Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    Valaki magyarázza már el nekem, ennek a játéknak mitől olyan jó a grafikája? Szvsz az AAA-s játékok közül kb az átlagot, ha megüti.

    Tessék összehasonlítani Crysis 2, vagy bármi hasonló kvalitású játék képeivel/videóival. Semmi extra nincs benne a speckó "egyedi textúrákon" kívül, amiből senki nem fog semmit sem észrevenni.

    Ezt is csak a hype fogja eladni, eddig én semmi olyat nem látok benne ami miatt nagy durranás lehetne.

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #30 üzenetére

    Onnét, hogy rá kell nézni - mutass még egy játékot, ami 720p-s render és ilyen szintű részletesség mellett 60 fps-el fut multiplatform létére.

    ezt a 60 fps-t honnan szedted?
    És amúgy pont a részletességgel van bajom. Low-poly környezet (a város mondjuk szép a videó alapján), a textúrák nagy részét (ismét, lásd Doom3) sötétségbe rejtették, stb.
    Mindamellett túl kontrasztos, nem emulálja az emberi szem fényviszonyokhoz való alkalmazkodását (HDR mintha nem is lenne benne vagyis pontosabban nagyon el van b*szva).
    Valahogy nincs "életszaga".

    id-től pedig mégis mit kellene várni? Old school játékmenet, minden játékuk ilyen volt idáig

    És azt én hol nem sz*rom le? Csináljanak jó játékot, pont. Amúgy nem feltétlenül kell egy játéknak sandboxnak lennie ahhoz hogy jó legyen, de ez a kategória azért erősen igényli.

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #35 üzenetére

    onnan, hogy százmilliószor nyilatkozták, hogy ez a céluk.

    :U

    Ilyen tekintetben viszont a grafikára egy rossz szó se lehet.

    Szóval sem mondtam h rossz, csak nem nagy eresztés. Amikor kijön nagyjából a topkategóriás játékok között az átlagot fogja megütni.Tehát nyomokban sem korszakalkotó. A képek alapján legalábbis.

    Low-poly környezet onnét kezdve nem helytálló, ahogy megnézel egy videót - futás közben a játék irdatlan pofás és őszintén, ezt a játék legnagyobb fikázóinak is illik elismerni.

    Láttam az összes gametrailerses videót, és az alapján jutottam erre az álláspontra. A képeken jobban néz ki mint videón szvsz.
    A HDR hiánya pl csak videóban tűnhet fel (a cikkben lévőben pl amikor a szabad ég alól bemegy a sötét helyiségbe, és semmit sem világosodik a látótér). Persze ízlések és pofonok, biztos van aki szeret végig fekete maszatban mászkálni egy játékban... :U

    Amúgy meg nem azt mondom, én örülnék a legjobban ha végre kijönne egy komoly post-apocalyptic RPG, mass effect szintű sztorival és dialógusokkal.
    Csakhogy mint írtad, az ID-től nem ezt szokhattuk meg, én ezért nem nagyon bizakodok.

    Annyi biztos még egyszer, techdemónak nem lesz akkora nagy durranás, legalábbis a Doom3-nál biztos sokkal kisebbet fog szólni.

  • julius666

    addikt

    válasz #08052480 #46 üzenetére

    Nem értem mit nem hiszel el a 60 fps-n, ha egyszer azzal magyarázzák a rengeteg fejlesztést akkor miért ne? Talán annyira hihetetlen? o.O

    Nem, csak túl sok okosságot hallottam már a fejlesztőktől más játékoknál, aminek épp az ellenkezője lett végül. Lásd az új AvP-t a "fantasztikus" dx11-es effektjeivel.
    De ha őszinte akarok lenni akkor simán el tudok képzelni 60 fps-t, szvsz a grafikája nem nagyon jobb mint a mass effect 2-é.
    Ez persze nem rossz eredmény, csak nekem nem ugrik ki az állkapcsom a gyönyörűségtől.

    Másik: korszakalkotó? Csak az a korszakalkotó, ami a legújabb csili-vili effekteket használja?

    Nem, de egy techdemó mitől mástól lenne?
    Amúgy ha úgy nézed a megatextures is csak egy csili-vili feature.

    RPG??? Mikor akart ez a játék RPG lenni? Soha...

    Hát nézd, ha ez annyira sem lesz RPG, hogy a dialógusoknál alternatív opciók legyenek meg a karaktert még alapszinten sem lehet majd fejleszteni, akkor ez a játék nálam máris negatívból indul. Egy ilyesféle "sandbox" világnál ez azért elég alap.

    Természetesen nem egy Falloutra számítok (az nem is jött úgy be), de akkor is.

  • julius666

    addikt

    válasz Shufny #72 üzenetére

    Én reménykedem, hogy ez a motor lesz annyira jó, hogy komoly játékok készüljenek vele, mondjuk natív linux támogatással.

    Na mondjuk ennyiből tényleg jó az új motor, h opengl-es. HA opengl-es tényleg... :U

    Amúgy miért is olyan elképesztő dúrva ez a felsorolt 3 játék?

    Nem "elképesztően durva", de FPS-nek azért simán jók. Doom3, Quake4 olyan "dúrva" volt?

  • julius666

    addikt

    válasz Dany007 #85 üzenetére

    Amit írsz, azt jelen pillanatban lehetetlen lenne megvalósítani, illetve piszok drága. Túl sok párbeszédet kéne felvenni, akkor is ha csak a népesség töredékével tudnál beszélni.
    Pontosabban: túl sok párbeszédet kéne fölvenni úgy, hogy a játékos a felvett anyag csak töredékével találkozik, csak többszöri végigjátszás esetén kerülhetne kapcsolatba a felvett anyag nagy részével (megjegyzés: a játékkiadóknak nem is éri meg, ha egy játékot többször kijátszasz: nekik az a lényeg, vedd meg a játékot majd minél előbb egy újat). Kidobott pénz.
    Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen összetett, nehezen átlátható rendszerben sokkal nagyobb a logikai inkonzisztencia esélye.

    Azt hogy összetettebbek, okosabbak legyenek a játékok, a jelenlegi rszrben is meg lehetne oldani. Pl. a párbeszédek legyenek kicsit "komolyabbak", kelljen gondolkozni is, ne csak az legyen h "most jó leszek, a felső opciót választom, most köcsög leszek, az alsó opciót választom", mert ez így eléggé ostoba megoldás.
    Én nem mellesleg igénylem hogy legalább alapszinten "vezessen" a játék (hova kell menni, mit kell csinálni, kivel kell beszélni), annál kevésbé frusztráló van amikor nem tudod mit kell csinálni és csak ide-oda rohangálsz a városban. Az felesleges időkidobás, azért nem kell leülnöm a gép elé, meg tudom csinálni a valóságban is.

Új hozzászólás Aktív témák