Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz tdd587 #105 üzenetére

    "attól hogy megvan, hogy mivel kell nyomulni, milyen képességeket logikus fejleszteni, az egy jó és élvezetes játék lesz?"

    Nem önmagában attól, csak hát az van, hogy mivel ezek nem túl sok képességet igénylő játékok, szükségszerűen elég egyszerűen megfogható, hogy hogyan optimális játszani (v.ö. pl. sakkal, ahol ezt nem igazán lehet leírni könnyen alkalmazható formában), és manapság már van Internet is, így aztán egy népszerű játéknál erre saját tudományág fog kialakulni, aminek kimenetét mindenki meglelheti. De én pl. lehetőleg nem olvasok el "build" leírásokat semmivel kapcsolatban, legalábbis csak nagyon késői fázisban, mert nálam az a játék része, hogy rájöjjek mitől döglik a légy. Csakhogy, mivel a játékszabályokat a gyártók "elfelejtik" dokumentálni a játékokban, és nincs időm/kedvem mindent ezerszer kipróbálni 30+ szintig, az ember mégiscsak eme játékosok által írt anyagokhoz fordul, ahol végre leírják, hogy X skill hatása hogyan adódik össze Y skill-ével, stb. Itt meg óhatatlanúl felszed az ember néhány tanácsot is a nyers szabályokon felül. (Másik megoldás, hogy csalással fél perc alatt csinál ez ember egy magas szintű szintű karaktert, a látottak alapján következtetéseket levonni a képletekre.)

Új hozzászólás Aktív témák