Új hozzászólás Aktív témák
-
DQ
tag
Rég voltam itt...
Hát ez szép: 10 nap és ott a 8. led, a csepptöltés...A vásárlás, a használat, a próbák és az itteni tere-fere után én is váltottam két levelet a ctek magyar "képviseleteként" megadott kontakttal, aki készségesen válaszolt, viszont nem lettem okosabb.
Nincs bajom a töltővel, de a fentiek után ma megelégednék egy olcsóbbal.
Amiket itt felvettem, azokat ma is kifogásolom.
Ami engem zavar, az az - ahogy itt valaki egyszer írta is -, hogy ennél a töltőnél a 8. led szinte azért van, mert így elmondható, hogy igen, ez is 8 lépést tud, és ez olyan átverés szagú, nem ezt várnám egy márkától.
A leírásban én elvárnám egy márkától, hogy értelmesebben mutatja be a lépéseket, mert én a mai napig nem látok különbségek az egyes lépések között (lásd valahol fentebb pár hónapja).
Zavar, hogy a 8. funkció majd 10 nap után indul be. Mi szükség van 10 napig futtatni a 7. lépést? Lehet, hogy van értelme, de akkor miért nem mondja meg a leírás?
Az rendben van, hogy van aki így tölti az aksit egy téli időszakban, de szerintem nem ez a gyakoribb, továbbá ha én télre így tenném el, akkor erre az időszakra időzíteném a recond módot is, amivel viszont az a bajom, hogy ezt a gyártó is évi egy-két alkalomra ajánlja. Namost ha kapok egy áramszünetet az 5., vagy a 10., vagy a 15. napon, akkor bizony ez újraindítja a teljes ciklust a recond móddal egyetemben, ami már nem egészséges az aksinak. Vagy áramszünet esetén, ha eljutottam már a 8. lépésig, akkor nem indul újra? Mert a 7. lépésnél újraindul a teljes folyamat egy áramszünet után...
Ott van a leírás és a töltőn is lévő rajz a fesz- és áramszintekkel. A leírás szerint a bulk módban 5A-rel tölt, a rajz ennek megfelelően mutatja a szintet, majd a float-hoz is 5A-t írnak, de a rajz ezzel szemben helyesen egy jóval alacsonyabb, csepptöltéshez illő áramot mutat. E kérdésemre nem is reagáltak semmit, gondolom ők sem értik. És ez így van a magyar, az angol, és a más ctek típusok leírásában is. Vagy kínai a leírás, és ezért nem figyelnek az ilyesmire? Méricskéljek? De én felhasználó vagyok, kíváncsi felhasználó, akit ez érdekel, de ugyanakkor lusta felhasználó, aki nem akar méréseket végezni.
A led-"szem". Ajándéknak jó, mert praktikus, de nem adnék érte 500 Ft-ot sem, így, hogy már tudom, mikor mennyit jelez. Egy ~2 éves aksit nem lehet zöld színig feltölteni? Az autó feltölti, hogy a zöld led villogjon, de a töltő nem! A töltőt bántsam, vagy ezt a ledes izét? Miért nem lőtték 1-2 tized V-tal alacsonyabbra e "műszer" szintjeit? Az autó vígan indul pöccre 12,5V-tal is, de miért nem gyönyörködhetek a zöld villogásban? Jó, sarkított a dolog, de ez van. Egy motor aksinál hasonló a tapasztalat.Szóval jó kis töltő az biztos, de ne akarjon az ember a színfalak mögé látni, dugja be, osz'jónapot...
-
zsozso710711
újonc
-
fusion33
újonc
Jó kép, az enyémet nem fogom egy ideig látni mert nem tudom 10. napig nem használni az autót.Vettem egy 2.5m-es hosszabbítókábelt a töltőhöz, hogy ne kelljen a motorháztetőt nyitogatni és a kesztyűtartóban van a töltő, a csomagtartón keresztül megy a hosszabbító mivel nincsen még garázsom.
-
fusion33
újonc
Nincs mert nem mentettem a könyvjelzőbe, nem sokat írt azt angolul ami nem gond elolvastam, letöltöttem a képet és azóta nem találom. A CTEK töltőmbe azt szeretem a Lidl -es töltőmmel ellentétben, hogy nem gond neki az áramszünet, nem kell ránézni ami egy teleltetett akkumulátornál fontos szempont mivel azt nem tölti a generátor.
Nekem a számítógép szünetmentes tápegységről üzemel a TV-vel együtt, amikor átkattan és vissza olyan néha mint egy időjárásjelző, ha a szomszéd megyében vihar van akkor is kattan vagyis akkumulátorra vált de ez csak 1 másodperc. Túlfeszültség még soha nem volt, mindig alacsony feszültség miatt váltott át.[ Szerkesztve ]
-
p300
tag
válasz zsozso710711 #1053 üzenetére
„Egy sza--rab nál sokkal rövidebb”
nem jól tudod…
Hali!
A hetedik LED: LEBEGTETÉS: Karbantartás a maximális teljesítmény érdekében.
Pontosan 10 napig tartja 13.6 volton, és azután vált a 8. ledre.
Független az akku állapota ha jó tölti, hanem lekapcsolja a töltést ennyi.
A 8.led figyeli az akkut és ha nagyon lecsökken a feszültség újra indul az egész töltési folyamat. -
zsozso710711
újonc
-
Petyka3
aktív tag
Sziasztok! A gondom a következő. Van egy két éves yuasa autó akkum, ami olyan két hónap alatt teljesen lemerült, nem használtam az autót... Van egy aldis XS töltőm, ami 6V-os üzemmódban feltöltötte olyan 7,8-8V-ra, viszont amikor elérte ezt a szintet, készenléti üzemmódra vált. Van ebben az esetben valami lehetőség, hogy tovább töltse, vagy kuka lett az akku??
-
peti85
senior tag
válasz Petyka3 #1058 üzenetére
Amikor csatlakoztatod a töltőt, utána nyomogasd a MODE gombot addig, amíg nem vált autó akkumulátor (12V) módra! Mivel írod is, hogy 6V-os módban van, így nem is fogja tovább tölteni. A leírásban megtalálod mit kell csinálni!
Amúgy ha ennyire lemerült, akkor az nagyon nem tett jót az akkumulátornak, de mindenképpen érdemes megpróbálni feltölteni.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Petyka3
aktív tag
Ha elér egy szintet 7.8-8V egyszerűen készenlétre vált a töltő. Ha elindítom a leírás szerint villog a feszültség, illetve az akkudiagram, de másfél perc után készenlétre vált. Az user manual szerint minden bizonnyal meghibásodott az akku, és biztonságtechnikai okokból készenléti üzemre vált a töltő...
-
Petyka3
aktív tag
Köszi a felajánlást Úgy néz ki, hogy megoldottam. Volt egy rossz akkum itthon, azzal hiába kötöttem össze, sajnos annyira nem sikerült rátölteni, hogy az XS töltő hajlandó legyen tölteni... Ma volt egy ötletem, mivel buta töltőt csak ígérgettek, de sajnos nem kaptam meg, így rákötöttem egy PC tápegység 12V-os ágát. Töltöttem egy órát, minden mindegy alapon. Mikor elérte a 11.5V-os feszültséget, rákötöttem az XS töltőt, rögtön felismerte és elkezdte tölteni. Kíváncsi leszek rá, hogy megjavul-e. Köszi mindenkinek a segítséget.
-
Laslow
senior tag
Sziasztok!
12V 60Ah EN 510A aksit kellene feltöltenem - milyen töltőt vegyek, megfelelő a legolcsóbb 3e Ft-os is? Semmi extra igényem nincs, csak szeretném, ha újra be tudnám indítani az autót, és nem kellene hozzá 30e Ft-os aksit venni.Tehát mit érdemes vásárolni a legalsó árkategóriából, van-e, ami jobb választás a többinél?
"A Bijou olyan, mint mikor egy gyönyörű, csillagos nyáréjszakán nagyon-nagyon szomorú vagy, és közben mézes epret eszel" - http://bijoumusic.hu
-
Brogyi
senior tag
Nehéz neked tanácsot adni.
Az akksi paraméter rendben.
Új akksi? Magára hagyott akksi? Nem írtad mennyi idő alatt szeretnéd feltölteni. Mennyit szánsz rá?
Az ajánlott Aldis töltő jó, csak szerintem egy évben 1x lehet megvenni. Most nem hiszem. Talán használtan.Carstel 12V/4A (Extool márkában is)
T01.80.048Carstel 12V/8A (Extool márkában is)
T01.80.088[Itt] egy kiváló magyar darab.
Ha pedig egyszer akarod feltölteni, akkor kérj kölcsön. Az gazdaságosabb.
A drágább verziókat nem írom a "3e Ft" miatt. A fórum mostani olvasói az itt ajánlottakon felül vásároltak.
Nyilván jó a "3e Ft"-os, csak sok benne a kompromisszum, és kizárólag hozzáértőnek ajánlott. A kérdésed alapján ne vásárolj az ajánlottak alatt!!! -
Gabóca
csendes tag
Sziasztok
Van egy Lidl Tronic vátozatom, de valószínüleg elromlott a kapcsolója, nem reagál semmire.
Szedte-e már szét valaki és milyen csavarhúzóval, vagy köszörülni kell hozzá egy célszerszámot?A másik: van egy 7Ah-ás és egy 80Ah-ás akksim. A két Carstel között ingadozom (4A vagy 8A).
Melyik lenne a jobb választás?[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Így igaz. A 7Ah-áshoz egész jól passzol. A 80Ah-t is feltölti, de én nem tudnám kivárni.
Ha tehát venni akarsz akkor a 8A-es Carstel, de az nagyon nem javallott a kicsihez. A kicsi érzékeny, könnyen tönkretehető.
Szóval Lidl-st megjavítani a kicsihez, és a nagyhoz ha van zsé akkor a 8A-s Carstel. -
reset
senior tag
Sziasztok!
Gyengélkedett már a 8 éves Fiamm 12V 50 AH aksim ezért beújítottam egy 56 AH-s Varta Black Dynamic-ra. Gondoltam, veszek egy okos töltőt is: gyógykezelni a régi aksit és rátölteni az új szerzeményre / hátha sokáig porosodott a raktárban. Feltúrtam a topikot. Lázas élvezettel. Köszönet Brogyinak és valamennyi érdemi felszólalónakMivel teli van fránya rádiókódokkal az autóm és nem akartam kockáztatni, olyan töltők manuáljait nyálazgattam, amelyek egyszersmind DC tápegységként is szolgálhatnak - és adnak hozzá a szivargyújtóba dugható adaptert is. Így a régi akku kivétele és az új berakása közötti "áramszünetet" áthidalhatom vele. Túl nagy kínálat nem volt a megfizethető kütyük között, így a választásom a 12 V 8A-es Carstel-re esett / 15 rugó bánta...
Tette a dolgát rendesen. Elsőnek a Várta várt rá / 12,57 V-os nyugalmi kapocsfeszültségével. 3 óra hosszat engedélyeztem nekik. Ampermérővel nem néztem, egy feszmérőt azonban rájuk küldtem felügyelni. Az első két órában 14.35 V-14.37 V. sávban töltött. Töltő és aksi egyaránt csöndben voltak: cicegés, zizegés nem zavarta együttlétüket. A Carstel kissé hevesen tette a dolgát. Nem volt amperszag, de azért a langyostól följebb volt a testhője - tapintásra. A harmadik óra vége felé dolgozni kezdett a relé: és 2-3 percenként adott neki néhány mp-ig tartó dózist olyan 13.10 V-13.85 V. közötti fesszel...Hagytam még így további 3 órát, aztán kikapcs. Egy óra pihentetés után lemértem a nyugalmi kapocsfeszt, aminek értéke 12,98 V. lett.
Carstel átkapcsolása tápegység üzemmódba, ami (az adatlap szerint) 13.5 V DC / én 13.9-et mértem a multival...Szivargyújó-ellenőrzés: a gyújtáskulcsot be kell-e dugni a szivargyújtós áramkör biztosításához? (az én autómnál igen...) DC-szivargyújtós adapter bedug és jön az akkuk helycserés támadása...Minden tökéletes rendben zajlott: nem veszített az autó egyetlen kódot sem a manőver alatt...Csak még egy szót... A kivett régi aksi 4 óra hosszat nyelte a rendes töltést, valamivel kisebb feszen mint az új (14 V. körül). Itt viszont már áramerősséget is mértem. Átlagosan 3 A-t kapott. 2 A. alá 4 A. fölé nem lendült a mutató. A relé a 4. óra után kapcsolgatott, 12.75 V-13.75 V között nyomta neki, max 1.5 A. erővel...Két óra hosszat hagytam még őket, aztán kikapcs. Pihentetés utáni nyugalmi fesz: 12.57 V - ami jelenleg ( 6 nap tárolás után) 12. 39 V - ami, ha jól számolom, napi 0.03 V-os csökkenés...
Sok szép napot mindenkinek! -
Danex
addikt
Üdv, egy 6V 4Ah és egy 12V 7Ah-s akksihoz, 0.3Ah-s töltőt vagy inkább a 0.8Ah-at vegyem?
-
Brogyi
senior tag
Nekem a második jobban tetszik, de az tény, hogy az első jobb egy 4Ah-s akksinak. Neked kell mérlegelni.
Azért tetszik a második, mert a 6V-os ki fog halni, és a 7Ah-s pedig 12V-s.
Szóval ha sokáig használsz még 6V 4Ah-s akksit akkor az első. Azért ilyen felemás a válaszom, mert nálad az információ nagy része. -
Brogyi
senior tag
"Töltési végfeszültség 2,3 V, 6,9 V, 13,8 V"
Hát ez komoly hátrány is lehet. Ez csak csepptöltési feszültség. Az-az ősszel bedug, tavasszal kihúz.
Bocsi ezt csak most vettem észre. Valószinűleg a másik is ilyen. A kis méret miatt, tökéletes arra a funkcióra, de ez egy "alfaj" amit kevesen keresnek.
Hiába áradoznak a forgalmazó oldalán, hogy milyen penge vétel. Nem értek vele egyet, mert aki nem azt a fajtát keresi az bizony megszívta.
Az áramról pedig ökölszabály a kapacitás tizedével illik tölteni, és ebbe nem számít bele a feszültség.
Például a 4Ah-st 400mA-rel( 0,4A) kellene tölteni.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Végül egy másikat vettem (12V 0,8A) másik üzletből (ott tudtam a többit is beszerezni).
Rámertem az akksijaimra, a 12V-os 6,8V-on áll, a 6V-os közel 0-án. A töltő 12V-os módban 17.8V-al tölt, normális ez a magas feszültség?
Illetve töltés közben elég az akksik hőmérsékletét nézegetnem, hogy esetleg ne melegedjenek túl vagy már a menthetetlen kategóriába esnek?
-
Brogyi
senior tag
-
K.I.
csendes tag
Sziasztok,
Tegnap találtam erre a fórumra, egy jópár hozzászólás után elolvasása (teljesen laikus vagyok, nincs multiméterem sem) úgy döntöttem inkább kérdezek, bocsi ha már volt!
Még a télen vettem egy töltőt a Lidlben. Nem az lcd-s hanem a ledes fajta.
A problémám az, hogy amikor használtam (motorkerékpár), világított a zöld led, hogy az aksi fel van töltve. Ennek ellenére az aksi meg sem mozdította az indítót. Gondoltam, hogy az aksi rossz, de ráraktam egy régebbi "normál" töltőt, azzal töltöttem pár órát és az aksi működött (kb 1-2 hétig megtartotta a töltést és indítani is tudtam vele).
Olvastam, hogy a Lidlben kapható az viszonylag jó, lehet, hogy pont én fogtam ki egy selejtet? Szerintetek?
-
Brogyi
senior tag
Hát pedig kölcsön kell kérned egy műszert. Simán megmondja az igazságot. A leggagyibb is elég pontos ahhoz ,hogy eldöntsd ezt a kérdést. A zöld LED 14,4V után kell kigyulladni. A többit ha mértél.
Azért én nem volnék olyan biztos abban az akksiba. Valszeg kicsi, és régi. A kicsi akksik könnyen meghalnak. Nálam egy se bír normál életettartamot élni, Mindig félidőben kipurcannak.
Biztos azért, mert én nem tudok rárugni ha nem megy az indítózás. -
cichlid
újonc
Sziasztok!
Most vettem egy elektromos csónakmotort és hozzá 100A/o as munka akkumlátort Banner olomsavas.Kérdésem az lenne hogy mivel van egy akkumlátor töltőm és ezt használhatom e a töltésére vagy vennem kell másikat hozzá.Paraméterei a töltőnek és ha használható mire figyeljek szerintem nem UI a töltési paramétere.
http://www.edigital.hu/Akkumulator-toltok/Giant-CH-1209-akkutolto-(12V9A110W)-p446666.htmlJellemzők:
Akkutöltő 12v ,9A, 230v 50/60hz, 110w
Min. 10ah - max 120ah
Ólomsav akkumulátorok töltéséhez
Normál + gyorstöltő
Fordított polaritás védelem
Túltöltés elleni védelem.Előre is köszönöm a válaszokat.
-
zsozso710711
újonc
-
nootropil
csendes tag
Családi renault scenic -ben 70Ah akkumlátor teszi a dolgát immáron 7 éve.. (gyári)
Metroban most akcióban
70ah Bosch C3 70 Ah 20E
Ca-Ca technológia ?? kérdezném, hogy mit kell tudni erről az akksiról ? Illetve akkor most ez AGM -nek számít ?
Ha megvételre kerül milyen móddal töltsem ? CTEK MXS 5.0 -l ?
[ Szerkesztve ]
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
peti85
senior tag
válasz nootropil #1082 üzenetére
Amennyire én tudom a BOSCH-nál (és a VARTAnál, mert full ua. a kettő) a fekete fedelesek (S3) az alsó kategóriások, nem sokkal komolyabb, mint a nagyáruházi tucat akkuk.
Ha jót akarsz venni, akkor kék fedelű BOSCH/VARTA-t vegyél vagy valamelyik másik komolyabb akkumulátoros márka nem alsó kategóriás termékét.
Ez messze nem AGM, az minimum a duplájába kerül, de ha nem az volt gyárilag a kocsiban, nem is éri meg váltani.HP Elitebook 8560w DreamColor | Realme GT Master Edition | Samsung Watch 5 Pro | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Kroni1
veterán
A motoros topicban ajánlottak egy CTEK Multi XS 0.8 töltőt a motoromhoz, ezt sok helyen 20-25e Ft körül árulják, de találtam egy boltot ahol az ára barátibb, ezért gondoltam beruházok egy ilyenre.
A motoromon (2003-as BMW R1150GS Adventure) van egy Hella DIN csatlakozó oldalt, amit akksitöltésre (is) lehet használni, így nem kellene a tankot sem leszedni ha tölteni akarom. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a töltőt össze tudnám hozni egy toldattal? Vagy ehelyett tud valaki egyszerűbb, jobb megoldást esetleg? Csak mert így olcsóbb lenne, mint a a gyári BMW töltőt megvenni..
-
Brogyi
senior tag
Jó név, de barkácsolnod kell. Talán a Bosch C1-et választanám a boltból. Másra is jó. Ha beleolvastál a topikba akkor láttad, hogy van még néhány márka ami hasonló árszinvonalon szintén jó eredménnyel használható.
Még valami ha egész télen rajta akarod tartani akkor a kis zöld magyar az egyik befutó nálam.
Lassan össze kellene hoznunk egy topik ajánlót. -
OldAkita
aktív tag
Tudom hogy kellő türelemmel és Google barátommal rájönnék a kérdésemre, de szégyen, lusta vagyok Szóval tőletek kérdezem, miután elolvastam ezt a cikket
[link]
Kell nekem félnem, mert kb fél éve szakadatlan töltőn van a 44Ah-ás Banner akkum mivel a kocsit szinte soha nem használom. Meglehet hogy az autó akkumulátort is elintézi az állandó töltés egy CTEK MXS5-el?[ Szerkesztve ]
-
OldAkita
aktív tag
válasz zsozso710711 #1087 üzenetére
Csak ez a cikk idegesített fel ami azt taglalja hogy ha a telefon akku állandóan töltőn van akkor elkezd veszíteni a tároló kapacitásából és sokkal hamarabb merül. Mondjuk az autó akku talán más tészta.
Közben jut eszembe megkérdem tőletek bár offtopic, mit lehet csinálni egy suzuki swift2-vel ha akkumulátor csere miatt egy darabig áramellátás nélkül maradt és utána állandóan elmegy az alapjárat. Magyarul, fékezek egy piros lámpánás és mire a fékről visszateszem a lábam a gázra leáll a motor. 2 éve is volt egy ilyen akkucserés gond de akkor kb 10 perc kocsikázás után éppen mikor megálltam hirtelen magától felpörgött a motor, majd beállt a normális alapjáratra és utána minden rendben lett. Most is várom hogy majd csak beáll de nem akar. Mit lehetne tenni ez ügyben szerintetetk? -
zsozso710711
újonc
válasz OldAkita #1088 üzenetére
Szia. Kisé meg bolondítottad az autót. Következőt tedd!! Autó üresben kézi behúz-pedálokhoz nem nyulunk. Gyújtás le- kulcs ki-- akku saruk le-- várakozás 5-perc---akku saru vissza-kulcs be- CSAK GYÚJTÁS RÁAD-NEM INDÍT!!!!!!!!!!!!--vár 5 percet. majd indít. Erre azért van szükség, hogy a motor vezérlőnek legyen kelő ideje újra építenie magát. Ha ennek ellenére sem sikerül-SZERVIZ--HIBA KÓDOK TÖRLÉSE- ugyanis akkor szegény pára tele pakolta magát hibákkal. Remélem segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
OldAkita
aktív tag
válasz zsozso710711 #1089 üzenetére
Kösz a jószándékú hozzászólásodat, de sajnos nem lett jobb. Valószínű szervíz lesz. Vagy olyan aki szintén képes a szoftvert kezelni. Egy barátom nemrég próbából elkezdett taxizni. Hamar rájött hogy kell egy kis segítség. Szerzett is valakit aki egy laptoppal felszerelkezve seperc alatt beállított a taxióráját hogy "gazdaságosabban" működjön. Ha nekem is lenne ilyen ismerősöm akkor valószínű megúsznám hogy a szervízben leveszenk egy tizesre, vagy ki tudja mennyire.
-
OldAkita
aktív tag
válasz zsozso710711 #1091 üzenetére
Igazad van
-
Brogyi
senior tag
válasz OldAkita #1092 üzenetére
Fiúk ez nem egészen idetartozik, de azért, hogy legyen lényegi hozzászolás is. Nekem egy injektoros robogóm van, és én is azt hittem központiegység hibás, de nem. Egyszerűen koszos volt a "karburátor".
Bár írjátok, hogy akksi csere után volt esemény. Ez lehet véletlen egybeesés is. Szóval a koszt semmilyen laptop nem takarítja ki. Ráadásul olcsó, és saját magad is megteheted. Csak egy palack karbitisztító spray kell. De vazeg nehogy rágyújts meló közben.
Még valami. Egy autónál kb. 5perc alatt bele tudsz nézni a torokba. Nálam a szét/összerakás több óra.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz zsozso710711 #1095 üzenetére
No, akkor még 1x. Az idézőjel azért volt , mert injektor van. A központiegység, és a torok egy aluminium ház, amit "karburátornak" neveztem, mert a funkciója ua. csak CPU vezérli az injektort. A motoron nincs sok hely tudod. Bármily meglepő a légszűrő ellenére is koszos lesz a torok, és autónál levegőáramlás érzékelő, léptetőmotor érzékeny a koszra. Ezek miatt nincs alapjáratod, és még ott a lambdaszonda is.
[ Szerkesztve ]
-
OldAkita
aktív tag
Kedves Brogyi és Zsozso, Köszönöm hogy ez bár offtopic válaszoltatok és próbáltatok segíteni. A téma lezárásaként szeretném elmondani hogy mindenféle bűvölést próbáltam már amit máshol olvastam hogy 15mp.ig gyújtás alatt padlógáz majd alapjáraton 15 mp és ezt 3x. Bárki aki ezt olvassa annak információ, ezek a próbálkozások nekem semmit nem segítettek. Továbbra is lefulladt alapjáraton. De nem mindig. Amikor újra indítottam és hozzá sem értem a pedálokhoz akkor olyan 500-as fordulatszámon kínlódott gyakorta, majd lassan magától elkezdte emelni a fordulatszámot 750-ig ami nálam a normális. Aztán ahogy használtam napról napra egyre kevesebbet fulladt le de mindig visszaesett 500-ra és onnan kínlódta fel magát. Ma jött el a napja hogy már nem esik vissza 500-ra hanem 750-800 körül megáll a visszaesés ami normális. Más fórumokon többen említették hogy az elektronikának meg kell tanulni akkucsere után az alapjáratot és más egyebeket is amiket nem észlelünk. Nekik lesz igazuk. Nekem is jó lett végre. Ami miatt ennyit húzódott, az az hogy hetente egyszer használom a kocsit akkor is csak 6-8 km-t. Aki huzamosan lemegy 20-30 km-t annak lehet hogy egyetlen út alkalmával beletanul az elektronikája.
-
zsozso710711
újonc
Úgy látom mindig lesznek telhetetlenek. Nézzétek....http://www.jofogas.hu/magyarorszag/U_S__Akkumul_tor_T_lt__33162639.htm Ja és még füllent is.
-
Gabex.ex
újonc
válasz zsozso710711 #1098 üzenetére
Kicsit elszállt a picikém az árakkal
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! visszaolvasgattam a fórumon és láttam hogy több embernek sípolt az új továbbfejlesztett Ctek töltő, nekem is sípolt kegyetlen szar hangja volt.. kicserélték szó nélkül az újnak már semmi hangja.. A haveromnak még a régi Ctek van ami sokkal nehezebb!! komolyabb rajta a vezeték. Abba még benne a swéd precizitás. Az újra rá is van írva hogy "szarabb Assembled in china" a régi persze még Swéd. Azon voltam elájulva mikor rátettük Két azonos 74Ah akksira a régi épp langyos.. az új izzik! Tűz forró volt! le merítettük mind a két akksit aztán megnéztük fordítva is.. Az új kegyetlen hulladék a régihez képest még szaga volt! kegyetlen büdös volt.. Számomra a súly ami még érdekes. Akinek módjában áll hasonlítsa egyszer össze a két töltő. A régihez képest ég és a föld.
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Stellar Blade
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...