Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz solfilo #77868 üzenetére

    Nem. A letezo legerosebb HW-en fejlesztik, amihez hozzafernek, sokan threadripper+3090 komboval, mert muszaj. Elso korben, prototyping-nal, -sot sokszor meg nagyon sokaig utana sem- devkit kozeleben nem jar a kod, viszont a motor abszolut konzolra van irva, PC-n annyi kod van, hogy mukodjon, ugyhogy muszaj erobol megoldani, tehat muszajkell a letezo legerosebb HW.
    Plusz vannak okok ezen felul is, pl hogy fejlesztes alatt meg nincs semmi optimalizalva (meg olyan szinten sem, amit a motor magatol cisnal), mert az is ido, ugyhogy megintcsak izombol (meg memoriabol) kell megoldani mindent. Hogy mennyire hatalmas a kulonbseg a kiszamolt, akar csak minimalisan, engine altala optimalizalt es a kesz jatek kozott?
    Ha fejlesztes kozben a 3090 FHD-n kiizzadja magabol a 30-40fps-t, csak picit roszabb grafikan, mint utana a konzolokon siman lesz 4k@30, vagy akar 4k@60, mar unneples van.
    Ennyire nagyon sokat szamit. Ezt a szintu kodot devkitre ki se kuldik, mert minek? Szenvedosebb a debug, ido mire atmasolodik a halon, hogy aztan meg tudjak nezni azt az eppen fejlesztett 20-100mp-nyi jelenetet 2-5 fps-el 4k-ban?

    Szerk: Kesobbi stadiumban mar termeszetesen devkiten van minden fejlesztve, de addig el kell jutni.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák