- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
Hát, Carmack-et és az id soft-ot nyilván lehet tisztelni a programozói tudásért, de kreativitásért hááát... szóval lássuk be, hogy amikor a Doom-ot megcsinálták, az még egy olyan korszak volt, ahol annyi elég is volt egy remek játékhoz. Ma ugyanez a Pasziánsz és a Fekete Macska mellé illik, akárhogy is javítják a grafikát.
Hozzátenném, már a kezdetek óta semmi bizodalmam nincsen ebben a Rage-ben. Azok után, hogy a játék egyetlen értékelhető fícsöreként végig csak azzal volt promótálva, hogy "ezt tech5 engine hajtja", már rossz előérzetem van.
Semmi gond, hogy ők engine-t akarnak teszem azt eladni, mert hát ebben van a nagy lé. De nekem, mint játékosnak ne az engine legyen már reklámozva, mert én magas ívben teszek rá. Nekem játékot reklámozzanak. Annak meg tényleg eléggé híján vannak az eddigi Rage videók.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Nos igen, mint Xboxos, ezek a CreEngine3 meg id Tech5 dolgok kizárólag azért érdekelnek, mert így valóban látszik, hogy nem marhaság még 4-5 évet kinézni a mostani konzolokból, ahogyan azt az MS is mondja.
Egy jobban sikerült motort évekig lehet még optimalizálni, szépíteni, fejleszteni (ld. UE3 -> Mass Effect 2)Ellenben a demózásukra kiadott techdemo játékok már kevésbé kötnek le. Jópofa dolgok ezek videón keresztül nézve, meg hű és ha, jó grafika, de hogy kiszórjak érte 8-10-12K lokál fabatkát, az esélytelen
Én inkább megvárom, ameddig berakják valami olyan játék alá ezeket a motorokat, amik már valóban játékok.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #41 üzenetére
Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG, mass effect szintű sztorival és dialógusokkal.
Csakhogy mint írtad, az ID-től nem ezt szokhattuk meg, én ezért nem nagyon bizakodok.Pfff, miért, az id-ről valaki valaha feltételezte, hogy csinál programot, amiben van bonyolultabb feladat az 1-9 fegyverváltó gombok betanulásánál?
RPG Carmackéktól, hát a század vicce lenne. Vagy inkább botránya. A suszter maradjon a kaptafánál... és tartok tőle, marad is. Ezért nem nagyon érdekel a RageSectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #46 üzenetére
Komoly. Szerintem egy kifejezetten jó látványvilágú játék. Hozzátenném, én összképet nézek, abszolút nem érdekel, hogy egy-egy részlet esetleg szar, vagy gyengén textúrázott stb.
Mondjuk ehelyütt hozzáteszem, hogy a grafika nálam másodlagos. Én a mai napig "szebbnek" látom a Deus Ex-et, mint a Crysis-t.
Egyébként a legtöbb ember, aki látta nálam a Dante's Inferno-t, ugyan hanyatt nem esett tőle, de látványosnak találta. Persze ha konkrétan a látványvilág nem tetszik (ilyen pl. nálam a Warcraft 3, vagy éppen a WoW... rókázok a dizájntól), az megint más tészta. Ha meg a játék sem jött be, akkor nyilván könnyebben is köt bele az ember az apróbb részletekbe
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Én tuti nem fizetnék egy Doom remake-ért, amiben csak annyi változik, hogy jobb a grafika. Akkor már inkább játszom a régit a régi grafikával.
És szerintem a legtöbben így vannak vele. A régi motorosok le sem tojják, az újaknak meg kevés lenne a labirintusos kulcskeresős játékmenet. Kevés volt az már 10 éve is.Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Lehet igazad van, bár valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy egy sima grafikai update olyan sok fizető embert vonzana.
Egyébként én a Doom3 koncepciót nem tartottam marhaságnak, a végeredmény mondjuk vegyes lett, engem sok dolog bosszantott benne (a zseblámpás dolog nem ijesztő meg hangulatos, hanem idegesítő és blőd volt, a játékmenet meg a nem túl sok megrendezett paráztatós/stresszes jeleneten kívül uncsi és egysíkú volt, ráadásul klasszikus "egyszer végigszenvedős horrorfilm", azaz másodszorra már semmin nem tudsz megijedni, és ezzel az egyetlen érték ki is veszett).Az FPS-ek "jövőjeként" én annyit látok, hogy vagy valamit konkrétan multira terveznek, és ezért satnya a single player rész, vagy intelligensebbé és sokrétűvé válnak single játékként, mint pl. a Deus Ex.
A "klasszikus" FPS-ek szerintem ott vannak, ahová valók: több, mint egy dekáddal a múltban. Persze ez szigorúan az én véleményem, és egyáltalán nem biztos, hogy fedi a piaci igényeketSectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #59 üzenetére
(konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott)
Jogos, a Malebolgia tényleg tragikusan szar volt, nyilván nem a lelkesedés fogyott el, hanem a lóvé vagy az idő.
Folytatást pedig én is várokSectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
A nem lineáris nem arra vonatkozik, hogy azt tehetsz, amit akarsz, hanem azt, hogy nem kell kötött sorrendben haladnod, tehát nem a "level 1 -> level 2" rendszer van. Az, hogy emellett különféle frakciók vannak, esetleg különböző befejezések (esetleg eltérő kezdések, a la DAO), az plusz extra.
Ezekre pedig a sandbox játékok a legjobb példa, amik viszont többnyire valóban rpg-k (Morrowind, Oblivion, Gothic-ok).
Természetesen egy történetnek van eleje és vége, ilyen módon a történetet magát kénytelen vagy egymás után, egymást követő fejezetekként vagy küldetésekként megélni.Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Pedig nekik ez a létük hogy übereljenek mindent
Nem, nekik a "létük" az lenne, hogy licencelik tőlük az engine-jüket. Cryengine2-nél pl. hiába übereltek mindenkit, a kutyának sem kellett.
És nem is ér lópikulát sem, ha van egy gyönyörű engine, amire csinálnak egy középszerű, vagy még alacsonyabb színvonalú techdemo-t. Az a király, ha megveszi sok-sok cég, és csomó szép játék jön ki emiatt. Ilyen téren a CE3 hozhat sikert, a CE2 pedig csúfosan megbukott.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #100 üzenetére
Nyilván profitálnak a játékból, de közel sem annyit, amennyit a licencelésből.
A játékfejlesztés a kirakat része, önreklám. Az id elvégzi a motor reklámozását a reménybeli licencelők felé, miközben a játékkal a játékosok felé is nyitnak, amivel tudnak pénzt is keresni, és egyidőben a népszerűségét is növelik az adott terméknek.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5