NFS Rivals: 60 helyett 30 FPS az összes platformon

Nem fog 60 FPS sebességgel száguldani képernyőinken a Need For Speed: Rivals, ezt a Ghost Games alapítója és a játék ügyvezetője, Marcus Nilsson mondta el egy Eurogamer oldalnak adott interjújában. A korlátozás okaként az új AllDrive rendszert jelölte meg, mondván, hogy csak úgy tudják biztosítani annak zökkenőmentes működését, ha a sebességet 30 FPS-re korlátozzák, minden platformot beleértve.

A NFS: Rivals egy hatalmas, nyílt városban fog játszódni, melybe a játékosok csatlakozni tudnak bármikor, bármelyik részhez. Akár versenyzőként, akár rendőrként, akár csak egyszerű turistaként, aki városnézésre akar indulni verseny helyett. Nem lesz külön egyjátékos, többjátékos vagy kooperatív mód, minden csak szimplán megtörténik. Ezt fogja felügyelni az AllDrive rendszer.

Marcus Nilsson elmondása szerint azért kellett 30 FPS-re korlátozni a játék sebességét, mert egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani. És bár utólag azt is elmondta, hogy ez kikapcsolható lesz, vagyis a játékos akár teljesen egyedül is becsatlakozhat a játékba, de arról nem tett említést, hogy ekkor elérhetővé válik-e a 60 FPS sebesség. Szerintük bőven elég a 30 FPS is az élvezetes játékhoz.

Az interjú többi részét elolvashatjátok a fentebb linkelt forrásoldalon. A Need For Speed: Rivals című játék megjelenése november 21-én várható PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra, valamint egyelőre dátum nélkül XBOX One-ra és PlayStation 4-re is. A következő generációs konzolokra készülő változatok várhatóan a készülékek premierjét követően válnak elérhetővé.

Azóta történt

Előzmények