Új hozzászólás Aktív témák
-
Alteran-IT
őstag
válasz Lajosnagy17 #3400 üzenetére
Bárcsak így lenne, de sajnos nem, csak a felsorolt területeken.
-
Lajosnagy17
senior tag
válasz Alteran-IT #3401 üzenetére
Szerintem a nagyok felvásárolják a kicsiket, habár a PR Telekom benne van (volt) az első 10-ben nagyság szerint, sok esélyt nem látok rá, hogy megússzák. Telekom,Digi előrébb járnak, viszonylag sok pénzt költenek a fejlesztésekre, ha megjelennek elviszik az előfizetőket és onnan már nincs tovább. Lehet ez egy előre menekülés, hogy eladták a dunántúli részt.
-
tomee987
tag
válasz Lajosnagy17 #3402 üzenetére
A felsorolt területeket sem nagyok vették meg, hanem kisebb. A Kábelszatnet 2002 Kft.-é lettek a felsorolt települések.
-
Fücsök007
őstag
válasz tomee987 #3403 üzenetére
Ez nem feltétlenül rossz dolog, ha normális kicsi cég veszi meg az adott területet. Tudom nem lesz mindenütt jobb a szolgáltatás, de összességében jobban járnak az ügyfelek ha a PR-s területek csökkenek, mert vagy végre összeszedik magukat és normális szolgáltatást nyújtanak a jövőben, vagy csődbe mennek.
-
tomee987
tag
válasz Fücsök007 #3404 üzenetére
Szüleimnek, nagyszüleimnek meg jópár ismerősömnek is teljesen normális szolgáltatást nyújtanak. Nem szeretem ezt az általánosítást. Minden szolgáltatónak vannak rossz és jó területei.
Ez kb. olyan, hogy tele a net, hogy a Vodafone milyen sz*r mióta nem UPC. Érdekes, nekem meg a szomszédoknak meg kollegámnak is több mint 2 éve semmi gond nincs vele. Elégedett vagyok. De azt is imádom mikor a DIGI-t istenítik mindenhol, azt 2-3 hetente tele van több száz bejegyzéssel a helyi Facebook csoport (pl. tegnap és ma is), hogy vagy a net szakadozik vagy a TV csatornák nézhetetlenek. Én 5 évig voltam Digis de mégsem általánosítottam, pedig személyszerint nekem sok panaszom volt rájuk .[ Szerkesztve ]
-
Akosman
aktív tag
válasz Lajosnagy17 #3405 üzenetére
Szia!
Még nincsenek kész. Azt az infót kapta a polgármester,hogy újabb szakasz került átadásra. Indítani akarják a hálózatot mindenféle képen,de csúsznak a tervezett időponttal.
-
Fücsök007
őstag
válasz tomee987 #3406 üzenetére
Minden szolgáltatóknak vannak rossz területei, de ez nem ad felmentést a PR-telecom sok elhibázott lépésére az utóbbi kb. 5 évben. A cég mára jóval előrébb lehetne, és lehetne a 4. vagy 5. legnagyobb szolgáltató országosan, de ez már elúszott. Egyébként ahol jó a szolgáltatás, ott bárki fizessen elő aki szeretne, viszont összességében a cég nem teljesít jól. (Különben már terjeszkedett volna a cég, plusz még a SZIP-es pályázatok teljesítése is csúszik.)
-
miszabot
csendes tag
A FilmCafe és a Spektrum home csatornák HD adók lettek. Másnál is esetleg HD? Én már kábelszatnet-es vagyok, de szerintem valahogy még a PR-től kapjuk az adókat, mert a speedtest is még PR-t ír ki az internetre.
-
Kaba
veterán
válasz masterful87 #3414 üzenetére
Ez majd Januárban elválik,hogy a Kábelszat mit fog szolgáltatni.
-
masterful87
senior tag
Tegnap megkaptam a friss számlát a KábelszatNet-től. (Tata tömblakás) 800 perces telefoncsomagom van, az előző számla rendben volt (nem volt plusz díj a forgalomra), most viszont kábé kiszámláztak mindent: belföldi mobil, egyéb belföldi, helyi, helyközi I. forgalmak. (összesen 460 perc, 29 hívás)
Ennyivel több is lett a számlám végösszege, ezt is várják tőlem befizetésre.És ha ez nem lenne elég, akkor a PR is küldött egy számlát 30 forintról, telefon belföldi forgalom 12.01-12.31-es időszakra. (ekkor már nem a PR-hoz tartoztam)
Itt mindenki megőrült 2021-ben?
Más is járt így? -
Kaba
veterán
válasz masterful87 #3416 üzenetére
Ebből látszik milyen komoly szolgáltatók ezek.A kért összegeket ne fizesd be,de azért az ügyfélszolgálatokat hívd fel megdorgálás céljából.
-
masterful87
senior tag
Ügyifogyi egyáltalán nem vette fel, minden emberük foglalt volt.
3 körül bementem, szinte sor volt, közöltem a gondom, mondja hogy központi hiba volt, és már látja is a javítást. Ránéztem a telefonomra, pont akkor küldték ki.
Szóval helyre tették a dolgokat, és erősen az a sejtésem, hogy a tatai régióra az ügyfélszolgálati telefont arra a két ügyintézőre kapcsolhatták rá, akik persze, hogy nem bírják felvenni, pláne ha központilag ilyenekkel szívatják őket.
Ugyanakkor megtudtam, hogy Tatán több tömbházas övezetben nemrég megkezdték az optika bevezetését egészen a lakásokig, szóval van remény!
-
zolokas
aktív tag
Sziasztok!
Tatai területen miért van még a csatorna kiosztásba a PR infó csatorna meg a helyi tvnek hely ha már a kábelszatnethez tartozik a terület?? Megtévesztő a előfizetők számára!
Telekom TV L - Net L 1000 Mb/s / 1000 Mb/s - Xiaomi Poco X3 Pro Fekete
-
-
Alteran-IT
őstag
válasz zolokas #3419 üzenetére
Nem bunkó akarok lenni, de szerinted két ilyen szerencsétlen szolgáltató ennyi idő alatt meg tudta oldani, hogy minden hálózati beállítást, szolgáltatást stb. hirtelen átvigyenek, illetve módosítsanak hogy a PR-től átkerülj ténylegesen a Kábelszatnethez?
Most egyedül úgy tudták megoldani, hogy megkapd azt amire a PR-nél is előfizettél, hogy még mindig a PR hálózatáról kapod a TV-t, meg valószínűleg az internetet is, meg ugye a kábelmodem is a PR hálózatáról kapja a konfigot, szóval gyakorlatilag minden úgy van egyelőre mint régen, csak papíron van megbonyolítva (ugye ez a jogi része, a jog meg kb. az idióták területe, azért is ilyen), vagyis a PR-től kapod a szolgáltatást, a kábelszatnet-nek fizetsz érte, ők meg a PR-nek, szóval ennek így jelenleg kurva sok értelme volt.
Ez egy elhamarkodott, rendesen át nem gondolt idióta döntés, ami végbe is ment és jelenleg megbonyolították vele rendesen a saját dolgukat, meg a fent írt dupla számlázással meg hasonlóval még az előfizetőket is hergelik, látszik milyen félkegyelmű mindkét cég, pedig úgy kellett volna csinálni, hogy előkészítenek mindent, a kábelszatnet is csak arra vár, hogy a helyi hálózatokra rácsatlakoztassa a gerincét, meg a saját TFTP, illetve PPPoE szerverüket feltölteni, vagy előtte a kábelmodemeket átfrissíteni és úgy, mert így talán könnyebb, szóval ezt így kellett volna, ezek meg pont fordítva csinálják megszivatva vele mindenkit, de hát ebben az országban kb. mindenhol fordítva ülnek azon a kibaszott döglött lovon, szóval nem kell csodálkozni, én nem hogy sejtettem, hanem tudtam hogy így lesz, bár sokan pont ezért örülhetnek neki, hogy minden marad a régi, mert így biztos megkapják a csatornákat meg ilyesmi, egyébként nehéz lesz szolgáltatni azt mint a PR, mert oké, internet kb. ugyan az lenne, ugye az gyakorlatilag egy hálózati elérés, csak a minősége nem mindegy, viszont a csatornák külön vannak szerződve, tehát ha nincs meg a kábelszatnetnek, nem tudják nektek adni, szóval ezért a PR adja továbbra is kb. az egészet. -
Alteran-IT
őstag
válasz viktorhu #3423 üzenetére
Pedig egy egész hálózatot sokkal könnyebb átvenni szerverekkel és egyéb háttérszolgáltatásokkal együtt és saját gerincre tenni és szépen lassan a saját portékát adni rajta, mint külön-külön településeket átrakni, szóval a UPC-Vodafone dolog pont nem a legjobb hasonlat erre, meg ha azt nézed, az is milyen jól megy, lassan az előfizetők 3/4 része elégedetlen a szolgáltatással, mert egyre szarabb a színvonal, mondjuk nem kell csodálkozni, a Vodafone mobilszolgáltatások terén sem volt sose túl jó minőségű, viszont ennek ellenére még csak nem is olcsó.
-
Hackware
csendes tag
válasz Alteran-IT #3422 üzenetére
Ez nem így megy, és nincs PPPoE ez nem "mikrós" hálózat.
A CMTS-ek meg maradtak így a TFTP-vel sem kellett matatni.
Itt a probléma a cégek közötti átadom/nemadom probléma, a doksikkal együtt.
És igazad van, nem volt rendesen előkészítve.De nem az átvevő cég bonyolította, a cellkábel pl mindent azonnal beszerzett amit a PR el akart és el is vitt. -
Hackware
csendes tag
válasz Alteran-IT #3424 üzenetére
neem Ez fizikailag volt lehetetlen. Több értelme volt az egészet "úgy hagyni" ahogy volt, így több esély van az aprólékos átadásra, mint "elvágni és átkötni". Az új szolgáltató így fel tudja építeni lassan a saját háttér-környezetét, licenszelni egyedileg a műsorszolgáltatóktól a tartalmat amit a PR sok év alatt letárgyalt.
Nem tudom nézted e pl a cellkábel TV kínálatát; minden településen eltérő volt.
Ha elképzeled micsoda felháborodás lett volna ha a PR előfizetőket a "saját" cellkábeles gerincükre tették volna át, és mindenhol más mennyiségű csatorna lett volna csak elérhető.
A Pr is előbb összegyűjtötte a különböző műsorszolgáltatóktól a streameket, pl a BIX-ben majd régiónként, a helyi TV-k "bekeverésével" nyújtott szolgáltatást.
Lehetetlen lett volna a BIX-es szervereket "átvenni" hiszen azok még országos szinten rengeteg települést látnak el, nem lehet leválasztani. -
Alteran-IT
őstag
válasz Hackware #3426 üzenetére
Azért ugye tudod, hogy most hülyeséget mondtál?
PPPoE nem csak mikrónál van, ott is csak a hülyébb szolgáltatók használják, akik máshogy nem tudják megoldani a profilozást, illetve a sebességkorlátozást, viszont ugyan így használják ADSL-nél és optikánál is, a Tatai tömbházak meg tudtommal FTTB topológiával rendelkeznek, az meg PPPoE-n megy, bár lehet hogy nem, igazából azt a rakás ökörséget már nem tudtam követni ami a PR-nél megy, bár elméletileg azt a részt ők is átvették, de ugye akkor meg az a vicces, hogy x/xx éven át nem csináltak vele gyakorlatilag semmit, legalább is a paneles résszel, mert a HFC hálózatot fejlesztették, így hátrányba kerültek az FTTB-n lévők.Egyébként sajnos nem hogy nem volt rendesen előkészítve, hanem egyáltalán nem volt előkészítve, így ez az egész inkább bohózat, mondjuk ez az egész országra jellemző, valahogy itt semmit sem tudnak semmit sem megoldani rövid idő alatt, bár van a mondás, hogy jó munkához idő kell, de a szarhoz meg még több és általában ezt látni, valószínűleg itt is valami hasonló lesz, Voda-UPC vonalon már kb. ki is alakult és gyakorlatilag még ott sem sikerült a Voda-nak átvenni a hálózatot, csak az üzemeltetést, már csak a PR-cellkábel vonalon kell szépen kialakulnia ugyan ennek.
Amúgy akárhogy is nézem, némi ésszel és előtervezéssel pl. az internetet váltás után szinte azonnal át lehetett volna rakni a cellkábel hálózatára, nem sok idő összeszedni az érintett ügyfelek adatait és a kábelmodemek konfigurációit és azokat átvinni a cellkábel szervereire, már ha vannak megfelelő szerverek, de ha ugye nem, akkor azt is a tervezési folyamat során be kellett volna tervezni és a végén elég könnyen át lehetne állítani mindent, amit szükséges, persze ehhez megfelelő kognitív képességekkel rendelkező emberek kellenének, egy normális tervezés és utána végrehajtani az egészet, de ugye az a gond, hogy pont fordítva van, vagyis először végrehajtják a nagy büdös semmit (csak ugye a szolgáltatás ellenértéke tesz egy kört a cellkábelen keresztül, aztán úgy kerül a PR-hez, más nem változott, ugye ez az idió..., akarom mondani jogi rész), aztán tervezik hogy hogy is kéne mégis megcsinálni az egészet, csak ugye nehéz lesz úgy, hogy megfelelő képességekkel rendelkező emberek sem nagyon vannak az említett cégeknél, na de mindegy is, egyébként olyan nincs hogy lehetetlen, inkább az van, hogy olyanok próbálnak meg valamihez érteni, amihez halvány lila fingjuk sincs, ezért általában inkább hagyják az egészet a picsába.A TV-vel kapcsolatban amúgy igazad van, az egy nyűg, igazából nem is tudom a többség miért ragaszkodik hozzá, bár inkább hagyjuk, mert végén megköveznek ha kimondom az igazat, lényeg hogy azt tényleg nem egyszerű ugyan úgy átvenni, illetve leszerződni az adott cégekkel, sőt az sem biztos, hogy sikerül olyan árat kialkudni, mint amit a PR-nek sikerült és vagy nem kerül be a csatorna a kínálatba, vagy drágább lesz, szóval ez szívás lesz, viszont oké hogy a celkábellnél minden településen más van, viszont gondolom minden településen más a hálózat is, azért a PR-nél kicsit egységesebb volt, legalább is technikailag, bár azért ott is voltak különbségek, lényeg hogy szerintem gond nélkül lehetetett volna a cellkábel összes csatornáját adni a PR hálózatán ha a gerincre rátudják vinni mindenhol, már ha nem idiótán van megoldva a cellkábelnél is az egész, bár így is kevesebb lett volna az összcsatorna mint amit kapnak jelenleg a PR előfizetők, mert ugye a cellkábel ilyen téren eléggé el van maradva.
Itt is úgy kellett volna, hogy előre a tervezés után felveszik a cellkábelnél a kapcsolatot az illetékes műsorszolgáltatókkal és elkezdenek tárgyalni, majd utána döntenek a többiről, hogy hogyan tovább, persze amíg fordítva ülnek azon a döglött lovon, addig nehéz előre menni, ezért is maradt így az egész, ugye az ésszerű az lett volna, ha minden előre le lett volna rendezve és már csak az átkötés lenne, amit max. 1 hónap alatt le lehetne tudni, a gyengébbeknek talán 1,5 hónap, persze lehet így kicsit költségesebb, de ha azt a felesleges adminisztrációt, meg a felesleges utalásokat is nézzük, ezekkel is elmegy egy csomó pénz és akkor még tárgyilagosan mindig nincs semmi a cellkábelnél, sőt tudtommal amíg ténylegesen át nem veszik az ügyfeleket, addig egy fillért sem keresnek rajtuk, hacsak nem többet számláznak ki, mint amennyit a PR fele kell utalni, bár ez nem hiszem hogy így van, bár már nem is nagyon érdekel, lényeg hogy érted, hogy mi a probléma ezzel az egésszel? Az hogy egy kurva nagy ökörség így az egész, mondjuk ezt már megszokhattuk ebben az országban, meg ebben a jogi világban. -
viktorhu
veterán
válasz Alteran-IT #3428 üzenetére
Ha előre felkészülnek, az azt jelentette volna, hogy nem idén történik az átadás, hanem mondjuk két év múlva, amikor az egész történet lezárult (mert ilyen beruházást senki nem kezd el, amíg ott nincs a papíron az aláírás). Annak sem lett volna jobb a vége, a vodás zűrök nagy részének biztos, hogy az is az okai között van, hogy évekig húzódott az adásvétel, és a upc-t már nem érdekelte a rendszer karbantartása, mert minek költsön rá, ha úgyis a vodáé lesz majd. Aztán amikor plusz csatornákat be kellett kapcsolni tavasszal a docsison, gyorsan kiderült, hogy milyen állapotban is vették át azt a hálózatot valójában.
-
Alteran-IT
őstag
válasz viktorhu #3429 üzenetére
És ha úgy végig is gondolod ésszerűen, akkor nem így kellene normál esetben történnie? Mondjuk a két évet kivéve, mert nem kerülne 2 évbe egy ilyen folyamat, sőt fele annyi időbe sem, ha általában nem hülyék lennének vezetői, mérnöki meg egyéb pozíciókba.
Ami a papíros aláírást meg a vodás dolgot illeti, most is kik szenvedik el a legnagyobb kárt egy ilyen ügyletben? Az ügyfelek, mert két idióta szolgáltató nem tudja, hogy mit csinálnak, az egyik nem tudta mibe vágja a fejszéjét és szintén nem készült fel rá, a másik meg már szarik rá, de ugye nem ők szívják meg, mert az előfizetők ugyan úgy fizetnek a szolgáltatásért, a UPC ugyan úgy megkapja a pénzt, a Voda szokásához híven tovább szerencsétlenkedik és ezt mind az ügyfelek, vagyis a nép szívja meg és ha azt nézzük, a jog, a törvények meg egyéb idiótaságok elméletileg pont azért lennének, hogy ezt megakadályozzák és igazságot tegyenek, erre mindent megnehezítenek és meghosszabbítanak (egy egyszerű tárgyalás is már évekig is tarthat, vicc ez a rendszer), akiket meg védeni kellene, azok meg még jobban megszenvedik a dolgot, na de mindegy.
A papíros részre visszatérve, van fizetési, átvételi meg egyéb ígéret, amit le lehet hitelesíteni közjegyzővel, miniszterrel, meg egyéb hivatalos emberkékkel, erre is lehetne egy hasonló megoldás és akkor ugyan úgy átkerülne egyik kézből a másikba a dolog, csupán egyszerre, nem külön jogilag, majd jóval később valamikor tárgyilagosan is és akkor elkerülhető lenne a UPC szarik rá dolog is, hiszen addig jogilag is annál van még a hálózat, akinél addig is volt és a pénzt is közvetlenül kapják meg, így minden karbantartási és egyéb kötelezettség ugyan úgy vonatkozik rájuk, sőt az átvételi-átadási dokumentumban rögzíteni is lehet, hogy a hálózat jelenlegi színvonlát addig ugyan úgy, vagy meghatározott minőségben tartsák fent, szóval annyi mindent milliószor jobban lehetne kivitelezni, csak ugye mindehez némi ész is kellene, hogy normálisan menjen végbe egy ilyen folyamat, na de mindegy.Ne folytassuk, mert értelme nincs, mert egyrészt úgy is igazam van, másrészt úgy sem változik semmi, csak bosszantom magam, mennyi hülye van olyan helyeken, ahova értelmes, sőt gerinces emberek kellenének, na de mindegy.
-
Norbi887
aktív tag
Sziasztok!
Van egy ilyen csodálatos Technicolor TC7200 routerem amit a szolgáltató adott.Na most kb. minden második beállítás alkalmazása után (Port forwardingot akartam beállítani, illetve egy-két Wireless beállítást alkalmazni) (Apply) összeomlik magát a router kezelőfelülete, és csak újraindítás után működik újból, addig az egész oldal hibásan tölt be, akár milyen eszközről akarok hozzáférni az IP cím beírását, és az azutáni bejelentkezést követően.
Lehet esetleg frissíteni valahogy a szoftverét a routernek, vagy esélytelen ez a "Készülék"?
Így fest a dolog:
// Apple iPhone 15 Pro Black Titanium // Apple MacBook Air M1 Space Grey // iPhone 7 Matte Black // Apple Watch Series 9 45mm Midnight // Apple Watch Series 5 44mm Space Grey // AirPods 3rd gen. // Lenovo IdeaPad S340-15API // Razer DeathAdder Essential //
-
Alteran-IT
őstag
válasz Norbi887 #3431 üzenetére
Megpróbálhatsz kérni az ügyfélszolgálattól egy szoftverfrissítést, bár szerintem nincs rá újabb, mert azt automatikusan leszedné újraindításkor és a mostani nem biztos, hogy újraíródna.
Már többször volt róla szó, hogy bár néhány embernél gond nélkül működik, de egyébként egy ipari hulladék az egész router, érdemes átkérni bridge módba és egy normális routert tenni mögé. -
Márton
nagyúr
A decemberi váltás óta nincs Ozone network-ünk. Csatornát megtalálja, nevét, műsorszámot kiírja, de a kép fekete. Gyors és teljes újrahangolás után is lg tv-n. Többi adó rendben.
Másnál nincs ilyen?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
e90lci
senior tag
válasz Lajosnagy17 #3434 üzenetére
Szia
Egyik sem!Már el kellett volna készülni nekik,lásd dátum.Talán Mezőcsát,de ebben sem vagyok biztos.Mikor melegszik a talpuk alatt a talaj,hogy el kell számolni a munkával akkor majd visszadobják.A PR ez ilyen. -
plömplöm
őstag
válasz Lajosnagy17 #3434 üzenetére
Igrici 800/100Mbps
Mezőcsát, Alattyán, Jánoshida, Balatonakarattya, Bugacpusztaháza 500/20Mbps
Tiszadorogma 800/250Mbps
ezeket így véletlenszerűen.Egyébként ez a pr-telecom fikázós topic, itt értelmes választ nem fogsz kapni.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
senior tag
Üdv mindenkinek!
Egy kollégámnak kéne majd segítenem router beállítás ügyben.
Viszont nem tudja, hogyan kell csatlakozni a nethez :-(
Annyit tudott megadni nekem, hogy "PR-NET 250" előfizetésük van. -
viktorhu
veterán
válasz Zwodkassy #3438 üzenetére
Be kell dugni egy kábelt a szolgáltatói eszközbe.
Szerk: nézd meg, milyen kábel megy be, majdnem biztos, hogy koax, akkor semmi nem kell, ha optika, akkor gondolom pppoe felhasználó és jelszó, de az is benne van az ontban, szóval kérdés, hogy mit szeretnétek.[ Szerkesztve ]
-
Lajosnagy17
senior tag
Az első oszlop azok a települések ahová a SZIP keretében fejlesztést vállaltak. A második oszlop az ami már benne van az ÁSZF-ben, tehát befejeződött fejlesztés.
Ha kiválasztod az "egyéb szolgáltatók hálózati fejlesztése" a térképen, akkor ott még található pár fejlesztés ami engedélyezés alatt van.
[link][ Szerkesztve ]
-
EmberXY
addikt
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a PR-Telecom milyen gyakran és milyen okból küld tértivevényes levelet?
1 hónapja köttettem be az internet szolgáltatást, díjhátralékom nincs, január és február is ki van fizetve, és a szolgáltatással sincs semmi gond, és nincs semmilyen "folyamatban lévő ügyem" velük, ma mégis kaptam egy sikertelen kézbesítési értesítőt. Nyilván holnap ki fog derülni, hogy milyen levél jött, de nem tudom hova tenni hirtelen, hogy mit akarhatnak tőlem, amihez tértivevényes levél kell egy szolgáltatótól, a végrehajtók, pénzbehajtók stílusa ez...
Ha van valakinek ötlete, azt szívesen fogadom.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz EmberXY #3443 üzenetére
Látom sokakat érdekel, ezért leírom végül, hogy miért kaptam levelet...
Szerződéskötéskor az ügyintéző hibája miatt január havi esedékességgel és határidővel sikerült nekik a februári díjat is elszámolni, amit persze csekken február 10-i határidővel kellett befizetnem. Emiatt kaptam egy fizetési felszólítást január hónapra, amit még az ügyfélszolgálatos se értett, de elvileg tisztázódott a probléma. Kérdés, hogy ezek után hogy lehet elégedett az ügyfél, ilyen pénzügyi nyilvántartás egy szolgáltatónál a 21. században nonsense. Javaslom, hogy a nevüket NER-Telecomra változtassák meg, a színvonalhoz ez illik.Up the Irons!
-
Alteran-IT
őstag
válasz EmberXY #3444 üzenetére
Néhányan csak azért nem szólunk hozzá már az ilyen esetekhez, mert ha leírjuk az igazságot, akkor a rózsaszínszemüveges csőcselék szerint minden rendben van, ilyen véletlenek bárhol előfordulhatnak (csak ebből kurva sok van ennél a szolgáltatónál, meg ebben az országban is), meg velünk van a baj, holott ez a szolgáltató az egyik legszarabb és legidiótább szolgáltató szinte mindközül és megfelelő törvényi szabályozás nélkül az is fog maradni, bár nem hiszem hogy lehet egyáltalán törvényi szabályozásról beszélni ebben az országban, mert akkor nem itt tartana ez az ország, de többségnek ez kell, meg a kommunista életforma, biztos sokaknak nosztalgiához van kedvük.
Amúgy ez már tényleg nem az első ilyen eset, nálunk is eljátszották már ezt egyszer, sőt ismerőssel is, rájuk kell borítani az asztalt, azt többet nem játszák el, mert ugye a figyelmetlen emberekből, illetve akik hagyják magukat, azokból az ilyen "trükökkel" hülyét csinálnak, bár aki hagyja magát, az meg is érdemli, de ettől függetlenül ez egy mocsok dolog, de ezt már sokan megszokták ettől a szolgáltatótól, ahogy a magas fokú hozzá nem értést és a szolgáltatás silány minőségét is, én is bár nem panaszkodok mostanában, de egy katasztrófa a szolgáltatás, a vírusnak hála meg a Telekom sem halad az optikával, szóval maradt ez az isten verése... akarom mondani áldása mint egyetlen lehetőség itt a városban.
[ Szerkesztve ]
-
EmberXY
addikt
válasz Alteran-IT #3445 üzenetére
Sajnos itt nálunk a társasházban csak ők vannak kiépítve, nem volt más választásom, ha nem akarok mobilneten tengődni.
A szolgáltatással egyébként nincs gond, és úgy egyébként valóban meg voltam velük elégedve, szerződéskötés után 2 munkanapon belül szakszerűen bekötötték, a sávszél is megvan, de egy ilyen húzást nem vártam volna így 1 hónap után. A probléma elvileg meg fog oldódni, mert egyértelműen nekem van igazam, de ezek után már nem fogok bennük bízni.
Külön kértem, hogy a fizetési felszólítás díját se számlázzák ki, mert az is jogszerűtlen lenne, erre is kíváncsi leszek a következő számla összegénél. Mindenesetre a telefonhívást én is rögzítettem, hogy szükség esetén tudjak mire hivatkozni majd esetleg egy felsőbb fórumon.Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz EmberXY #3446 üzenetére
És van még lejjebb... Ma megérkezett a márciusi havidíj, természetesen kiszámlázva a fizetési felszólítás díja is.
Külön értékelendő, hogy ezúttal nem vesződtek a tértivevénnyel, és nem citáltak a postára...
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen.
Szerintem ebből azonnali hatályú szerződésbontás lesz, menjenek az anyjukba.Up the Irons!
-
tomee987
tag
válasz EmberXY #3447 üzenetére
Ha megnézed a számla keltét 2021.02.03. (legalábbis nekem). Ergo ha Te utána jeleztél bármit is, a számlád akkor már rég ki volt állítva, arról semmilyen tétel nem törölhető a kiállítás után.
Ha jogtalan volt, jóváfogják írni úgyis utólag. Csak panaszold be az ügyfélszolgálatost aki elrontotta az egészet (írásban). Valószínűleg őt is előfogják venni ezért, elég rendesen.
Egyébként meg regisztrálj a PR-TELECOM ügyfélkapuba, ott mindent látsz, számláid, befizetéseid, hátralék stb.[ Szerkesztve ]
-
EmberXY
addikt
válasz tomee987 #3448 üzenetére
Folyamatban van a reklamáció, e-mailben is elküdtem nekik mindent, hátha megkönnyíti a folyamatot.
Konkrétan az történt, hogy a szerződéskötéskor kaptam 2 db számlát, az egyik a január havi törthavi díjról szólt, a másik pedig a februári havidíjról.
Előbbit készpénzben kifizettem ott a helyszínen, utóbbiról pedig kaptam egy postai csekket, mivel csekkes fizetési módot választottam.
A postai csekken a fizetési határidő február 10, míg a kiállított számlán január 21. Én a csekket határidőn belül befizettem, ők viszont a januári határidős számla szerint küldtek nekem fizetési felszólítást. Ez nekem mindaddig fel se tűnt, amíg a felszólítást nem kaptam meg, hiszen abban a tudatban éltem, hogy csekken kell fizetnem, úgy is tettem.
A lényeg, hogy a szóban forgó számla sorszáma hivatkozásul szerepel a postai csekken is, vagyis ugyanazzal a számlával kapcsolatban kétféle fizetési határidőt rögzítettek, ez alsó hangon is a fogyasztó megtévesztése, és egyéb számviteli problémákat is felvet, ha egy szoftver ilyesmit képes megtenni.A hivatkozott számla összege csekken befizetve, a kért, csekkes befizetési mód szerint időben, a számlájuk szerint 3 hetes késéssel. A NAV mind a 10 ujját megnyalná ezért, szerintem meg is fogja.
Szóval várom az "ítéletet", hogy vajon igazam van-e...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
Lajosnagy17
senior tag
A Telekom elkezdte kiszorítani a PR-Telecomot a Balaton felvidékről, optikát fognak építeni
Tagyon, Obudavár és Szentantalfa településen.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN