Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz .LnB #9 üzenetére

    Ezt fel lehet róni a programozók "kényelmére". Hiszen egységesen fejlesztenek az összes platformra... ez a nagy múltú nfs esetén könnyedén meg lett magyarázva:

    [ A korábban autolog néven ismert "rendszer" megújult, hála legyen az égnek, a neve is változott ] AllDrive.

    "egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani... bár utólag ez kikapcsolható..."

    mindig lesz egy kifogás, mely megfelelő elnevezésének köszönhetően beadja a hiszékeny felhasználóknak, hogy bizony kevés a hardver... Elég sok vitám volt a ps3 topikban, mely arra irányult, hogy a ps3ból a vga a leggyengébb láncszem. Utaltam a korábbi konzolok életciklusára és a "tartalékaikra", melyeket gyakran független fejlesztők (és belsősök) még az utolsó években is végletesen kiaknáztak, hiszen szükség volt rá. Ugyanakkor az is szempont, hogy főként a régebbi konzolok még valóban célhardvernek készültek!

    Napjainkig elmondható, hogy egyes belső csapatok kezében rendelkezésre áll a folyamatosan megújuló fejlesztői környezet, mely képes fantasztikus mennyiségű poligon emelés mellett 40-50-60 fps támogatására.

    [link]

    Az engine, mint ahogy annak fejlesztője és a játék kategóriája ezen a fejlett területen lassan mindegy. Nézzük csak meg a frostbite mire képes...

    Számomra a fejlesztők munkája ott kezdődik igazán, ahol érzékelhető, hogy a leprogramozott technológiájuk optimalizált. Minden platformon külön-külön. De ez sajnos kényelmetlen, ráadásul rémesen sok időt igényel, ami nem áll arányban a bevételekkel. Mert egységnyi munkát kell osztani a végösszeggel egy ipari elszámolás végeztével.

    Néhányan nagyon jól megfogalmazták a dolog lényegét a crysis engine topikban. "a nagy kiadók mind csináltattak saját motort és igyekeznek azzal kiadni a saját játékaikat"

    Csak egyetlen kérdésem maradt: miért nem vesznek példát azokról a stúdiókról, akik a grafikai minőség mellett az optimalizálást [ minden tekintetben ] figyelembe veszik?! Direkt nem írok példát, hiszen több olyan fejlesztő csapat is van, akik több éve elavult engine-ből is vastagon kaszálnak és elképesztő mennyiségű felhasználót vonzanak be, a folyamatos érdemi optimalizálásnak köszönhetően....

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz BiP #23 üzenetére

    Nézd itt a "végletekig", sőt egyáltalán bármilyen mennyiségi jelző nem reális a ph! fórumozóitól, hiszen nagyon kevés lehet az felhasználó ebben a lapcsaládban, aki valóban képben van a multi platformos grafikus programozás mikéntjeiben.

    Szerintem.

    Senki ne vegye magára, de specializált eszközökről beszélünk, melyek nem a szokásos microsoft api-val dolgoztak [ legalábbis eddig ]. Így teljesen más megközelítésből kellett hozzá fogni a fejlesztéshez.

    Elmondhatjuk természetesen, hogy a ps3-ban gyenge hardver van, de annak fejlesztői nem a vga-ra tették a hangsúlyt, mint az napjainkban elengedhetetlen. Mégis van rá példa, hogy elképesztő eredményeket tud letenni az asztalra.

    Igen, ez sajnos csak ritkább esetben van. De tény, hogy a tartalék, a kraft ott van benne. Az, hogy anyagilag nem éri meg egyes fejlesztőknek minden platformra odafigyelni és kiadnak egy félkész bughalmazt [ nagyon hosszú lenne a lista, ha elkezdenénk az utóbbi éveket elemezni ] már nem az ő bajuk.

    Hiszen a tömeg megzabálja és fogy a termék. Ennyi lett az nfs-ből is. Pedig egykor rajongtam érte. :(((

    (#23) BiP
    "nem emlékszme hogy a TDU-nál lett volna bármi ilyen" Én sem, de nagyon bevált és fantasztikus program.

    (#24) TOM-202
    Bőven elég a stabil 40-50fps de munkában érdemes 120%-ot letenni, hogy kicsit kilógjunk a sorból.
    "hw véges erőforrásai miatt és többet kell optimalizálni" ez egy természetes velejárója a dolognak minden hardveren...nem?! Pocsékolni bárki tud!

    Van mit a tejbe aprítani, nem értem miért olyan nagy szám a korrekt natív HD (neadj' full HD) és a ~ 50/60 fps? Nem lehetséges, hogy az időt a kiadók szűkítik le végletesen, ami már önmagában is egy bélyeg az alkalmazásra?

    Vistaboy! ez is nagyon szuper, köszönet érte! [link]

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz Gave #32 üzenetére

    +1

    EA bemutatja
    Ghost Games
    Need For Cash

    (#31) kovy29
    Nem. Miért? Ezért: [frames-per-second.appspot] Főleg egy ilyen múltú alkalmazásnál NEM mindegy. Én pár éve ezért nem is telepítem fel pc-re. Konzolon láttam és a frissítés valóban nagyobb gond, mint pl a textúrák... hiszen 200 fölött nem látod a 16x élsimítást.

    (#30) .LnB
    Éppen mindegy az is, hogy milyen rendszer ez az új autolog. Bőven és magasról le van sajnálva.

    2014 első hírhozóiról beszélünk [ ide a rozsdás bökőt, hogy nem ez az utolsó a sorban ], ami lassan egy dreamcast színvonalát pedzegeti összhatásban.

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • olbaidhun

    őstag

    válasz BiP #41 üzenetére

    Nem, átnéztem és hála a copy paste-nak korrekt, de azért köszi, hogy figyelsz a mondanivalómra :R

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák