Új hozzászólás Aktív témák

  • sixer66

    senior tag

    Ma voltam bent ED-ben és felvázoltam, hogy sajnos találtam egy pixel hibát a tv-n és tudom, hogy emiatt nem garanciáztatják, de mivel online rendeltem ezért él a 8 napos elállási jogom.Mondták, hogy igen, de hogy pixel hibára még senki sem panaszkodott. Nah itt egyből egy kicsit felszökött a vérnyomásom, mert pont nem érdekel ki mire panaszkodik, de sebaj, tovább is nyugodt hangvételben próbáltam elmagyarázni, hogy értem Én, de 160K -ért ha veszek valamit, az legyen hibátlan.
    Kérdezi az eladó...Ezt a hibát Én milyen messziről látom, mert hogy amit nem lát az ember, az nincs is ott...
    Nah itt már kezdett felszökni megint a vérnyomásom és elmagyaráztam, hogy ha nem látnám akkor nem jöttem volna be, természetesen 2 méterről nem látom, de ott van és még az eladó nevetett. Mondtam, hogy zárjuk rövidre,Nekem nem az az érdekem, hogy visszakapjam a pénzem, hanem, hogy visszacseréljék egy másik készülékre, ami lehetőleg hibátlan. Itt már erősen vágta a pofákat az eladó és mondták, hogy ebben az esetben nem tudják érvényesíteni az elállás jogát, szóval nem cserélik, visszautalják 30 napon belül a pénzt és ennyi.Jah mondom, ha ez jobb, akkor majd veszek máshol tv-t, de még panaszt is teszek és kijöttem.Lehet Én voltam türelmetlen, de utálom mikor ilyen emberek próbálnak megmagyarázni Nekem valami olyat, amiről tudom, hogy Nekem van igazam és a legjobb az, hogy előtte érdeklődtem Nála egy laptopról és még Tőlem kérdezte, hogy vajon milyen VGA van benne és felvilágosítottam róla.Ez nem Nekem dicsőség, hanem az Ő részéről szánalmas.Elnézést, csak ezt ki kellett írnom magamból, de így egyenlőre marad Nálam a tv, mert nem akarok 1 hónapig tv nélkül lenni.

Új hozzászólás Aktív témák