Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
válasz #08052480 #46 üzenetére
Nem értem mit nem hiszel el a 60 fps-n, ha egyszer azzal magyarázzák a rengeteg fejlesztést akkor miért ne? Talán annyira hihetetlen? o.O
Nem, csak túl sok okosságot hallottam már a fejlesztőktől más játékoknál, aminek épp az ellenkezője lett végül. Lásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel.
De ha őszinte akarok lenni akkor simán el tudok képzelni 60 fps-t, szvsz a grafikája nem nagyon jobb mint a mass effect 2-é.
Ez persze nem rossz eredmény, csak nekem nem ugrik ki az állkapcsom a gyönyörűségtől.Másik: korszakalkotó? Csak az a korszakalkotó, ami a legújabb csili-vili effekteket használja?
Nem, de egy techdemó mitől mástól lenne?
Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature.RPG??? Mikor akart ez a játék RPG lenni? Soha...
Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.
Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is.
-
Malachi
addikt
hangulat, ecsém. a hangulat. a világ. a karakterek. a zene. az ezerféle fegyver, felszerelés. az ellenfelek. nem sok cucc van, amit újra játszottam életemben, még kevesebbet vettem meg, de a Borderlands egy ezek közül.
egyébként meg ízlésről vitatkozni tizenéves szokás, kösz, most inkább nem. további jó röhögést.
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #46 üzenetére
Komoly. Szerintem egy kifejezetten jó látványvilágú játék. Hozzátenném, én összképet nézek, abszolút nem érdekel, hogy egy-egy részlet esetleg szar, vagy gyengén textúrázott stb.
Mondjuk ehelyütt hozzáteszem, hogy a grafika nálam másodlagos. Én a mai napig "szebbnek" látom a Deus Ex-et, mint a Crysis-t.
Egyébként a legtöbb ember, aki látta nálam a Dante's Inferno-t, ugyan hanyatt nem esett tőle, de látványosnak találta. Persze ha konkrétan a látványvilág nem tetszik (ilyen pl. nálam a Warcraft 3, vagy éppen a WoW... rókázok a dizájntól), az megint más tészta. Ha meg a játék sem jött be, akkor nyilván könnyebben is köt bele az ember az apróbb részletekbe
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Én tuti nem fizetnék egy Doom remake-ért, amiben csak annyi változik, hogy jobb a grafika. Akkor már inkább játszom a régit a régi grafikával.
És szerintem a legtöbben így vannak vele. A régi motorosok le sem tojják, az újaknak meg kevés lenne a labirintusos kulcskeresős játékmenet. Kevés volt az már 10 éve is.Sectumsempra - For Enemies
-
-
-
Morden24
nagyúr
Lehet igazad van, bár valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy egy sima grafikai update olyan sok fizető embert vonzana.
Egyébként én a Doom3 koncepciót nem tartottam marhaságnak, a végeredmény mondjuk vegyes lett, engem sok dolog bosszantott benne (a zseblámpás dolog nem ijesztő meg hangulatos, hanem idegesítő és blőd volt, a játékmenet meg a nem túl sok megrendezett paráztatós/stresszes jeleneten kívül uncsi és egysíkú volt, ráadásul klasszikus "egyszer végigszenvedős horrorfilm", azaz másodszorra már semmin nem tudsz megijedni, és ezzel az egyetlen érték ki is veszett).Az FPS-ek "jövőjeként" én annyit látok, hogy vagy valamit konkrétan multira terveznek, és ezért satnya a single player rész, vagy intelligensebbé és sokrétűvé válnak single játékként, mint pl. a Deus Ex.
A "klasszikus" FPS-ek szerintem ott vannak, ahová valók: több, mint egy dekáddal a múltban. Persze ez szigorúan az én véleményem, és egyáltalán nem biztos, hogy fedi a piaci igényeketSectumsempra - For Enemies
-
Archer
őstag
Majd kiderül mi lesz belőle, de sajnos sok bizodalmam nincs benne. Az a baj az ID játékokkal, motorokkal (legalább is a RtCW utáni darabokkal), hogy ígéretesen indulnak, de nagyon elnyúlik a fejlesztés és az idő megelőzi őket, így mire kijön már nem lesz akkora durranás mint amire az ember számítana.
Anno a Tech 3 motort rengeteg játékhoz eladták, a Tech 4-et már csak pár játék használta, ezzel nem tudom mi lesz a helyzet de bőven van/ lesz konkurenciájuk az Epic illetve a Crytek részéről.
Drukkolok nekik de a "megyünk azt lövünk mindenre" játékmenet ma már kevés.Szerintem azt kéne nekik, ha ezzel végeznek, mindenkit ráállítanak a Doom4-re, hogy még addig kijöjjön amíg a motor megfelel a kor elvárásainak (gondolom abban is a Tech 5 lesz). De akkor kicsit erőltessék már meg magukat, ne csak egy Serious Sam legyen a Marson.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#08052480
törölt tag
válasz julius666 #51 üzenetére
"Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature."
Perszehogy feature, mi más lenne? Sehol nem látsz egyforma textúrákat, szerintem ez azért elég szép eredmény...
"ásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel."
Válasz: Rebellion Nincs még egy olyan brigád, akik éveken keresztül ennyi hulladékot képes volt teljes értékű játékként árulni mint ők és még mindig van aki munkát ad nekik. hihetetlen. Az AVP szvsz maga volt a megtestesült igénytelenség és hanyagság.
"Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.
Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is."
Komolyan nem értelek. Miért számítanál Falloutra? Ez tökéletesen más műfaj és stílus. Amúgy is mióta alap a sandbox világnál a játékos által irányított beszélgetések, vagy uszkve a fejlesztgetés?
Morden: rég volt nálam (csak kölcsönbe volt), de nagyjából annyi maradt meg, hogy a látványból kb semmi nem feküdt nekem. Konkrétan csúnyának találtam na, meglepően csúnyának a szájtátós CGI-ok és átvezetők profizmusa mellett. Sajnálom, a legjobb családban is előfordul az ilyen. Az más tészta, hogy a játék sem jött be, pár óra után furcsán átgondolatlannak és elkapkodottnak tűnt, végére már a gyűrűk között sem tudtam különbséget tenni. Az egész úgy jött le mintha lett volna pár jó ötlet a felétől kezdve pedig kifulladtak és amit addig összeütöttek elkezdik random az emberre dobálni. (konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott) Arra számítottam, hogy az egyes gyűrűk között teljesen más hangulat és látványvilág fog dominálni, persze az összes meghintve változatos ellenfelekkel (mindig az adott bűnnek valami szimbólumával) - de ezt csak az első pár órában tudtam nyomon követni. Kár érte, talán majd a folytatásban.
[ Szerkesztve ]
-
edward2
addikt
Borderlandsot végigjátszottam. ettől függetlenül ez a véleményem.
#52: arról szólt a fáma, hogy van-e az ID játékokban ötletesség. Egy borderlandsban sincs semmi ötletesség. Oké neked tetszik a hangulat. Másnak meg a doom3 sötétben való kuszása jön be. Vagy akár mindkettő.
Ettől függetlenül mindkét játék ötlettelen. Remélem megértetted miről van szó. Vagy nem olvastad a cikket.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsimix
őstag
Remélem csak box-on ilyen low osak a texturák... A környezettel nem is lenne semmi gondd.. 2010-ben viszont már normális ez a grafikai környezet nem kiemelkedő... láttam ennél szebbet is.. Játékmenet meg a játékélmeny... Hmm..hát meglátjuk...
Azért várom... Talán..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
BandiHUN
veterán
na jó,lehet,hogy tele vagy...akkor kivétel erősiti a szabályt.
1 esélyt én azért adok neki...bár én is leirtam az aggályaimat,igaz nekem erős pozitiv felhang,hogy a Borderlands-ban már 400óra felett járok,tehát elfogultság.
Persze másnak ez a plusz nem jelentkezik,és valahol tényleg a közepes szintjén lehet a dolog..
A név egyébként igyis eladja,még sokan emlékeznek az id-re,akkoris,ha azért az utóbbi években semmi értékelhetőt nem is sikerült felmutatniuk.Nemcsak a régi játékok,hanem FELETTÜK is eljárt az idő,ezt el kéne fogadniuk,és nyitni-fiatalitani,a nagy ősöknek meg inkább irányitani-értékelni,ez van...ők már csak max 1 tál bab után durrantanak nagyot igy páran...Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
#08052480
törölt tag
"Az e3-on sorra vitte a kategória 1. helyezeteket,amikor ennél sokkal komolyabb fps-eket / játékokat is mutattak be..Nincs hype mi?"
Miről beszélsz? Csak nem a gamestrailers-es nyertesekről? Az minden csak nem díj, pár ember véleménye
Mellesleg azért nyert mindent, mert a gt-s arcok még azon ritka "díjadók", akik ésszerűen osztogatnak. Volt egy "show legjobb játéka" díj - ezt adták a Rage-nek, innét kezdve eléggé nyilvánvaló, hogy PC, X360, PS3 legjobb játéka díjat is ez kapja - ha más kapná az egész hitelessége ugrana. Ez verte ki valakiknél, hogy tavaly az MW2 kapott mindet - ha ez lett náluk az év játéka, akkor nyilván év játéka lesz minden platformon amin megjelent. Az ilyesmire néha még a nevesebb rendezvényeken sem figyelnek oda (pl tavalyi VGA) és össze-vissza osztogatnak mindenfelé, közben az egyik díj agyoncsapja a másikat -
BandiHUN
veterán
válasz #08052480 #65 üzenetére
jó poén ez a hype meg dijazgatás...rengeteg helyen,oldalon dijaznak sokmindent...főleg ha ilyen messze a megjelenés
Kis pénz ide-oda,és már meg is van.
Utólag meg fél év múlva ki a fene fogja számonkérni,a lényeg az,hogy most beviszik a köztudatba ezzel.
Lehetne mondani a Borderlands-ot is jó példának viszont az ellenkezőjére,amiről tavaly mégcsak nem is irt minden újság...és pl.az 576-nál,ami eléggé nivós itthon,csendben megkapta januárban az év coop játéka cimet,olyan név előtt,mint a left 4 dead 2,és furamód a Gamestarban kábé 1 hónappal ezelőtt volt asszem' a dlc-k összevont UTÓLAGOS tesztje,és a lemezmellékletre feltették az alapjáték tesztjét is
Hát igen,erre nem számitottak pl.annó,hogy a Border ilyen sikeres lesz...
Mint ahogy kapni se lehetett itthon megjelenésekor,csak rövid ideig,mert befuccsolt a forgalmazó,de nem láttak a balgák benne fantáziát,hogy keressenek másikat...igy maradt a Steam 50 júróért...én se jutottam hozzá csak a dec.24-edikei 24€-s leárazáskor,hasztalan zaklattam az 576-ot,a cd-galaxist...
az itthoni megitélésen ez sokat rontott,főleghogy a virágboltival meg multizni nem lehetett,igy sok ember életéből kimaradt a játék leglényegesebb része...Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #59 üzenetére
(konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott)
Jogos, a Malebolgia tényleg tragikusan szar volt, nyilván nem a lelkesedés fogyott el, hanem a lóvé vagy az idő.
Folytatást pedig én is várokSectumsempra - For Enemies
-
Malachi
addikt
lehet, hogy nekem maradt ki, de mondj már másik game-t, ami összességében már a Borderlands előtt hozta azt a játékmenetet, amit az. azt a megvalósítást, azt a külsőt, satöbbit. az a játék a mai napig is tök egyedi, nem igazán illeszthető be egyetlen kategóriába sem. és hogy az nem ötletes? össze sem lehet hasonlítani a Doom-féle "megyek a sötét SZŰK folyosón és jönnek szembe a monszták" játékokkal, annyira más, annyival több.
a legnagyobb baj, hogy ebben a Rage-ben is csak azt látom, hogy gyönyörű környezet, áll leejtős grafika, de ha akció van, akkor az valami totál behatárolt területen zajlik, totál monoton módon, nulla kihívás, egy idő után nulla élvezet.
ha neked unalmasak és ötlettelenek volt a Border-ben a küldetések és a főellenségek, meg az, hogy 5 percenként új fegyvert és felszerelést rakhattál össze az ezernyi alkatrészből, akkor oké. de lehet, hogy nem merültél el benne, csak végigvitted és annyi.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Új Carmageddon szerintem nagy ász lenne.
A régi játékok felélesztésénél az a probléma, hogy ha nagyon újítasz, azért kockázatos, ha meg remake-et csinálsz vagy csak kicsit változtatsz, akkor meg nem biztos, hogy újra ráharap a nép, csak mert szebb. (én mondjuk ez utóbbi híve vagyok, és ilyenkor az adott játék kedvelőit sem osztja meg az új kiadás, ezek többnyire pozitív visszhangot kapnak, csak pénzügyileg nem biztos, hogy akkora siker.)Hogy ON is legyek. Én várom a Rage-et mindenképp. Posztapokaliptikus világokat bírom, ez meg rohadt jól néz ki, FPS-ekből is inkább a tradicionális vonalat szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
Lesz ebből valami egyátalán...
-
Shufny
őstag
Jah, mert 2004 óta nincs is játékuk
Az pedig nagyon jól bemutatta, hogy játék hangulatához mennyit hozzá tud tenni a motor akkor páratlan árnyékolási képessége, de sajna nem haraptak rá a fejlesztők, úgy mint a Q3 -ra. Én reménykedem, hogy ez a motor lesz annyira jó, hogy komoly játékok készüljenek vele, mondjuk natív linux támogatással.
Abban igazat adok nektek, hogy nem néz ki eget rengetőnek, de attól még lehet kifejezetten jó is.Amúgy miért is olyan elképesztő dúrva ez a felsorolt 3 játék?
[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
Én reménykedem, hogy ez a motor lesz annyira jó, hogy komoly játékok készüljenek vele, mondjuk natív linux támogatással.
Na mondjuk ennyiből tényleg jó az új motor, h opengl-es. HA opengl-es tényleg...
Amúgy miért is olyan elképesztő dúrva ez a felsorolt 3 játék?
Nem "elképesztően durva", de FPS-nek azért simán jók. Doom3, Quake4 olyan "dúrva" volt?
-
Dany007
veterán
"ahogyan a Rage-ben a nyílt világot behatárolják, ezáltal kicsit lineárissá válik a játék."
Ugyanmár... Mutassanak egy olyan játékot ami nem lineáris? Mindegyik az. Csak itt-ott másképpen oldják meg. De ha végig akarod vinni a játékot és a storyt, akkor bizony követni kell a fejlesztők által kitalált utat!
A cod4 talán nem volt lináris? Ahol a beszkriptelt ellenfelek csak akkor jelentek meg ha a megfelelő pontra álltál? A csata csak akkor indult el ha átléptél egy megadott távolságot? Annál lineárisabb már nehezen lehetett volna.
Crysis szintén lineáris volt. Annyi engedmény adtak, hogy 2-3 féle úton is eljuthattál a célig, illetve kilehetett hagyni 1-2 mellékküldetést azt ennyi. A FarCry2 is az volt. Annyi különbséggel, hogy ide-oda kellett futkosni, ahol felvetted a küldetést aztán mentél hentel. Aztán vissza küldetésért és így tovább.
Szóval mindegyik játék lineáris ha az ember a storyt követve akarja végigjátszani. Annyi különbség azért van, hogy nem mind1, vajon szűk folyosókon kell keresztül menni, vagy egy hegyvidéken amerre éppen jólesik. Bár a vége mindegyiknek u.a. -
mephi666
nagyúr
ami nem lineáris annyira, azok főleg az rpg-k... habár ott is rengeteg a lineáris... ami kivételt képez, az mondjuk a régi fallout1-2 volt, azt szerintem millióféleképp végig lehetett játszani és szinte véget nem érően lehetett szórakozni a kisebb küldetésekkel egy fps-nél szerintem nem gond, ha lineáris... ez nem zárja ki azt, hogy ne lehessen izgalmas... engem nem érdekel, hogy visszanyúlnak a gyökerekhez és egy őskori stílusú, de új köntösbe bújtatott fps-t kapok, ami egyszerű, mint a 100-as szög, de ennek ellenére izgalmas és leköt ott van most jó példának az expendables, ami egyelőre elég szépen áll a filmes listán: kritikák alapján a régi akciófilmekre hajaz a film... sok akcióval, mégtöbb ellőtt golyóval/vérrel/robbanással... a jó dolgokon szerintem nem kell változtatni...
én nem vágyom arra, hogy egy agyoncsavart fps-rpg-t kapjak kétmillió párbeszéddel és mégtöbb lehetőséggel... (id-t ismerve nem is lesz benne nagyon rpg-elem, szerencsére...) arra vágyom, hogy a játék elindítása után mehessek azonnal hentelni és 1-1 nehéz nap után kellemesen ki tudjak kapcsolódni... ha rpg-re vágyom, akkor mondjuk felrakom az icewind dale-t, vagy valami mást...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
A nem lineáris nem arra vonatkozik, hogy azt tehetsz, amit akarsz, hanem azt, hogy nem kell kötött sorrendben haladnod, tehát nem a "level 1 -> level 2" rendszer van. Az, hogy emellett különféle frakciók vannak, esetleg különböző befejezések (esetleg eltérő kezdések, a la DAO), az plusz extra.
Ezekre pedig a sandbox játékok a legjobb példa, amik viszont többnyire valóban rpg-k (Morrowind, Oblivion, Gothic-ok).
Természetesen egy történetnek van eleje és vége, ilyen módon a történetet magát kénytelen vagy egymás után, egymást követő fejezetekként vagy küldetésekként megélni.Sectumsempra - For Enemies
-
Crytek
veterán
Remélem a hmarosan kezdödö QuakeCon-on lesz valami doom 4 info.
Next PC Upgrade: 2022
-
Dany007
veterán
"Természetesen egy történetnek van eleje és vége, ilyen módon a történetet magát kénytelen vagy egymás után, egymást követő fejezetekként vagy küldetésekként megélni."
Na ezt mondom. Hogy FPS-nél ez így is úgyis megvan. Persze abban egyetértek, hogy ne egy folyosós mászkálásról szóljon az egész De attól még lineáris.
-
Crytek
veterán
Azért nem mellesleg ez az engine lazán alázza a Crytekes engine-t.
Kár hogy 3 év alatt nem fejlesztettek a Cryengine-en azon kivül semmit hogy konzolokra is lesz.Pedig nekik ez a létük hogy übereljenek mindent hát most nem fognak semmit.
Ez sokkal szebb, letisztultabb kb 1/4-ed annyi gépigénnyel!Next PC Upgrade: 2022
-
Morden24
nagyúr
Pedig nekik ez a létük hogy übereljenek mindent
Nem, nekik a "létük" az lenne, hogy licencelik tőlük az engine-jüket. Cryengine2-nél pl. hiába übereltek mindenkit, a kutyának sem kellett.
És nem is ér lópikulát sem, ha van egy gyönyörű engine, amire csinálnak egy középszerű, vagy még alacsonyabb színvonalú techdemo-t. Az a király, ha megveszi sok-sok cég, és csomó szép játék jön ki emiatt. Ilyen téren a CE3 hozhat sikert, a CE2 pedig csúfosan megbukott.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Dany007
veterán
Így is van. Valahogy erre akartam kilyukadni.
Crysisban is hitegettek minket a teljesen szabad szigetről. Ahol oda mész ahová akarsz...
Persze aztán kiderült, hogy a nagy lópéniszt! Az is ugyanolyan "folyosós" menetelés / hentelés volt, mint az összes többi, csak a "folyosó" volt nagyobb.
Olyan fps-t még nem láttam, ahol 100%-ig te irányítod a történetet és az adott pályán oda és akkor mész amikor csak akarsz. Mondjuk adott lenne egy cél (akármi, mittomén legyél te a maffiavezér Liberty Cityben, vagy göngyölíts fel egy kémhálózatot, ami xy városban / országban működik stb...) . Aztán érd el ahogy akarod, ahogy tudod. Nyilván a játék erre megadná a lehetőségeket és a teljesen nyílt hatalmas pályát, de nem vezetne pontról pontra, ahogy azt manapság teszi. -
Dany007
veterán
Mért mi ebbe a nagy dolog?
Ott a FarCry például. Egy elég nagy pálya, szépen kidolgozott. És ha szeretnéd akár gyalog is bejárhatnád az egészet.
Na ezt a környezetet mondjuk lecseréled egy városra. Házakkal, utakkal, autókkal emberekkel. Azt kész. Ennek semmi köze a fizikához. Csupán annyi, hogy ne a fejlesztők írják meg előre a mission-öket. Meg azt, hogy honnan hova menjél. - Keress egy informátort. Ülj be egy bárba. Beszélgess emberekkel. Tudd meg melyik maffiafőnök vezet el a nagyvezérhez stb... Aztán találd meg, épülj be... Majd nyírd ki... - Aztán tovább... Mittomén, ez már csak elmélet. Nyilván az akciójelenetek tervezettek lennének, ahogy most is. Annyi AI már létezik. Csak annyi különbségre gondoltam, hogy ne a játék diktálja, hogy 1. feladat, aztán 2. feladat aztán 3-as és így tovább, hanem a játékos maga találja meg és találja ki a dolgokat.
Ehhez semmilyen fizikai módosítás nem szükséges. Ugyanúgy, ahogy FarCry-ban elmész egy küldetésre itt is meg lehetne oldani, annyi különbséggel, hogy nem villogna a nagy fehér pont, hogy éppen hova kell menned és milyen sorrendben, hanem neked kéne rájönni![ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Mint ahogy szerintem te sem De akkor írjátok már le a lényeget...
Mert mindenki csak mondogatja hogy ilyen nehéz meg olyan nehéz.... Konkrétumot. De nem kellene változtatni semmit se. Minden alap szituáció meglenne, csupán nem a játék mondaná meg, hogy most merre menj, most ide- most oda stb.... -
mephi666
nagyúr
ezzel csak az a gond, hogy sok embernek nehézséget okozna és könnyen megbukhatna itt a játék... pl az új wolfenstein-ben is végig ki van rakva az iránytű, nehogy véletlenül eltévedj és ez csak 1 példa... egyre jobban leszoktatják a népet a gondolkodásról... régen jópár játékban még csak minimap sem volt, ha pedig nagy nehezen akadt: neked kellett rajta megnézni, hova kell menni és el kellett tájékozódnod... nekem tetszett ez, mert szerintem ez is hozzátett ahhoz, hogy jól boldogulok a térképekkel és akármerre eltalálok... mellesleg akárhol vagyok a való életben, nagyjából tudom, melyik égtáj merre van...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MODERÁTOR
Programoztam eleget, tini koromban haverokkal játékokat is készítettünk, melyek kereskedelmi forgalomba is kerültek. Jelenleg szoftver minőségbiztosítással foglalkozom, vagyis pont a bugok megtalálása a feladatom. Szóval eléggé képben vagyok az ügyben.
A lényeg, hogy minél több funkciót tesznek be egy programba, annál több a hibalehetőség (és nem csak a lehetőség, hanem a konkrét hiba is), és és ez nem egyenes arányban nő a funkciók számával. Mélyebben nem mennék bele, mert kisregényt lehetne írni a témáról, de szerintem a lényeg ebből is érthető.
***
-
Dany007
veterán
-
Crytek
veterán
Szerintem azért nem lenne lehetséges,mert mindenkivel beszélgetnél tennéd a dolgot ahogy te magad akarod akkor mindennek lenne hataása mindenre és ezt igen nehéz lenne kivitelezni.Mivel lehet te olyan dolgot szeretnél amire a fejlesztők még álmukban sem gondoltak stb.
Next PC Upgrade: 2022
-
tabu3x
tag
A Doom 3 volt az egyetlen fps, ami képtelen volt annyira fenntartani bennem az érdeklődést, hogy végigjátsszam...
Lehet, a Rage sem lesz sokkal jobb e téren, aminek sajnos elég nagy az esélye. -
rudi
nagyúr
Carmackék sosem a játékból profitáltak, hanem az alatta futó motor licenszeléséből. Éppen úgy lesz a Rage megcsinálva, hogy a potenciális Tech5 licenszelők lássák. Bakker, mennyire jó ez a motor, és mi egy jó sztorival + ötletekkel mennyivel jobb játékot tudnánk csinálni mint a Rage.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Te most itt egy olyan AI-t írtál le, amit kb. a pentagonban (sem) fejlesztenek. Meg ki az isten fog neked mondjuk többszáz(ezer) potenciális dialógust megtervezni egy nem irányított játékmenet mellett? Meg szerinted az átlagjátékos, akinek el lehet adni a játékot, eléggé intelligens ahhoz, hogy ne írányítsák?
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
MODERÁTOR
Ha igazad lenne, és egyszerűbb lenne kivitelezni azt, amit szeretnél, nem lineáris FPS-ekkel kezdődött volna az FPS történelem.
(#97) rudi: még csak nem is az intelligenciáról van szó, egyszerűen egy kimerítő munkanap után nem mindenkinek van kedve gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
***
-
Dany007
veterán
Nem gondoltam ilyen túlzásokra. Nem kell mindenkivel beszélgetni.
A 95%-nak be lehet adni valami sablon szöveget. És csak az a maradék 5%, akikre így is szükség van egy játék során, na azoknak lenne érdemi szövege is.
Szóval nem kell itt ekkora túlzásokra gondolni Nem egy élő várost szeretnék leprogramoztatni. Csupán kivenni az irányítást."szerinted az átlagjátékos, akinek el lehet adni a játékot, eléggé intelligens ahhoz, hogy ne írányítsák?"
Na pontosan ez a gond. Talán ez az, amiért ezt még nem próbálták ki. Mert egy játékos hamar beleunna a céltalan bolyongásba, és nem lenne elég okos ahhoz, hogy tudja mit kell csinálni.
@ollie:
Igazad van. Már nem azt mondom, hogy nem lenne nehéz dolog. Inkább csak azt, hogy ez esetben akkor senki ne szidja a játékfejlesztőket azért, mert lineáris játékmenetet alkotnak. Akkor mégis miért csodálkozik ezen mindenki? El kell fogadni, hogy technikailag még nem megoldható. Mindenképpen lineáris lesz a játékmenet, csak a körítés változhat.
"kimerítő munkanap után nem mindenkinek van kedve gondolkodni."
Ez szerintem rossz meglátás : P Mert ennyi erővel akkor a te kedvenc FPS-ed a Serious Sam? Ott tényleg nem kell gondolkodni, csak hentelni Én is szeretem szó se róla. De egy idő után már nem olyan szórakoztató.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
"Carmackék sosem a játékból profitáltak, hanem az alatta futó motor licenszeléséből."
Akkor minek fejlesztenének játékot? Ez max az idtech3 idején lett volna igaz (de akkor is úgy mint, a játékaikból és a motor licenszeléséből jött a pénz), manapság ez nem igaz. A négyes sorszámúért elhanyagolhatóan kevesen nyúltak, ebben a generációban pedig szinte már minden csapatnak van valamilyen ütőképes multiplatform megoldása - vagy legalábbis azt híresztelik ehm ehm Rockstar - (ha nincs akkor meg ott az UE3 - már dev kit is van ingyé, kinek kellene az idtech? - főleg, hogy az opengl-ért sincsenek oda túl sokan)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Renault, Dacia topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Trollok komolyan
- Autós topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- További aktív témák...