Új hozzászólás Aktív témák
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Érdeklődve vártam a tesztet, jó volt olvasni, köszönöm! A játék nálam is 7/10, szórakoztató, de rettentő hiányos, egyértelműen a fejlesztői pokolból rángatták vissza az utolsó pillanatban, emiatt csak a minimumot hozták kiadható formába. Se a kampány, se a multiplayer nincs kész, hosszabb távon pedig az elavult Xbox One fenyeget azzal, hogy korlátozza a fejlesztők lehetőségeit. Sajnos ez nem az a játék, amit vártam.
A Halo 5 történetvezetését joggal lehet kritizálni, anno én is a fejemet fogtam tőle, de összességében sokkal jobb szájízt hagyott bennem. Az Infinite-re majd egy év múlva térjünk vissza, és nézzük meg, kész lett-e.
A játéknak soha nincs vége.
-
Fiam el van tőle ájulva. De neki ez az első FPS-e. Eddig csak LEGO-val játszhatott, Minecraft-tal, és autós játékokkal. Szóval neki tetszik, easy-n aprítja azokat a manókat. Néha besegítettem neki, de engem egyáltalán nem hatott meg. Szóval ha másra nem is jó, de új fiatalokat be tud vonzani talán a Halo őrületbe. Én meg meghagyom neki, másnak. Mert én jó indulattal adnék rá egy 6/10-et. Ha 5/10 az "elmegy", akkor egy fokkal jobb.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Furcsa jószág ez az Infinite amúgy, mert sok helyen szinte remake-szinten nyúl az első részhez, a prológ, majd a Halo-ra érkezve a nyíltabb pálya például ugyanazokkal az eszközökkel mutatja be az utunk elejét, bónuszként hozzátéve a modern játékokra jellemző nagyobb sebességet és képességeket. Máskor teljesen újszerű, bátor dolgokkal egészíti ki a meglévő Halo világot és láthatóan lett volna még kreatív ötlet, de elfogyott a pénz/idő vagy csak dlc-re várnak az újdonságok. Viszont a gameplay, a single player sandbox a pályadizájnnal és AI-val kiegészítve heroic és legendary szinten fantasztikus, szerintem a Halo 3 óta nem volt ilyen jó, rengeteg lehetőséggel, működőképes taktikákkal, élmény minden összecsapás. A legnagyobb gond, hogy emiatt a sandbox is felhígult és így például korábbi fan favourite fegyverek továbbra is hiányoznak (plasma rifle), mások pedig teljesen redundánsak lettek (plasma pisztoly) a jobb alternatívák miatt.
Az open world egy érdekes szinusz görbét járt be nálam, az elején feleslegesnek és Halótól idegennek éreztem, majd egészen megtetszett a játék közepe tájékon, mikor már magabiztos voltam a képességekkel, valor pontokkal szereztem jó fegyvereket és járműveket, viszont a végére unalomba fulladt és már csak a helikopterrel bombáztam mindent a földön ahogy szedegettem össze a gyújtögetnivalókat. Amik számomra enyhítette ezt az unalmat, azok maguk a fellelhető audio fájlok: ritkán érzem játékban, hogy ennyire érdekes és jól összerakott sztorikat tálalnának ilyen formában, nagyon színes és szerteágazó módon mélyítik a lore-t, remek tálalásban.
Amit én üdvözítőnek éreztem, hogy markánsan el akartak térni a két véleményes korábbi résztől, viszont emiatt néhol teljesen átestek a ló túloldalára, olyan mélységű retconba taszítva saját magukat, amit nagyon okosan kell kibogozniuk ahhoz, hogy ne egy totális hülyeség legyen belőle végül. Meglátjuk sikerül-e, én nagyon drukkolok, mert rendesen megmozdult a Halo community, főleg a legendary endinget látva.A multiplayer is egy érdekes állatorvosi ló, mert sikerült összerakniuk egy végtelenül letisztult, oldschool arena shootert, ahol a weapon sandbox, a képességek és a pályák már a startkor is fantasztikusan jól voltak balanszolva, élvezetes játékmódokkal, kiélezett csatákkal, mindezt free to play modellben, viszont nem hogy hosszú-, de még középtávra is kevés a tartalom.
Nincs elég map, nincs elég játékmód, sokat csak random ér el az ember, már ha egyáltalán eléri, mert az online komponensnek látványos gondjai vannak a matchmakinggel. Valahogy sikerült olyan szintre fejlődni, hogy alapvető lehetőségek nem kerültek be a játékba, nincsenek lobby-k, nincs voting rendszer pályára és játékmódra, a social felület nehézkes. A Halo anno a 2-3 idején élen járt ezekben az akkor újításnak számító dolgokban, most meg nem is része a játéknak, nagyon furcsa érzés.
A manapság menő testreszabási lehetőségek is több sebből véreznek, az armor core rendszernek jelenleg nincs sok értelme, a jelenlegi battle pass relatív kevés lehetőséget ad a páncéljaink egyedire szabására és mivel április végéig tart, ezért nem is várható, hogy plusz nagyobb mennyiségű plusz content jön a játékba addig, csak ezek az időszakos kis eventek adhatnak még cuccokat. Az ingame bolt szintén megér egy misét, horror árakkal dolgozik, de ez meg fog változni, ha minden igaz.
Viszont mindezek ellenére, vagy épp ezekkel együtt, a játék pokoli jó, egyszerűen jó érzés leülni elé, tolni kicsit a kampányt, zúzni pár multi meccset, mert megvan a Halo feeling, ami az 5-ből szinte teljes egészében hiányzott. Nem akar cod lenni, nem akar 180 fokot fordulni a korábbi részektől, a rég bevált játékelemeket frissítették és így működik jól.
A pro szcéna is beindult már, az előző heti HCS versenyt kombináltan majdnem 350 ezer ember nézte, ami egy rendkívül jó nézettség Halo viszonylatban és maga a verseny is jó volt, jók a csapatok, érdekes a jelenlegi meta, van benne potenciál.Valahogy ez az, ami az egész játékkal kapcsolatban eszembe jutott sokszor, hogy van benne potenciál, csak jelenleg még kiaknázatlan. Az irány jó az open world-öt leszámítva, de abból is le tudják vonni a megfelelő következtetéseket, szóval ígéretes jövő előtt állhat a sorozat.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
veterán
Nagyon vártam oriic Gamepodos tesztjét, végre itt van. Nagyon jó, színvonalas lett. Gratula!
Nekem nagyon tetszett a játék. Az év játéka. A gameplay az hibátlan. Annyira élvezetes, hogy az valami hihetetlen. Legkönnyebb fokozaton is gyakran elvéreztem ha csak agyatlanul berohantam a pályára, folyamatosan mozogni kellett meg fegyvert váltani (pl huntereket alig bírtam megölni) mert más és más volt hatásos egy grunt vagy egy hunter ellen. Meg az egész nem csak egy agyatlan lövöldözés hanem kismértékű taktikát kíván. A története nagyon jó és a grafika amit helyenként a cikk szerzője is bírált számomra bámulatos. A kezemben tartott fegyvereken az árnyékok, fények annyira realisztikusak, hogy az valami eszméletlen. Volt, hogy percekig csak forogtam a fegyveren tükröződő fény látványa miatt. Repülőt csak fő sztori kijátszása után kaptam meg vagy akkor fedeztem fel hogy elérhető(ezt nem tudom) és ok hogy felülről a táj előtted rajzolódik ki de ez más játékoknál is így van ahogy észrevettem (flight simulatort nem próbáltam). Nekem eddig cyberpunk volt az etalon de az új Halo ahhoz képest unreal engine 5 érzést nyújt főleg a szilárd 60 fps miatt. Én nagyon szépnek 2021-es szintű nextgen szépségű játéknak látom az Infinite-t. A félig open world talán tényleg nem a legjobb ötlet volt de evvel együtt is sokkal jobb, szebb, élvezetesebb mint a (felújított) halo 1 vagy 2. Inkább ilyen legyen mint olyan. Multija különösen tetszik, hogy (állítólag) mindenki egyenlő esélyekkel indul. Pénzért csak kozmetikai felszerelést lehet venni. Remélem ezt tartják a jövőben is. Én a halo infinite hatására kezdtem el multizni.Ok nagyon béna vagyok még de folyamatosan fejlődök. Élvezem, szeretem.
Csak azt mondja meg valaki, hogy az miért van, hogy multiban én kb 1-10 lövéstől kifekszem, más meg a teljes táramtól se?Ők egérrel és fejbe céloznak vagy mi lehet az oka, hogy szemmel láthatóan én kevesebbet bírok mint bárki más? -
SaGa59
őstag
A huntereken pöttyet meglepődtem. Az én fejemben még az van, hogy csak hátulról sebezhetőek hatásosan, vagyis csapatmunka (egy ember szemből, egy hátulról) kell a kivégzésükhöz, vagy sok robbanóanyag. Itt viszont, szép kényelmesen, egy hegy tetejéről is le lehet szedni őket a mesterlövész puskával. Öt lövés a nyakra, ahol kilátszik a sisak és a vállpáncél között a barna lágyabb rész és kakukk. Gyakorlatilag a néhány boss harcon kívül végig a távcsöves gépkarabélyt és a mesterlövész puskát használtam, azok mindent vittek. Persze mozogni kellett közben, hogy ne taroljanak le a brute commanderek vagy a hunterek messzehordó ágyui. A legtöbb ellenfelet simán leütöttem puskatussal, miután odarántottam magam a csáklyával. A csáklyázás közben benyomott „melee”, a maxra fejlesztett csáklya esetén a második leghatékonyabb akció, mindenkit lebénit egy időre körben, a gyengébb ellenfeleket ki is végzi.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #10 üzenetére
Pedig Anubis szett még jól is néz ki szerintem. De annyi pénzt nekem nem ért
SaGa59
Heroic-on, de leginkább Legendary-n ez a leütés meg a csáklyás ütés sajnos már kevés én úgy érzem. Hunterek amúgy korábbi részekben is haltak simán, csak több lövés kellet beléjük. Itt valamiért azonban kicsit nehezebb már hátuk mögé kerülni. Ha meg közel vagy és egyiket kiszeded, a másik beteg módjára elkezd rage-elni (főleg a red variáns), na azt ott Legendary-n nehéz túlélni.[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
dunc
nagyúr
korrekt teszt
-
SaGa59
őstag
A legendary kérdést egyelőre elengedtem. Úgy voltam vele, hogy ha egyszer PC-n már végignyomtam az összes eddigi HALO-t normál szinten, a boxon nekiállnék Legendaryn, de az elejétől. Elővettem a Reachet, korábban az volt az egyik kedvenc részem, már csak a folyamatosan romló esélyek miatt is. És vagy én vagyok nagyon béna, vagy valami el van rontva az egyensúllyal, de egy nyavalyás gruntba is három-négy, jól láthatóan tisztán betaláló sorozat is kevés, én meg egyetlen találattól fekszem. Hogy az energiapáncélozott eliteket ne is említsem. Plusz ott van az a három szerencsétlen körülöttem, akik a lehető legrosszabb pillanatokban ugrálnak be a lővonalamba. Egyedül Katnek örültem, vele sikerült a két huntert nagynehezen levadászni a bázison, mert nem lebzselt körülöttem folyamatosan, hanem vívta a maga harcát én meg tudtam helyezkedni az értékelhető találatért. Mondjuk a legjobban a Guardian részt rühellem a csapat miatt. Azokkal ezt az elterelős módszert nem lehet megcsinálni, egyszerűen nem hajlandóak tőlem távol harcolni, mindig ott lihegnek a nyakamban, így a „bekerítés” nem működik.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
veterán
Maxra fejlesztettem elsőnek a sajat páncélom utána egyből a grappleshotot.Utana jött a drop wall, majd a thruster és most fejlesztem a threat sensort miután visszakerültem a térképre.Csákjázás közben könyökléssel a gruntokat lehet kinyírni és ez jó is löszerspórolás miatt. A pajzsosak minimum két könyöklés a többiek még több.Easyn nekem elég kihívás volt de van benne legendary fokozat is, ajanlom azt neked ha a játék amúgy túl könnyű volt számodra. 😜
-
oriic
HÁZIGAZDA
"És vagy én vagyok nagyon béna, vagy valami el van rontva az egyensúllyal, de egy nyavalyás gruntba is három-négy, jól láthatóan tisztán betaláló sorozat is kevés, én meg egyetlen találattól fekszem."
Üdv a Halo játékok Legendary nehézségi szintjén. (Halo2-nél ki fogod tépni a hajad, előre szólok. Sniper Jackalok tűnnek majd fel a rémálmaidban)
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
SaGa59
őstag
válasz beyruth82 #15 üzenetére
Én a trustert hagytam a végére, a therat sensor viszont nagyon jó buli. A csáklyát és ezt használtam legsűrűbben. A falat kipróbáltam, de sok értelmét nem láttam. Fedezék van bőven mindenhol. A thruster valamelyik bossharcban jött jól, mert rövid időre láthatatlanná tesz, mialatt el lehet rejtőzni úgy, hogy nem tudja, merre vagy és felkészülhetsz. Pl kivárni, mig visszatölt a pajzs.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez legit. Amúgy az Infinite legendary a legkönnyebb elvileg mind közül, nekem még hátravan, de a heroic sem volt túl nagy kihívás. Talán ez az egyik legnagyobb kritikám a kampánnyal kapcsolatban, hogy a thruster+grappling hook baromi könnyűvé teszi a speedrunokat, a pályák 80%-án át lehet rohanni gond nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #20 üzenetére
Egyébként igen, vannak olyan feladatok a sandbox részben, ahol úgy le lehet rombolni egy-egy Banished objektumot, vagy megszerezni az ott összeszedhető cuccot, hogy végig lehet sunnyogni a területet, vagy átrohanni rajta, anélkül, hogy bárkivel harcba kellene szállni.
Néhol a sztori küldetéseknél is szimplán át lehet rohanni a pálya egyes részein harc nélkül és nem jönnek utánad még akkor se, ha láttak, hogy ott voltál. Ez azért lássuk be, kicsit hangulatromboló. Egy-két hunter mellett egyszerűen elfutottam. Ahol mindekit ki kell nyírni, hogy tovább juss, ez persze nem játszik.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
oriic
HÁZIGAZDA
Van egy achievement a játékban, hogy a sztorit nyomd le 8 óra alatt. Na az nekem 2 és fél óra volt összesen easy-n úgy, hogy kinyomtam minden átvezetőt és rohantam végig (Speedrun rekord 45 perc eddig)
Persze ez nem újdonság, korábbi részekben is csinálhattál hasonlót, itt a csáklya viszont sokat hozzátesz. (Meg nyilván az ember először rendesen végigtolja a játékot)
Fizzie:
Mármint Alex linkjében? Odadobott a tag egy plazma gránátot, az robbantotta be.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Moby
addikt
Ha már a játékot nem bírtam végigjátszani, legalább a teszted végigolvastam róla. Ettől közelebb már sosem jutok a végéhez. Egyébként egy jó teszt egy gyenge játékról, neked kéne írni a jókról is, mert mostanában csak ezeket kapod a nyakadba
-
SaGa59
őstag
Nekem egy dolog nem tiszta még a legendaryval kapcsolatban. Úgy írtok róla a halo topikokban, mint aminek a végén olyan cutscene látszik, ami a normál befejezésnél nem. Kerestem az Infinite legendary ending videókat és egyikben sem látok olyan jelenetet, ami nálam, a normál végigjátszásnál ne láttam volna. Hogy van ez?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #31 üzenetére
Igen, màr megbeszéltük hogy 30$-ért simàn veszik a cicafüles Vasembert.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mert most kicsit csavartak az egészen. A normál végigjátszás végén van egy extra jelenet. Ugyanezt látod a Legendary végigjátszás végén is, csak utóbbi esetében már van egy párbeszéd, valamint egy dátum a videó elején. E két utóbbi miatt izgatott a Halo lore-t kedvelők közössége nagyon is.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Wesder
félisten
Igen, a GamePass kedvezmény.
Azért majdnem egy fél jàték àràról beszélünk, és ez csak egy festés, meg cicafül. Persze nem leszel tőle jobb, meg a jàték sem rosszabb, de ez az összeg akkor is sok. Gears 5-ben pl egy esport karakter skin, 3$. Fegyver pack meg 7$. Sokkal baràtibb.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
SaGa59
őstag
Köszi, így már világos. Mivel pc-n néztem rá a youtube videokra, ott meg nincs hangom (lusta vagyok átduni a controllerből a fejhallgatót), a szövegelés nem tűnhetett fel, feliratban meg nem láttam különbséget, de nem kizárt, hogy csak nem figyeltem oda eléggé.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
oriic
HÁZIGAZDA
Elvileg ez is át lesz dolgozva majd állítólag.
SaGa59
Normál végigjátszáskor annál a jelenetnél nincs semmi szöveg, sem felirat, csak egy sejtelmes zene szól. Legendary-n van a párbeszéd, amihez van feliratozás is, meg az elején a dátum. De laikusoknak, meg újoncoknak ez nem sok mindent fog mondani, hardcore lore fanok viszont bitang mód izgatottak lettek tőle.Live-Die-Respawn
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Egy kis korrektúra nem ártana az írásnak, nekem stílusában nagyon összecsapottnak tűnik. Sorry oriic, sokkal jobb írásokat szoktam meg tőled.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
félisten
Eskü helyenként az előző rész jobban néz ki.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Döglött Róka
veterán
"Csak azt mondja meg valaki, hogy az miért van, hogy multiban én kb 1-10 lövéstől kifekszem, más meg a teljes táramtól se?Ők egérrel és fejbe céloznak vagy mi lehet az oka, hogy szemmel láthatóan én kevesebbet bírok mint bárki más?" - mozogj, mozogj, mozogj.... Ez nem reflexshooter mint a tobbi multi fps. Ha nem mozogsz, veged.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
veterán
Szerintem nehézség rendben van.Mindenki megtalálhatja amit keres.Easy nekem, legendary neked
Azt viszont el nem tudom képzelni, hogy a vegjáték előtt mikor egy hidat kell leereszteni, hogy a fináléba juss ott hogy bír barki is tovabb jutni hard ne adj isten legendary fokozaton???? Szerintem ott átfutottatok a pályán és nem harcoltatok.Mert nekem easyn csak úgy sikerült.Aztán visszamentem és kb 18x haltam meg mire kitisztítottam azt a pályát.írtózatosan nehéz az a rész. Azt tuti nem csináltátok meg hard vagy legendaryn.Képtelenség -
veterán
válasz Döglött Róka #40 üzenetére
Hiába na!Akkor is meghalok.Ha ő könyököl végem ha én akkor semmi.Ha én belelövök kb 30-40 golyót semmi ha ő belém kb 1-10-et ugyan azzal a fegyverrel egyből kifekszem.Ez nem vicc ez komoly! Tényleg így van!!!! Mivel állítólag mindenki ugyan olyan eséllyel indul a játékban ezért gondolom, hogy egérrel célozhatnak és fejre.Más magyarázat nincsen.
-
Döglött Róka
veterán
Nade, akkor en leszek a kivetel.
Nekem kurvara bejott mind a kampany mind a multi.
Kampany pont az OW miatt, heroicon toltam vegig eloszor nyilvan bo 4 honapnyi multi utan (elso nem publikus beta ota jatszom). Pont annyi az OW resz hogy ha nem akarom tolni akkor otthagyom. Nincs grind ellenben a sandbox bovult es egy adott helyzetre milliokeppen ra lehet menni. Az AI klasszikus Halo, az ellenfelek kiternek fegyvert valtanak, megkerulnek, ebben sem sikerult csalodnom.
A grafika meg Halo, kozhiedelemmel ellentetben sosem ebben volt eros a jatek, hanem a jatekmenetben es a hangulatban. Csak az utobbi idok exkluziv csojatekai elvittek mindent abba az iranyba, hogyha nem lehet szamolni a szorazalakat 120 fps-en az bizony szar. Ha nincs az utolso assetnek is rendes fejlodestortenete akkor a jatek igenytelen. Bevallom nem nagyon mozgattak a hianyossagok, a jatekmenet boven karpotolt mindenert. Multiban a motor megmutatja mit tud, az nekem boven eleg.
Es akkor a cringefest a progress miatt. Engem sosem erdekelt a spartan rank, sosem lattam ertelmet. Annyit is kiirhattak volna h az illeto hany orat jatszott.
Ami viszont tenyleg hianyzik es ezek inkabb quality of life dolgok.
Service record, medalokkal.
Challenge display meccs kozben.
Az adatvedelem kora szetkurta a voicechatet. Nema jatek sajnos es en hiaba kapcsolok be mindent.Es akkor arra a tomentelen cringere ami a progressre megy.: 10 dollar egy battle pass, na bumm. Draga a store, igen. Ez se mozgat. Nezzetek meg a Sea of Thieves-t az is draga.
Apropo, Sea of Thieves. Nagy multu ceg csinalja, gyenge volt az elejen, alig jatszottak vele, megis volt az a penz amitol beindult es ott is csak kozmetikai tartalombol tartjak fenn a szolgaltatast. A modell bizonyitott, en nem aggodnek tartalom a miatt.
A jatek, mint JATEK marha jo. A tartalom meg ugyis jon mert a cicafulbol omlik be a penz :D
@oriic: erzodik a cikken, hogy tulkompenzaltad az elfogultsagodat a franchiseal szemben ;)
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #43 üzenetére
"@oriic: erzodik a cikken, hogy tulkompenzaltad az elfogultsagodat a franchiseal szemben "
Próbáltam reálisabban nézni, mert annak nincs értelme, hogy rávágom a 10/10-et mert vérfan vagyok, aki ismeri az összes részt, meg imádja a lore-t. Ettől függetlenül szerintem a 7 pont egyáltalán nem rossz játékot sejtet, napi szinten tolom továbbra is, megy az acsizás is ezerrel (LASO a hétvégén, mert agybajt kapok ) és továbbra is kedvenc franchise-om marad.
#38
bLaCkDoGoNeÁtnézem.
Live-Die-Respawn
-
veterán
válasz Döglött Róka #43 üzenetére
Egyetértek veled.Szerintem tök reális kritikát írtál.Kivéve grafika.Nektek mi a szép ha ez nem?Csak egy játékot mondjatok 4k 60fps-ben ami szebb mint ez! Csak egyet ami megjelent series x-re!Tényleg kivancsi vagyok hogy néz ki egy ennél is szebb játék ahol a fény-árnyék és ilyen hatások ilyen komolyan ki vannak dolgozva.Nézted a fegyvert ami a kezedben volt amikor forogtál?Hát az valami bámulatos ahogy a fény végigmegy rajta napszaktól függően.Láttad az aprólékos kidolgozast a halott enemyken vagy mondjuk a kinyíló kapukon?Elképesztő szerintem.Igazi next gen szintű.
-
Döglött Róka
veterán
válasz beyruth82 #45 üzenetére
Szerintem is szep, de inkabb esztetikara mint minosegre. Latszik a sporolas sok helyen singleben de multiban valami frenetikusan jol nez ki.
Az elvitathatlan, hogy a fem mint anyag megjelenitese dobbenetesen jol nez ki es igen, a fegyvereken ez jol kijon :)
@oriic, tudom tudom. Azert valld be valahol melyen fajt nem azt leirni ket oldalon keresztul hogy: Halo.. Kurvajo.. mentem jatszani.. :D
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #46 üzenetére
"@oriic, tudom tudom. Azert valld be valahol melyen fajt nem azt leirni ket oldalon keresztul hogy: Halo.. Kurvajo.. mentem jatszani.. "
Live-Die-Respawn
-
Иван
őstag
Ha levetem a nosztalgia szempómat (én még anno gyerekként az elsővel kezdtem) akkor számomra gameplay szempontból messze ez a legjobb kampány. Egy Heroic run után garantáltan nyomok egy legendaryt. A replay factor elég magas, úgy érzem megfelelően balanszíroztak a linearitás és a felfedezés között. Hatalmas szórakozás a sandboxban minden fegyver, a grapple és úgy az egész. még a sztorit se mondanám problémásnak, erős középmezőny a Halok közt. Tetszett az új AI, és Chief dinamikája,
OctaneEcho-216, sőt még a minibossok és a végén Escharum is. Nem egetrengető game, de mindenképp szórakoztató, újrajátszható és kellemes játszani.Multiplayerből hasonlóan vélekedek. Nagyon szórakoztató minden mód, imádom a gunplayt, a movementet és nekem 2 évnyi BR után friss levegőként hatott egy arena FPS. Kitörni a BR loopból. Vannak nagyobb bakik (desync problémák) és számomra kisebbek (gyér customisation), de remélem idővel ezek javulnak. Kérdés manapság ahol az emberek többsége ládákat akar nyitogatni meg barbizni mennyien fogják érdekesnek találni még a játékot 1-2 év múlva, még ha tökéletesre is csiszolják. Persze láttunk már comeback storykat és nem lepne meg ha 2022 folyamán legalább egy hivatalos BR mód-ot nem jelentenének be.
Ami viszont fontos. Sok Halo fan visszavárja az eredti trilógia varázsát és dominanciáját. Ami szimplán sose jön vissza. A Halo idejének terméke volt, egy kor amikor épp bejött a netplay, ahol a shooterek kezdtek nagyon látványosak lenni és story orientáltak. Nem mellesleg a Halo feltalálta a console shooter fogalmát is. Ez NEM fog visszajönni. Egy olyan paradigma váltást amit a Halo hozott nem lehet replikálni és amíg ezek az elvárások, minden Halo játék csalódás lesz.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
SaGa59
őstag
válasz beyruth82 #41 üzenetére
Nekem a Harbringer lenyomása volt a legszívatósabb, mert amíg ki nem nyírtam a sok kis köcsög röpködő lényt, meg a gruntokat, simán elintéztek oldalról vagy hátulról, mialatt próbáltam a nagykalapácsos brute-ot elintézni, mert az is olyan gyors, hogy teljesen leköti a figyelmet. A gránátjainak külön örültem.
Minden területet kitakarítottam. Volt, hogy valóban átfutottam valahol, de csak a kipróbálás miatt, hogy lehet-e, majd visszamentem nagytakarítani. Ahol a sztori szempontjából fontos helyre kellett tovább lépni, ott mindig el kellett előtte takarítani mindenkit, addig nem lehetett megnyomni a kapcsolót, nem engedte. Abból is lehetett tudni, hogy valahol még kóricál legalább egy ellenfél. Normálon.
Azt hiszem, adok neki egy esélyt ha nem is legendary-n, de eggyel alatta. Mert sokmindent összeszedtem, de jópár spartan core kimaradt, meg propagandista torony, azokat megkeresném még. A koponyák közül csak az első kettőt szedtem össze, a többi nem annyira érdekel, hisz azokkal csak magadat szívatod, ha bekapcsolod. Az első kettő is okozhat komoly meglepiket, de az az ellenfélre is hat legalább, megnézem, milyen.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
beef
őstag
Előre bocsájtom nem vagyok egy Halo fan. Az utolsó amivel játszottam az első PC-s része volt. Az sem tetszett
Sajnos csak a "fegyver" megszerzéséig jutottam, mert egyszerűen ötlettelen volt az űrkomplexum felépítése, az AI eléggé buta, a fegyverek elég érdektelenek voltak számomra. A bevezető mozi is egy Z kategóriás filmet idézett fel. Szóval nem igazán tudott kibontakozni a külterület, mert előtte töröltem. Ettől függetlenül lehet jó játék, de láthatóan nem én vagyok a célközönség. -
elektrotank
tag
Nekem ez az első Halom, a multit kicsit nyúztam előtte, de nem sokat. Vártam és emiatt elő is fizettem GamePass-re. Egyelőre nem bántam meg, illetve még végigjátszás alatt van, így (fogalmam sincs, hogy a cikkben van e spoiler vagy sincs, de lehetőleg mindent magam akarok megtapasztalni), annyit tudok csak írni, hogy a játék kissé optimalizálatlan. FullHD-n játszom, High beállítások mellett , de így sincs meg a nyílt téren a 60 fps. Illetve néha átvezetőknél a végét lecsippenti, fekete kép (hang az van) és tölt. Tény és való, hogy nem mai vason játszom (1600x proci, 16gb ram, 1080ti kártya), illetve a játék egy hdd-n fut, ami még csak nem is 7200-es. Szóval valszeg emiatt is van talán fps csökkenés, illetve az átvezetők levágását stb... ennek tudom be. Ennél a játéknál vettem úgy leginkább észre, hogy igen, itt az ideje szerezni egy ssd-t a gépbe, külön a játékoknak.
Viszont, ha már optimalizálatlanság, ugyanezen a vason a FH5 4k, ultra beállítások mellett simán hozza majdnem a 60 fps-t (max 55, de olyan 40-55 között mozog). Magam is meglepődtem, hogy ennyire jól fut, nem számítottam rá. És gyönyörű. Sokszor csak megállok fényképezgetni.
Az open world szerintem jó ötlet volt, csak pár funkciót hiányolok (ami nem biztos túl Halos).
Néhány jármű vezethetősége kb. egy raklap fossal egyenlő (pl. Warthog).
Bugokkal nem igazán találkoztam. Néha pár elem, textúra belenyúlik a másikba (pl. a sziklából nő ki a fű meg ilyesmik).
Normalon is tartogat kihívást azért, bár lehet csak nekem.
De most csak ennyi. Majd szeretnék egy blogbejegyzést írni róla, a tapasztalataimról, hibákról meg ilyesmikről.
A pontozással (egyelőre) egyetértek.Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a földön: emberek és magyarok. - Isaac Asimov
-
veterán
válasz elektrotank #54 üzenetére
Szerintem nagyon hasznos lenne a blogos kritikád,mert teljesen elfogulatlanul kezdtel neki az infinite-nek. Se negatív se pozitív érzéseid nem voltak vele kapcsolatban.Én szívesen olvasnám. 🙂
Az optimalizálatlanság xsx-en nem releváns (4k60fps-t hozza simán), de el tudom képzelni, hogy pc-n ez egy létező és zavaró probléma.Ahogy olvastam a véleményed akkor neked még fhd-n pc-n is tetszik a játék grafikaja ugye?Nekem is.Értetlenül állok az olyan vélemények előtt, amikben az áll hogy ez egy csúnya játék vagy legalábbis grafikailag középszintű, élettelen, steril, stb. Dehogy az!
Nekem amúgy easyn is kihívas volt néhány pálya vagy küldetés.A blogbejegyzesed várós, légyszi ha meglesz akkor írj ram priviben, hogy elolvassam! Köszi -
elektrotank
tag
válasz beyruth82 #55 üzenetére
Félreértések elkerülése végett: a gyönyörű jellemzőt a FH5-re írtam.
A Halo grafikáját nem nevezném csúnyának. Nem érzem csúcsminőségűnek persze, de van ahol nagyon szép tud lenni, van ahol sajnos kevésbé. De ismétlem, ez FHD, High beállítás mellett. Érdemes megnézni ezt, 4k 60 fps. Gyakorlatilag majdnem ég és föld a különbség, mintha nem is ugyanazt a játékot nézném. Nyilván, a vas sokat számít, így a grafikából nem tudok 100% nyilatkozni. Ha a videót nézem, teljesen korrekt. Ha sajátomat, viszonylag az is, bár a víz nekem furcsa például. A steril környezet lehet azért is, mert picit egyhangú a játék grafikailag. Sok olyan pálya rész volt, ami ugyanúgy nézett ki és ugyanaz volt, csak egy emelettel lejjebb... Én is pl. már játszom egy ideje, most jutottam el olyan helyre, ahol wow, na itt szívesen kocsikáznék, mert jó ránézni a tájra. Van benne némi szín, virágok meg egyebek. Meg van ott középen egy tó is. Pofás. De pl. szerintem ez a hegy dolog kicsit túl van tolva. Más nem csinálok, csak hegyekre mászok fel. Talán ezért volt egy kicsit az a rész jobb, mert az síkabb volt, szokatlanabb.
Ettől függetlenül, hogy nekem nem fut olyan jól, mint szerettem volna, a grafikája oké szerintem. A technikai problémák sokkal rosszabbak. A Store-ba meg az értékelést nem szabad nézni, legtöbben azért fikázzák, mert szerencsére a shop meg egyéb része még mindig fos, és ha a játékban töltötted le a kampányt, járhattál úgy, ha indítod a játékot, a store indult el (bár szerintem, ha simán store-ból töltötted, ott is előjött a probléma, de ki tudja). De ahogy olvastam, a FH5-nél is voltak ilyen problémák. Én is így jártam és szedhettem le megint újra
De nekem eddig bejön, a hülyeségei ellenére is. Ha lesz következő rész, jobban ki kell használni az open world dolgot és új funkciókat kell belepakolni, ami az eddigi Halokat nem jellemezte. Úgy tudom, hogy ez az első open world Halo, szóval indokolttá is teszi a tovább gondolását. Na most, csak úgy mint a GOW-nál is, előfordulhat, hogy bizonyos keménymagnak ez nem fog tetszeni. Így van ahol biztosan közönséget veszít, van, ahol pedig nyert (lásd: engem).
Ha ennek ellenére érdekel, persze, rád írok és átküldöm a linket, ha szeretnéd.[ Szerkesztve ]
Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a földön: emberek és magyarok. - Isaac Asimov
-
veterán
válasz elektrotank #56 üzenetére
Igen a tesztet ha írsz mindenképp elolvasnám
-
SaGa59
őstag
válasz elektrotank #54 üzenetére
A járművek vezethetőségével azért lehet gondod PC-n, mert nem kontrollerrel viszed. Azzal (xboxon, de gyanítom PC-n is) egész jó. A korábbi Halo verziókhoz képest kifejezetten javult. Mondjuk én már PC-n is harmadik éve kontrollert használok (először PS4-et, egy éve, mióta megvan az xbox, ott is azt.), amihez csak lehet, az FPS-ekhez is, megszoktam. Mondjuk a PS 4 kontroller jobban bejött, mint az xboxé (az analóg karok jobban kézre esnek azon), de már megszoktam ezt is.
A hegyek azért vannak túltolva, mert most épp a gyűrű lerobbantott részén mászkálsz, nem egy összefüggő területen, mint a korábbi epizódokban. Mondjuk hegy ott is volt dögivel, csak ezek a feneketlen szakadékok nem. Ez adja a "folyosót", hogy ne tudj elkóborolni. Az Infinite a sandbox miatt ebből a szempontból megengedőbb, a csáklyával mindenhova fel tudsz mászni, le tudod rövidíteni az útvonalakat.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
elektrotank
tag
Nem a játék irányításával van problémám. A repülő tárgyakat pl. iszonyú jó vezetni (legalábbis eddig, amit használtam). Egér plusz billentyű kombót már a Borderlands-nál megszoktam. Az én bajom az, hogy a Warthog olyan, mintha valami gumilabda lenne. Pattog, rámegyek valamire, képes eldobni magát. Alig megyek, féket nyomok és csúszik a kereke a földön, mintha tapadása és súlya se lenne. Tehát nekem a vezethetőségével van problémám, az összképpel. De lehet azért, mert még idegen és ezek a számomra teljesen furcsa reakciók és ez a többi Haloban megszokott. Borderlands is furcsa volt először. Nem azt mondom, hogy vezethetetlen, mert nem az, de nekem egyelőre nem tetszik. Terepezni nem sokat lehet vele.
A csáklya szerintem az egyik legjobb dolog játékban, baromi jól használható, nagyon sokat hozzátesz a játékmenethez. Másrészről, ha a hegy tetejére pakolgatunk fel USNC audio logokat, akkor engedje is meg a játék... olyan helyre is ahova alig férsz hozzá repülő járművel. Bár eddig csak a Banished cuccaival repkedtem.
A hegyeket ettől függetlenül még mindig túlzásnak érzem. Korábbi verziókba is láttam jó pár hegyet.
Egy open world-be épp az a lényeg, hogy szabadon bóklássz. Ott vannak a kijárt utak, mint "folyosók", amik általában elvezetnek ahova kell. De értem mit mondasz és el tudom fogadni, de szerintem ez a gameplay kárára megy, függetlenül attól, hogy néha a hegyekre felvezető út jól meg lett csinálva.Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a földön: emberek és magyarok. - Isaac Asimov
-
SaGa59
őstag
válasz elektrotank #59 üzenetére
Az UNSC kis repűlője, amit a bázisokon tudsz lehívni, bármilyen magasra felvisz és helyből fel- leszálló. A neve most nem ugrik be.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Иван
őstag
Halo jó kontrolerrel mert arra tervezték, de alapvetően nem szeretem ha egy shooter kontroller centrikus. A mai shootereknél főleg, ahogy az aim assist már inkább aimbot. Unalmas lesz a gunplay ahol gyakorlatilag aimbotok csatáznak, nem emberek.
Többek közt ezért se tudott nagyot szólni sohase egy COD vagy Halo esportként. Komolyan kit érdekel ahol a 0,6-os aimassistot nézem duelezni?
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
juvegamer
tag
Sajnos szerintem amióta nem a Bungie csinálja a Halokat azóta folyamatosan esik a játékok színvonala, bár az kétségtelen, hogy ez a rész jobb lett mint a Halo 5 de összességében elmarad a Master Chief Collection részeitől, és ahogy látom ez már így is marad.
-
Иван
őstag
válasz Döglött Róka #64 üzenetére
Mert miből állna? Már nem azért de még egy heroshooter mint az Apex is 90%ban az aimból áll...
But I digress, látjuk milyen nagyot mennek a kontrolleres shooterek esportban.
ja nemi5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
zsoca29
tag
Most vittem végig.
Jó játék volt,de még ott a sok melléküldetés..... -
#50433536
törölt tag
Hi!
Nálam a single player mód brutálisan lassú, kültéren simán leesik 35-re az fps.
A gépem a minimum fölött van jóval.
Másnál is alacsony az fps?
Lesz erre javítás?[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz beyruth82 #71 üzenetére
Köszi, sajons pc-n nem olyan jó.
Pegig nem a gépem kevés hozzá, hiszen más játékok jól futnak. Olyan játékok amik szintén nagy tereket mozgatnak, például a Horizon Zero Zawn, BF5, stb... nagyon jól futnak high beállítás mellett stabil 100+ fps.
Ennek a játéknak a grafikája szép, de semmi extra az említett játékokhoz képest, szóval nagyon jól kéne mennie.
-
veterán
válasz #50433536 #72 üzenetére
Szerintem ott optimalizációs problémák lesznek.Nekem pc-n medium beállításon a Resident Evil Village tűz effektje pixeles volt mint a playstationos időkben 20 éve.Leesett az állam, hogy ilyen létezik 2021-ben?Driveres probléma volt mint kiderült.Nem kehet nálad is ez a baj?Frissítsd a drivert!Nvidiád van?
-
shotika
őstag
válasz #50433536 #69 üzenetére
Az aláírásomban szereplő vason megvan high-on a 100 fps is, de nekem is van hogy be-be esik, néha érthetetlen helyeken. Sokat kell vacakolni a framerate csúszkával a menüben (nekem 120/144-gyel a legjobb), de érzésre nekem még mindig picit darabos a játékmenet.
Valahogy én azt érzem, ez a játék inkább konzolra készült, a pc-s változatra nem fektettek akkora hangsúlyt.Grafikára azt mondanám, hogy az összhatás kellemes, a design is klasszik Halo-s, viszont részleteiben már feltűnnek a bajok. A textúrák többsége elnagyolt,néhol pedig kifejezetten pocsék.
Viszont, ami kiválóra sikerült, az a gunplay és vele együtt az összecsapások. Simán ott lehet hagyni a fogunk akár egy pár fős, random útszéli harcnál is, és én imádom az effajta akciót. Paráztam is előtte a (fél) open world megoldás miatt, mert a Far Cry 6-ban már 2-3 óra után unalmasan pipálgattam ki az elfoglalt táborokat, mert annyira nincs benne semmi kihívás.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
#50433536
törölt tag
válasz beyruth82 #73 üzenetére
Öreg gamer vagyok, már kipróbáltam sok mindent. A többi játék meg jól fut.
Kíváncsi lennék, hogyan fut olyan gépen, ami a gyári minimum hardverigényt képviseli. Gondolom játszhatatlan...Az én vasam a minimum hardver és az ajanlott között van, kicsit közelebb a minumumhoz, de annál erősebb,lathatjatok az aláírásom mellett. Nálam rosszul fut 1080-ban medium és low grafikan is. 35 és 50 között mozog az fps, ha nyilt terepen vagyok. Zárt térben pedig 40 és 100 között van. Nyilt terepen nem nagy élvezet...
Bizhos higy a game van rosszul optimalizalva, hiszen nem fut a minimum hardveren, amit a gyártó írt elő. Minimum hardveren az az elvaras, hogy stabilan hozza a min 60fps-t. Még erősebb gepen se tudja, úgyhogy a fejlesztő csapatnal van a labda, oldják meg, vagy adjak vissza a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #50433536 #75 üzenetére
Hát ez is arra mutat hogy manapság pc-t venni, fejleszteni játékra a totalis ökörség kategória.185 ezerért kapsz egy konzolt ami 4k60fps-t biztosít a legtöbb játék esetében legalább 7 évig.Te meg szenvedsz 1080p-n és 3 évente vehetsz egy videókarit ami kb 500ezer ft hogy a legújabb játékok is fussanak full grafikán 1080p-ben 😂😂🤪
Nagy okosság.... -
shotika
őstag
válasz #50433536 #75 üzenetére
"Minimum hardveren az az elvaras, hogy stabilan hozza a min 60fps-t."
Ez tök jó lenne, de jelenleg még arra a szintre se jutottunk el, hogy a hivatalos gépigényben kitérjenek pl a ramok órajelére stb.
Elvárás sajna max akkor lehetne, ha a Microsoft/ 343 azzal hirdetné pc-n, hogy minimum konfigon, minimum beállítással meglesz a 60fps.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
#50433536
törölt tag
Most már talán rendesen fut.
[ Szerkesztve ]
-
Иван
őstag
De a 4k-nak 4k az internal resolution-je?
EDIT: de nem elképzelhetetlen, a 3060Ti nekem is 1440p-ben nem esik 100 FPS alá. Szóval ha belevesszük hogy az XSX hasonló nagyságrendekben mozog erőben akkor azt a plusz 20-30 FPS-t ki lehet belőle sajtolni. Főleg ha egy kis DRS-sel rásegítenek.
[ Szerkesztve ]
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Иван
őstag
-
Neurotoxin
őstag
Azon szerencsések közé tartozom, akiknek már megjött a Series X, így (majdnem) a legjobb pompájában - csak FullHD-ban játszhattam végig a játékot. Leszögezném, ez az első Halo élményem. Tegnap este végeztem a kampánnyal, ami a kezdeti nehézségek ellenére nagyon tetszett, mind a történet, mind az atmoszféra, mind a fegyverek. Maga a játékmenet időnként nagyon repetatív, főleg a kampány utolsó órájában van egy rész, aminek a másodszori végigvitelénél (egy második nehézségi szinten) konkrétan majdnem megtéptem magamat. Banshee-vel össze-vissza kétszer repkedtem (a többi járművel szemben, bámulatosan jól irányítható), de mostmár érthető, hogy miért kellett az openworld koncepciót beleerőltetni a játékba. Utóbbit egyébként semmi sem indokolja, a történet szempontjából nyugodtan csinálhattak volna belőle egy csőjátékot.
A multiplayer szintén tetszik, jó kis oldschool arena shooter (mint annak idején a Quake 3/Unreal tournament), de érezhetően még rá kell gyúrniuk a contentre, mert az jelenleg nagyon kevés, de hátha az áprilisban(?) megnyíló season 2 ezt orvosolni fogja. Multizni mindenképpen maradok, de a kampányba csak az érkező co-op móddal kezdenék bele újra.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...