Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Farkas23
aktív tag
Viszont, nem tom mivan macyval, de most már jolenne ha irna, mer idő is kell azér h átszokjon vki a mekihez!
Ugy h lehet hamarosan döntést kell hoznunk!
A másik mekii már letiztázva, Kacsa beleegyezet![ Szerkesztve ]
-
ervin33
tag
csao srácok.multkorában,volt rola szo ha az 1ik mclaren felszabadul,akkor átt szeretnék ülni.most ugy van hogy,kacsa: alias kova. nem jön és a helye szabad. benne vagytok hogy be üljek? nekem jobban fekszik az a gép,jobb mint a renault. könnyebb vezetni.
-
Farkas23
aktív tag
Miután páran beleegyeztek h Ervin átmehesen a McLarenbe igy ő mostantol azzal mehet!
Mivel Macy-rol semmit nem tudunk, nem jelentkezett h mivan vele, előző futamon se jelent meg, igy ha ugy gondoljátok ti is, akkor öt is át tesszük a Super Aguriba, és igy a másik McLaren is felszabadul! Természetesen, ha Macy visszatér, akkor a jövö évi bajnokságban automatikusan ujra a McLarennel lesz!
Szeretném kérni a beleegyezéseiteket!!!! -
Farkas23
aktív tag
válasz Stirlitz #3666 üzenetére
Az 1 dolog, de már 16-a óta várunk rá h jöjjön, azota nem irt ph-n se sehol, sőt még előtte is már csak néha irt! És semmi jelét nem adta h elfog menni vhova v bármi ilyesmi!
És vmi döntést kell hozni, mer az nem jo h mekinél van és foglalja de nem jelen meg!
Igy meg ha átteszük, neki se lesz rosz mer nem kirugjuk se semmi, csak h ne fölöslegesen foglalja addig a helyet 1 él csapatban!
Vagyis szerintem! De reméljük minnél hamarabb visszatér és nem kell ezt a döntést véglegesitenünk! -
proof88
addikt
-
macy
addikt
Sziasztok. Olvasgatom a fórumot, bocs hogy nem voltam de az utóbi pár hétben nem voltam túl jól. Természetesen viheti a mercit aki akarja, én már nem fogok játszani, főleg hogy szervert béreltek.
További jó versenyzést. -
proof88
addikt
Szia,
már hiányoltunk nagyon, de nem értem, miért nem írtál legalább egy sort a topikba, ha olvasgattad.
Mi a probléma? Mi jobban örülnénk annak, ha jönnél!szerk.: mindenki másnak: kéne egyértelműsíteni a szabályzatban, hogy mi számít tömegbalesetnek, mert ugye VB-futamot nem indítunk újra, kivétel ha tömegbaleset történik a rajt után. No akkor, mi az a tömeg baleset? Most mondhatnám, hogy tömegbaleset az, amikor megsérül egy Bömbi, de komolyra fordítva a szót, számszerűsíteni kéne... teszem azt, ha indul n ember a futamon, akkor tömegbalesetnek számít, ha a rajt után kiesik n/2 ember, lefele kerekítve. Tehát ha 10-en indulunk, akkor 4 ember kiesése még nem gond, 5 emberé már igen. Ha 11-en vagyunk, akkor is 5, de 12-nél már 6. Mondjuk most elképzteltem, hogy elindulunk 12-en, hát nem lennék annak az 5 embernek a helyében, akik még nem tesznek ki 6 embert.
A másik megbeszélnivaló, hogy ha valaki összetöri az autót, akkor maradjon a pályán legalább 10 mp-ig, hogy bejöjjön az SC? Mert ez is szóba került valamelyik nap, a valóságban is be szokott jönni, akkor itt is kell. Tehát ha valaki összetöri, ne lépjen ki egyből, hanem tetesse sérültnek magát... aztán ha bejön az SC, kiléphet, bár még akkor se, hadd lássuk mi történt vele, mikor körbeérünk. Persze ha nem jön be az SC, akkor nem kell körökig ott maradnia a pályán.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Amúgy cila, mikor jössz gyakorló futamra? A héten van minden este. Vagy mikor akarsz egyáltalán jönni?
-
macy
addikt
válasz proof88 #3674 üzenetére
Csak most olvasgattam, nem neteztem egy ideje. 2 vagy 3 éve gyógyszert szedek, egy kis szívritmus zavar miatt. Aztán kb 3 hónapja abbahagytam de úgy látszik rossz ötlet volt.
A szerver bérlést meg úgy értem, hogy nem igazán van rá pénzem. Túl sok a csekk a fizu meg semmire sem elég. A kocsimat is csináltatni kellene, lassan ott tartok, hogy el kell adnom pár cuccot. Szal ilyen ez a filmes szakma. -
cila1
aktív tag
válasz proof88 #3675 üzenetére
Tegnam a gépen gyakoroltam és állítgattam az autót .Mentem 70 kört és nem tudok 1.24 alá menni az istennek se.Pedig már állítottam mindenen fokozatosan.Amúgy több éve f1-ezek.Ismerem az összes pályát mint a tenyeremet.Egy elfogadható setupot nem tudna valaki küldeni???Akkor kiderűlne hogy én vagyok a béna vagy az autó beállítással van baj.
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #3670 üzenetére
Eddig nem nézegettem a verdákat kívülről, de most, hogy rájuk pillantottam, majdnem megijedtem azoktól a kerék dőlésektől.
más: rFactor féle difi beállításához nincs valakinek guide-ja? Mindenütt csak az F1C-shez találok, ami tök más (vagy csak én nem vágom hogy a pump-power-coast hármas közül melyik melyik F1C-snek felel meg ).
-
Sub-S
senior tag
válasz proof88 #3674 üzenetére
"A másik megbeszélnivaló, hogy ha valaki összetöri az autót, akkor maradjon a pályán legalább 10 mp-ig, hogy bejöjjön az SC? Mert ez is szóba került valamelyik nap, a valóságban is be szokott jönni, akkor itt is kell."
Ha a valóságnál tartunk akkor a kerékvetőn 4 kerékkel történő kanyarvételt sem kellene büntetni.
Akkor talán megúsznék egy versenyt tizenpár büntetés nélkül is. -
proof88
addikt
válasz Frenky89 #3678 üzenetére
vazze, már linkeltem Neked ezt!
amúgy pump: ami F1C-ben a differenciálmű
power: F1C-ben diff. gyorsítás
coast: F1C-ben diff. lassításSub-S: jajj már, úgysem módosított eddig a pontok a bünti, ha meg majd olyan szitu lesz, hogy módosítani fog, akkor majd ott jól át lesz nézve hogy ki mit nyert a levágásokkal. Nyilván az nem megy, ha az utolsó körben fél mp van 2 autó között és az elöl lévő 3 kanyart is levág vagy kiszélesít, csak hogy jobban menjen mint a mögötte lévő.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #3684 üzenetére
Amúgy bocsi, tényleg nem akartam bunkó lenni!
Lehet azért voltam kicsit ingerültebb, mert azt gondoltam hogy nem olvastál vissza múltkor, amikor válaszoltam és volt már itt ebben a topikban probléma abból, hogy valaki nem értesült fontosabb dolgokról, pedig leírtuk korábban azt és csak az utolsó pillanatban tudta meg. Na mindegy.[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
Jó Reggelt!
Nem tudom Proof, szerint némelyik pályán lehetne azt csinálni h amig az egyik oldalon mind 2 kerék rajta van a rázon, és a másik 2 kerék meg arázon kivül, addig nem büntetni!
Pl itt van ez a pálya, a 2. sector első kanyarja, ami elég nehéz és elég könyen kilehet sodrodni, vagy ott van monza!
Szerintem némelyik pályán, amiben van ilyen, ott engedhetnénk kicsit a szabályon, mer igy télleg nagyon sok bünti lesz! -
proof88
addikt
Itt vannak a helyes számozások.
Akkor véleményem szerint csináljuk azt, hogy a következő kanyarokban nem a fehér vonal számít, hanem a rázókő, tehát mind a 4 kerék elhagyhatja a fehér vonalat, de legalább 1 keréknek a rázókövön kell maradnia: 8. kanyar, 9. kanyar kijárata (térkép nem mutatja, de kijáratnál van egy kis rázókő), 10. és 11. kanyar közötti rázókövek, amiről Farkas beszélt. Figyelem, ettől függetlenül a 10. és 11. kanyarok rázóköveinél a fehér vonal számít, de a 10. és 11. kanyarok közti, jobb oldalon található rázókő a kivételes, ami mellett a piros cucc van!
A 7. kanyarnál számít a fehér vonal, azt kéretik precízen venni![ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Amúgy ezt az SC-s dolgot még beszéljük meg, szóval ha valaki összetöri magát és vége a versenyének, tehát már önszántából se menne a boxba, mert olyan a sérülése (leszakadt kerék, leállt motor), akkor maradjon kb 10 mp-ig a pályán, hogy bejöjjön az SC! Ha bejön, akkor bejön, ha nem, akkor kiléphet a garázsba! Ez így jó?
-
Sub-S
senior tag
SC közben hogyan van szimulálva a "takarítás"? Gondolom sehogy, egyszercsak eltünik a verda?
-
Frenky89
addikt
válasz proof88 #3692 üzenetére
Sztem, ok, de akkor azért lehet ki kellene esc-elni, ha már 100%, hogy nem tudja valaki folytatni a versenyt és olyan helyen állt meg a pályán, hogy az veszélyezteti a mögötte jövők "épségét", amig esetlegesen nem jön be a SC.
Rázókövekkel kapcsolatban meg azt szeretném kérdezni, hogy mi van akkor, ha úgy hagyom el, szélesítem ki a pályát, hogy a fehér vonalon és a rázón is kívülre kerülök mind a 4 kerékkel, de a bukótérben nem aszfalt van hanem fű vagy "kavics", ami FSONE-ban eléggé lelassít, mert elég furán mélyre van rakva a pálya széléhez képest.
Pl.: a sokat emlegetett 9-es kanyar kijáratánál, ha túlzásba viszi valaki a szélesítést, vagy éppen csak pont mind a négy kerékkel elhagyja a rázót, akkor sztem nem, hogy időt nyer, de még örülhet is ha normál köridőt sikerül futnia a végén, mert a sóder eléggé megdobálja és lelassítja a kocsiját.
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #3692 üzenetére
Én úgy emlékszem hogy a program eltakarítja a roncs autót a pályáról, szóval szvsz hagyja benn a páciens az autót amíg ki nem rakja a gép! Abból kiindulva, hogy ilyennel foglalkozik a program, hasonló a kanyarlevágás és boxutcai gyorshajtás esete, ezeket is nézi a gép és büntet ha kell.
Bár utólag belegondolva nem tudom, lehet, hogy lenne még egy pár extra kör az SC után ha nincs eltakarítva az autó a pilóta által, ki kell próbálni
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
Sub-S: igen, kb.
Frenky89: természetesen ilyenkor nem jár büntetés. Ha járna, még több büntit osztottunk volna ki az előző futamokon. Én viszont annak örülnék, ha minden esetben a pályán maradna az ember, mert végül is egyből van sárga zászló, ez jelzi mindenkinek, hogy probléma van, ráadásul sárga zászló közben előzni sem szabad. Alul a csíkon meg lehet látni, hogy kb hol áll autó a pályán.
r1E3S3E7T: én nem tudom, hogy a program automatikusan kirakja-e a roncs autót a pályáról, miután bejött az SC. Sőt azt sem tudom, hogy mi alapján jön be az SC. Mert a maláj futamon, amikor Speedg 160 körül rongyolt a falba és a motor is leállt, akkor nem jött be az SC, pedig jópár mp-ig még ott volt a sóderben. Erre azt lehet mondani, hogy azért nem jött be, mert a sóderben állt meg. Na de akkor fel lehet hozni a bahreini futamot, ahol Stirlitz vágta a falhoz az autót és ő a pályán állt meg, igaz hogy nem az ideális íven, de a pályán. Bár az ő motorja nem állt le, szakadt le kereke, ami meg gurult az úton. Ott se jött be az SC. Néha meg rajtbalesetkor egyből bejön, pedig azt sem fogom fel hirtelen, hogy mi van.
Ha gondoljátok, ma mehetnénk futamot és bevállalom, hogy összetöröm a kocsit! Mondjuk olyan helyen kéne, ahol a pályán állok meg. Például a boxutca bejáratát elvétem direkt és a pályán áll meg az összetört kocsi. A futamot nem kell lefutni, csak megnézzük hogy bejön-e az SC és kirak-e automatikusan a program egy idő után. Egyszer asszem 4-5 kör is elment SC mögött Szingapúrban, még nyáron, egy fun futamon.
szerk.: egyetlen hátránya van az SC-nek, ami viszont nagyon szívás, mégpedig az, hogy a tavalyi szabály van érvényben itt is, az az a box utca pirosra vált, és ha az SC a 10-15. kör környékén jön be pár körre, akkor valaki vagy kifogy a benzinből, vagy piros lámpa ellenére megy be a boxba tankolni, de akkor büntetést kap érte. Az ausztrál futamon nem is volt gond az SC-ből, mert az az 1. körben jött be.
[ Szerkesztve ]
-
ervin33
tag
csao srácok. a pontozás hogy megy mert nem találtam rola semmit,
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs