Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz tomee987 #3496 üzenetére
Nyilván nagyobb piac több tévécsatornát eltart, főleg, ahol vagy az ország hatalmas, és/vagy több országban is értik a nyelvet. Másrészt gyakorlatilag ugyanazt a szemetet tudják végtelen mennyiségben újrahasznosítani, ha megnézed, gyakorlatilag fillérekért ócska minőségben szinkronizált sorozatgyártott tartalmak mennek mindenütt, évtizedekig ismételgetve mindent, így kis költséggel magas fokú automatizáltsággal nyilván nagy csatornaválasztékot lehet létrehozni az igénytelenebb közönségnek - szóval ha megnő a hirdetési piac, mert gazdagabb vagy nagyobb a piac, a végtelenségig variálható a csatornaszám.
[ Szerkesztve ]
-
hawyka
tag
válasz viktorhu #3501 üzenetére
Azt is tegyük hozzá, hogy pl usaban 2 éve melyponton volt a tv elofizetesek szama (lakossagaranyosan) es megis eltart 4-500 csatornat. De ott vannak a skandinav piacok, ahol kb fej-fej mellett van mar a hagyomanyos tv es a streaming elterjedtsége, ezzel egyutt a tv csatornák száma is csökken.
[ Szerkesztve ]
-
Lajosnagy17
senior tag
Most vettem észre, hogy Tapolcán is megjelent a Telekom fapados vállalkozása a Flip. Gondolom ezerrel szórják a szórólapokat, hogy olcsóbbak és jobbak mint ti. Nem lesz könnyű nektek.
-
tomee987
tag
válasz Lajosnagy17 #3503 üzenetére
Főleg, hogy Tapolcán nem is szolgáltat a PR-TELECOM, úgyhogy ez itt erősen OFF-os volt.
-
Márton
nagyúr
válasz Lajosnagy17 #3505 üzenetére
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
tomee987
tag
válasz Lajosnagy17 #3505 üzenetére
Szerintük sem, csak nem tudsz homepaget értelmezni. ÁSZF szerint egyébként mikrós internet érhető el ott a PR-től (vezetékes TV, Net, Telefon nem), de valószínűleg csak külvárosi részeken, ahova a Flip se megy.
Tapolcán egyébként a TARR Kft. a vezetés szolgáltató.[ Szerkesztve ]
-
Alteran-IT
őstag
válasz tomee987 #3507 üzenetére
Nyugodtan lehetett volna a TARR Kft.-s rész is "on", vagyis lényeges rész, mert lényegesen jobb minőségben és több ésszel szolgáltatnak mint ez a dilettáns bagázs a bohóc módjára kialakított ezeréves HFC hálózatával.
Arról egyébként nem is beszélve, hogy a TARR-nál már pár éve van IPv6 is, a PR-nél valahogy ennél még előjelét sem látom, mondjuk hogy őszinte legyek, nem csodálkozom.Egyébként régen írtam már, de nem oldódtak meg a szolgáltatóval való problémák, csupán nem volt nagyon időm írni mi a helyzet erre a szolgáltatás minőségével kapcsolatban, egyedül talán annyi változás történt, hogy kicsit kevesebb a szolgáltatáskieséssel járó gond (legalább is amikor otthon vagyok, mert egyébként volt hogy nem volt mikor nem voltam otthon, router logjában is látszott, hogy a router WAN portja nem linkelt (mikor újraindult a modem), nem kapott IP-t jó ideig csak amit a modem osztott stb...), viszont a szolgáltatás minőségével kapcsolatos problémák változatlanok, sőt talán rosszabbak is bizonyos esetben, külföld sok irányba még mindig szar, mondjuk ezen ilyen szolgáltatónál már nem csodálkozok, változott a külföldi társszolgáltatókkal kapcsolatos szerződés/kapcsolódás azért lett szarabb, sőt a belföld sem valami jó a helyi hálózat túlterheltsége miatt, ami egyébként van amikor megszűnik egy modem újraindítás után, ha azok a csatornák kevésbé leterheltek, amit megkap a modem utána, van amikor nem jön be, vagy csak kicsit javul a sávszél, érdemes lenne egyébként a csatornák számát bővíteni (azon kívül hogy a rendelkezésre álló sávszél megnőne, CMTS-nek is kicsit nagyobb mozgástere lenne abban, hogy a modemeket mely csatornákra irányítsa), főleg lefele irányba és/vagy 16/24 letöltési csatornát kezelő modemeket adni ha csak nem akarják selejtezni ezt a hálózatot, illetve a "technológiát", mert azért 2021-ben elvárható lenne már, hogy azért a névleges sávszél 80-90%-a állandóan meglegyen, most leszarom hogy van garantált, meg van bérelt vonali internet (ha elvágják a gerincet, akkor a bérelt vonali is ugrik, ugye ha igényesek akarunk lenni már, nem csak sávszélt, hanem rendelkezésre állást is nézünk), ha hosszabb távon nem megy a névleges érték szolgáltatása, akkor vegyék lejjebb a csomagokat, vagy fejlesszenek.
Egyébként ilyenkor az esti órákban nem nagyon van gond a sávszélességgel, de ez régen is így volt, viszont akkor is ahogy most is hozzátettem, hogy az ember nem csak este szeretné használni az internetszolgáltatást, na mindegy, 21. századi mentalitással egy 19-20. században ragadt mentalitású szolgáltatót és a szintén hasonló szinten lévő pártolókat nehéz megérteni, meggyőzni meg méginkább. -
barnibooo
tag
Sziasztok!
Pr-nél, hogyan lehet kérni a Bridge módot? Valakinek van valami tapasztalata? (Technicolor TC7200) -
Alteran-IT
őstag
válasz barnibooo #3509 üzenetére
Ügyfélszolgálatot fell kell hívni, menüben megadod az ügyfélszámot és kéred az ügyintézőt, általában a legtöbb meg tudja oldani, ha nem, akkor kérni kell, hogy kapcsolják az informatikát, ott biztos meg tudják oldani, bár mivel a TC egy eléggé szar eszköz azzal a szoftverrel amivel a PR használja, így én inkább a helyedben cseréltetném egy sima Cisco modemre, annyi hogy talán még mindig van egy egyszeri csereköltség, ami valami 2000 forint körül van, de ebben nem vagyok biztos, elég rég nem néztem már meg az ilyen költségeket.
[ Szerkesztve ]
-
barnibooo
tag
válasz Alteran-IT #3510 üzenetére
Köszi a választ! Még egy kérdésem lenne, hogyan jön ennek a csodának az, ha én kikapcsolom a wifi funkciót ő restart után már is visszaállítja. Ezt a viccet csak azért nem értem mivel a rajta beállított más adatok nem változna.
-
freeknight
őstag
válasz barnibooo #3511 üzenetére
Ez a magukat okosnak képzelő, de valójában hülye userek elleni védelem: ha bármit elállítgat a routerben a szerelőknek nem kell kiszálni, egy áramtalanítás után jön a factory reset.
Aki tényleg tudja mit csinál, annak ez valóban idegesítő, de szerintem teljesen érthető dolog.Ha nem tetszik, feletted már íták, tessék kérni egy szimpla modemet, azon nincs mit állítani, mindent magadnak tudsz intézni a saját routeredben.
-
Alteran-IT
őstag
válasz freeknight #3512 üzenetére
Igazából áramtalanítás sem feltétlen kell, ha az user elkezd az ügyfélszolgálatosnak panaszkodni, hogy nem jó valami, akkor az ügyfélszolgálatos távolról újra tudja indítani és probléma meg van oldva, nem kell feleslegesen áramtalanítani, ez inkább ilyen hülye szokás, ami még ma is terjed, egyedül akkor van egy csepp értelme, ha a tápegység instabil, egyébként a szoftveres újraindítás megoldja szinte minden esetben ugyan azt a problémát, kivéve ha már hardveres gond van.
Apropó ami a beállításokat illeti, elméletileg megmaradnak azok is, csak nem az alap felhasználónévvel és jelszóval kell belépni, hanem azzal amit az ügyfélszolgálat személyre szólóan megad, elméletileg akkor megmarad a konfiguráció, vagy azt is megkapja újraindítás után központilag, ez egy ilyen idióta próbálkozás volt a PR részéről a központi beállításra az első WiFi-s csodájukkal, de a szoftveres háttér egy kalap szar, a UPC anno készített hozzá egyedi stabil szoftvert, ahogy az Ubee modemhez is, de azokon se próbálkozott ilyen idióta központi módszerrel, pedig a UPC-nél azért megvolt bőven a megfelelő szakmai háttér a kábelmodemes technológiához, meg úgy a hálózatüzemeltetéshez, nem úgy mint a PR-nél.
-
barnibooo
tag
válasz freeknight #3512 üzenetére
Köszi a Te válaszod is !
-
Akosman
aktív tag
-
Alteran-IT
őstag
válasz Akosman #3515 üzenetére
Legmodernebb optikai hálózat, de már nem csak garantált sebesség van, hanem rendes/normál körülmények között elérhető sebesség is, ami még mindig jóval kevesebb a névleges, vagyis előfizetett sávszélnél, amit talán nagy néha ha a bolygók is együttállnak, akkor elérhetsz, mindezt a legmodernebb optikai hálózaton, de legalább őszinték és égetik is magukat, ugyan még mindig hülyék, de ez már haladás.
-
Akosman
aktív tag
válasz Alteran-IT #3516 üzenetére
A normál körülmények között azt jelenti, hogy a napi 24h alatt 90%-ba meg kell kapd azt a sebességet,és csak 10%-ba a garantált sebességet. Azért ez jó. Sok helyen ha a garantált megvan nem szólhatsz egy szót sem. Diginél is ha megvan a 300 letöltés,nem foglalkoznak veled,mert az a garantált.
-
Alteran-IT
őstag
válasz Akosman #3517 üzenetére
Hát ahogy ők írják mint rendes/normál körülményt, ott közel sem 90% szerepel ha kiszámolod (bár ránézésre is látszik), hanem csak 66%, ami szerintem kurva kevés, gyakorlatilag a szolgáltatás 2/3 része, bár egy 2/3-os birka országban mit várunk, főleg hogy a garantált pedig 1/3 alatt van a névleges/előfizetett sávszélnek, ami szintén vicc és az is, hogy harmadokra jönnek ki a számok.
Egyébként nem jó, a jó az lenne, ha tényleg 90-100% között tudná a szolgáltatás a nap 24 órájában, elvégre nem úgy adják el neked, hogy "adunk 250/80 Mbit/s internetet, ami normál esetben lehet 525/165 Mbit/s is, illetve elérheti akár a 800/250 Mbit/s sebességet is ha nincs szarrá terhelve az új legmodernebb optikai hálózatunk", szóval ennek fényében ez közel sem jó, szimplán átverés, persze azt tudják csak átverni, aki nem tudja értelmezni a mondatokat, illetve nem tudja hogy miért fizet, mert mindenki a névlegesért fizet, a garantált ugye a legrosszabb körülményekre vonatkozik, de az huzamosabb ideig nem állhat fent.
Az meg hogy a Diginél nem foglalkoznak veled ha a garantált megvan, az azért van, mert sokan nem lépnek fel elég határozottan és vagy be vannak szarva és inkább hagyják, ugye "jól van az úgy", vagy várják hogy magától megoldódjon a probléma, ami nem fog ugyebár.
Ugyan így van a forintnál is, ha kurva gyenge, lehet ellene tenni, el kell zavarni azt a rakás szerencsétlenséget, akik miatt gyenge, nem pedig ülni csendben és várni, hogy talán majd egyszer jó lesz és nem lesz mindennek az ára az egekben.
Ugyan úgy ahogy a kormány érted van, a szolgáltató is érted van. Ha nem tudják a kínált színvonalat nyújtani, fel kell őket jelenteni az illetékes hatóságoknál és akkor majd nem fognak rád szarni.
Anno néztem, hogy a Digi topikban volt egy-két ember, aki mert tenni és harcolni a névleges sávszélért és ahogy néztem, többnyire eredményes is volt a küzdelmük, de ehhez az kellett, hogy kiálljanak magukért, nem pedig várják hogy a sültgalamb a szájukba repüljön.
Én is egy időben foglalkoztam a PR-el és osztottam nekik az észt, volt is eredménye pár hétig, vagy legjobb esetben hónapig, aztán kezdődött elölről, de mit várunk olyan szolgáltatótól, akik egy ősrégi szarul átgondolt és felépített (a használható frekvenciatartományra is gondolok) és szegmentált HFC hálózaton (úgy hogy a szomszéd városból jön át a többszálas optika, hogy ha esetleg véletlen elvágják, legalább egy napig csinálják, ahelyett hogy áthúztak volna egy 1-2 szálas gerincet és helyben rábaszták volna a CMTS-t, illetve egyéb hálózati eszközöket előtte és akkor legalább a javítás könnyű és gyors lenne, valamint sokkal skálázhatóbb lenne a hálózat, nem úgy mint most) nyújtanak szolgáltatást az ország legkeletibb végében, ahol volt olyan időszak, hogy valahol pest és újhely között havonta elvágták valahol a gerinckábelt is, mert szerencsétlenül fektették le és éppen hogy elkaparták a föld alá, már ha egyáltalán a föld alá került a kábel és nem valamilyen ősrégi matávos oszlopon volt légkábelként ami elszakadt ha az oszlop kidőlt, vagy rádőlt egy fa, vagy éppen egy traktor elment alatta és levágta, meg ilyesmi, szóval az a baj, hogy vannak bőven gondok a PR-nél.
Viszont ott Pest környékén, főleg új építésű optikai hálózaton joggal lehet vitába szállni velük, mert ha alapjába véve szarul építették ki az optikai hálózatot, akkor az gyakorlatilag arra megy, hogy az ügyfeleket szándékosan lehúzzák, vagyis ne kelljen megadni nekik a névleges sávszélességet, gondolom ugye tapasztalatból írták ki azt amit, vagyis a jelenlegi optikai hálózatain is a PR átlagban annyit tud adni annál a csomagnál és ha már ezt figyelembe vesszük, a Tököli hálózatot úgy kellene most kiépíteni, hogy a névleges sávszélre kelljen törekedni és ilyen kiírására ne kerüljön sor, mert ugye eleve a névlegesre kell törekedni, na de mindegy, vannak nagyobb gondok is ebben az országban annál, hogy egy szolgáltató nem arra törekszik, hogy megadja az előfizetőnek azt, amiért előfizet és ezt még reklámozza is. -
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Alteran-IT #3518 üzenetére
Mikor leszel végre képes arra, hogy abba hagyd a szarolást és mindenfajta helyi ismeret nélkül csak szidd a szolgáltatót? Azért mert neked rossz a tapasztalatod nem kellene. Ahogy regényeket sem kellene írni a szarolásból. Szánalmas amit művelsz, pusztán azért, hogy hogy végre megnyílvánulhass. Tudjuk már tőled rég, hogy rajtad kívül mindenki hülye és csak te értesz hozzá! Miért nem mész a PR-hez dolgozni, hogy óriási tudásoddal, hatalmas szakmai gyakorlatoddal segítsd őket a munkájukban?
Mi alá kell írás?
-
Akosman
aktív tag
válasz Alteran-IT #3518 üzenetére
Körbe érdeklődtem itt a környéken ahol a PR-nek optikai hálózata van. Itt az elmondottak alapján teljesen jó a hálózatuk. 800Mbit/s hálózaton stabilan megvan a 600+Mbit/s körüli érték azt az infót kaptam. Az elmúlt 5 évben kétszer tapasztaltak hibát. Egyszer egy fél órás, illetve egyszer egy fél napos leállás volt. Nekem igazából majd a Tv szolgáltatás kell majd. Arra is csak jókat mondtak. Nekem jelenleg Digi FTTH szolgáltatásom van 8 hónapja. Eddig egyszer volt egy 10 perces leállás. Internet része stabilan hozza a 600+Mbit/s, de sokszor a 900+Mbit/s is megvan. Nincs baj vele. Azonban ha elindul a PR optikai hálózata,a tv szolgáltatásra azonnal vevő leszek.
-
Alteran-IT
őstag
válasz sziszi-fuszi #3519 üzenetére
Te meg mikor leszel képes arra hogy megtanulj olvasni, illetve mondatot értelmezni? Egyikhez sem kell diploma, azt állítólag diplomás ember vagy.
Én nem szaroztam, tényeket közöltem, a tények meg a valóságon alapulnak.
Itt a környéken is akár hány embert megkérdezek akik úgy otthon is vannak és használják is a szolgáltatást, egyáltalán nincsenek megelégedve vele, főleg akik a 21. században élnek és inkább az interneten próbálnak meg mindent intézni, köztük filmet is nézni, mint Netflix, HBO GO stb.... Ilyen dolgokhoz ezek a helyi alulméretezett és szarrá terhelt DOCSIS 3.0 hálózatok elég kevesek.
Az meg hogy új hálózatnál eleve úgy reklámozzák a sebességet, hogy normál esetben is kevesebb jön mint amire előfizetnek az emberek, az megint őket minősíti meg azt aki nem tudja felfogni, hogy ez gáz.
Egyébként nem mindenki hülye, sosem mondtam, de az amit csinálnak egy vicc és hogy miért nem megyek hozzájuk dolgozni? Mert nincs kedvem agyvérzést kapni, valószínűleg úgy is meg van az oka annak hogy miért van ennyire elmaradva ez a társaság és ha figyelmes voltál, volt itt egy ember aki a PR-nél volt és most annál a cégnél van aki átvette a Tatai körzetet a PR-től és megmondta ő is a véleményét, annyi hogy nem sokkal később kitöröltette, de aki aktív volt az láthatta, szóval ennyit a PR-ről, ja meg rólad is.#3520 Akosman:
De akkor látod, van nekik, mármint a cégnek tapasztalata és nem véletlen írták ki azt amit, ugyanis véletlenül sem úgy tervezték a hálózatot a tapasztalatok alapján, hogy arra törekedjenek, hogy a névleges 800 Mbit/s meglegyen, mert mint írtad, a környéken lévőknek is általában 600 Mbit/s körül van a 800-as csomag, azért 200 Mbit/s mínusz egy új hálózat esetén szerintem gáz.
A leállások meg más, azok valószínűleg központiak voltak, ez a jó a passzív optikai hálózatoknál, mert ott leginkább csak központi, vagy valamilyen végponti hiba lehet, de pl. egy ilyen tákolmány HFC hálózatnál mint itt elég ha beázik az erősítő, vagy éppen tönkremegy, vagy valamelyik csatlakozás elöregszik és máris van kimaradás akkor is ha nincs központi hiba, vagy valami más.
A TV szolgáltatás meg szerencsére optikán legjobb ha külön sávon megy és nem IP alapú, mert ugye optikán nincs olyan, mint egy koax hálózaton, hogy egy csomó tényező befolyásolja a minőségét és akkor szemcsésedik és szétesik a kép meg hasonló, ott csak az előfizetőnél elhelyezett ONT, a helyi koax hálózat és a TV tunere befolyásolja a minőséget, így általában nem szokott semmi gond lenni.
Annyi hogy én TV-ért ma már nem váltanék szolgáltatót, mi is ha váltunk Telekomra az az internetért lesz, a TV-re már kb. szarik rá mindenki, mert online ugyan úgy elérhetsz bármilyen online, vagyis élő és offline tartalmat is mint filmek, sorozatok meg ilyesmi és akkor amikor te akarod nézni, nem pedig akkor, mikor a szolgáltató, illetve a tartalomszolgáltató azt leadja, így megszűnik a kötöttség, meg a reklámok és így tovább, csak ugye nehéz az online tér felé egyre jobban elmenni, ha egy telekommunikációs szolgáltató nem arra törekszik hogy az internetelérés minél jobb legyen és az előfizetett sávszélességet az az esetek 80-90%-ban el tudd érni. -
Akosman
aktív tag
válasz Alteran-IT #3516 üzenetére
Ma láttam időközben minden szolgáltató kiírta ezt a rendes körülmények közti sebességet. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Alteran-IT
őstag
válasz Akosman #3522 üzenetére
Hát ez annyit jelent csak, hogy nem csak a PR írta ki, vagyis nem csak ők próbálják hülyének nézni az embereket, a fentebb leírt tényeken pedig nem változtat.
Annyi csak hogy érdekelne hogy ezt most miért írják ki, volt-e valami törvényi változás, vagy így próbálja minden szolgáltató hülyére venni az embereket és kevés pénzbefektetéssel, valamint fejlesztéssel a lehető legnagyobb bevételt elérni úgy, hogy a lehető legnagyobb csomagokat értékesítik és ha nincs meg csak a 2/3-a vagy a fele, akkor van mire hivatkozni.
Ugye most hogy volt a járvány, meg a home office, elég sok szolgáltatónak letérdeltek a helyi hálózatai a túlterheltségtől, itt a PR-nél is észre lehetett venni, lehet ehhez is köze van, de ezt nem úgy kellene orvosolni egy normális országban egy normális szolgáltatónál, hogy erre-arra hivatkoznak, hanem hogy elkezdenek fejleszteni és arra menni, hogy az előfizetett tartalmat gond nélkül tudják szolgáltatni az előfizetőnek.Szerk.:
Ráadásul a DIGI úgy írja, hogy kínált sávszélesség, amivel eléggé öngólt lőnek, mert ha az a kínált, vagyis a 700 Mbit/s, akkor miért 1000-es néven értékesítik? Tehát ezt az ökörséget épp ésszel nehéz felfogni.
De hogy most ezt a baromságot is ki találta ki azt nem tudom, mert látom hogy van ilyen kormányrendelet is (25/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet 1. § (5). Hatályos: 2020. XII. 22-től.), vagyis szokás szerint az idióta kormány is benne van, de megnéztem a román Digi oldalát is, náluk is szerepel már a normál körülmények között elérhető sávszélesség, szóval lehet valami EU-s ökörség, amit szokás szerint átvett ez az idióta kormány is (érdekes, ilyenekben egyetértenek az EU-val, mint a kínai csomagok után fizetett vám stb... tehát ami szar az állampolgároknak, abban egyetértés van), mindegy, akkor is egy szemétség, mert nem lenne szabad hogy ilyennel védjék a szolgáltatókat, mindegy hogy most melyikről van szó.[ Szerkesztve ]
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Alteran-IT #3523 üzenetére
Már megint hülyeséget írsz. Azért közlik ezt az értéket is, mert törvény írja elő! De te megint nagyon okos vagy! (Á! Csak hiszed!) Reménytelen eset vagy! Szerintem, .ha ennyire értesz hozzá, alapíts egy céget és csináld. Ne a partvonalról légy oly okos! Kibicnek semmi nem drága. Tényleg szánalmas!
Szerinted mindenki hülye és nem ért semmihez. Pedig te vagy a képletben a helikopter.Mi alá kell írás?
-
Alteran-IT
őstag
válasz sziszi-fuszi #3524 üzenetére
Akkor térjünk vissza oda, hogy megint nem érted amit mondtam, hogy miért arra most ne térjünk ki, biztos nem ittad meg a reggeli kávéd, meg ahogy látom sokáig voltál fent.
Az előző hozzászólásom második részében írtam, hogy megtaláltam azt részt, ahol "törvény" rendelkezik róla, de engem speciel az érdekelne, hogy ennek az egésznek mi az alapja, ugyanis a román Digi oldalán is megtalálni már ezt, holott rájuk nem vonatkoznak a magyar törvények és ez sem olyan nagyon új dolog, legalább is 2-3 hónapja még nem láttam a szolgáltatók oldalán, pedig ez mondjuk 2020 végétől hatályos (persze a 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet 2020-as kiegészítése ez is), na de a lényeg, hogy az a szánalmas (meg hogy nem érted, mondjuk ez inkább tragikus), hogy ezt képesek rendeletben foglalni, hogy "600" érétket szerepeltessenek a szolgáltatók, továbbra is megtévesztve az előfizetőket, de azt nem, hogy a szolgáltatónak 100%-ban arra kellene törekednie hogy a névleges, vagyis az előfizetett sávszélességet adja, mert kurvára szánalmas és igazságtalan, hogy előfizetsz egy 800/250-as netre, de törvény szerint annak a normál sebessége ami tök rendben van az 525/165 Mbit/s, a minimális meg amit minden körülmények között meg kell kapnod az 250/80 Mbit/s, na ez a szánalmas, legalább is egy épelméjű ember számára és mindegy hogy most törvény írja elő (na az tényleg idióta aki ezt találta ki és a szolgáltatót védi nem pedig az előfizetőt, de mit várunk mikor olyan írja itt is alaptörvénybe hogy milyen nemű az apa és az anya, aki a saját nemével nincs tisztában - szájerre gondoltam).
Valahogy az lenne a normális, ha a névleges sávszélesség lenne a normál esetben elérhető sávszélesség, szóval ennek hogy ezt a kettőt elkülönítették semmi értelme nincs, csak az hogy megint hülyére vegyék az embereket.Annyi, hogy ez nem konkrétan PR-es téma, illetve nem csak erre a szolgáltatóra vonatkozik, bár ez végül fentebb is tisztázódott, így folytatni nem érdemes, de ettől függetlenül ugyan úgy szemétség, főleg hogy ezek után is névleges értéken fogják a szolgáltatók a csomagot értékesíteni és sok esetben szartak az átlag előfizetőre, amíg a garantált sávszélessége megvolt, így abszolút baromság volt egy külön értéket meghatározni, mert tényleg csak arra fog menni, hogy a 800-as csomagod majd szinte állandóan csak 525 megát fog hozni, kb. olyan mint ha bemennél majd a boltban egy kiló kenyérért, ki is fizetnéd az egy kiló kenyér árát, de majd csak fél kilót kapnál (vagy 2/3-od, de ez most mindegy), nem tudom te mennyire örülnél neki, már ha ezt a példát megérted egyáltalán.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Alteran-IT #3525 üzenetére
Szerintem a frusztráltságod kellene máshol levezetni!
[ Szerkesztve ]
Mi alá kell írás?
-
Alteran-IT
őstag
válasz sziszi-fuszi #3526 üzenetére
Akkor fogadd meg a tanácsod, mert te frusztráltabb vagy jóval mint én (én inkább csak szókimondó és őszinte vagyok, tudtommal az nem rossz tulajdonság, bár akiknek nem tetszik az igazság, azok nyilván nem szeretik a hasonló embereket, ez már jó pár éve, vagy évtizede így megy sajnos, de én leszarom) plusz nem kellene személyeskedni és akkor én sem úgy reagáltam volna ahogy
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz Alteran-IT #3527 üzenetére
Te egyszerűen és tömören: Orvosi eset vagy! S ez csak egy vélemény!
Mi alá kell írás?
-
Alteran-IT
őstag
válasz sziszi-fuszi #3528 üzenetére
Igen, most az egyszer jól fogalmaztál, az csak egy vélemény, amely igen távol áll a valóságtól, de attól még a te véleményed, mondjuk én nem lennék büszke rá, de mindegy is, a te dolgod 😂
-
addikt
Amíg szétszeditek egymást 😁, addig érdekelne, hogy nektek jönnek az e-mail értesítők a számlákról?
Mintha az új ügyfélkapu rendszer bevezetése óta lenne a gond, hogy már minimum 2 számlám kiállításáról sem kaptam e-mail-t.
A jelenleg aktuális, múlt hét pénteken kiállított számlát most nézem ügyfélkapun úgy magamtól, mert tudom, hogy ilyenkor szoktak érkezni. Értesítést persze erről se kaptam.
Csoportos beszedést nem akarok, szóval akkor marad, hogy naptár emlékeztetőlet állítok be róluk. 😁Egyébként elég szedett-vedett érzés az új ügyfélkapu rendszerük, de mondjuk a korábbit sem éreztem teljesen 21. századinak.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty20
senior tag
Sziasztok. Hozzánk pénteken fogja kötni a PR az optikai netet(800/250) és olyan kérdésem lenne, hogy van-e arról tudomása bárkinek, hogy milyen ONT-t adnak?
-
addikt
Nekünk is ugyanezt a Huawei félét adták másfél éve optikaihoz.
-
barnibooo
tag
Sziasztok!
Zánkán várható optika? -
Alteran-IT
őstag
válasz Zsolty20 #3543 üzenetére
Valószínűleg az még a régi ügyfélkaput, illetve annak részeit használná, látszik mennyire figyelnek arra az app-ra, illetve a fejlesztésérére.
Próbáld meg az új ügyfélkapun belülről igényelni a kódot, már ha annak van olyan része és azt add meg az app-ba, bár nem tudom hogy van-e, én még nem regisztráltam az új ügyfélkapujukba, meg nem is fogok, mert egy kabaré amit csinálnak, az előző sem volt túl régi, nem értem minek erre kellett elbaszni egy csomó időt és erőforrást, helyette foglalkozhattak volna hálózatfejlesztéssel, meg egyéb fontosabb dologgal. -
Stefanie
tag
Sziasztok!
Ma kötötték be hozzánk a netet és szeretném a tőlük kapott eszközt bridge módban használni, saját, Asus routerrel. UPC-nél egy gombnyomással át tudtam kapcsolni, de itt nem találok ilyesmit és amiket a netet lelek, olyan menüpontjaim nincsenek Hogyan tudom átbillenteni?
Huawei HG8247H az eszköz. -
Stefanie
tag
válasz Zsolty20 #3548 üzenetére
Felhívtam őket, van megoldás!
Mind a két esetben nekik kell szólni, hogy állítsák át távolról, amihez 72 órát kértek.
Optika esetében ennyi, menni fog. Ha nem az van, akkor:
a) átbillentik távolról, de ha elmegy az áram vagy újraindítod az eszközt, ezt e beállíást elfelejti
b) 2500 forintért adnak egy másik eszközt ami csak bridge-ként működik. Ezt személyesen kell intézni, a régi modemet is be kell vinni nekik.