Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
nekem semmi bajom a régi jól bevált ötletekkel
a megjegyzéssel meg teljesen egyet kell hogy értsek
várós a játék
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Silenzio
addikt
De mikor értik már meg, hogy nem a nyílpuska a vízbe, meg a robbanó hordók jelentik a problémát, hanem HA NINCS MÁS? Ha ezek nem lennének, 10-ből 5 kritika biztosan lesajnálná. "Belelőttem a tócsába és meg se rázta az áram a csókát! A fizikai motor csapnivaló." Ez egy termék, meg kell felelnie bizonyos piaci elvárásoknak. A Doom 3-at is lesajnálták, mert nem volt benne víz, és hát miféle engine az olyan?! Tán nem is tudja?! Lószart nem, csak minek egy űrállomásra folyó?
Csak az elmúlt 5 évben annyi bukást láttam már (utóbb az AvP hasalt a kritikusok szemében nagyot). Nem egy kellemes csalódást. Pár hevenyészett videó és sajtóanyag nekem nem fogja megmondani, sem indikálni, hogy mit várhatok el egy játéktól. A teljes teszt persze már ad valami fogódzót, igen jól el lehet dönteni többségében, hogy nekem való-e. A Doom 3-ban pl. csalódtam, de nem azért, mert nem hozza vissza a jó öreg hentelést (2004-ben már senkinek sem kellett), hanem mert sztoriban nem volt elég erős. A hangulat nagyon rendben volt.
Másrészt. Mikor alkotott az idsoft innovatívat? A Wolf3d-ben meg a Doomban. Ennyi. Csókolom. A Quake rutinjait már a Descent jobbára tudta, a multis mókák ötletei meg -bár állatira népszerűvé tették- még nem váltják meg a világot. Ugyanez igaz a Quake 3-ra. Remek ötletek, decens népszerűség, ennyi. Örök vesszőparipáim, mint a Blizzard. Annyi odafigyelést, "seggtörlést" kapsz, mint nagyon kevés játékban, látszik, hogy az egész rettentően át van gondolva. Akár az innováció rovására. Ezzel nincs is gond, csak senki ne várjon egy új Half-Life-ot.
rudi: hány tech4-es játékot tudsz mondani? Én nem sokat. A dx mizériában az openGL-lel nem sokan szeretnek villogni, mivel az átlag user, akit a Picipuha agymosott, csak néz, mint csibe a piros kukoricára. A tech4 gyorsan avult, sosem terjedt el. Az id jó 6-7 éve ugyancsak vegetál.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
mephi666
nagyúr
szerintem agyatlan fps-ekből van pár kellemes:
pl. serious sam, painkiller de mondjuk a régebbi fps-ek nagy része is totál lineáris volt... (hozzáteszem, hogy az újak is: avp, call of juarez-ek, stb) ide lehetne tenni még akár a half life-ot is... mondjuk ott helyenként gondolkodni kellett, de történet is volt, hent is és többször végig lehetett vinni... nincs ezzel gond és szvsz. igény is van rá... gondolkodós fps-rpg keveréknek meg ott lesz a deus ex3... arra várok még nagyon..."Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Dany007
veterán
válasz mephi666 #104 üzenetére
Nekem is tetszett a SS 1-2. Sokszor végigvittem. Tényleg jólesik néha agyatlanul hentelni. Meg azért az megjelenésében is "felss" volt.
Engem sose zavart a lineáris játékmenet. Sőt, tetszik is, ha rendesen megvan csinálva. Cod4 is tetszett, kivéve amikor előjöttek ezek az előre scriptelt dolgok, na az nagyon illúzióromboló tudott lenni De amúgy tetszett, hogy adott egy szép környezet, jó fizikával, jó lehetőségekkel, és a játék pedig egy story mentén végigvezet rajta. Kíváncsi voltam a végére, és ha nincsenek azok a scriptes bakik teljesen úgy éreztem volna magam, mintha egy filmben vagyok amit én irányítok... (drogok nélkül persze).
Szóval nem rossz dolog ez ha jól kivitelezik, csak nem értem, akkor mért nyafog ez ellen olyan sok ember... Hiszen mint hallottuk nem megoldható ez ma még. -
keldorn69
csendes tag
jóféle
Ha valami kérdésed van, elérsz üzenetben! :)
-
pgergo
tag
A grafika nagyon jó, engem elsősorban ez érdekel
BFBC2 NICK: Phantom.HUN
-
Nem tudom mit sírnak is sokan, hogy ilyen meg olyan rossz lesz, meg hogy csak a grafika fogja eladni a játékot. Még bőven nincs kész, ráadásul a PC verzió szebb lesz, mint a konzolos verziók. Több, mint fél év van hátra a megjelenéséig, várjuk meg meg a végét! A hamarosan induló QuakeCon-on valószínűleg kapunk új infókat róla.
Én abszolút nem aggódom ilyen dolgok miatt, hiszen jól ismerem az id Software munkásságát és minden játékuk kiváló lett, minden szempontból. Azon, hogy kinek mennyire tetszenek a játékaik, r*hadtul felesleges vitázni, ízlések és pofonok!A tech4 megjelenése után több évvel is áll-leejtősen szép volt. A még még fejlesztés alatt álló Brink nevű játék is a tech4-et fogja használni és ronda lesz? Én azt nem merném rondának nevezni. A tech4-et még például a Quake 4-ben és az új Wolfensteinben használták fel, de ezeket nem az id Software csinálta, azért lettek olyan szutykok!
A tech5 szintén OpenGL motor DX9-es kódokkal (ez gondolom a konzolok miatt).
Remélem a kedves f*kázók belegondoltak abba is, hogy az id csapatának létszáma igencsak csekély, így alapból jóval több időbe telik összerakni egy játékot, mint egy nagy csapatnak!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
dabadab
titán
Utoljara 15 eve hittem azt (a Quake megjelenese elott), hogy az iD-nek sikerul tullepnie a Wolfenstein 3D jatekmeneten, azota nem. Ahogy elnezem, jol tettem, mert tenyleg orokre leragadtak ott. Mindegy, az engine szep lett, majd masok csinalnak belole jatekot is
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
rup1u5
nagyúr
Elég szépnek tűnik!
Ez OpenGL-es lesz?Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Silenzio
addikt
válasz huskydog17 #108 üzenetére
OpenGL motor DX9 kódokkal? Ezt hol olvastad? Ilyesmiről nem találtam infót, furcsállom is, mert képtelenségnek tűnik. Minek nyúlnának egy teljesen más API forráskódjához? Ötletekért? Ugyan... Az id már most a grafikai engine-t terjeszti ki AI feladatainak számításához is, itt a dx még nem tart. Tudtommal.
Alapvetően egyetértünk, tán abban nem, hogy az id játékai korántsem mind kiválóak, és a Wolfeinstein sem szutyok.
rup1u5: Mi más? az id még mindig directx zászlókat éget.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Morden24
nagyúr
válasz #08052480 #100 üzenetére
Nyilván profitálnak a játékból, de közel sem annyit, amennyit a licencelésből.
A játékfejlesztés a kirakat része, önreklám. Az id elvégzi a motor reklámozását a reménybeli licencelők felé, miközben a játékkal a játékosok felé is nyitnak, amivel tudnak pénzt is keresni, és egyidőben a népszerűségét is növelik az adott terméknek.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
julius666
addikt
Amit írsz, azt jelen pillanatban lehetetlen lenne megvalósítani, illetve piszok drága. Túl sok párbeszédet kéne felvenni, akkor is ha csak a népesség töredékével tudnál beszélni.
Pontosabban: túl sok párbeszédet kéne fölvenni úgy, hogy a játékos a felvett anyag csak töredékével találkozik, csak többszöri végigjátszás esetén kerülhetne kapcsolatba a felvett anyag nagy részével (megjegyzés: a játékkiadóknak nem is éri meg, ha egy játékot többször kijátszasz: nekik az a lényeg, vedd meg a játékot majd minél előbb egy újat). Kidobott pénz.
Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen összetett, nehezen átlátható rendszerben sokkal nagyobb a logikai inkonzisztencia esélye.Azt hogy összetettebbek, okosabbak legyenek a játékok, a jelenlegi rszrben is meg lehetne oldani. Pl. a párbeszédek legyenek kicsit "komolyabbak", kelljen gondolkozni is, ne csak az legyen h "most jó leszek, a felső opciót választom, most köcsög leszek, az alsó opciót választom", mert ez így eléggé ostoba megoldás.
Én nem mellesleg igénylem hogy legalább alapszinten "vezessen" a játék (hova kell menni, mit kell csinálni, kivel kell beszélni), annál kevésbé frusztráló van amikor nem tudod mit kell csinálni és csak ide-oda rohangálsz a városban. Az felesleges időkidobás, azért nem kell leülnöm a gép elé, meg tudom csinálni a valóságban is. -
válasz Silenzio #111 üzenetére
Tech 5
Ez az információ az id Software saját weboldaláról való. Nem képtelenség, mert ők maguk mondták, hogy így lesz.
Az új, 2009-es Wolfensteinről beszéltem, amit a Raven csinált. A régi természetesen király!
Az id Software meg még soha nem csinált DirectX-es játékot.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
dabadab
titán
válasz julius666 #114 üzenetére
Azert nem teljesen lehetetlen, az elso Operation Flashpointhoz volt egy Abadoned Armies nevu mod: adott egy sziget, amit ket megszallo sereg felosztott maga kozott, plusz a fohos egy darab pisztollyal + egy tarral, akinek fel kellene szabaditania a szigetet A sziget maga olyan 100 km2 tajan volt, mindket sereg letszama 100 felett volt (es ezek folyamatosan csinaltak valamit, jaroroztek, akarmi, akkor is, ha a jatekos nem nezett oda), plusz meg volt par NPC a helyi ellenallasi mozgalom kepviseleteben. Mukodott es kb az a sandbox dolog volt, amirol Dany beszelt. Persze, sok szempontbol lehetett volna csiszolni rajta rengeteget, hogy AAA+ jatek legyen (egyebkent nem volt rossz egyaltalan, talan eletem egyik legnagyobb jatekelmenye volt), de ket raero srac rakta ossze unalmaban.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz huskydog17 #115 üzenetére
En nem tudok arrol, hogy az ID barmikor mondott volna olyat, hogy OGL engine-t csinalnanak DX9 koddal, mar csak azert se, mert ez igy nem mukodne. Az viszont mukodik (es a multiplatform miatt kenytelenek is ezt csinalni), hogy egy engine-hez ket render backendet csinalnak, egy OGL-t meg egy DX9-et.
"MPC: So, you said Rage is a 60Hz game. Is it an OpenGL or DirectX game?
JC: It’s still OpenGL, although we obviously use a D3D-ish API [on the Xbox 360], and CG on the PS3. It’s interesting how little of the technology cares what API you’re using and what generation of the technology you’re on. You’ve got a small handful of files that care about what API they’re on, and millions of lines of code that are agnostic to the platform that they’re on."
(forras)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Egészen pontosan az id Software oldalán az szerepelt, hogy
"Tech 5 engine uses OpenGL and DirectX 9 technology"Lehet, hogy neked van igazad, de az biztos, hogy egy engine-ben valahogy Carmack mester ötvözi a kettőt.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
mephi666
nagyúr
a fallout-ban is jó összetettre csinálták a rendszert... az egy dolog, hogy az npc-k nagy része ugyanazt szövegelte, de azért volt változatosság... nekem speciel nagyon tetszett, hogy az intelligencia/karma különféle elosztásaival milyen párbeszédeket lehetett előhozni kb 0 iq-val ilyen "hö" meg "hööö" szintű volt a karakter szókincse... minél magasabb volt az intelligencia, annál több lehetőség jött elő párbeszédek közben... negatív jellemű karaktereknél meg nagyon cifrákat be lehetett szólni adott helyzetekben... habár ez rpg, a rage pedig kőkorszaki fps lesz elvileg, új köntösben...
régi játékoknál még a commandos-ban tetszett a gépi ellenfelek ai-ja, habár itt meg minden pálya egy logikai feladvány volt, amit ésszel/ügyességgel kellett megoldani... itt gondolom megfelelően le volt scriptelve minden ellenfél "viselkedése"[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MODERÁTOR
-
Jojo5
őstag
Nekem egyelőre tetszik
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Mit nem hiszel?
Az angol nyelvű mondat számos más oldalon is megtalálható, ez hivatalos információ.
Szerintem a DX9 kód csak a konzolok miatt kell, vagy csak a konzolos verziókban lesz, ezt nem tudom.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Silenzio
addikt
válasz huskydog17 #115 üzenetére
Jó, vótt már ilyen. Chronicles of Riddick. OpenGL-en és DX9-en egyaránt futott. Beh jó is volt az... Ötvözésről szó sincs. Az engine mindkét API-ra le lesz kódolva, ennyi. dabadab kolléga igazságot szólt, a kétféle backend annyit tesz, a kétféle API-n ugyanúgy fut majd az engine core, a többit meg szépen ráépítik grafikástú, textúrástú.
Én is a 2009-esről beszéltem, egyszer játszósnak elég jó volt, aztán ment a levesbe.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
UnSkilleD
senior tag
id=oldschool, várom
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
-
Misály
addikt
válasz UnSkilleD #124 üzenetére
Vegre megint egy jatek ami nem xp-rol meg achievementekrol fog szolni. Klasszikus id shooter, ennyi. Akinek tobb kell, az keressen mast ne itt rinyaljon, f@sz kivan hogy le kell sajnalni az ilyen jatekokat, vannak idosebb emberek akik inkabb leulnek egy ilyen ele mar csak a hangulat miatt, az utolso wolfenstein is kiba jo volt mert egyszeru volt es kikapcsolt.
-
szablya
tag
Szerintem ennek a játéknak a legfontosabb eleme a grafika mellett a hangulata lesz, az pedig nem ígérkezik rossznak.
Madarat tolláról, embert desktopjáról. | Inni és inni adni. | Ellopták az alisok a tankot. | Az igazi tuningos Prescott kávét iszik. - all by szablya | "Igazat az igazaknak, zárják be a hazugokat!" \m/
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5