- PlayStation 5
- Nintendo Switch
- EAFC 24
- EA Sports WRC '23
- Diablo IV
- Mobilokra és tabletekre is megjelenik a Dead Cells
- Megjelenési dátumot kapott végre a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition
- Heroes of Might & Magic III (HoMM3)
- Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
- Konzolokról KULTURÁLT módon
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
"attól hogy megvan, hogy mivel kell nyomulni, milyen képességeket logikus fejleszteni, az egy jó és élvezetes játék lesz?"
Nem önmagában attól, csak hát az van, hogy mivel ezek nem túl sok képességet igénylő játékok, szükségszerűen elég egyszerűen megfogható, hogy hogyan optimális játszani (v.ö. pl. sakkal, ahol ezt nem igazán lehet leírni könnyen alkalmazható formában), és manapság már van Internet is, így aztán egy népszerű játéknál erre saját tudományág fog kialakulni, aminek kimenetét mindenki meglelheti. De én pl. lehetőleg nem olvasok el "build" leírásokat semmivel kapcsolatban, legalábbis csak nagyon késői fázisban, mert nálam az a játék része, hogy rájöjjek mitől döglik a légy. Csakhogy, mivel a játékszabályokat a gyártók "elfelejtik" dokumentálni a játékokban, és nincs időm/kedvem mindent ezerszer kipróbálni 30+ szintig, az ember mégiscsak eme játékosok által írt anyagokhoz fordul, ahol végre leírják, hogy X skill hatása hogyan adódik össze Y skill-ével, stb. Itt meg óhatatlanúl felszed az ember néhány tanácsot is a nyers szabályokon felül. (Másik megoldás, hogy csalással fél perc alatt csinál ez ember egy magas szintű szintű karaktert, a látottak alapján következtetéseket levonni a képletekre.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Asus Rog Strix B450-F Gaming II
- Szuper áron dobozos új Lenovo Flex 5 laptop /2in1/Touch/Ryzen 5-5500U/16GB/512 GB SSD/14"/Gari/
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.