Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #30 üzenetére

    Onnét, hogy rá kell nézni - mutass még egy játékot, ami 720p-s render és ilyen szintű részletesség mellett 60 fps-el fut multiplatform létére.

    ezt a 60 fps-t honnan szedted?
    És amúgy pont a részletességgel van bajom. Low-poly környezet (a város mondjuk szép a videó alapján), a textúrák nagy részét (ismét, lásd Doom3) sötétségbe rejtették, stb.
    Mindamellett túl kontrasztos, nem emulálja az emberi szem fényviszonyokhoz való alkalmazkodását (HDR mintha nem is lenne benne vagyis pontosabban nagyon el van b*szva).
    Valahogy nincs "életszaga".

    id-től pedig mégis mit kellene várni? Old school játékmenet, minden játékuk ilyen volt idáig

    És azt én hol nem sz*rom le? Csináljanak jó játékot, pont. Amúgy nem feltétlenül kell egy játéknak sandboxnak lennie ahhoz hogy jó legyen, de ez a kategória azért erősen igényli.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz #08052480 #35 üzenetére

    Hö, itt jön ki, hogy milyen sztubjektív a grafika megítélése... szerintem a Dante's Inferno kifejezetten jól néz ki :B

    Sectumsempra - For Enemies

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #35 üzenetére

    onnan, hogy százmilliószor nyilatkozták, hogy ez a céluk.

    :U

    Ilyen tekintetben viszont a grafikára egy rossz szó se lehet.

    Szóval sem mondtam h rossz, csak nem nagy eresztés. Amikor kijön nagyjából a topkategóriás játékok között az átlagot fogja megütni.Tehát nyomokban sem korszakalkotó. A képek alapján legalábbis.

    Low-poly környezet onnét kezdve nem helytálló, ahogy megnézel egy videót - futás közben a játék irdatlan pofás és őszintén, ezt a játék legnagyobb fikázóinak is illik elismerni.

    Láttam az összes gametrailerses videót, és az alapján jutottam erre az álláspontra. A képeken jobban néz ki mint videón szvsz.
    A HDR hiánya pl csak videóban tűnhet fel (a cikkben lévőben pl amikor a szabad ég alól bemegy a sötét helyiségbe, és semmit sem világosodik a látótér). Persze ízlések és pofonok, biztos van aki szeret végig fekete maszatban mászkálni egy játékban... :U

    Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG, mass effect szintű sztorival és dialógusokkal.
    Csakhogy mint írtad, az ID-től nem ezt szokhattuk meg, én ezért nem nagyon bizakodok.

    Annyi biztos még egyszer, techdemónak nem lesz akkora nagy durranás, legalábbis a Doom3-nál biztos sokkal kisebbet fog szólni.

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #46 üzenetére

    Nem értem mit nem hiszel el a 60 fps-n, ha egyszer azzal magyarázzák a rengeteg fejlesztést akkor miért ne? Talán annyira hihetetlen? o.O

    Nem, csak túl sok okosságot hallottam már a fejlesztőktől más játékoknál, aminek épp az ellenkezője lett végül. Lásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel.
    De ha őszinte akarok lenni akkor simán el tudok képzelni 60 fps-t, szvsz a grafikája nem nagyon jobb mint a mass effect 2-é.
    Ez persze nem rossz eredmény, csak nekem nem ugrik ki az állkapcsom a gyönyörűségtől.

    Másik: korszakalkotó? Csak az a korszakalkotó, ami a legújabb csili-vili effekteket használja?

    Nem, de egy techdemó mitől mástól lenne?
    Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature.

    RPG??? Mikor akart ez a játék RPG lenni? Soha...

    Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.

    Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz #08052480 #46 üzenetére

    Komoly. Szerintem egy kifejezetten jó látványvilágú játék. Hozzátenném, én összképet nézek, abszolút nem érdekel, hogy egy-egy részlet esetleg szar, vagy gyengén textúrázott stb.

    Mondjuk ehelyütt hozzáteszem, hogy a grafika nálam másodlagos. Én a mai napig "szebbnek" látom a Deus Ex-et, mint a Crysis-t.

    Egyébként a legtöbb ember, aki látta nálam a Dante's Inferno-t, ugyan hanyatt nem esett tőle, de látványosnak találta. Persze ha konkrétan a látványvilág nem tetszik (ilyen pl. nálam a Warcraft 3, vagy éppen a WoW... rókázok a dizájntól), az megint más tészta. Ha meg a játék sem jött be, akkor nyilván könnyebben is köt bele az ember az apróbb részletekbe :K

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • BandiHUN

    veterán

    válasz #08052480 #65 üzenetére

    jó poén ez a hype meg dijazgatás...rengeteg helyen,oldalon dijaznak sokmindent...főleg ha ilyen messze a megjelenés :)
    Kis pénz ide-oda,és már meg is van.
    Utólag meg fél év múlva ki a fene fogja számonkérni,a lényeg az,hogy most beviszik a köztudatba ezzel.
    Lehetne mondani a Borderlands-ot is jó példának viszont az ellenkezőjére,amiről tavaly mégcsak nem is irt minden újság...és pl.az 576-nál,ami eléggé nivós itthon,csendben megkapta januárban az év coop játéka cimet,olyan név előtt,mint a left 4 dead 2,és furamód a Gamestarban kábé 1 hónappal ezelőtt volt asszem' a dlc-k összevont UTÓLAGOS tesztje,és a lemezmellékletre feltették az alapjáték tesztjét is :)
    Hát igen,erre nem számitottak pl.annó,hogy a Border ilyen sikeres lesz...
    Mint ahogy kapni se lehetett itthon megjelenésekor,csak rövid ideig,mert befuccsolt a forgalmazó,de nem láttak a balgák benne fantáziát,hogy keressenek másikat...igy maradt a Steam 50 júróért...én se jutottam hozzá csak a dec.24-edikei 24€-s leárazáskor,hasztalan zaklattam az 576-ot,a cd-galaxist...
    az itthoni megitélésen ez sokat rontott,főleghogy a virágboltival meg multizni nem lehetett,igy sok ember életéből kimaradt a játék leglényegesebb része...

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

  • Morden24

    nagyúr

    válasz #08052480 #59 üzenetére

    (konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott)

    Jogos, a Malebolgia tényleg tragikusan szar volt, nyilván nem a lelkesedés fogyott el, hanem a lóvé vagy az idő.
    Folytatást pedig én is várok :K

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz #08052480 #100 üzenetére

    Nyilván profitálnak a játékból, de közel sem annyit, amennyit a licencelésből.
    A játékfejlesztés a kirakat része, önreklám. Az id elvégzi a motor reklámozását a reménybeli licencelők felé, miközben a játékkal a játékosok felé is nyitnak, amivel tudnak pénzt is keresni, és egyidőben a népszerűségét is növelik az adott terméknek.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák