Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
Ezt fel lehet róni a programozók "kényelmére". Hiszen egységesen fejlesztenek az összes platformra... ez a nagy múltú nfs esetén könnyedén meg lett magyarázva:
[ A korábban autolog néven ismert "rendszer" megújult, hála legyen az égnek, a neve is változott ] AllDrive.
"egyszerre rengeteg dolog fog történni képernyőinken, melyeket mind az AllDrive rendszer fog irányítani... bár utólag ez kikapcsolható..."
mindig lesz egy kifogás, mely megfelelő elnevezésének köszönhetően beadja a hiszékeny felhasználóknak, hogy bizony kevés a hardver... Elég sok vitám volt a ps3 topikban, mely arra irányult, hogy a ps3ból a vga a leggyengébb láncszem. Utaltam a korábbi konzolok életciklusára és a "tartalékaikra", melyeket gyakran független fejlesztők (és belsősök) még az utolsó években is végletesen kiaknáztak, hiszen szükség volt rá. Ugyanakkor az is szempont, hogy főként a régebbi konzolok még valóban célhardvernek készültek!
Napjainkig elmondható, hogy egyes belső csapatok kezében rendelkezésre áll a folyamatosan megújuló fejlesztői környezet, mely képes fantasztikus mennyiségű poligon emelés mellett 40-50-60 fps támogatására.
Az engine, mint ahogy annak fejlesztője és a játék kategóriája ezen a fejlett területen lassan mindegy. Nézzük csak meg a frostbite mire képes...
Számomra a fejlesztők munkája ott kezdődik igazán, ahol érzékelhető, hogy a leprogramozott technológiájuk optimalizált. Minden platformon külön-külön. De ez sajnos kényelmetlen, ráadásul rémesen sok időt igényel, ami nem áll arányban a bevételekkel. Mert egységnyi munkát kell osztani a végösszeggel egy ipari elszámolás végeztével.
Néhányan nagyon jól megfogalmazták a dolog lényegét a crysis engine topikban. "a nagy kiadók mind csináltattak saját motort és igyekeznek azzal kiadni a saját játékaikat"
Csak egyetlen kérdésem maradt: miért nem vesznek példát azokról a stúdiókról, akik a grafikai minőség mellett az optimalizálást [ minden tekintetben ] figyelembe veszik?! Direkt nem írok példát, hiszen több olyan fejlesztő csapat is van, akik több éve elavult engine-ből is vastagon kaszálnak és elképesztő mennyiségű felhasználót vonzanak be, a folyamatos érdemi optimalizálásnak köszönhetően....
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
CocooN-z
őstag
Azért ez így nem feltétlen igaz, mert a határ a játék motorkódjában található meg, lsd. pl a régi játékok dosboxban való futtatását, nem véletlenül kell meghatározni CPU cycles-t mert ott nem minden game-ben volt limit.
A hír tartalma vicc kat. Sztem bénák és még nem tudják kihasználni az új vasakat.
BRSZK 9.0 - 2024.06.29-30
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Xbox Series X|S
- Ez a mondat angolul?
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- HBO Max & OD topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RAM topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...
- AirPods Pro, hibátlan
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- Xbox 360 hdd-vel + kontroller + tapegyeseg, mindez 4 szer, kinect 3db egyben elado
- Ryzen 5 5600G, RX 6700XT , 500gb SSD , 32gb ddr4 2666 - GARANCIA
- iMAC21.5 4K. i7, 16gb ram, 500gb ssd. 2015 vége.
- Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 PRO V3
- Inno3D GeForce RTX 4090 X3 OC 24GB GDDR6X - Beszámítás: OK