hiba volt a parabolikában, Nagy beelőzött mindenkit a célban (harmadik helyről).
A 7/5 ill. 7/6 skipes lett, mert éjjel/reggel alig volt időm játszani, este meg ki tudja, mikor érek haza. Nagyjából ennyi lett volna még két goldos tuning is ( + estére két pénzes is összejött volna), de sajnáltam rá a goldot.
Az 7/5-ben nagyjából 20-30m előnyöm volt és 3 kocsit kellett volna feltartani, tisztára mint a motorfiesta egyik 412T-s futama.
A 7/6-ban is dejavu érzésem volt, mint amikor a 919-em mellett először elhúztak a ts040-es toyoták. Az első 3 már az első körben ellépett, Nagyot már nem is láttam a célban, egy kör után feladtam.[ Szerkesztve ]
-
#40359168
törölt tag
Nem nagyon hibáztam a kanyarokban, de minden alkalommal elment Marcus a cél előtt pár méterrel mellettem, miközben a második helyezettet tartottam fel. Ha pedig az előző egyenesben próbálom elérni a 290-et, nem tudom megfogni az autót a kanyarban. Ki van ez találva, és ahogy olvasgatom, utána még nagyobb szívás jön, szóval sztem én elengedem ezt az autót, mert annyi időm nekem sincs, hogy összehozzak két szintlépést, amivel elég aranyam lenne két fejlesztéshez vagy skip-hez.
-
Kronok
aktív tag
Se Marcust se az utána levő 2 autót lehetetlen kilökni, mintha betonból lennének, nekik megyek és még én b'szok rá, elmehetnek a bánatba... egész nap próbáltam, vártam hátha lesz vmi frissítés ami könnyít a dolgon de nem nagyon...
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #6126 üzenetére
Áh, a befékezőst skippeltem - először a játék története során - nincs energiám meg felesleges goldom ezzel sz@rakodni - főleg, hogy totál baromságnak tartom a feladatot.
A 7/7 se könnyű, most fut második pénzes body tuning - kellett ráraknom a 290-hez, így meg lett úgy is, hogy a célegyenesben megtoltak aztán reggel meglátjuk ez elég-e hozzá - árkon bokron át menve (tökön-paszulyon by DigitXT) már most is egész jól mentem, a 3. körben 100m körül vezettem, aztán hibáztam és beértek. 23 órám van még, valamit összehozok holnap, ezt már nem akarom skippelni, ez kihívás
Feel Good Inc.
-
cuebler
senior tag
barátnő cseréje?
Kronok: meg sem próbáltam a 18/28-as kocsimmal... fullos kocsival rajt utáni sikánban harmadik helyre tudtam magam feltolni, majd a Curva Grande utáni sikánban legyűröm a másodikat is. Magnusra ráközelítek, a Lesmo után elkezdem utolérni, elnyúlik, a sikánban utolérem, de nem férek mellé. a Parabolicában egy vicc vagyok, úgyhogy innentől bukta nekem is... furcsa ez az audi, gyengébb statok mellett is elnyúlik az egyenesekben, főleg a második felükben.
azóta az utolsó próbálkozásomnál sikerült az első sikánból másodikként kijönni, Magnust pedig a következő sikánban külső-belső kombinációval leelőzni. elhúzok tőle, a Lesmo után felhív egy haverom, megremeg a kezem, nyílegyenesen le a fűre, Magnus elhúz és a Parabolicában most ő a vicc (ami valljuk meg, egy bitekből álló versenyzőnél furcsa), úgyhogy kielőzöm és innentől nyertem!!!
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
kgymac
őstag
Én próbaképpen rátettem reggel 3 goldos frissítést (11 -> 14 lett, kb. 90 gold). Kicsit jobb lett, nem tudtak lerázni, de nem volt időm kivárni a plusz 3 pénzes frissítést is, ezekkel együtt úgy tippelem, már simán összejött volna. Kár érte, hogy ez így együtt már több / közel annyi volt volt goldban, mint a skip-ek (két profillal, 3 ill 2 skip, a 7/4 az egyikben sikerült). Főleg, egy "gyenge" kocsiért, amit egy R8-as is simán otthagy (pl. 7/4-ben). Így maradt a mentés visszaállítása és a skipek.
-
ntglaci
tag
Egy kérdésem lenne! Végigcsináltam a Marquis WC-t, complete meg congat. meg minden megvolt. Van-e rá lehetőség valahogy ezt a challenge-et újra játszani? Hiába nyomok rá a Marquis Complete feliratára, nem történik semmi!
-
oz82
senior tag
ÉN az 1/4/5 öt skippeltem. Csak pénzes tuning volt a gépen. Az elsőt még vért izzadva meg tudtam volna csinálni, de mindíg az volt hogy hiába fordultam a hátsó egyenesre akár harmadikként féktávon nem tudtam megfogni és csak lépett lépett el.
Az, meghogy max. 132 vel szaggass át a célvonalon miközbe nyersz, na az egy baromság...Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
Kronok
aktív tag
ennél már csak az autocross-os menj időre de 32-el érj át a vonalon volt viccesebb, de az legalább emberibb, 3 kocsival a valogadban akik a szélrózsa irányában közlekednek, ezt likvidálják a többi ilyen eseményről mert agybeteg ötlet
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Megértem a felháborodásotokat, de ez az utolsó nap is csak arra ment, hogy költs minél több aranyat, vagy tuningra, vagy skippelésre. Én jó előre adtam tuningot az autónak, így ezek a fékezős mókák néhány próbálkozás után (8-10) sikerültek. Direkt nem húztam fel fullra az autót, mert akkor talán túl könnyű lett volna, de lehet, hogy úgy jártam volna, mint a Gauntlet végén, amikor a fullos Astonnal vért izzadtam, mire az utolsó versenyt meg tudtam nyerni Magnus ellen...
Ezt talán ahhoz tudnám hasonlítani, amikor az első Speedrush végén volt az a Drag Race, ahol erősen meg kellett tuningolni az R8-ast, különben nem tudtad megverni a Porschet. Ott is a tuningon, meg az aranyköltésen volt a hangsúly. -
Petya25
addikt
Én nem sok értelmét láttam a goldos tuningoknak, ennek az autónak összesen 4 futama van amit kb 5 perc volt végigtolni. Valszeg többet nem lesz használatban. Idegbetegség ekerülésére skip és még olcsóbban is kijöttem. Idióta feladatokkal felesleges küzdeni.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
485
aktív tag
Tegnap este én is befejeztem 18as tuninggal. skip nélkül sikerült. a két szopatóssal megküzdöttem, de azért nem volt lehetetlen.
-
oz82
senior tag
Hát én meg a gauntlet be nem tuningoltam egyet sem...
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
.Habi
csendes tag
Én a 7/1-et skippeltem, mert nem volt kedvem éjjel szenvedni vele. Utána a Pure Stock Chellenge 13. állomásán az elimination-on jó pár utolsó helyezéses futammal, illetve a 7/5-ben szervizigényes autóval teljesített pár futammal próbáltam butítani a botokat. Csak pénzes tuninggal (a szériájában ez a leggyengébb autó, ráadásul 4 futamon kell csak használni, feleslegesnek éreztem goldot költeni rá) lett meg az autó.
-
DigitXT
félisten
Dettó. Az utsót viszont (tökön paszulyon át, de), viszonylag simán nyertem!
Néha kellett feltartani az R8-akat, néha elengedni, ha a feltartás veszélyes...
Az átlagsebességes követelmény pite volt, PR56.3 (9 tuningos) autóval 220.
Persze ha nem vágom le a sikánokat, akkor tutira nem sikerült volna.
Próbáltam néha letörni Magnus lelkesedését, de tankot reggelizett. Nitróval. -
Petya25
addikt
Aki járt már arra:
Legend szakaszban az Endurance Champions-t melyik 2015-ös autóval érdemes 96-os PR-en befejezni?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #6143 üzenetére
Én a Nissan-t húztam fel eddig, de ha már itt tartunk, akkor a 22/2-es versenyt (LeMans 10 kör, Rolling start) mégis hogy a fenébe lehet megnyerni? Eddig csak kétszer futottam neki, de az elsőt még a 10. kör végén se láttam sehol se, pedig a Nissan full tuningos és 2:45 alatti köröket mentem végig...
Talán butítsam le a botokat ahhoz, hogy megnyerhessem? Eddig csak két második hely jött itt össze... -
Aladdin
senior tag
Ha nincsenek lebutitva, akkor a 2:45 az nem tul jo.
Nekem az Audi van felhuzva 96,2-re, azt erte meg, azzal tudok konstans 2:41-et fekrasegitessel, 2:38-at asszisztens nelkul, de akkor az elso jobbos nagy ivu kanyar utani balost atvagom teljes gazzal es az uccso, cel elotti bal,jobb,bal, jobbot is.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Aladdin #6146 üzenetére
Sejtettem, van még hova fejlődni. Azonban tegnap a Toyotával tudtam menni 2:42-t is, de akkor nem koccoltam le egy autót se előzés közben. Mondjuk az utolsó két sikánt én mindig szabályosan veszem be, nem vágom le, időmérő eredményre gyúrok, nem minimum köridőre, de akkor majd megpróbálom ezt is...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...