Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz BiP #23 üzenetére

    Nézd itt a "végletekig", sőt egyáltalán bármilyen mennyiségi jelző nem reális a ph! fórumozóitól, hiszen nagyon kevés lehet az felhasználó ebben a lapcsaládban, aki valóban képben van a multi platformos grafikus programozás mikéntjeiben.

    Szerintem.

    Senki ne vegye magára, de specializált eszközökről beszélünk, melyek nem a szokásos microsoft api-val dolgoztak [ legalábbis eddig ]. Így teljesen más megközelítésből kellett hozzá fogni a fejlesztéshez.

    Elmondhatjuk természetesen, hogy a ps3-ban gyenge hardver van, de annak fejlesztői nem a vga-ra tették a hangsúlyt, mint az napjainkban elengedhetetlen. Mégis van rá példa, hogy elképesztő eredményeket tud letenni az asztalra.

    Igen, ez sajnos csak ritkább esetben van. De tény, hogy a tartalék, a kraft ott van benne. Az, hogy anyagilag nem éri meg egyes fejlesztőknek minden platformra odafigyelni és kiadnak egy félkész bughalmazt [ nagyon hosszú lenne a lista, ha elkezdenénk az utóbbi éveket elemezni ] már nem az ő bajuk.

    Hiszen a tömeg megzabálja és fogy a termék. Ennyi lett az nfs-ből is. Pedig egykor rajongtam érte. :(((

    (#23) BiP
    "nem emlékszme hogy a TDU-nál lett volna bármi ilyen" Én sem, de nagyon bevált és fantasztikus program.

    (#24) TOM-202
    Bőven elég a stabil 40-50fps de munkában érdemes 120%-ot letenni, hogy kicsit kilógjunk a sorból.
    "hw véges erőforrásai miatt és többet kell optimalizálni" ez egy természetes velejárója a dolognak minden hardveren...nem?! Pocsékolni bárki tud!

    Van mit a tejbe aprítani, nem értem miért olyan nagy szám a korrekt natív HD (neadj' full HD) és a ~ 50/60 fps? Nem lehetséges, hogy az időt a kiadók szűkítik le végletesen, ami már önmagában is egy bélyeg az alkalmazásra?

    Vistaboy! ez is nagyon szuper, köszönet érte! [link]

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz BiP #23 üzenetére

    De logikusan belegondolva, ennek az AllDrive-nak egy központi online rendszernek kéne lennie, amit a mi gépünknek nem kéne számolnia, csak a megjelenítésért felelne a kliens oldal. Vagy hülyeséget mondok

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • olbaidhun

    őstag

    válasz BiP #41 üzenetére

    Nem, átnéztem és hála a copy paste-nak korrekt, de azért köszi, hogy figyelsz a mondanivalómra :R

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

  • Umbrella

    tag

    válasz BiP #37 üzenetére

    Már a hálozati játékok arany hajnalán is megvoltak erre a megfelelő eljárások. Nem véletlenül vannak beépítve az online FPS (first person shooter) játékokba különféle, a játékos korábbi helyzetéből és sebességéből "jósoló" algoritmusok, melyek az alacsony adatsűrűség mellet folyamatos játékérzetet nyújtanak.

    Ha egy FPS-ben, ahol egy fejhitboxot pixelnyi méretben kell eltalálni, működik a dolog, akkor nehogymár egy sokkal egyszerűbb, és jósolhatóbb autós arcade játékban ne működjön... az irányváltoztatás lehetőségei autók esetében sokkal korlátozottabbak... hiszen ha 200-al száguldasz, nem fogsz hirtelen 150-re lassítani, 1/30-ad (1 frame) alatt, és egy szempillantás alatt sem fogsz 90 fokos irányváltoztatást elérni.
    Az pedig, hogy rengeteg játékos tartózkodhat egyszerre a pályán, szintén nem fontos, hiszen csak azok a játékosok számítanak, akik elérhető közelségben vannak - és az oksági viszony fennáll közöttetek.
    Semmi értelme azon playerek pozícióját / sebességét számolgatni, akik 15 km-re vannak tőlem, és a játékban meghatározott maximális sebességek miatt, esély nincs rá, hogy hatással lesznek rám...

    Minél többet olvasok erről a 30 FPS korlátról, és minél többet gondolkodom rajta, annál nagyobb parasztvakításnak tűnik az indok, amit előhúznak.

  • Umbrella

    tag

    válasz BiP #63 üzenetére

    Ne is mondd, nem ide vág, pontosabban csak a tökölésről: múltkor volt "szerencsém" belőni a WiDi-t itthon...
    Hát, most már rendben van a dolog, de hogy mennyi driver installon, verziószám próbán és firmware fórum olvasgatáson vagyok túl... azt hittem kitépem a hajamat.

  • gabber01

    addikt

    válasz BiP #69 üzenetére

    Nyilvánvalóan az általad említett okok miatt lett ez annak idején 24fps, hiszen korábban ennél is kevesebb volt 12, 15fps a némafilmek korában. Azóta azonban már régen elhárultak a technikai akadályok, mégis megtartották ezt a sebességet, minimálisan 29-30fps-re növelve csak, mégpedig az általam felsorolt okok miatt. Ennél az értéknél az agy sokkal kevesebb információt kap, amit megpróbál pótolni, magyarán bizonyos fokig tudat alatt dolgozik az emberi képzelőerő, hasonlóan mint mikor az ember könyvet olvas. 60fps-nél és erre már szinte nincs szükség, az agy hátradől és jön a "szappanopera" effektus, ami szinte zavaró. (én csak Jóban-Rosszban hatásnak nevezem :D). Ezért nem lesznek a filmek sztem soha 30-nál magasabb értéken forgatva.

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

Új hozzászólás Aktív témák