Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz KAMELOT #95 üzenetére

    "A barbárral a legkönyebb. :D"

    Hát... nekem volt Hell barbárom, és mindenkit stun-ra üvöltött meg felüvöltötte mindent tulajdonságát az égbe... és bár így sok mindent kibírt, lassan haladt (miután Blizzard-ék csúnyán visszavettek a whirl wind erejéből). Aztán volt egy zealerem (holy shiled, fanatism, stb), annak a holy shiled miatt simán maximális blokkja volt, és mivel iszonyú mennyiségű fizikai sebzést tudott kiosztani időegység alatt (zeal + fanatism már elve csúnya, és akkor még a szerelés a támadási sebesség töréspontok megütésére) amiből meg életet szívott, szóval biztonságos is volt és gyorsan is haladt. Holy freezee nem nagyon érdekelt, mert le kell hozzá venni a fanatism-ot, ami lassítja az ölés ütemét, és magasabb szinten úgysincs ideje pislogni sem a közellennek ha mellém kerül, a komolyabb darabok meg nem fagynak meg tőle. Salvation-t megint érdektelennek találtam (bár beismerem kicsit antiszociális vagyok ;] ), mert pajzzsal úgyis könnyű elérni a max rezisztenciák (gyémánt sok socket-be pl.), tehát emiatt megint csak nem akarom lekapcsolni a fanatism-ot. A kiegészítő fő skill-ek amúgy nálam a sprintelés volt (nem tudom már hogy hívták...) ami hátrálós ellenfelek ellen (ill. szorult helyzetben) jól jött, meg a smite amivel cafatokra lehetett crushin blow-ni a act főnököket meg übereket, lévén a smite mindig talál, és lévén bármilyen ramaty fegyver jó volt mellé, csak adjon minél több crushing blow-t. Szóval ha van ami ennél is táposabb... hát nem akarok vele játszani. :DDD

    "Varázslóasszonnyal meg szar mert a többi NIGHTMARE vagy HELL fokozaton már imunisak az ellenfelek"

    Haverom elég jól szántott vele... tömegirtó, és teleportál, és e mellé kell odatenni a hátrányait. Szóval nem rossz az. Mindenre amúgy egyik ellenfél sem immúnis, és a tömegesen előforduló dögök meg csak 1 elemre azok. Tehát két elemet (villám és jég pl.) lehet nyomni nagyon, egyet kicsit, vészesetre. Ill. ha vannak még a partiban, azt majd ők elintézik.

    Nálam szopás kategóriának a Druida és az Spearzon tűnt... OK, Druida-ból láttam hogy az idézős és közben medveként trappolós az csúnya tud lenni, de az már milyen unalmas, váááá!

  • wikings2

    őstag

    válasz frame>24 #99 üzenetére

    Azt hittem a rövidítések nem problémák :) 2 hét komolyabb játék után beleszokik az ember.
    A Csicso (csicska) gondoltam egyértelmű hogy a "szolga" (Merc). (a csicsó csak magyarok között használatos)
    Van rengeteg cucc ami kaszttól függetlenül használható, és automatikusan bekapcsoló dolgokat.
    Mondjuk Infinity rúnaszó (Ber + Mal + Ber + Ist runákat megfelelő sorrendbe beleteszed egy Act 2 es (lándzsás merch kezébe) lándzsába és ad rengeteg statot a tárgy köztük a Conviction aurát amely 12-17 lvl között lehet , és automatikusan bekapcsol.
    Így ha választunk egy Act 2 es Nightmares Mercet a Sorci mellé akkor (alapból a Nightmares merc nek van egy holy freeze aurája autómatikusan) akkor mellé még megkapjuk a conviction aurát is ami minden ellenfélre rámegy a közelben és a Light immukat könnyedén veszi a Light sorci.
    Ez a dolog megadja arra is a választ hogy miért is jó a Hammerdin paladin (a kalapácsidéző)
    Magas Fcr el (Faster Cast Rate (az idézés sebességét modifikálja , ezt tárgyakkal lehet tápolni) (Frame setekre van osztva ez , azt hiszem 9Frame van és 5 ös alapból és 140Fcr a plafon és ezek között arányosan oszlik ez a Frame) (lényeges változás látható 5 és 9 között kb 4szer gyorsabb) (amiket írtam fent azok közül a Magefist 20% ot ad , a Hoto a fegyver 40% ot, a pajzs 35% és így tovább). és egy bizonyos páncéllal amit Enigmának hívnak. (Bármilyen 3 sockedetes páncélba Jah+Ith+Ber rúnák). és a páncél kap egy akármelyik kaszt által használható teleportációs lehetőséget (+1 Teleport skill).
    Így már rögtön megadtam a választ a sokak által rossznak talált Hammerdinre akit egyedül a kötöttsége miatt oltanak és amiatt hogy lassan varázsol. Megfelelő pánccélban és soksok Fcr el tud úgy teleportálni mint egy sorci.
    (összetettebb a játék mint aminek tűnik,csak időt kell neki adni :D)
    Remélem mindenre adtam választ. :)

    Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

  • tdd587

    őstag

    válasz ddekany #101 üzenetére

    Nekem az idézős móka bejött, ezért vittem végig necromancerrel. Ment a gólem előre, én meg elvoltam hátul, nem kellett annyit kattingatni. Így utólag a varázsló karakterrel nyomulnék, az mindig nehezebb, trükkösebb, tehát nagyobb az élmény. De több is a szívás vele.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • wikings2

    őstag

    válasz wikings2 #102 üzenetére

    Körülbelül 10 változó van a játékban amire odakell figyelni a felszerelés megválasztásakor. és mivel mindenhol van "legjobb" ezért meglehet ezek között találni a szimpátiát.
    Mondjuk itt vannak a következők
    -ias insreased attack speed sebességeg növelésének aránya
    -frw faster run walk futási/gyalogló sebesség
    -mf (Better Chance to get Magic item) nagyobb esély jobb varázstárgy találatra
    -@ all resist minden resist
    -fcr faster cast rate idéző sebesség növekedésének aránya
    -ed Enhanced Damage bónusz sebzés + aránya
    -edd Enhanced Defense bónusz védelem + aránya
    -mb max block maximum blokkolás (pajzsnál)
    -a 4 resist ugye külön külön
    -és a 4 stat külön

    és még számtalan van...
    természetesen egy íjász amazonnak nem az mf és fcr jére fogunk odafigyelni mert felesleges neki.
    annál inkább az ias és ed mert sebesség és sebzés kell neki rengeteg. az frw itt már csak bónusz , nem árt ha van.
    ezen felül neki elhanyagolható all skill bónusz a tárgyakból(egyedül a passív skillekhez fontos neki, hogy többet védjen jobban fusson és satöbbi) ,főleg ha az más stat rovására menne.
    Nem biztos hogy találunk olyan amulettet (van csak ritka és drága) ami ad all skill bónuszt és ias t is. ,de ha van azt választjuk értelem szerűen.
    :P

    Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

  • tdd587

    őstag

    válasz wikings2 #102 üzenetére

    Így már követhető, bár bevallom egyetemista voltam, mikor utoljára játszottam vele, és az nagyon nem most volt. De félelmetes logikám és angol tudásom birtokában kikövetkeztettem, hogy pl. a bowazon az a nyilas-bikinis csaj lehet stb.

    Egy kérdésem azért volna: attól hogy megvan, hogy mivel kell nyomulni, milyen képességeket logikus fejleszteni, az egy jó és élvezetes játék lesz? Most arra gondolok, hogy márpedig kategorikusan eldöntöm (mert olvastam róla), hogy egy olyan amazonom lesz, aki csak tangában lesz a játék elejétől a végéig, hozzá lándzsa és más semmi, ráadásul ezt háromszor, 5 fejezeten keresztül - ez jó nekem? Nem halok meg, ezt értem, de nem olyan ez kicsit, mintha dolgoznék szórakozás helyett? Azt csinálom, mert azt kell csinálnom és végül eltöltök 100 órát egy karakterrel, aki mindig csak tangával rohan előre és lándzsával aprít és minden más tilos, mert nem éri meg. A sok tárgy is értelmét veszti, mert egyfélét használok csak. És igen hamar úgyis valami olyan speckó tárgy kerül a kezébe, hogy napokig marad is ott.

    Anno a dungeon siege első részében pont az tetszett, hogy az fejlődött, amit használtam. Végül olyan lett a karakter, ahogy játszottam vele és nem úgy játszottam vele, hogy olyan legyen. Nem tudom érezni-e a különbséget.

    Másik példa, egy WOW-os ismerőssel beszélgettem pár éve és mesélte, hogy micsoda rendet tartanak maguk között. Minden nap ott kell lenni időben, mennek ide, mennek oda, pontosan mindenkinek megvan a feladata és az is megvan, hogy mire mit kell lépni, főszörnyek esetén meg valami leírások is voltak, hogy mi a módszer a sikerre. Itt is csak az kérdésem, hogy így mi értelme? Most játszunk szabad akaratból szabadon (azzal amivel szabad...), vagy mint egy munkahelyen, végrehajtjuk a feladatot, amit kell?

    Tudom, ez már szociológia kérdés és elég off...

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • frame>24

    addikt

    válasz wikings2 #102 üzenetére

    Aha. és kösz, persze!
    Ha rúnaszó adja a dolgot, akkor kicsivel jobb a helyzet. (bár csak polerarm)
    Most látom, hogy ez a rúnaszó csak ladder karaktereknek elérhető link - és hát én single és LAN-ban játszódtam régen, a battle.net-be ugyan belekóstoltam, de akkor már túl voltam ezen, mint az idős bácsi a kuplerájban...

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • wikings2

    őstag

    válasz frame>24 #106 üzenetére

    Igazából polearm class szóval akár egy hell fokozatú polearm ba is mehet:) (azok meg a mercnek ilyen 2k-10k sebzést adnak. ami nem rossz :D
    ,de ugye persze ez a merc statjaitól függ hogy mit tehetünk a kezébe.

    tdd587:az a baj csak ezzel a felvetéssel, hogy nagyon is igaz :) Sajnos van ez a része, hogy a többször játszhatóság érdekében ez, hogy egy komplett kis kerek dolog legyen, sajnos a kerek dologból lejjebb kell venni annyira ,hogy ez már ilyen dogokban nyilvánul meg amiket felsoroltál.
    De, minden mmorpg nek ez a hibája, az mmorpg k erre épülnek (MUonline féle reset rendszer, WoW és társai féle partyrendszer és bossraid, és még sorolhatnám, mindegyikben az a fontos hogy minél nagyobb szint és minél jobb, véletlenszerűen eső item szerzés.)
    Nem véletlen vagyok Runescape rajongó de ez már más tészta és nem ide való :)
    Sajnos ilyen dolgokban inkább a dolgózó ember a végcél aki szinte mondható hogy "függő lesz" a versenyszellemtől és attól hogy mások felett diadalmaskodjon egy tárgy megszerzése által.
    Nekem ezzel semmi problémám nincs mivel mmorpg ket is imádom ,de azért néha jó kibújni a monoton fejlődésből és végigtolni egy kemény sztorival megáldott Dead Space, Gothic, vagy Dark Messiah ot :D

    Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #103 üzenetére

    "Nekem az idézős móka bejött, ezért vittem végig necromancerrel. Ment a gólem előre, én meg elvoltam hátul, nem kellett annyit kattingatni."

    Hell fokozatban még ér valamit a golem? Nem gondoltam volna... Azt hinném akkor már inkább egy kupac élőhalott ami tovább bírja, és főleg, a légyszámból adódóan jobban megfogja az anélkül feléd haladó ellenfél hordákat, tehát jobban lehet szívatni hátulról mindenféle lövedék-varázskatokkal, meg persze hullarobbantással (kombinálva amplify damage-el csíp rendesen, és aztán persze lehet láncreakciót indítani).

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #105 üzenetére

    "attól hogy megvan, hogy mivel kell nyomulni, milyen képességeket logikus fejleszteni, az egy jó és élvezetes játék lesz?"

    Nem önmagában attól, csak hát az van, hogy mivel ezek nem túl sok képességet igénylő játékok, szükségszerűen elég egyszerűen megfogható, hogy hogyan optimális játszani (v.ö. pl. sakkal, ahol ezt nem igazán lehet leírni könnyen alkalmazható formában), és manapság már van Internet is, így aztán egy népszerű játéknál erre saját tudományág fog kialakulni, aminek kimenetét mindenki meglelheti. De én pl. lehetőleg nem olvasok el "build" leírásokat semmivel kapcsolatban, legalábbis csak nagyon késői fázisban, mert nálam az a játék része, hogy rájöjjek mitől döglik a légy. Csakhogy, mivel a játékszabályokat a gyártók "elfelejtik" dokumentálni a játékokban, és nincs időm/kedvem mindent ezerszer kipróbálni 30+ szintig, az ember mégiscsak eme játékosok által írt anyagokhoz fordul, ahol végre leírják, hogy X skill hatása hogyan adódik össze Y skill-ével, stb. Itt meg óhatatlanúl felszed az ember néhány tanácsot is a nyers szabályokon felül. (Másik megoldás, hogy csalással fél perc alatt csinál ez ember egy magas szintű szintű karaktert, a látottak alapján következtetéseket levonni a képletekre.)

  • tdd587

    őstag

    válasz ddekany #108 üzenetére

    Lehet, hogy nem ebben a topikban, de a napokban már írtam, hogy egyszer vittem végig a diablót, normál fokozaton, aztán uninstall. Belenéztem ebbe a hell fokozatba, de amint jöttek a teknősök én meg ott álltam diablo verés után talpig varázscuccban meg csillagszórókkal a kezemben, nem volt szívem irtani őket... szóval inkább másik kasztot próbáltam volna ki, fakarddal az elejétől, de aztán erre sosem került sor. Rémlik, hogy baromira fájt a csuklóm is utána, tehát mindenképp kellett a szünet.

    Most majdnem 10 év távlatából kipróbálnám újra, de egyrészt meglepődve láttam, hogy kiegészítővel együtt több mint 5e lenne az amúgy 10 éves játék, valamint a 800x600-on azóta sem léptek túl, ami ablakosan játszva is egy dosbox-ra hasonlít. Amivel nincs is semmi bajom mondjuk a civilization I esetében, de itt azért igen. Persze láttam a youtube-on, hogy lehet modolni nagyfelbontásra, de akkor meg ott állnak a monszták bután a mezőn. Bár ez is egy olyan dolog, amit nem lehet értelmesen megoldani, mert mit csinál a mezőn 10e szörny, egyenletes eloszlásban, 20 méteres zónákban egész nap?

    Visszatérve a gólem nekem azért volt jó, mert jól elvolt egyedül is és volt egy olyan fajtája, ami felrobbant, ha lecsapták. Főellenfélnél az nem is volt rossz. Hullarobbantást nem nagyon használtam, elég nagy volt a keveredés mindig, mire lett volna értelme, úgyis halott volt mindenki. Meg volt valami olyan varázslat, hogy aki megüt, az helyettem magát sebzi 200%-al. Nem is tudom így hirtelen, hogy akkor hogyan ütöttek meg egyáltalán? A gólem is ezért bírta sokáig.

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • frame>24

    addikt

    válasz tdd587 #110 üzenetére

    Hát igen, normálon még oké a necro, bár jóöreg diablónál is már esik-kel, és menni kell támasztani a hullákat más pályákra. Neked amúgy fire golem lehetett... Boner (poison & bone skills-es) necro meg lövi a csontpéniszt (bone spear), mint atom, ha főellenségnél van, csak éppen warmth skill (v. hasonló) híján gyorsan jön a halál előtti utolsó mondat: "Not enough mana..."

    Ugyanakkor az a ddDrámai tapasztalat, hogy még egy Jamella Editorral rommá csítelt nekromanta is elhasal már nightmare-en (undead-ek fele poison immunis), hell-en meg már tényleg a sündisznó is ledönti a falutól 2 méterre.

    Nekem a max. karim ~80 szintig jutott, tehát azért a normal módot csak laza ismerkedésnek tekintettük.

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #110 üzenetére

    "Belenéztem ebbe a hell fokozatba, de amint jöttek a teknősök én meg ott álltam diablo verés után talpig varázscuccban meg csillagszórókkal a kezemben, nem volt szívem irtani őket..."

    A normál után még csak a nightmare fokozatt jött, szóval abba néztél bele ezek szerint. De amúgy valószínűleg nem sajnáltad volna őket, ha odamész, inkább magadat... fokozatváltás után van egy kis sokk, az elején.

    "valamint a 800x600-on azóta sem léptek túl"

    Nem is lenne egyszerű, mivel a játékszabályok szempontjából fontos, hogy meddig látsz el, a grafikát felskálázni viszont nem lehet, mert nem vektoros... (Illetve Blizzard-éknál még az volt, de a CD-re már a raszteres kimenet kerül, szóval renderelhetnék újra az egészet minden egyes támogatott felbontásra, stb.)

    Amúgy én legutóbb D1-el játszottam (The Hell mod). Na, az meg 640x480 és 256 szín (aki most fiatal tán már azt se tudja mi az). Engem ez annyira nem zavart... Persze 19"-es LCD-n homályos/pixeles, de 5 perc után már megszokható.

    "Meg volt valami olyan varázslat, hogy aki megüt, az helyettem magát sebzi 200%-al."

    Na, ez pont egy vicces darab, mert dögök HP-ja gyorsabban nő az előrehaladással, mint a sebzésük. Így aztán hell-ben az már kezd teljesen haszontalan lenni az az átok...

  • frame>24

    addikt

    Egyszer aztán meguntam a sok tápolást a Diablo-ban, és a Jamella-ban elmélyülve készítettem olyan tárgyakat, szetteket, hogy majdnemhogy hulla mindegy volt, milyen karakterrel mentél, hellen is halálosztás volt.

    Egyik példa erre az olyan melee fegyver, mely tartalmazta az alábbi attribútumokat:

    - 100% chance of crushing blow
    - 400% bonus to attack rating (asszem ez volt a max, és csak a biztonság kedvéért, ugyanis bossok ellen nem működik a következő)
    - ignore target's defense
    - 100% chance to cast level 33 Fist of heavens on attack (? itt meg ez volt a max érték)
    - 100% chance to cast level 33 Fire wall on attack
    - 100% chance to cast level 33 Frozen orb on attack
    - 100% chace to cast level 33 Lower resist on attack ;)
    - x % magic find
    - indestructible...
    :)

    Egy ilyen kaszával megsuhintva dobta el Mephisto hellen pl. az Immortal King's Stone Crusher-t...ami persze kellett a kutyának, fentiek után... ;]

    Vigyázni kellett, túl sok tápot nem lehetett egy cuccba pakolni, mert bebugolt a játékban, de ezek mentek.
    És akkor még a set egyéb részei, gyűrűk, amulettek többek közt teljes elemental dmg és magic dmg absorb-al, physical dmg absorb, faster run/walk, cannot be frozen stb...

    Ezek után már hiába nyomultam Bneten, nem volt érdekes...

    [ Szerkesztve ]

    ▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

  • ddekany

    veterán

    válasz frame>24 #111 üzenetére

    Hát, nekem szóló nekróm magas szinten nem volt, de volt velem (Zealer) párba egy hell-ben. Na, úgy kettesben durva volt, hiszen kitermeltem a kezdő hullákat... meg hát az is nagyon nem volt mindegy, hogy duplát sebeztem az amplify damage miatt. Amúgy szólóban valószínűleg az élőhalott sereg igen fontos... azok megfogják a tömeget, meg kell támogatni őket valami átokkal, és addig is lebonolni mindenkit aki mögöttük áll, és ha valaki elesik, akkor kezdődhet a robbantósdi.

  • tdd587

    őstag

    válasz ddekany #112 üzenetére

    OK, félelmetes logikámmal azt hittem, hogy a rémálom az utolsó, de lehet az a doom-ban volt?

    A felbontás gondokról olvastam én is, meg a youtube videók is viccesek voltak, mert gyakorlatilag csalás volt az egész, olyan messzire látszódott minden éppen szolgálatban lévő monszta.

    Összehasonlításul megvettem utólag a Sacred I-et és az ugye 1024x768-ban megy, de elég zavaró volt a dolog. Amúgy ZX spectrumon kezdtem és mindig van nálam a pendrive-omon dosbox civil és MoM játékokkal. Az ember sosem tudhatja, hogy mikor kerül hirtelen egy hotelbe egy idegen ország közepén egy szál céges laptoppal a zsebében...

    Szerk: Amúgy biztos én vagyok láma, de mindig jobban szerettem olyan képességeket vásárolni (a képességboltban a mező közepén...), ami látványos és valami változást idéz elő a játékmenetben. Ilyen hifis megoldások, hogy damage amplifier csak súlyosbítják azt az érzést, hogy egy monitor előtt ülök és már órák óta mindig csak vagdalkozik a karakter, amikor kattintok. Bezzeg egy meteorzápor... szinte hallom, hogy megköszönik a monszták a dicső és látványos halált.

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #115 üzenetére

    "Összehasonlításul megvettem utólag a Sacred I-et és az ugye 1024x768-ban megy, de elég zavaró volt a dolog."

    Ja, hát el vagy kapatva... :) nálam annál nagyobb felbontásban kb semmi sem megy. Quake IV pl. kb 640x480-ig bírja kb a gépemen, persze rendesen visszavett minőséggel. Amúgy Sacred I szvsz igen jól nézett ki, főleg a terep. Egyvalami furcsa volt benne: az egykezes balták/kalapácsok feje olyan mértékben volt túlzó méretű, hogy, hogy... vááá. Tehát egy egykezes kétélű csatabárd fejének nagyobb volt a szárnyfesztávolsága mint a karakter felsőtestének magasság... de szó szerint. Egyes egykezes kalapácsok feje meg ránézésre nehezebb volt mint az egész karakter. Érdekes, mert mással nem volt ilyen gond.

    "Szerk: Amúgy biztos én vagyok láma, de mindig jobban szerettem olyan képességeket vásárolni (a képességboltban a mező közepén...), ami látványos és valami változást idéz elő a játékmenetben."

    Alapvetően mindenki így van ezzel szerintem, csak egy 40+ órás tápolás-orientált játékban képtelenség lenne megfelelő sűrűséggel adagolni az új spell-eket/skill-eket... nem csak a készítők, de a játékosok is meghülyülnének. Amúgy ilyesmi rendszerre ott az AD&D, és ha belegondolsz milyen lenne azzal "Diablozni"... de pl. Baldur's Gate szerű játékokra jó, mert ott csapat van, és persze olyan esetekre is jó, ahol nem csak a csatáról szól a játék (toll-és-papír játék).

    [ Szerkesztve ]

  • tdd587

    őstag

    válasz ddekany #116 üzenetére

    Nem erre lenne hivatottak a nagyon változatos helyszínek és azok nagyon változatos lényei? Mocsárban nem működik a mérgezés, sivatagban ütni szokott a tűz... de azért annyira mégsem gyengítenek meg senkit, hogy ne haladjon normál fokozaton, mint kés a vajban...

    Ha nem egyszemélyes kommandó lenne, akkor persze nem lenne probléma, legfeljebb egy adott környezetben valaki csak dühös megfigyelőként feszeng, amíg a többiek irtanak.

    De olyat sem láttam még, hogy nyilazom a behemótot, aki erre elneveti magát. Mert ugye Legolas is simán tarkón lőtte a saccra 10 centi vastag koponyacsonttal bíró olifántot, jajj...

    Ugye mennyivel hihetőbb egy meteor zápor...?

    Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #117 üzenetére

    El kéne fogadni, hogy egy ilyen fajta játék, egyáltalán nem a realitásról szól, nem valamiféle szimulátor akar lenni... az egész teljesen absztrakt. Tehát hogy behemót lelőhető íjjal, azon itt kár fennakadni. Az más kérdés, hogy érdemes lenne-e olyan szabályokat bevezetni, ahol különféle fegyverekre más-más immunitása van a dögöknek, de ha igen, akkor az nem azért van, mert úgy reálisabb, hanem mert úgy érdekesebb "taktikailag" a játék. Amúgy D2-ben annyi volt, hogy a zúzó fegyverek jobban vitték az élőhalottakat... de ha jól emlékszem, elcseszték a képtelet, így ez csak az elején okozott számottevő előnyt, utána kb mindegy volt. (Na meg hogy minden dög másra volt immunis ill. rezisztens.)

    A film megint más tészta. Ott valóságnak próbálnak bemutatni neked kitalációkat, tehát az eszeveszett baromságok kizökkentenek az illúzióból, ráadásul jobbára teljesen feleslegesek is. Ezek a középkori harcolós filmek irritálóak tudnak lenni abból a szempontból, hogy a rendező teljesen leszarja, hogy melyik felszerelés mire jó és hogyan is használták, pedig akciójelenetileg is érdekes lehetne. (Pl. látott már valaki olyat filmben, hogy egy szereplőn bármit is érne a páncél, nem csak dísznek van? Ritkán. Főleg gonosz szereplőn semmit nem ér. Most is, Robin Hoodban gyerek tőrrel megsuhintja francia katona hasát, mire az menten szanaszéjjel hal... kár hogy tökig láncingben volt.) Vagy akár néha megnézhetnék milyen tudománya van az európai/nyugati fegyverforgatásnak (elvégre régen ez élet-halál kérdése volt), és abból merítve milyen érdekes akciójeleneteket lehetne csinálni. De persze egy tipikus rendező, legalábbis Hollywood-ban, az rendkívül ostoba (közel értelmi fogyatékos) és fantáziátlan egyed, ezt már megtanulhattuk. Érdekes miért. Aki értelmes, az nem tud atmoszférát teremteni, meg művészileg megfelelően elkapni jeleneteket? Vagy valami összeesküvés miatt tilos nem telerakni marhasággal a filmeket? Soha nem értettem ezt.

    Legolaszról akciójáról nem tudom mit gondolt a rendező (valószínűleg semmit), de nekem automatikusan úgy jött át, hogy a koponya és a csigolya közé lőtt. Nyilván úgy is eléggé bűzlik az egész (mert ha még számszer íj lett volna...), de ez filmben már bőven elmegy a szokványos sokkal vadabb képtelenségekhez képest. Amúgy az akkor már súlyosabb volt, mikor a láncing megvédte a Frodót a barlangi troll dárdadöfésétől. Mert az ugyan reális, hogy nem lyukadt ki a láncing, de úgy egyben kb a hátán jött volna ki a kis nyomoroncnak. Vagy, mikor árkon átdobálja a törpét a Legolasz... de gagyi volt az, uhh. Ja, ráadásul valami 30 urugháj közé dobta, akiket persze rögtön levert. Ez már ilyen Diablo 2 szint... ;]

  • tildy

    nagyúr

    Hunter az 5. "faj".

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • tildy

    nagyúr

    válasz tildy #119 üzenetére

    Bocsánat, kaszt.:D

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

  • tildy

    nagyúr

    Videó a Demon hunterről:
    [link]

    "Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

Új hozzászólás Aktív témák