Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #198 üzenetére
Ha 30 milliárd dollár a vagyona, akkor miért vesz ki minden negyedévben 250 - 300 millió dollárt a Teslából
Biztos, hogy itt nem a részvényopciókról beszélsz?
DRM is theft
-
veterán
-
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Mármint ha pár millió ember éhen halása azt jelenti, hogy elöttük jár akkor persze.
Nyilván megoldás az emberiség megtizedelése a környezet szempontból, de nem hiszem hogy sokan jelentkeznének. -
Noukoum
veterán
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
1. Teslával kapcsolatos cikk alatt szólsz a környezetvédőkhöz, én nem láttam itt senkit aki annak hirdetné magát.
2. Én a képen több országot látok.
3. Ha a megnevezett országokról beszél, abból is kettőt látok.
4. Ha arról az országról beszélsz melyet a kép kiszeretne emelni, akkor az gondolom Észak-Korea lenne.
5. A kérdésed nem csak hogy rossz helyre került, hibás és kiegészítésre szorul. Ugyanis nem adtál szempontot, sem irányt ami alapján belehetne “rangsorolni az országot” valahová.
6. A tőlünk az gondolom Magyarországot jelentené?! Magyarország fejlett ország? Illetve fejlett országok tehát gondolom több országra gondolsz. Kik a fejlett országok? Valamint azt kérdezed hogy Észak-Korea messze le van-e maradva Magyarországtól vagy esetleg a fejlett országok előtt áll? Teljesen értelmetlen ez az egész kérdés, miért nem Magyarország elé vagy mögé akarod helyezni? Egyáltalán miért akarsz rangsorolni és mégis mi alapján.
7. Egyébként Észak-Koreában igen nagy a szegénység, és ebben az sem segít hogy nem fordítanak elég pénzt arra hogy ezen javítsanak. Ha jó tudom többek közt ezért sincs sok közvilágítás este.
8. Ebből következik hogy ha gazdagabb ország lenne Észak-Korea akkor valószínűleg erre is lenne pénz. Az nem fejlettség hogy ha rendelkezel egy olyan tulajdonsággal vagy jellemzővel amiről nem is tehetsz.
9. Tehát felmerül a kérdés hogy miért ez alapján akarod összehasonlítani az adott (illetve pontosabban meg nem adott) országokat? Ha az Egyesült Államokban nem lenne közvilágítás éjszaka akkor fejletlenebb lenne mint mondjuk Lengyelország vagy Csehország?
Vagy ha környezetvédelemmel kapcsolatban irányult a kérdésed akkor annak mi köze van a fényhez? Te sötétben akarsz élni! Akkor javaslom költözz Észak-Koreába vagy válassz más lehetőséget.
10. Ha végigolvastad ha nem, mindegy mert nincs benne értékes információ. Ellenben hidd el, egyáltalán nem menő az hogy villanyellenes hülyeségeket írsz az interneten. Ezzel ártasz a bolygónak, az emberiségnek, a hazádnak (ha van), nekem, neked, a családodnak (ha van). Ér ez ennyit? Mi hasznod van abból hogy az olajlobbi által leadott propagandát továbbadod? Fizetnek neked? Költői a kérdés, mert mindegy akkor sem jó ez amit csinálsz. Nem kell szeretned az embereket, nem kell szeretned a bolygót, a környezetet, a villanyautózást sem. De attól még ne árts másoknak, ne terjeszd a propagandát. És hihetsz te az atya úristenben is, hidd el azért mert te legbelül hiszel valamiben senki sem fog megtámadni. Csak ha tisztában vagy azzal hogy az nem egyezik meg a valósággal, akkor inkább ne reklámozd. Főleg mert árt nekünk. Mindenkinek.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Rolly
veterán
-
Yutani
nagyúr
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Semmi értelme a kérdésednek ebben a topikban.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Z10N
veterán
Spekulalas volt az egesz...
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#54625216
törölt tag
válasz #56573440 #179 üzenetére
Egész elképesztő tehetséggel halmozod az érvelési hibákat, gratulálok.
Azt állítod, hogy a hyperloop hazugság, mert nem valósult meg. Majd amikor szembesítenek vele, hogy Musk nem is dolgozik rajta, akkor azzal érvelsz, hogy azért nem, mert hogy hazugság. Azaz az állításodat saját magával igazolod: hazugság, mert nem valósult meg, azért nem valósult meg, mert hazugság.
"Hogy egy folyamatosan dilatáló sok száz mérföldes csőben nem fogsz vákumot csinálni sehogy"
Ehhez képest a valóság: [link]
A proof of concept teszt már régóta létezik, a hyperloop gazdaságossága a kérdés, a fizikának sehol nem mond ellent a koncepció."És ha csinálhatnál akkor az egy halálcsapda. De a többi tök jó "
Várjál, van ennél vadabb is: beraknak 1000 embert egy aluminimum csőbe, felviszik őket 10 kilométer magasra, ahol -80 fok a hőmérséklet és a légnyomás a töredéke a szükségesnek, majd ott kell ülniük 12 órát, mire eljutnak A-ból B-be. Na ez ám a halálcsapda, mert ha bármi gond történik, akkor nem csak megfulladhatnak vagy megfagyhatnak, de le is zuhanhatnak.
"rendelkezett volna a szabványoknak és szabályoknak megfelelő menekülőúttal, infrastruktúrával és egy csomó olyan dologgal amik azért vannak, hogy ha gáz van ne égjél benne feltétlenül."
Valami bizonyítékot mellékelhetnél, hogy a las vegasi boring tunnel nem felel meg a biztonsági szabványoknak, mert így csak az alaptalan feltételezéseidet adod elő tényként.
"Pont annyira reális elképzelés mint a nap felszínén építeni egy bányaállomást. Nem kell terveket lássak hogy tudjam, egészen biztosan nem fog menni."
Ez a klasszikus "személyes kétely" érvelési hiba mintapéldája. Bemásolom a definíciót, annyira kiválóan jellemzi a hozzászólásodat:
"Azt mondtad, hogy egy állítás nem lehet igaz, mert te nem hiszel benne, nem tudod végigkövetni azt, vagy hogy egy jelenség nem létezhet vagy egy dolog nem valósítható meg, mert te nem tudod és látod át hogyan is működhetne."
"Én nem ignoráltam vagy tagadtam le semmit."
Ehhez képest:
"de pl az egész alaptézis, miszerint jelentősen olcsóbb újra felhasználni a fokozatot pl hazugság"
"A nasa szúrja évek óta az usákok szemét, mivel baromi drága."
Ez nem ilyen egyszerű. A NASA költségvetése azért magas, mert a Kongresszus csak akkor szavazza meg, ha az egyes államoknak sokat osztanak vissza. Emiatt a NASA kénytelen pazarlóan drága technológiát fejleszteni, majd a gyártást minél több USA tagállamba szétszórni, hogy mindenkinek jusson a szövetségi költségvetésből, így lehet garantálni a NASA költségvetésének a megszavazását. Ördögi kör.
Ezt a status quo-t borította a SpaceX azzal, hogy bebizonyította, hogy az űrrepülőgéppel velvitt 29 tonna payload 1.6 milliárd / kilövés költségével szemben fel lehet vinni 25 tonnát 30 millióból is és még a ruszkik 80 milliós árát is überelni lehet (nemzetbiztonsági kockázat nélkül)."Majd 15 múlva magamba nézek ígérem."
Nem kell ahhoz 15 év. Amikor 3 év múlva (de legyen max. 5 év a biztonság kedvéért) a Starship leszáll a Holdra, lehet majd kínosan magyarázkodni.
"Aki azt mondja hogy szavazz rá és megoldja az ingyen áramot, a mávot a kórházakat, a szegénységet és 4 év múlva megvesszük a németeket kilóra, teljesen egyszerű és triviális módszerrel, akkor arra joggal mondjuk azt hogy hazudik. "
Így van. Amíg a gyakorlatban meg nem valósítja.
Aki jól hangzó, de teljesíthetetlen ígéretei miatt népszerű, az a populista.
Aki a megvalósult eredményei miatt, az a populáris.
Musk pedig egyértelműen az utóbbi kategória, mert már többször bizonyított. Attól, hogy a jelenlegi céljainak megvalósíthatóságát személyes kétely alapon kétségbe vonod, az egyrészt a már megvalósult eredményeken nem változtat, másrészt egy tervről majd csak akkor lehet kijelenteni, hogy működésképtelen, ha a megvalósítása kudarccal végződött."Az a baj hogy a kritikus gondolkodás szikráját se látom benned, egyszerűen elfogadod tényként hogy hát ja végülis tökre oké bármit mond."
Tévedés. Én magasról teszek arra, hogy Musk mit mond. A kriptós baromságait pl. nem veszem komolyan, mert eddig egyetlen kripto-szektás sem tudott meggyőzni arról, hogy a kripto nem egy gigantikus pilótajáték.
Ugyanakkor Musk a konstans hurrogás ellenére folyamatosan szállítja a gyakorlati, kézzelfogható eredményeket.
Pl. Musk a Falcon-1 sikeres tesztje után nyilatkozta, hogy a SpaceX fő célja, hogy sorozatgyártásban készüljenek az újrahasznosítható rakétái, amelyekkel embereket is képesek lesznek a világűrbe juttatni. A bejelentést össznépi felháborodás követte, iparági szakértők egybehangzóan állították, hogy nyilvánvalóan hazudik, mert a világűrből visszatérő, újrahasznosítható booster lehetetlen, a sorozatgyártás pedig gazdaságilag kivitelezhetetlen.
Aztán tessék: alig egy hónapja küldtek fel 4 embert az ISS-re egy újrahasznosított űrkapszulában egy újrahasznosított boosterrel.
És ezek után még mindig vannak, akik a 20 évvel ezelőtti mantrát tolják, totálisan ignorálva a valóságot. -
SRC
junior tag
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Nincs itt támogatás. Ha támogatva lenne tudnál venni egy ilyet fél milláért újonnan és kimehetnél vele az állomásra meg a boltba. Az emberek legalább fele csak emiatt tart autót. Ez porhintés, hogy 10+ milliós e-autók árának pár százalékát esetleg visszakapod meg hát ég szerelme elektromos bicikli támogatás? Most komolyan? Semmire nem jó. Ahová biciklivel mennél onnan ellopják. Teljesen értelmetlen termék. Csak, ha vehetnél egy ilyet állami támogatással fél vagy max 1 milláért akkor ki vinné el a 10 éves városi kisautót 2 milláért a kavicsosból? A 10 éves vagy öregebb Honda Jazz ugye? A nagy sláger.
Ez jó a németeknek, mert elviszik onnan a levetett szemetet és jó a magyar politikusoknak, mert fizeted a súlyadót, meg a jövedékit amikor tankolsz és azt el lehet lopni. Marad a porhintés.
János megvédi a bolygót, te meg vehetsz elektromos biciklit millióért és még vissza is kapsz vagy százezret. Az kap milliós támogatást akinek 10+ milliója van kp.-ban e-autóra. Röhej. -
arn
félisten
Alszent szarrago...
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
lordovravens
tag
válasz antikomcsi #93 üzenetére
Azt el sem tudod képzelni, hogy pl. a bolt a crypto wallet-jéről küld kivonatot a NAV-nak és a vásárlás pillanatában aktuális vagy aznapi átlag árfolyam alapján fizet adót forintban?
Akár át is válthatják Ft-ra, ha nekik az jobb és csak a lehetőséget akarják biztosítani neked.
"Követhetetlen kriptó" szerinted a boltoknak nem érdeke a saját tevékenységüket követhetővé tenni? Mit mondanak, mi történt azokkal a termékekkel, amik raktáron álltak náluk, aztán csak simán eltűntek?Halhatatlan lélek acél testben. Ez vagyok én, a Cseléd Srác.
-
dabadab
titán
A Spring listaáron is csak 6,5 millió, mindenféle támogatás nélkül, viszont áfával meg egyéb adókkal súlyosbítva, és a kínai ár is csak úgy jön ki, hogy abban már benne van a támogatás is (ami a 6,5 millióból is lejön majd) illetve ahogy valaki felvetette a kommentek között, a Renault-nak van battery leasing programja, szóval lehet, hogy a kínai változat árában az akku nincs is benne.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#56573440
törölt tag
válasz #54625216 #211 üzenetére
Tök jó lett volna ha tudsz olvasni... Szöveget értelmezni, de sajnos muskétástól többet nem vártam... A linkelt videó tökéletesen mutatja hogy mekkora a sötétség arra. Csak vákuum nem volt, sebesség, meg semmi ami a koncepció lényege. Mindjárt hasra esek hogy építettek egy henger alakú vonatot egy csőbe. Te meg tapsolsz hozzá és büszke is vagy rá.
További szép napot
-
#54625216
törölt tag
válasz #56573440 #217 üzenetére
És ekkor jön a menetrend szerinti nyelvészkedés taktika, hogy amikor valaki az orbitális baromságaidat tételesen cáfolja, akkor Te valójában nem is azt mondtad és ő nem tud olvasni. (Persze korrekciót már nem fűzöl hozzá, hogy akkor pontosan mit és hogyan értett félre.)
Klasszikus.Szóval ha tényleg egy félreértett zsenivál állunk szemben, akkor légyszi világosítsd már fel a PH közönségét, hogy pl. ezen a mondaton:
"de pl az egész alaptézis, miszerint jelentősen olcsóbb újra felhasználni a fokozatot pl hazugság"
mit is kellene érteni pontosan.
Mert nekem valahogy nagyon az jön le, hogy szerinted a SpaceX hazudik, amikor azt állítja, hogy újrahasznosított boosterrel olcsóbban lehet felküldeni egy rakétát, mint egy vadi újjal.
De hát honnan is tudhatnám, hiszen én ugyebár nem rendelkezem az értő olvasás képességével, így kérlek fogalmazd át ezt a mondatot úgy, hogy a hozzám hasonló alacsony értelmi képességűek se értsék félre.Ami a hyperloopot illeti: linkeltem egy videót, hogy hol tart a fejlesztés. Ez nem Musk projektje, így eleve abból levezetni, hogy Musk hazudik-e, hogy más mihez kezd az ötleteivel nettó hülyeség, de linkeltem, hogy lám, ez is folyamatban van.
Azt meg, hogy szerinted fizikai lehetetlenség egy hosszú csőben vákuumot létrehozni szerintem ne erőltessünk, mert a többi hozzászólásoddal is éppen eléggé lealáztad magad, ne tetézzük a fizikai alapismeretek teljes hiányával a sort. -
pakesz
aktív tag
válasz #56573440 #217 üzenetére
annyira vicces azt latni hogy emberek kepesek elhinni ezt az alagutasdi temat...
pedig annyira konnyen cafolhato
https://hu.wikipedia.org/wiki/M3-as_metróvonal
"Legnagyobb szállítási kapacitás 28 200 utas/h"
tehat ha feltesszuk hogy ennek a 10% at akarjak kivaltani, akkor 2820 utast /autot kellene orankent lezavarni, szoval kozel masodpercenkent szaguldananak el az autok, vagy esetleg 2 masodpercenkent attol fuggoen hogy ez a szamadat mit is jelent (oda vissza) -
azbest
félisten
miért akarna kiváltani tömegnyomoros egymás nyakába lihegős metrót, amikor szórakoztató/kaszinó épületeket köt össze a vegas loop. Egy órás buszozást vagy fél órás sétát vált ki a vendégeknek.
Vegas meg eleve különleges dolgokat akar, hogy legyen látványosság. Valami, ami máshol nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha végigolvastad ha nem, mindegy mert nincs benne értékes információ.
Édes istenem, ez az igazi környezetszennyezés, elpazarolni ennyi karaktert feleslegesen
Nem érted (vagy nem akarod elfogadni), hogy a Tesla a "környezetvédelem" farvizén próbálja meg sütögetni a pecsenyéjét, tehát már az első pontod is teljes mellélövés
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Noukoum
veterán
-
SRC
junior tag
6,5 milla az 36 havi nettó munkabér, hogy jön ide az a szó, hogy "csak"? Ha valaki csodával határos módon félre tudja tenni a 180k nettójának a 20%-át, akkor az 36x5 hónap? Mennyi az? 15 év? Annyi alatt tudna venni egy autót, csak aztán kiszámolod a 15 év alatt mennyi az infla és kijön kb. az, hogy soha nem tud venni új autót, se lakást, se házat, se semmit, de munkája az van. Rendes munkabér? Az hülyeség. Abból nem lehet lopni.
-
Rolly
veterán
no azért nem csak infla van hanem hozam is ami azért 1-2 %-kal az infla felett tud lenni...
2 tényleg csak 6,5 m a többi elektromos autó 10-től kezdődik, de egy új sima benzines fapad autó (DACIA) is 3,75 milliótól indul... tehát az elektromos autó felára "csak" 2,75 m forint... Idén lesz pályázat akkor 750e Ft a felár...Szóval évi 20e km esetén évi
- 400e Ft körüli üzemanyag megtakarítás ha otthon tud tölteni (6 literes benzinnel és ennek az autónak a 11 kWh körüli átlagával számoltam)
- fele a szervíz költsége körülbelül (ami megint évi 30-40e ft megtakarítás átlagban)
- ha ingyen tud parkolni akkor az is lehet (ember függő) 10-100+ ezer forint / év
Tehát támogatás nélkül is 10 éves távlatban visszahozhatja az árát vagy a magasabb lízinget fizeti üzemanyag helyett..
Persze aki napi 600km-t megy annak nem ez az autója bár annak más Dácia sem -
pakesz
aktív tag
-
pakesz
aktív tag
válasz bitblueduck #141 üzenetére
en otole is lattam videot, de egy nagyon jot egy epitomernoktol lattam
nos a videojaban bemutatott egy varosi autopalyat USAban ami kozismert es elmagyarazta, hogy akkor kepzeljuk el hogy ezt lent fogjak megcsinalni, hogy mennyi helyet el fog foglalni egy kanyarodashoz
ja es a fazon az ertett e a melojahoz -
morzsa
aktív tag
Szóval a nagybefektetők ilyenkor vásárolnak, amikor van egy kis árfolyamesés. Jó eséllyel Musk is erre játszik, nem shortolásra. Vagy a shortolással kaszált pénzért vesz "olcsó" BTC-t.
A pénzembereket semmi más nem érdekli, csak még több pénz.Ami pedig a - most már kezdem megszokni, hogy itt szégyenszemre - sokak által játékpénznek és semminek titulált bitcoinról is essen szó: temették már 10 USD-nél, temették már 100USD-nél, 1000-nél, 30000-nél. Mégis él és virul. Aki nem érti miért, az legyen már olyan jó, hogy utána olvas a bitcoin történetének mielőtt elkezd fröcsögni! Miért is hozták létre, mi újat hozott az elődeivel szemben. Esetleg annak, hogy miért is olyan érdekes a blokklánc, hogy hány és hány felhasználási módja van. Hogy a harsogva leszólt kriptovaluták - amik között csak egy a BTC - mennyire csak egyetlen, monetizált dimenziója egy új, a világunkat alapjaiban meghatározó technológiának.
https://linktr.ee/wbteam21
-
Chaser
titán
"mennyire csak egyetlen, monetizált dimenziója egy új, a világunkat alapjaiban meghatározó technológiának."
te nem fröcsögsz, úgy kifényesedtél szakmában, hogy igazi szGértést láttunk tőled
hatalmas ezért megérte felnézni..._tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
btprg
senior tag
válasz bitblueduck #19 üzenetére
Aki élete teljes megtakarítását szerencsejátékra teszi fel, az meg is érdemli hogy koldusbotra jusson minél hamarabb. Aztán talán az élete hátralévő részében szerzett megtakarítását már értelmesebb dologba fogja fektetni.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
#54625216
törölt tag
"Esetleg annak, hogy miért is olyan érdekes a blokklánc, hogy hány és hány felhasználási módja van."
Bezony, a 90-es évek elején is egy csomóan azért küldtek csak pénzt a nigériai királynak, mert felfogták, hogy miért is olyan érdekes az internet, hogy hány és hány felhasználási módja van.
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
Amíg nem tiltják be az "okosságmentes" autókat, addig engem annyira nem érdekel a dolog. Remélhetőleg ez meg soha nem fog bekövetkezni, mert pár ezreléknyi arányban közlekedő régebbi/veterán autó nem kell hogy bárkit is zavarjon.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
btprg
senior tag
Nagyon aranyos egy ilyen kis autó, de szerintem nem véletlen hogy nem terjedtek ezek el. Egyetlen autónak nem pálya, egy normál fő autó mellé pluszba meg a legtöbb embernek már luxus lenne. Ettől függetlenül ha a gazdagok 10 milliós autójának megtámogatása helyett erre költene az állam, hogy fél millióért lehessen kapni ilyet, az tényleg sokkal hasznosabb lenne.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
togvau
senior tag
Hú te egyre nehezebb eset vagy... 20% amit a shortolásával tudott most csinálni (mert annyit mozgatta meg a crypto piacot a 2 szélsőség között). Gondolod a teljes vagyonát beletette cryptoba? Akkor tényleg kereshetett 30 milliárdot, de valószínűbb, hogy nem fektetett bele annyit, és csak a befektetett összegen keresett 20%-ot.
Ezért manipulálja a kripto piacot. Doge-val viszont az utóbbi hónapokban sok x-et keresett.[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
#49155328
törölt tag
Szegény Ilonka nem tájékozódott, hát persze.
https://beincrypto.com/close-to-zero-carbon-emissions-from-btc-mining/
-
morzsa
aktív tag
Persze időközben az is kiderült, hogy a Tesla milliárd dolláros állami pályázatra játszik és ezért ejtette a BTC-t, mit fizető eszközt.
https://linktr.ee/wbteam21
-
SRC
junior tag
Van egy milliós réteg akinek viszont mára a szóhasználatoddal élve a "fő autó" vált luxussá, ami már nem kezelhető az egyén problémájaként, mert ez már társadalmi probléma. Az változott, hogy 2000-ben már sok gyár vállaltan 7 éves életciklusra kezdte gyártani a korábbiakhoz képest nagyon bonyolult autóit. Azok mára 21 évesek. Egy 2000 után gyártott közel 20 éves autónak ma háromszor annyi baja van, mint egy nyolcvanas években gyártott nyugati autónak volt 2000-ben.
Nem azért, mert régen minden jobb volt, hanem azért, mert faék egyszerű szívó benzinesek voltak az országban meg ezekhez képest traktor dízelek, ma meg BSI, turbó, katalizátor és ezerféle motorhiba létezik százezres kiadásokat generálva és állandóan szar, mert tudottan hibás autóval jár szinte mindenki, milliók.
Egyszerűen megdöglünk a végeken autó nélkül, fenntartani meg nem tudjuk. Az egyetlen kiút az olcsó elektromos lenne, mert a pici turbós benzinesből használtat az sok minden lehet, csak nem olcsó. A 15 éves Jazz qrva drága 2 millió forintért ha ennyiből kihozható egy új elektromos moped autó.
Hogy mekkora dobozt teszel a tengelyekre...hát nem milliók múlnak pár centin. Smart méretű elektromosokkal kéne elárasztani az országot meg napelem támogatással. A családosdit meg nagyon elfelejteni, mert pont hogy akkor kell felújítani és jövőbe fektetni amikor MÉG nincs gyereked, nem a pici mellett még építkezni is... barmok. -
Ribi
nagyúr
válasz #49155328 #243 üzenetére
Annyira vicces ez az egész "én zölden bányászok" duma. Aki eddig használta "azt az áramot", most rá mondják, hogy szénnel termelt áramot használ? Vagy akkor hirtelen lekapcsolják a vízerőművet ha nem lenne bányászat? Annyira álszent szarakodás megy, hogy az elképesztő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen routert?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OTP Bank topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710