Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz erdoke #8910 üzenetére

    Nekem egyre inkább az jön le, hogy a 30-as széria (tehát a 2011-es tévék) érzékenyebbek a ghostra, mint az előző éviek. Velem együtt voltak már itt páran, akik 2011-es modellen elég hamar tapasztaltak ilyesmit, míg a 20-as tulajok ezt rendszeresen cáfolták.
    Egyébiránt azt talán elfogadnám "user-error"-nak, ha napi 16-20 órában retekklub menne, és emiatt égne be. De nehogy már nekem rója fel bármelyik gyártó, ha napi 3-4 órát (és azt sem egyhuzamban) merészelek nézni egy csatornát. És itt legyen szó akár a retekklubról, akár mondjuk NatGeo Wild-ról (mert biztos jön majd az igényes vs. igénytelen tévéző replika), mert mindkettőnek ugyanúgy sz@r a logója.

    Rossz hasonlattal olyan ez a beégés témakör illetve a gyártók ezirányú politikája (nem garanciás, mivel júzererror), mintha mondjuk egy autóra nem vonatkozna a jótállás, ha a használó nem állna meg mondjuk 2 km-enként 10 percre pihentetni a kicsikét, vagy hiába van benne mondjuk 5 férőhely, 4 személy 200 km-en történő folyamatos autóztatása júzererror lenne, hiába állna le útközben a kocsi, nem lenne garanciális a javítás.
    Ezt már írtam korábban is, nem tudom megemészteni, hogy egy olyan problémát, amit a gyártó nem tud megoldani, szépen áthárít a használóra, lerázza magáról a felelősséget.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák