Új hozzászólás Aktív témák
-
DEV_NULL
őstag
Ez egy vicc.
-
myckie2
őstag
A Dead Rising után ez is? Kezd egyre szánalmasabb lenni ez a dolog. Még meg se jelentek a konzolok, de 30fps lassan az összes játéknál...
-
satz18
őstag
" Szerintük bőven elég a 30 FPS is az élvezetes játékhoz." Csókoltatom a kedves felmenőiteket. Ez a játék kuka így.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
Silentfrog
veterán
"Szerintük bőven elég a 30 FPS is az élvezetes játékhoz" Bőven?
Most nem egészen értem.
Ha kijön a régi és az új boxokra is akkor az új sem nem tudja futtatni stabilan 30 fps felett? Vagy a 360 a kevés, és ezért az összes konzolra 30 fps-re korlátozzák.
Nekem valahogy az jön le ebből,hogy az X box one pont ugyanazt fogja nyújtani látványba mint a régi x box 360?
Tévednek?[ Szerkesztve ]
-
MCBASSTION
aktív tag
"Szerintük bőven elég a 30 FPS is az élvezetes játékhoz."
hat ha a 'boven'-t lecsereljuk 'epphogy'-ra, akkor meg meg is allja a helyet az allitas. Igy viszont kicsit vicces.
Plusz nem hiszem el, hogy az uj ps-en meg xbox-on nem tudnak 60fps-t csinalniwindows7sins.org
-
#51736960
törölt tag
nekem 30 fps teljesen folyamatosnak tűnik, például gw2-t játszom mostanában, és questelés közben mindig 30 és 35 között ugrál a számláló.
lehet, hogy csak a szemem rossz, de nyomát sem látom semmilyen szaggatásnak vagy döcögésnek.szerk: ettől függetlenül az nfs egy fos
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Vérciki, szar duma.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
"a sebességet 30 FPS-re korlátozzák, minden platformot beleértve."
PC-n? Ezt hogy gondolták? Nem is a konzolok közti generáció különbség kérdése a fura, hanem a konzol vs. PC közti unlimited határ. Mert ugye Pc-n bármeddig lehet növelni az FPS-t csak legyen elég "vasa" az embernek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bandi0000
nagyúr
Hátha kikapcsolható lesz a dolog és akkor több FPS lesz, bár ha már így kezdik akkor nem hiszem
Xbox One: bandymnc
-
Def26
félisten
Azt nem értem, hogy ha nem futhat 60 fps -el akkor miért a 30 a következő opció? Miért nem futhat pl. 50 fps -el?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
ETOM
addikt
"Marcus Nilsson elmondása szerint azért kellett 30 FPS-re korlátozni a játék sebességét, mert egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani."
Rengeteg dolog fog történni az nfs arról híres.
Már a The Run is szar volt 30FPS-l.. -
TOM-202
senior tag
30 fps sebeségen a legtöbb játék játszhatatlanul szaggat. Érzésre sem folyamatos-folytonos az eseménysor. Ehh, nem lesz ez így jó.
-
Low Noise
senior tag
"Nem lesz külön egyjátékos, többjátékos vagy kooperatív mód, minden csak szimplán megtörténik. Ezt fogja felügyelni az AllDrive rendszer."
Akkor ez most milyen mód ? Lehet hogy only online multi lesz ?
-
tibi683
tag
NEm elég, hogy nem tudnak érdemi fejlődést felmutatni részről részre még ezis AllDrive.. nem emlékszme hogy a TDU-nál lett volna bármi ilyen
-
enginev3.0
félisten
Végre Ferrari
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
olbaidhun
őstag
Ezt fel lehet róni a programozók "kényelmére". Hiszen egységesen fejlesztenek az összes platformra... ez a nagy múltú nfs esetén könnyedén meg lett magyarázva:
[ A korábban autolog néven ismert "rendszer" megújult, hála legyen az égnek, a neve is változott ] AllDrive.
"egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani... bár utólag ez kikapcsolható..."
mindig lesz egy kifogás, mely megfelelő elnevezésének köszönhetően beadja a hiszékeny felhasználóknak, hogy bizony kevés a hardver... Elég sok vitám volt a ps3 topikban, mely arra irányult, hogy a ps3ból a vga a leggyengébb láncszem. Utaltam a korábbi konzolok életciklusára és a "tartalékaikra", melyeket gyakran független fejlesztők (és belsősök) még az utolsó években is végletesen kiaknáztak, hiszen szükség volt rá. Ugyanakkor az is szempont, hogy főként a régebbi konzolok még valóban célhardvernek készültek!
Napjainkig elmondható, hogy egyes belső csapatok kezében rendelkezésre áll a folyamatosan megújuló fejlesztői környezet, mely képes fantasztikus mennyiségű poligon emelés mellett 40-50-60 fps támogatására.
Az engine, mint ahogy annak fejlesztője és a játék kategóriája ezen a fejlett területen lassan mindegy. Nézzük csak meg a frostbite mire képes...
Számomra a fejlesztők munkája ott kezdődik igazán, ahol érzékelhető, hogy a leprogramozott technológiájuk optimalizált. Minden platformon külön-külön. De ez sajnos kényelmetlen, ráadásul rémesen sok időt igényel, ami nem áll arányban a bevételekkel. Mert egységnyi munkát kell osztani a végösszeggel egy ipari elszámolás végeztével.
Néhányan nagyon jól megfogalmazták a dolog lényegét a crysis engine topikban. "a nagy kiadók mind csináltattak saját motort és igyekeznek azzal kiadni a saját játékaikat"
Csak egyetlen kérdésem maradt: miért nem vesznek példát azokról a stúdiókról, akik a grafikai minőség mellett az optimalizálást [ minden tekintetben ] figyelembe veszik?! Direkt nem írok példát, hiszen több olyan fejlesztő csapat is van, akik több éve elavult engine-ből is vastagon kaszálnak és elképesztő mennyiségű felhasználót vonzanak be, a folyamatos érdemi optimalizálásnak köszönhetően....
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
mentoloshypo
senior tag
Ennyit a "mindent megváltó, minden eddiginél magasabb élményt nyújtó" új generációról.
-
Akos96
senior tag
válasz mentoloshypo #20 üzenetére
Ja, egy szar lesz az egész nextgen. Ha nincs NFS 60 FPS-sel, nincs értelme az egésznek.
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
TOM-202
senior tag
válasz bandi0000 #14 üzenetére
Bocs, elfelejtettem odaírni hogy kizárólag PCvel foglalkozok. (Konzolon tudom hogy nehezebb elérni a magasabb értékeket a hw véges erőforrásai miatt és többet kell optimalizálni.)
Már régebben is néhány játék 60 fpsre volt korlátozva, de az FPS és autóverseny (nem árkád) játékoknál bizony nagy hátrányt jelentett. A 30 fps nekem már zavaróan lassú. Részemről nem kimondottan fps hit kérdése, de szeretem ha 100 feletti értéket mutat a fraps, főleg miközben online tevékenykedek. Offline az folyamatosság érzetéhez szerintem is elég lehet 40-50 fps, de jobb ha megvan az a 60. -
do3om
addikt
Már az előző részekkel is gondom volt emiatt. Számomra így szaggat a játék - nem játszok ilyenekkel, mert szar!!!
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
olbaidhun
őstag
Nézd itt a "végletekig", sőt egyáltalán bármilyen mennyiségi jelző nem reális a ph! fórumozóitól, hiszen nagyon kevés lehet az felhasználó ebben a lapcsaládban, aki valóban képben van a multi platformos grafikus programozás mikéntjeiben.
Szerintem.
Senki ne vegye magára, de specializált eszközökről beszélünk, melyek nem a szokásos microsoft api-val dolgoztak [ legalábbis eddig ]. Így teljesen más megközelítésből kellett hozzá fogni a fejlesztéshez.
Elmondhatjuk természetesen, hogy a ps3-ban gyenge hardver van, de annak fejlesztői nem a vga-ra tették a hangsúlyt, mint az napjainkban elengedhetetlen. Mégis van rá példa, hogy elképesztő eredményeket tud letenni az asztalra.
Igen, ez sajnos csak ritkább esetben van. De tény, hogy a tartalék, a kraft ott van benne. Az, hogy anyagilag nem éri meg egyes fejlesztőknek minden platformra odafigyelni és kiadnak egy félkész bughalmazt [ nagyon hosszú lenne a lista, ha elkezdenénk az utóbbi éveket elemezni ] már nem az ő bajuk.
Hiszen a tömeg megzabálja és fogy a termék. Ennyi lett az nfs-ből is. Pedig egykor rajongtam érte.
(#23) BiP
"nem emlékszme hogy a TDU-nál lett volna bármi ilyen" Én sem, de nagyon bevált és fantasztikus program.(#24) TOM-202
Bőven elég a stabil 40-50fps de munkában érdemes 120%-ot letenni, hogy kicsit kilógjunk a sorból.
"hw véges erőforrásai miatt és többet kell optimalizálni" ez egy természetes velejárója a dolognak minden hardveren...nem?! Pocsékolni bárki tud!Van mit a tejbe aprítani, nem értem miért olyan nagy szám a korrekt natív HD (neadj' full HD) és a ~ 50/60 fps? Nem lehetséges, hogy az időt a kiadók szűkítik le végletesen, ami már önmagában is egy bélyeg az alkalmazásra?
Vistaboy! ez is nagyon szuper, köszönet érte! [link]
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Vistaboy
veterán
FPS értékek összehasonlítása:
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
gabber01
addikt
Ne vonjunk le messzemenő következtetéseket. Ez az EA, ami az én szótáramban = a "szánalom"-mal.
Mellesleg látszik, mennyire "bőven" elég a 30 fps. A saját fostos előadásukon is akadozott a game mint állat.
[ Szerkesztve ]
Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.
-
De logikusan belegondolva, ennek az AllDrive-nak egy központi online rendszernek kéne lennie, amit a mi gépünknek nem kéne számolnia, csak a megjelenítésért felelne a kliens oldal. Vagy hülyeséget mondok
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bjørgersson
félisten
Annyira nem meglepő, már az előző részt is 30 fps-sel kellett tolni, mert 60 a büdös életben nem volt meg. Egyébként meg milyen kis érzékenyek vagytok, ha stabilan megvan a 30, akkor nem tökmindegy?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Gave
addikt
válasz Bjørgersson #31 üzenetére
Sebességérzet, ha ezt nem tudja egy NFS akkor adjanak neki más nevet. EA belső projektnév lehetne mondjuk "Need for Cash"
-
Spancho
őstag
Elég az a 30 ,csak akkor ne essen le ha sok kocsi /törés /tereptárgy lesz ,mert az elég gáz lenne.
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
-
- = Zk = -
félisten
loll, NFS RUN feeling megint ....báhh, beszarok....
nah, egyre több indok a TC Division mellett
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
olbaidhun
őstag
+1
EA bemutatja
Ghost Games
Need For Cash(#31) kovy29
Nem. Miért? Ezért: [frames-per-second.appspot] Főleg egy ilyen múltú alkalmazásnál NEM mindegy. Én pár éve ezért nem is telepítem fel pc-re. Konzolon láttam és a frissítés valóban nagyobb gond, mint pl a textúrák... hiszen 200 fölött nem látod a 16x élsimítást.(#30) .LnB
Éppen mindegy az is, hogy milyen rendszer ez az új autolog. Bőven és magasról le van sajnálva.2014 első hírhozóiról beszélünk [ ide a rozsdás bökőt, hogy nem ez az utolsó a sorban ], ami lassan egy dreamcast színvonalát pedzegeti összhatásban.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
ETOM
addikt
válasz Bjørgersson #35 üzenetére
Nem véletlenül adtak ki az előzőre is 60FPS patchet. (mármint pc-n)
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Nekem az előző részek is szaggatós érzéssel mentek.
Meg ott volt még a Dead space 3 200fps körül futott maxon a gépen. Na mondom bekapcsolom a vertikális szinkronizációt hogy nem menjen fölöslegesen maxon a gép (azt hittem 60FPS lesz), berakta 30-ra de úgy éreztem hirtelen hogy játszhatatlan az egész iszonyat észrevehető volt. Ugye előtte közel 200 volt, kegyetlen szar lett. Szóval ez a 30FPS nagyon kevés, lehet hogy aki kezdettől hasonló értékeken tolja megszokja (ha van ilyen)Ja még: Remélem nem lesz ez a trend hogy fix 30 fps lesz a játékokba és nem lehet több mert ez nagyon gáz lenne. Ha az új konzolok ezt hozzák magukkal akkor elmehetnek a ......... és egy rakás ........ nem érnek majd. De bízom benne hogy ez nem lesz.
[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Bjørgersson
félisten
válasz olbaidhun #39 üzenetére
Hiába pattog 60 fps-sel a labda, ugyanúgy elmosódik és laggol valamennyire.
(#40) ETOM: Az egy dolog, de csutkán nem futott 60 fps-sel, hiába volt alatta egy combos gép.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
ETOM
addikt
válasz Bjørgersson #44 üzenetére
Nekem simán ment a The run +60FPS-t maxon viszont az MW 2012-vel voltak gondok..
Előző gépemen termesztésen gtx 480, i7 2600 meg fx 8120-l is játszottam vele ha jól emlékszem. De a youtube is tele videókkal amin látszik a 60FPS.
(félreérthetően írtam, de a the runra gondoltam végig csak most ugrott be, hogy volt egy borzasztó MW 2012 is közben )
[ Szerkesztve ]
-
ETOM
addikt
válasz Bjørgersson #46 üzenetére
Az is 30FPS-el jött ki aztán korrigáltak PC-n patchel és lett belőle +60. Grafikailag szerintem elég hasonló ezzel az újjal, de hát ők tudják nem lepne meg ha erre is jönne majd peccs.
-
CocooN-z
őstag
Azért ez így nem feltétlen igaz, mert a határ a játék motorkódjában található meg, lsd. pl a régi játékok dosboxban való futtatását, nem véletlenül kell meghatározni CPU cycles-t mert ott nem minden game-ben volt limit.
A hír tartalma vicc kat. Sztem bénák és még nem tudják kihasználni az új vasakat.
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
-
djculture
félisten
pc-n úgyis lesz rá hack hogy ne 30-al menjen akonzolosok fognak szívni ennyi...
Követekező játék az új burnout lesz 15fps-el...[ Szerkesztve ]