Új hozzászólás Aktív témák
-
Há' monnyuk' a súrlódáscsökkentő bevonatok, mint pl a nicasil, vagy a hónolási technológiák fejlesztése, de ide sorolható még a sok környezetvédelmi-norma miatti kiegészítő rendszer (egr, katalizátorok, stb), a rengeteg fejlesztés, az ac pumpától kezdve, a kipufogódobig. Örvényáramlás szimulációk a szívási veszteség minimalizálásáért, a gázáramlások optimalizálása a hengeröblítés javításáért, ehhez az anyagok kifejlesztése, dugattyúpalást formájának fejlesztése, és még ezermillió dolog, amik gyíkfingok önmagukban, viszont együtt simán lefaragnak fél liter fogyasztást, ez meg flottaátlag javítás... kenési rendszer, fedélzeti elektronika, szakszervizek fenntartása, ésatöbbi.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
vicze
félisten
Táhát akkor csak direkt ferdítettél hátha nem nézem meg vagy mi és most mosdatás?
Még egyszer saját linkeden modellre pontosan ott az eladási lebontás, és egyetlen egy évben se volt az első a Model S, és az eladások 10%-át adta konzekvensen. Model 3 egyetlen évben tudott első lenni 2020-ban már földbe döngölte az e-tron, eladások felződtek egyből. Ja hogy az etron a volág egyik legszarbb hatékonyságú EV-je? Érdekel valakit is? Viszik mint a cukrot. Ennyit számít a Tesla, pontosan semmit. A fostalicska bughalmaz szerencsétlenség ID.3-ból 2hónap alatt eladtak annyit mint Model 3-ból egész évben, ez elég jól mutatja, higy US-en kívűl mi vár. Teslára hosszútávon. -
#56573440
törölt tag
Ja jelenleg kb 600 méter a megálló. A második ütem amit elkezdenek már a reptérig ér és nincs minden sarkon beszallas... De még mindig nem tudni hogy jut a lyukba mentő, tűzoltó... Onnantól lehet csinálni rendes szelloztetest, tűzoltó rendszert, zsilipelt menekülő járatot, és a többit. Így is biztos gyors lesz és olcsó és jó is
Remélem itt is az van alairva mint a mostaninál, addig nincs pénz amíg nem teljesül az ígéret... Végülis eddig a projekt ingyen volt a városnak és nem úgy néz ki hogy egyhamar fizetni kéne ezért, a tesla önköltségi áron kapott reklámot, mindenki nyert. A befektetok nem, dehat ez egy startup, úgyhogy belefér.
-
dabadab
titán
A Spring listaáron is csak 6,5 millió, mindenféle támogatás nélkül, viszont áfával meg egyéb adókkal súlyosbítva, és a kínai ár is csak úgy jön ki, hogy abban már benne van a támogatás is (ami a 6,5 millióból is lejön majd) illetve ahogy valaki felvetette a kommentek között, a Renault-nak van battery leasing programja, szóval lehet, hogy a kínai változat árában az akku nincs is benne.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
pakesz
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)