Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz BiP #23 üzenetére

    Nézd itt a "végletekig", sőt egyáltalán bármilyen mennyiségi jelző nem reális a ph! fórumozóitól, hiszen nagyon kevés lehet az felhasználó ebben a lapcsaládban, aki valóban képben van a multi platformos grafikus programozás mikéntjeiben.

    Szerintem.

    Senki ne vegye magára, de specializált eszközökről beszélünk, melyek nem a szokásos microsoft api-val dolgoztak [ legalábbis eddig ]. Így teljesen más megközelítésből kellett hozzá fogni a fejlesztéshez.

    Elmondhatjuk természetesen, hogy a ps3-ban gyenge hardver van, de annak fejlesztői nem a vga-ra tették a hangsúlyt, mint az napjainkban elengedhetetlen. Mégis van rá példa, hogy elképesztő eredményeket tud letenni az asztalra.

    Igen, ez sajnos csak ritkább esetben van. De tény, hogy a tartalék, a kraft ott van benne. Az, hogy anyagilag nem éri meg egyes fejlesztőknek minden platformra odafigyelni és kiadnak egy félkész bughalmazt [ nagyon hosszú lenne a lista, ha elkezdenénk az utóbbi éveket elemezni ] már nem az ő bajuk.

    Hiszen a tömeg megzabálja és fogy a termék. Ennyi lett az nfs-ből is. Pedig egykor rajongtam érte. :(((

    (#23) BiP
    "nem emlékszme hogy a TDU-nál lett volna bármi ilyen" Én sem, de nagyon bevált és fantasztikus program.

    (#24) TOM-202
    Bőven elég a stabil 40-50fps de munkában érdemes 120%-ot letenni, hogy kicsit kilógjunk a sorból.
    "hw véges erőforrásai miatt és többet kell optimalizálni" ez egy természetes velejárója a dolognak minden hardveren...nem?! Pocsékolni bárki tud!

    Van mit a tejbe aprítani, nem értem miért olyan nagy szám a korrekt natív HD (neadj' full HD) és a ~ 50/60 fps? Nem lehetséges, hogy az időt a kiadók szűkítik le végletesen, ami már önmagában is egy bélyeg az alkalmazásra?

    Vistaboy! ez is nagyon szuper, köszönet érte! [link]

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák