Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #26 üzenetére

    Onnét, hogy rá kell nézni - mutass még egy játékot, ami 720p-s render és ilyen szintű részletesség mellett 60 fps-el fut multiplatform létére. Nem tudsz és nem is fogsz tudni. Crysis 2 meg szvsz nem véletlenül csúszik - elég volt megnézni pár vidit, szaggatott és lassult mindenfelé. Előre látom, hogy a C2 egy játszhatatlan szutyok lesz konzolokon.

    id-től pedig mégis mit kellene várni? Old school játékmenet, minden játékuk ilyen volt idáig, max a sandbox jelleg lesz a kirívó. és nem a hype hanem a fejlesztő neve fogja eladni, még ha nem is lesz olyannyira kimagasló cucc mint amire a többség számít (éspedig tuti nem lesz) - pont mint a Starcraft 2 - ezekhez az elvárásokhoz még a Blizzard sem tud felnőni, 100%-os értékelések ide vagy oda, magasan nem érdemli meg őket. Rage esetében kb ugyanez lesz a séma (D3 - ismerős szitu?)

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #32 üzenetére

    "ezt a 60 fps-t honnan szedted?"
    onnan, hogy százmilliószor nyilatkozták, hogy ez a céluk. Ilyen tekintetben viszont a grafikára egy rossz szó se lehet. Hasonlítsd össze, azokkal a játékokkal amik szintén multiplatform létükre 720p mellett 60 fps-el száguldoznak (konkrétan csak a Dantes Inferno jut eszembe, ami enyhén szólva is ocsmány).
    Low-poly környezet onnét kezdve nem helytálló, ahogy megnézel egy videót - futás közben a játék irdatlan pofás és őszintén, ezt a játék legnagyobb fikázóinak is illik elismerni.

    "Mindamellett túl kontrasztos, nem emulálja az emberi szem fényviszonyokhoz való alkalmazkodását (HDR mintha nem is lenne benne vagyis pontosabban nagyon el van b*szva).
    Valahogy nincs "életszaga"."

    Egyből ráfognám, hogy szőrszálhasogatás, de ízlésekről felesleges vitatkozni.

    "És azt én hol nem sz*rom le? Csináljanak jó játékot, pont"

    ? Hol mondtam én ennek ellent? Csak leírtam, hogy ilyen lesz és kész. Sokaknak ez a mennyország.

    "Amúgy nem feltétlenül kell egy játéknak sandboxnak lennie ahhoz hogy jó legyen,"

    Miért, talán mondtam én ilyet? :U

    [ Szerkesztve ]

  • Morden24

    nagyúr

    válasz julius666 #41 üzenetére

    Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG, mass effect szintű sztorival és dialógusokkal.
    Csakhogy mint írtad, az ID-től nem ezt szokhattuk meg, én ezért nem nagyon bizakodok.

    Pfff, miért, az id-ről valaki valaha feltételezte, hogy csinál programot, amiben van bonyolultabb feladat az 1-9 fegyverváltó gombok betanulásánál? :D
    RPG Carmackéktól, hát a század vicce lenne. Vagy inkább botránya. A suszter maradjon a kaptafánál... és tartok tőle, marad is. Ezért nem nagyon érdekel a Rage :)

    Sectumsempra - For Enemies

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #41 üzenetére

    Nem értem mit nem hiszel el a 60 fps-n, ha egyszer azzal magyarázzák a rengeteg fejlesztést akkor miért ne? Talán annyira hihetetlen? o.O
    Másik: korszakalkotó? Csak az a korszakalkotó, ami a legújabb csili-vili effekteket használja? Nézz utána a megatextures előnyeinek és kiderül miért van vele oda és vissza Carmack.

    "Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG"

    RPG??? Mikor akart ez a játék RPG lenni? Soha...

    Morden: ez most...ööö...komoly? Hát végül is az összképp nem volt egy világtragédia, de nekem összességében nagyon nem tetszett, ha bármire jobban odafigylesz olyan mintha lehány...á hát te tudod.

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #51 üzenetére

    "Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature."

    Perszehogy feature, mi más lenne? :) Sehol nem látsz egyforma textúrákat, szerintem ez azért elég szép eredmény...

    "ásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel."

    Válasz: Rebellion :) Nincs még egy olyan brigád, akik éveken keresztül ennyi hulladékot képes volt teljes értékű játékként árulni mint ők és még mindig van aki munkát ad nekik. hihetetlen. Az AVP szvsz maga volt a megtestesült igénytelenség és hanyagság.

    "Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.

    Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is."

    Komolyan nem értelek. Miért számítanál Falloutra? Ez tökéletesen más műfaj és stílus. Amúgy is mióta alap a sandbox világnál a játékos által irányított beszélgetések, vagy uszkve a fejlesztgetés?

    Morden: rég volt nálam (csak kölcsönbe volt), de nagyjából annyi maradt meg, hogy a látványból kb semmi nem feküdt nekem. Konkrétan csúnyának találtam na, meglepően csúnyának a szájtátós CGI-ok és átvezetők profizmusa mellett. Sajnálom, a legjobb családban is előfordul az ilyen. :) Az más tészta, hogy a játék sem jött be, pár óra után furcsán átgondolatlannak és elkapkodottnak tűnt, végére már a gyűrűk között sem tudtam különbséget tenni. Az egész úgy jött le mintha lett volna pár jó ötlet a felétől kezdve pedig kifulladtak és amit addig összeütöttek elkezdik random az emberre dobálni. (konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott) Arra számítottam, hogy az egyes gyűrűk között teljesen más hangulat és látványvilág fog dominálni, persze az összes meghintve változatos ellenfelekkel (mindig az adott bűnnek valami szimbólumával) - de ezt csak az első pár órában tudtam nyomon követni. Kár érte, talán majd a folytatásban.

    [ Szerkesztve ]

  • dabadab

    titán

    válasz julius666 #114 üzenetére

    Azert nem teljesen lehetetlen, az elso Operation Flashpointhoz volt egy Abadoned Armies nevu mod: adott egy sziget, amit ket megszallo sereg felosztott maga kozott, plusz a fohos egy darab pisztollyal + egy tarral, akinek fel kellene szabaditania a szigetet :D A sziget maga olyan 100 km2 tajan volt, mindket sereg letszama 100 felett volt (es ezek folyamatosan csinaltak valamit, jaroroztek, akarmi, akkor is, ha a jatekos nem nezett oda), plusz meg volt par NPC a helyi ellenallasi mozgalom kepviseleteben. Mukodott es kb az a sandbox dolog volt, amirol Dany beszelt. Persze, sok szempontbol lehetett volna csiszolni rajta rengeteget, hogy AAA+ jatek legyen (egyebkent nem volt rossz egyaltalan, talan eletem egyik legnagyobb jatekelmenye volt), de ket raero srac rakta ossze unalmaban.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák