Új hozzászólás Aktív témák

  • Иван

    őstag

    Ha levetem a nosztalgia szempómat (én még anno gyerekként az elsővel kezdtem) akkor számomra gameplay szempontból messze ez a legjobb kampány. Egy Heroic run után garantáltan nyomok egy legendaryt. A replay factor elég magas, úgy érzem megfelelően balanszíroztak a linearitás és a felfedezés között. Hatalmas szórakozás a sandboxban minden fegyver, a grapple és úgy az egész. még a sztorit se mondanám problémásnak, erős középmezőny a Halok közt. Tetszett az új AI, és Chief dinamikája, Octane Echo-216, sőt még a minibossok és a végén Escharum is. Nem egetrengető game, de mindenképp szórakoztató, újrajátszható és kellemes játszani.

    Multiplayerből hasonlóan vélekedek. Nagyon szórakoztató minden mód, imádom a gunplayt, a movementet és nekem 2 évnyi BR után friss levegőként hatott egy arena FPS. Kitörni a BR loopból. Vannak nagyobb bakik (desync problémák) és számomra kisebbek (gyér customisation), de remélem idővel ezek javulnak. Kérdés manapság ahol az emberek többsége ládákat akar nyitogatni meg barbizni mennyien fogják érdekesnek találni még a játékot 1-2 év múlva, még ha tökéletesre is csiszolják. Persze láttunk már comeback storykat és nem lepne meg ha 2022 folyamán legalább egy hivatalos BR mód-ot nem jelentenének be.

    Ami viszont fontos. Sok Halo fan visszavárja az eredti trilógia varázsát és dominanciáját. Ami szimplán sose jön vissza. A Halo idejének terméke volt, egy kor amikor épp bejött a netplay, ahol a shooterek kezdtek nagyon látványosak lenni és story orientáltak. Nem mellesleg a Halo feltalálta a console shooter fogalmát is. Ez NEM fog visszajönni. Egy olyan paradigma váltást amit a Halo hozott nem lehet replikálni és amíg ezek az elvárások, minden Halo játék csalódás lesz.

    i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2

Új hozzászólás Aktív témák