Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #26 üzenetére

    Onnét, hogy rá kell nézni - mutass még egy játékot, ami 720p-s render és ilyen szintű részletesség mellett 60 fps-el fut multiplatform létére. Nem tudsz és nem is fogsz tudni. Crysis 2 meg szvsz nem véletlenül csúszik - elég volt megnézni pár vidit, szaggatott és lassult mindenfelé. Előre látom, hogy a C2 egy játszhatatlan szutyok lesz konzolokon.

    id-től pedig mégis mit kellene várni? Old school játékmenet, minden játékuk ilyen volt idáig, max a sandbox jelleg lesz a kirívó. és nem a hype hanem a fejlesztő neve fogja eladni, még ha nem is lesz olyannyira kimagasló cucc mint amire a többség számít (éspedig tuti nem lesz) - pont mint a Starcraft 2 - ezekhez az elvárásokhoz még a Blizzard sem tud felnőni, 100%-os értékelések ide vagy oda, magasan nem érdemli meg őket. Rage esetében kb ugyanez lesz a séma (D3 - ismerős szitu?)

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #32 üzenetére

    "ezt a 60 fps-t honnan szedted?"
    onnan, hogy százmilliószor nyilatkozták, hogy ez a céluk. Ilyen tekintetben viszont a grafikára egy rossz szó se lehet. Hasonlítsd össze, azokkal a játékokkal amik szintén multiplatform létükre 720p mellett 60 fps-el száguldoznak (konkrétan csak a Dantes Inferno jut eszembe, ami enyhén szólva is ocsmány).
    Low-poly környezet onnét kezdve nem helytálló, ahogy megnézel egy videót - futás közben a játék irdatlan pofás és őszintén, ezt a játék legnagyobb fikázóinak is illik elismerni.

    "Mindamellett túl kontrasztos, nem emulálja az emberi szem fényviszonyokhoz való alkalmazkodását (HDR mintha nem is lenne benne vagyis pontosabban nagyon el van b*szva).
    Valahogy nincs "életszaga"."

    Egyből ráfognám, hogy szőrszálhasogatás, de ízlésekről felesleges vitatkozni.

    "És azt én hol nem sz*rom le? Csináljanak jó játékot, pont"

    ? Hol mondtam én ennek ellent? Csak leírtam, hogy ilyen lesz és kész. Sokaknak ez a mennyország.

    "Amúgy nem feltétlenül kell egy játéknak sandboxnak lennie ahhoz hogy jó legyen,"

    Miért, talán mondtam én ilyet? :U

    [ Szerkesztve ]

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #41 üzenetére

    Nem értem mit nem hiszel el a 60 fps-n, ha egyszer azzal magyarázzák a rengeteg fejlesztést akkor miért ne? Talán annyira hihetetlen? o.O
    Másik: korszakalkotó? Csak az a korszakalkotó, ami a legújabb csili-vili effekteket használja? Nézz utána a megatextures előnyeinek és kiderül miért van vele oda és vissza Carmack.

    "Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG"

    RPG??? Mikor akart ez a játék RPG lenni? Soha...

    Morden: ez most...ööö...komoly? Hát végül is az összképp nem volt egy világtragédia, de nekem összességében nagyon nem tetszett, ha bármire jobban odafigylesz olyan mintha lehány...á hát te tudod.

  • #08052480

    törölt tag

    válasz julius666 #51 üzenetére

    "Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature."

    Perszehogy feature, mi más lenne? :) Sehol nem látsz egyforma textúrákat, szerintem ez azért elég szép eredmény...

    "ásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel."

    Válasz: Rebellion :) Nincs még egy olyan brigád, akik éveken keresztül ennyi hulladékot képes volt teljes értékű játékként árulni mint ők és még mindig van aki munkát ad nekik. hihetetlen. Az AVP szvsz maga volt a megtestesült igénytelenség és hanyagság.

    "Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.

    Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is."

    Komolyan nem értelek. Miért számítanál Falloutra? Ez tökéletesen más műfaj és stílus. Amúgy is mióta alap a sandbox világnál a játékos által irányított beszélgetések, vagy uszkve a fejlesztgetés?

    Morden: rég volt nálam (csak kölcsönbe volt), de nagyjából annyi maradt meg, hogy a látványból kb semmi nem feküdt nekem. Konkrétan csúnyának találtam na, meglepően csúnyának a szájtátós CGI-ok és átvezetők profizmusa mellett. Sajnálom, a legjobb családban is előfordul az ilyen. :) Az más tészta, hogy a játék sem jött be, pár óra után furcsán átgondolatlannak és elkapkodottnak tűnt, végére már a gyűrűk között sem tudtam különbséget tenni. Az egész úgy jött le mintha lett volna pár jó ötlet a felétől kezdve pedig kifulladtak és amit addig összeütöttek elkezdik random az emberre dobálni. (konkrétan a vége felé, a kis feladatoknál, hogy ölj meg x ellent levegőben, x ellent varázslattal, stb a gyomrom forgott) Arra számítottam, hogy az egyes gyűrűk között teljesen más hangulat és látványvilág fog dominálni, persze az összes meghintve változatos ellenfelekkel (mindig az adott bűnnek valami szimbólumával) - de ezt csak az első pár órában tudtam nyomon követni. Kár érte, talán majd a folytatásban.

    [ Szerkesztve ]

  • #08052480

    törölt tag

    válasz Cobra652 #61 üzenetére

    "Az e3-on sorra vitte a kategória 1. helyezeteket,amikor ennél sokkal komolyabb fps-eket / játékokat is mutattak be..Nincs hype mi?"

    Miről beszélsz? Csak nem a gamestrailers-es nyertesekről? Az minden csak nem díj, pár ember véleménye :)
    Mellesleg azért nyert mindent, mert a gt-s arcok még azon ritka "díjadók", akik ésszerűen osztogatnak. Volt egy "show legjobb játéka" díj - ezt adták a Rage-nek, innét kezdve eléggé nyilvánvaló, hogy PC, X360, PS3 legjobb játéka díjat is ez kapja - ha más kapná az egész hitelessége ugrana. Ez verte ki valakiknél, hogy tavaly az MW2 kapott mindet - ha ez lett náluk az év játéka, akkor nyilván év játéka lesz minden platformon amin megjelent. Az ilyesmire néha még a nevesebb rendezvényeken sem figyelnek oda (pl tavalyi VGA) és össze-vissza osztogatnak mindenfelé, közben az egyik díj agyoncsapja a másikat :)

  • #08052480

    törölt tag

    válasz Crytek #84 üzenetére

    "Még normális fizikát sem tudnak a játékokba rakni"

    ó fene, akkor idáig álomvilágban éltem :)

  • #08052480

    törölt tag

    válasz rudi #96 üzenetére

    "Carmackék sosem a játékból profitáltak, hanem az alatta futó motor licenszeléséből."

    :U

    Akkor minek fejlesztenének játékot? Ez max az idtech3 idején lett volna igaz (de akkor is úgy mint, a játékaikból és a motor licenszeléséből jött a pénz), manapság ez nem igaz. A négyes sorszámúért elhanyagolhatóan kevesen nyúltak, ebben a generációban pedig szinte már minden csapatnak van valamilyen ütőképes multiplatform megoldása - vagy legalábbis azt híresztelik ehm ehm Rockstar - (ha nincs akkor meg ott az UE3 - már dev kit is van ingyé, kinek kellene az idtech? - főleg, hogy az opengl-ért sincsenek oda túl sokan)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák