Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Umbrella

    tag

    válasz BiP #37 üzenetére

    Már a hálozati játékok arany hajnalán is megvoltak erre a megfelelő eljárások. Nem véletlenül vannak beépítve az online FPS (first person shooter) játékokba különféle, a játékos korábbi helyzetéből és sebességéből "jósoló" algoritmusok, melyek az alacsony adatsűrűség mellet folyamatos játékérzetet nyújtanak.

    Ha egy FPS-ben, ahol egy fejhitboxot pixelnyi méretben kell eltalálni, működik a dolog, akkor nehogymár egy sokkal egyszerűbb, és jósolhatóbb autós arcade játékban ne működjön... az irányváltoztatás lehetőségei autók esetében sokkal korlátozottabbak... hiszen ha 200-al száguldasz, nem fogsz hirtelen 150-re lassítani, 1/30-ad (1 frame) alatt, és egy szempillantás alatt sem fogsz 90 fokos irányváltoztatást elérni.
    Az pedig, hogy rengeteg játékos tartózkodhat egyszerre a pályán, szintén nem fontos, hiszen csak azok a játékosok számítanak, akik elérhető közelségben vannak - és az oksági viszony fennáll közöttetek.
    Semmi értelme azon playerek pozícióját / sebességét számolgatni, akik 15 km-re vannak tőlem, és a játékban meghatározott maximális sebességek miatt, esély nincs rá, hogy hatással lesznek rám...

    Minél többet olvasok erről a 30 FPS korlátról, és minél többet gondolkodom rajta, annál nagyobb parasztvakításnak tűnik az indok, amit előhúznak.

Új hozzászólás Aktív témák